JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251112/0052743001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa agregatów prądotwórczych do:<br/>1.	KMP Siedlce – 1 szt. <br/>2.	OPP Radom – 1 szt. <br/>3.	KPP Sokołów Podlaski – 1 szt. <br/>4.	KPP Łosice – 1 szt. <br/>5.	KPP Przysucha – 1 szt. <br/>6.	KPP Szydłowiec – 1 szt. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670897379</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11 Listopada 37/59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa agregatów prądotwórczych do:<br/>1.	KMP Siedlce – 1 szt. <br/>2.	OPP Radom – 1 szt. <br/>3.	KPP Sokołów Podlaski – 1 szt. <br/>4.	KPP Łosice – 1 szt. <br/>5.	KPP Przysucha – 1 szt. <br/>6.	KPP Szydłowiec – 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8968cc11-62cc-40dc-a6b0-633ec7732559</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00527430</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00058306/42/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.12 Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej poprze Platformę zakupową mieszczącą się pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom<br/>2.	W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem systemu należy się kontaktować z Centrum Wsparcia Klienta pod numerem 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl .<br/>3.	Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom za pośrednictwem dedykowanego formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>4.	Wiadomości wysyłane przez formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego” nie są szyfrowane.<br/>5.	Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania <br/>i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>6.	Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów <br/>i wiadomości bezpośrednio na: https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>7.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie musi posiadać konta na platformie. Założenie konta na platformie jest bezpłatne.<br/>8.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, określone zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, który znajduje się na stronie głównej Platformy oraz Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>9.	Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB. <br/>10.	Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: dariusz.miedzak@ra.policja.gov.pl <br/>11.	Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>12.	Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13.	Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:<br/>a)	akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej oraz uznaje go za wiążący, <br/>b)	zapoznał i stosuje się do „Instrukcji dla Wykonawców” dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeskładania ofert/wniosków.<br/>14.	Za datę przekazania korespondencji przesłanej za pomocą platformy przyjmuje się datę prawidłowego przekazania poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie i wyświetleniu komunikatu, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szanowna Pani/Szanowny Panie,<br/>w związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, dochowując warunków w nim zawartych informujemy, że:<br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Radomiu - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom.<br/>2.	Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu sprawuje inspektor ochrony danych: Sylwia Fila - adres: ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom - e-mail: iod.kwp@ra.policja.gov.pl.<br/>3.	Cel i okres przetwarzania danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu.<br/>W KWP z siedzibą w Radomiu dane osobowe przetwarza się wyłącznie w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nie przetwarza się ich dalej w sposób niezgodny z tymi celami. Przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO) zgodnie z:<br/>-	Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – dalej zwaną ustawą Pzp,<br/>-	Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy <br/>i Technologii z dnia 3 sierpnia 2023 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy,<br/>-	Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych, uchylająca dyrektywę 2004/18/WE.<br/>Okres przetwarzania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa i jest adekwatny do celów.<br/>4.	Odbiorcy danych osobowych.<br/>W rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na podstawie przepisów prawa. Dane będą udostępniane uprawnionym podmiotom jedynie w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej oraz tylko do upływu terminu na ich wniesienie.<br/>5.	Osobom, których dane są przetwarzane zgodnie z RODO przysługuje:<br/>-	prawo dostępu do własnych danych osobowych na zasadach określonych w ustawie Pzp,<br/>-	prawo do żądania od administratora sprostowania, uzupełnienia danych, jednak nie może ono skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, <br/>-	prawo do ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych, ale to nie może ograniczać przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania, <br/>-	prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych prawem,<br/>-	prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.<br/>6.	Przy przetwarzaniu danych osobowych w trybie RODO nie występuje zautomatyzowane podejmowanie decyzji o przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowanie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">66/25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowych agregatów odbędzie się do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:<br/>Zadanie Nr 1 – KMP Siedlce – 1 szt. 150 kW<br/>1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>Kryterium II: Okres gwarancji – waga 40%<br/><br/>Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:<br/><br/>Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena<br/>Wyliczenie i przyznanie punktacji każdej z ofert za zaproponowaną cenę na podstawie następującego wzoru: <br/>P obliczana = (X min / X obliczana) x 60 <br/>gdzie: <br/>P obliczana - punktacja, którą należy wyznaczyć <br/>X min - najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>X obliczana - wartość obliczanej oferty w danym kryterium<br/>Cena ofertowa brutto ma być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium II: Okres gwarancji– waga 40%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – Okres gwarancji<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy wpisując oferowany okres gwarancji tj. liczbę miesięcy, w których zobowiązuje się świadczyć usługi gwarancyjne.<br/><br/>Okres gwarancji: 24 miesiące – 0 pkt <br/> od 25 miesięcy do 33 miesięcy - 10 pkt <br/> od 34 miesięcy do 42 miesięcy - 20 pkt <br/> od 43 miesięcy do 51 miesięcy - 30 pkt <br/> od 52 miesiące do 60 miesięcy - 40 pkt <br/><br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji, przyjęte zostanie 60 miesięcy. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesiące i do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji przyjęte zostanie 24 miesiące.<br/>Zsumowanie punktacji za dwa kryteria dla każdej z ofert i na tej podstawie dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/>P obliczana za cenę + P obliczana za okres gwarancji = Liczba punktów przyznanych ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowych agregatów odbędzie się do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:<br/>Zadanie Nr 2 – OPP Radom – 1 szt. 100 kW<br/>1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>Kryterium II: Okres gwarancji – waga 40%<br/><br/>Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:<br/><br/>Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena<br/>Wyliczenie i przyznanie punktacji każdej z ofert za zaproponowaną cenę na podstawie następującego wzoru: <br/>P obliczana = (X min / X obliczana) x 60 <br/>gdzie: <br/>P obliczana - punktacja, którą należy wyznaczyć <br/>X min - najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>X obliczana - wartość obliczanej oferty w danym kryterium<br/>Cena ofertowa brutto ma być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium II: Okres gwarancji– waga 40%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – Okres gwarancji<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy wpisując oferowany okres gwarancji tj. liczbę miesięcy, w których zobowiązuje się świadczyć usługi gwarancyjne.<br/><br/>Okres gwarancji: 24 miesiące – 0 pkt <br/> od 25 miesięcy do 33 miesięcy - 10 pkt <br/> od 34 miesięcy do 42 miesięcy - 20 pkt <br/> od 43 miesięcy do 51 miesięcy - 30 pkt <br/> od 52 miesiące do 60 miesięcy - 40 pkt <br/><br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji, przyjęte zostanie 60 miesięcy. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesiące i do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji przyjęte zostanie 24 miesiące.<br/>Zsumowanie punktacji za dwa kryteria dla każdej z ofert i na tej podstawie dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/>P obliczana za cenę + P obliczana za okres gwarancji = Liczba punktów przyznanych ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowych agregatów odbędzie się do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:<br/>Zadanie Nr 3 – KPP Sokołów Podlaski – 1 szt. 30 kW<br/>1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>Kryterium II: Okres gwarancji – waga 40%<br/><br/>Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:<br/><br/>Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena<br/>Wyliczenie i przyznanie punktacji każdej z ofert za zaproponowaną cenę na podstawie następującego wzoru: <br/>P obliczana = (X min / X obliczana) x 60 <br/>gdzie: <br/>P obliczana - punktacja, którą należy wyznaczyć <br/>X min - najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>X obliczana - wartość obliczanej oferty w danym kryterium<br/>Cena ofertowa brutto ma być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium II: Okres gwarancji– waga 40%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – Okres gwarancji<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy wpisując oferowany okres gwarancji tj. liczbę miesięcy, w których zobowiązuje się świadczyć usługi gwarancyjne.<br/><br/>Okres gwarancji: 24 miesiące – 0 pkt <br/> od 25 miesięcy do 33 miesięcy - 10 pkt <br/> od 34 miesięcy do 42 miesięcy - 20 pkt <br/> od 43 miesięcy do 51 miesięcy - 30 pkt <br/> od 52 miesiące do 60 miesięcy - 40 pkt <br/><br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji, przyjęte zostanie 60 miesięcy. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesiące i do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji przyjęte zostanie 24 miesiące.<br/>Zsumowanie punktacji za dwa kryteria dla każdej z ofert i na tej podstawie dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/>P obliczana za cenę + P obliczana za okres gwarancji = Liczba punktów przyznanych ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowych agregatów odbędzie się do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:<br/>Zadanie Nr 4 – KPP Łosice– 1 szt. 30 kW<br/>1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>Kryterium II: Okres gwarancji – waga 40%<br/><br/>Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:<br/><br/>Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena<br/>Wyliczenie i przyznanie punktacji każdej z ofert za zaproponowaną cenę na podstawie następującego wzoru: <br/>P obliczana = (X min / X obliczana) x 60 <br/>gdzie: <br/>P obliczana - punktacja, którą należy wyznaczyć <br/>X min - najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>X obliczana - wartość obliczanej oferty w danym kryterium<br/>Cena ofertowa brutto ma być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium II: Okres gwarancji– waga 40%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – Okres gwarancji<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy wpisując oferowany okres gwarancji tj. liczbę miesięcy, w których zobowiązuje się świadczyć usługi gwarancyjne.<br/><br/>Okres gwarancji: 24 miesiące – 0 pkt <br/> od 25 miesięcy do 33 miesięcy - 10 pkt <br/> od 34 miesięcy do 42 miesięcy - 20 pkt <br/> od 43 miesięcy do 51 miesięcy - 30 pkt <br/> od 52 miesiące do 60 miesięcy - 40 pkt <br/><br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji, przyjęte zostanie 60 miesięcy. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesiące i do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji przyjęte zostanie 24 miesiące.<br/>Zsumowanie punktacji za dwa kryteria dla każdej z ofert i na tej podstawie dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/>P obliczana za cenę + P obliczana za okres gwarancji = Liczba punktów przyznanych ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowych agregatów odbędzie się do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:<br/>Zadanie Nr 5 – KPP Przysucha– 1 szt. 30 kW<br/>1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>Kryterium II: Okres gwarancji – waga 40%<br/><br/>Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:<br/><br/>Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena<br/>Wyliczenie i przyznanie punktacji każdej z ofert za zaproponowaną cenę na podstawie następującego wzoru: <br/>P obliczana = (X min / X obliczana) x 60 <br/>gdzie: <br/>P obliczana - punktacja, którą należy wyznaczyć <br/>X min - najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>X obliczana - wartość obliczanej oferty w danym kryterium<br/>Cena ofertowa brutto ma być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium II: Okres gwarancji– waga 40%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – Okres gwarancji<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy wpisując oferowany okres gwarancji tj. liczbę miesięcy, w których zobowiązuje się świadczyć usługi gwarancyjne.<br/><br/>Okres gwarancji: 24 miesiące – 0 pkt <br/> od 25 miesięcy do 33 miesięcy - 10 pkt <br/> od 34 miesięcy do 42 miesięcy - 20 pkt <br/> od 43 miesięcy do 51 miesięcy - 30 pkt <br/> od 52 miesiące do 60 miesięcy - 40 pkt <br/><br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji, przyjęte zostanie 60 miesięcy. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesiące i do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji przyjęte zostanie 24 miesiące.<br/>Zsumowanie punktacji za dwa kryteria dla każdej z ofert i na tej podstawie dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/>P obliczana za cenę + P obliczana za okres gwarancji = Liczba punktów przyznanych ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa fabrycznie nowych agregatów odbędzie się do jednostek Policji garnizonu mazowieckiego:<br/>Zadanie Nr 6 – KPP Szydłowiec– 1 szt. 30 kW<br/>1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31122000-7 - Jednostki prądotwórcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1) dostawa agregatu prądotwórczego do jednostki Policji.<br/>2) uruchomienie agregatu prądotwórczego i przeszkolenie przyszłych użytkowników - minimum 6 osób - tj. co najmniej po jednej osobie z każdej jednostki objętej dostawą agregatów.<br/>3) w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca przeprowadzi bezpłatne przeglądy serwisowe niezbędne do zachowania gwarancji na oferowane urządzenia. Ich cena jest zawarta w formularzu ofertowym oferenta.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>Kryterium II: Okres gwarancji – waga 40%<br/><br/>Liczba punktów będzie liczona według następujących zasad:<br/><br/>Kryterium I: Cena oferty brutto – waga 60%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM I – Cena<br/>Wyliczenie i przyznanie punktacji każdej z ofert za zaproponowaną cenę na podstawie następującego wzoru: <br/>P obliczana = (X min / X obliczana) x 60 <br/>gdzie: <br/>P obliczana - punktacja, którą należy wyznaczyć <br/>X min - najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych ofert <br/>X obliczana - wartość obliczanej oferty w danym kryterium<br/>Cena ofertowa brutto ma być wyrażona w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Kryterium II: Okres gwarancji– waga 40%<br/>SPOSÓB OBLICZANIA PUNKTÓW DLA KRYTERIUM II – Okres gwarancji<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wypełnić Formularz ofertowy wpisując oferowany okres gwarancji tj. liczbę miesięcy, w których zobowiązuje się świadczyć usługi gwarancyjne.<br/><br/>Okres gwarancji: 24 miesiące – 0 pkt <br/> od 25 miesięcy do 33 miesięcy - 10 pkt <br/> od 34 miesięcy do 42 miesięcy - 20 pkt <br/> od 43 miesięcy do 51 miesięcy - 30 pkt <br/> od 52 miesiące do 60 miesięcy - 40 pkt <br/><br/>Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące zostaną odrzucone, jako niezgodne z SWZ, natomiast w przypadku ofert zawierających okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy, do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji za zaoferowany okres gwarancji, przyjęte zostanie 60 miesięcy. <br/>W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesiące i do wyliczenia i przyznania ofercie punktacji przyjęte zostanie 24 miesiące.<br/>Zsumowanie punktacji za dwa kryteria dla każdej z ofert i na tej podstawie dokonanie wyboru najkorzystniejszej oferty. <br/>P obliczana za cenę + P obliczana za okres gwarancji = Liczba punktów przyznanych ofercie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający będzie żądał dopiero NA WEZWANIE od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy<br/><br/>2.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamawiający będzie żądał NA WEZWANIE od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: nie dotyczy<br/><br/>3.	Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa <br/>w rozporządzeniu, Wykonawca składa w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy:<br/>4.	W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, lub podwykonawca, zwane dalej upoważnionymi podmiotami, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.<br/>5.	W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>6.	Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt. 5, dokonuje w przypadku: <br/>1) podmiotowych środków dowodowych– odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą.<br/>7.	Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt. 5 może dokonać również notariusz.<br/>8.	Przez cyfrowe odwzorowanie, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.<br/>9.	Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, niewystawione przez upoważnione podmioty, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10.	W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, niewystawione przez upoważnione podmioty zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>11.	Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt. 9, dokonuje w przypadku: <br/>1) podmiotowych środków dowodowych – odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podwykonawca, w zakresie podmiotowych środków dowodowych, które każdego z nich dotyczą; <br/>2) oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy – odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>12.	Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w pkt. 9 może dokonać również notariusz.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	karty katalogowe producenta produktu lub<br/>2)	inne dokumenty wskazujące potwierdzenie spełnienia wymagań co do proponowanych do dostarczenia urządzeń <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz ofertowy – załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ<br/>2)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik<br/>3)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4)	Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) – dotyczy ofert składanych wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/> 2) Oświadczenie wykonawcy/ wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) o braku podstaw wykluczenia – wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ pod rygorem nieważności należy złożyć:<br/>	w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia<br/>lub<br/>	w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy wykonawca jako oświadczenie własne. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-20 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający:<br/>4)	nie przewiduje wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawców dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.<br/>5)	nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych,<br/>6)	nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,<br/>7)	Przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8,<br/>Zakres powtórzenia podobnych dostaw, które zostaną udzielone w trybie art. 214 ust.1 pkt. 8:<br/> Agregat prądotwórczy o mocy znamionowej 30 kW<br/> - moc znamionowa 37 kVA, (dopuszczalna tolerancja: -3 kVA, +10 kVA)<br/> Agregat prądotwórczy o mocy znamionowej 100 kW<br/> - moc znamionowa 120 kVA, (dopuszczalna tolerancja: -5 kVA, +20 kVA)<br/> Agregat prądotwórczy o mocy znamionowej 150 kW<br/> - moc znamionowa 200 kVA, (dopuszczalna tolerancja: -5 kVA, +20 kVA)<br/>8)	nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, <br/>9)	nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej,<br/>10)	nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, <br/>11)	nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa <br/>w art. 95 ustawy. <br/>12)	zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy.<br/>13)	zamawiający wyraża zgodę na przesyłanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych <br/>za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (indywidualny identyfikator <br/>o numerze PEPPOL GLN 5907714353635).<br/>14)	Zamawiający wyłącza ze stosowania przesyłanie za pośrednictwem Platformy innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych zgodnie z art. 4 ust 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (tj. Dz. U. 2020 poz. 1666).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com